Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vertex-tietoa?  (Luettu 29136 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 04.12.2011 14:17:44 »

Läksyt ovat kyllä tulleet ihmissuhteiden ja tunteiden kautta. Teema on rapu. Ja kovin karmallista on ollut. Rakkaudesta sotaan. Ja Yh-äitinä oleminen on omiaan opettamaan sitä mitä  rapu tahtookin.
Minulla ei myöskään ole ns. turhia ihmissuhteita, kaikella mitä on, on painoa.
Ja minussa todella on sellaisia puolia, joita en mielelläni myönnä, eikä moni niitä minusta näekään...tulevat tuolta solmun toisesta päästä 1.huoneen  kauris varmaan aika lailla. Kuten nyt ylemmyydentunnetta  buck2

neptunus aspect_squ  merkurius olisi tuota kuunsolmun oppia tukeva kuvio.
Samoin voisi kai ajatella että  vertex leijona on omiaan vetämään puoleensa noita kyseisiä opetuksia tarjoavia tyyppejä Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 04.12.2011 15:04:11 »

vertex leijona vois opettaa omanarvontunnetta?  leijonaaurinko
 kauris ja  rapu ovat johtavia merkkejä,
ylemmyydentunnetta? Työelämä ja perhe-elämä?
yh-äitiyttä vois tutkailla  ceres:n kautta. Se kuvaa sitäkin. Yksin huolehtimista.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 04.12.2011 15:28:03 »

Hmmm.  Ei mulla ole tuollasta merkkarin neliötä neptunukselle. Kuulle kyllä  Wink

Mun  ceres onkin mielenkiintoinen. Yhtymässä anti vertex, lilith ja  merkurius , muut vesimiehessä mutta lilith ja antivertex kauriissa. Antivertex ja lilith ( siis musta kuu, ei asteroidi )on ihan tasan päällekkäin. Synastriassa lasten kanssa merkittävästi aspektoitunut paakku.

1.huoneen kauriista 7.huoneen rapuun. Mitä ilmeisimmin kunnianhimoisesta ja - arvoisasta ,  ura- ja itsekeskeisestä ja toisten fiilikset enemmittä huomioitta jättävästä tyypistä hellään ja huolehtivaan äitihahmoon? Take care, honey Wink

Mutta miksi 1.huoneen kauris tyyppi joutuisi opettelemaan omanarvontunnetta..ehkä se on tullut vääristä asioista aiemmin?

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 04.12.2011 16:01:12 »

Niin miksi? Hyvä pointti.
Ehkä se  vertex leijona ois sitten "varoitus" turhasta ylpeydestä?
Lämmön ja rakkauden jakamista. Esillä oloa ja itseilmaisua ilman egoilua?
Sydämellään elämistä? Uskollisuutta omalle auringolle?
Mille asioille annat "hengen"?

Antivtx ja Lilith. Lilith ja Great Mother niin hyväsä kuin pahassa.
Saatkin olla tarkkana? millaista tunneviestintää alitajuntasi välittää.
Kaikki mitä ei ääneen sanota, mutta mitä muut, lapset varsinkin imevät itseensä sanattomana viestintänä,
äänensävyt, kehonkieli, asenteet. Lilith toimii usein jatkumona naissukupolvissa.
Imetään itseemme jo äidinmaidossa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 04.12.2011 16:58:47 »

Ehkäpä. Arvostaa muidenkin  arvokkuutta?
Hmmm.

Minähän en osaa valehdella tai peitellä mitään ihmiseltä jonka kanssa on tunneside. Kaikki näkyy läpi, vaikka muuta yrittäisin.
Niinpä olenkin joutunut opettelemaan sellaista kultaista keskitietä, sanoisinko pehmeää totuutta.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #50 : 04.12.2011 18:43:42 »

Noh...vertexhän ilmaisee sen, millaisena ihmisenä muut näkevät sinut "poismenosi" jälkeen. Tämän verran tiedän. Wink

Vertex DC:llä Härässä, muistelevat että olipa se irstas ja ahne? Toisaalta siihen osuu Jupiterin trini, ei ne ehkä täysin pahalla muistele kuitenkaan, mutta Uranuksen kvinkunssin kanssa varmaan myös että olipa omituinen, mutta tätähän mä olen kuullut koko elossaoloni aikana myöskin. crazy2
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #51 : 06.12.2011 19:26:56 »

Sinänsä jännä, jos anti-vertexin ajatellaan olevan toinen asc niin silti meistä jää vertexin
kaltainen kuva, joka on kuin toinen dsc.
Mulle kenties elämätehtävä pistetty selvästi kartalle näkyviin kun pallasaspect_conkuunsolmuaspect_conaskendenttijousimies ja pallasaspect_trivertexaspect_conjupiter

jupitervertexaspect_squkeskitaivasjousimies ja kuunsolmupallasaspect_ssxkeskitaivasjousimies

Tässäköhän sitte mun avaimet Shocked
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 09.06.2012 23:17:45 »

Minä taasen pakertelen vertexiä. Pähkin tätä nyt tuon kutsumuksen kantilta.. vertex kun on täsmällisessä neliössä 10 huoneen Saturnus aspect_con onnenpisteelle  skorpioni..muitakin aspekteja on, mutta tuo on just jetsulleen.
Ja kun vtx on siis  huoneessa 8 leijona..niin mitä tästä voisi nähdä tuon kutsumuksen osalta?
Karmallisuutta niin taas että voi.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: