Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki on jäänyt sinulle hämärän peittoon?  (Luettu 32644 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #15 : 20.07.2006 20:09:19 »

Jinx hyvä Smiley

Valitan, mutta sen käsityksen ja myös kokemuksen olen heistä saanut Huh.
Se iloisuus ja positiivisuus elämään on mitä mukavinta, mutta se on vain pintaa, tosissaan nuo ei taida olla koskaan?

Siskollani  askendentti kaksoset ja sen huomaa! Jokapaikassa pitää olla päittäin ja saada tietää kaikki, uteliaisuuden mestari, mutta hauskaa seuraa, jos osaa itse vetää hassutteluroolin päälle.
Minä meistä kai olen ollut aina vakavempi tyyppi
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 20.07.2006 20:14:45 »

[

Vaaka on joskus hirvittävän tarkkanäköinen tai ainakin haluaa luotsata mielensä toisen ihmisen läpi. Siis ihan joskus ärsyttävyyteen asti. Tätä ei tietenkään voi yleistää. On vain osunut sellaisia vaakoja eteen. Jos haluaa itsestään analyysia, niin vaa'an luokse vain. Se on joskus ihan piristävää ja eheyttävää. Analysointi, onko se vaa'an erityinen ominaisuus?  coolsmiley

Kiitos Inkivääri Smiley

Otan neuvoista vaarin ja menen tämä Libramiehen luo, hän kyllä taitaa osata analyysit taiten 2funny 2funny 2funny
Ja kun mä luulin, että Virgot ovat pelkkää analyyttia. Kaikki pieniin osiin ja tutkitaan todella tarkasti ja huolellisesti, perinpohjin, mikä sinänsä on ihan eduksi vain....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Fiona
Vieras
« Vastaus #17 : 20.07.2006 20:19:01 »

VESIMIEHET!
En tiedä heistä juuri mitään. Jos joku osaisi kertoa...? smitten
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006 20:21:15 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #18 : 20.07.2006 20:22:59 »

Jospa laitan vaa'at asialle...  angel

Itseään on paha mennä spekuloimaan..  Wink

Hih. Voi olla näin. :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #19 : 20.07.2006 20:52:01 »

Juupa juu jokaiseen merkkiin on tullut kyllä tutustuttua, mutta osa on vaan jäänyt otsikon mukaan hämärän peittoon.

-Oinaat ovat olleet yleensä semmoisia veli- tai siskokultia, räyhäkämmästä päästä, mutta ah, niin teeskentelemättömiä kuin pikkulapset. Useimmiten ihan ok vaikutelma, yhden patologisen valehtelijan tosin joskus tunsin. Eräs meni kerran jopa kirjaimellisesti läpi seinän pelkässä yli-aktiivisuuden puuskassaan.. 2funny

-Häristä olen tuntenut hyvin erilaisia tyyppejä. Esim. Yhden feminiinisen ja hieman ujon, yhden suorastaan sairaalloisen narsistisen miesvihaajan (näillä kahdella vain päivän ero syntymäpäivissä, vuosikin oli jopa sama!) Miespuoliset  harka hieman verkkaisia, ennalta-arvattavia ja mukavuudenhaluisia, mutta kotinsa pitävät siistinä. coolsmiley

-Kaksosia tunsin yhden tiedotustyön kautta montakin eli sujuvasanaisia ja (osa liiankin) viileitä ovat, mutta ei suoranaisia lörppiä. Eräs näistä kolleegoista, naispuolinen, elää rekisteröidyssä parisuhteessa toisen naisen kanssa ja eikös tämä asia liitetä jotenkin kaksosiin. idiot2

- Rapuja tunnen vain muutaman, ja hyvä niin. Hieman kuin Oinaat, mutta rasittavia draamakuningattaria ainakin naiset mitä tunnen. Miehistä ei ole jäänyt muuta mieleen kuin että emotionaalisesti joko hyvin avoimia tai sitten helposti perääntyviä. buck2

- Leijonat useimmiten itsevarmoja ja omanarvontuntoisia. Arvostavat kauneutta. Pari ujoa ja epävarmaa leijonaakin olen tavannut. Myös yhden maanis-depressiivisen harjaspään tunnen Smiley

- Neitsyt-tyyppejä, vastamerkkiä siis, varsinkin naispuolisia tunnen montakin. Hieman varautuneita ja yksityiskohtaisia, mutta osaavat nauraa itselleen ja muutenkin hoksottimet pelaavat.  Wink Miespuolisia en ole siviilissä juuri tavannut, eli työtovereina ainakin melko hissukoita. Pari alkoholisoituvaa mies-neitsyttä joskus tuntenut.

-Vaaka on siis yksi vieraimmista merkeistä, vaikka itsellä  askendentti tässä. Tätä merkkiä olen tavannut yhden miehen enkä ehtinyt mitään kuvaa muodostamaan. Vaakanainen, jonka olen tuntenut useita vuosia, on jäänyt vähän etäiseksi. Jollain tapaa säikky? Undecided

-Skorpionejakin on joka lähtöön tavattu. Lupsakoita, yrmyjä, herkkiä, eikä aina niin sisäisesti voimakkaita mikä on yleiskuva tästä merkistä. Huh

-Jouskareitakin tunnen molempaa sukupuolta ja monenlaisia luonteita. Muutamilla, joilla on stelliumi tvs. aurinkomerkissään ovat nyt tr.pluton takia vähän vaiheessa, mutta useimmiten sellainen partiolais-meininki pätee näihin. Aina valmiina johonkin.  Cheesy

-Kauriit ovat vähän enemmän sellaisia millainen kuva skorppareista yleensä annetaan. Ainakin miehet. Hieman pelottavia ja "jyhkeitä", muttei liian. Naispuolisten kauriiden kanssa en useimmiten  tule toimeen vaikka itselläni  venus tässä merkissä. Mistäköhän johtuu?   police

- Vesimiehet, täysi arvoitus. Lukio-aikoina lähipiirissä oli yksi tyttö, mutta ei hän mitenkään erikoislaatuiselta kapinalliselta vaikuttanut. Miespuolisista yksi minijuttu joskus, hieman outolintu joo, mutta yhdestä tapauksesta vaikea muodostaa kokonaiskuvaa. crazy2

- Omastakin merkistä eli kaloista tunnen jos jonkinlaista hiihtäjää. On herkkiksiä, päsmäreitä, uhreja, raivopäitä, taiteilijoita vaikka mitä. Varsin erikoista lienee se, että tunnen neljä samana päivänä syntynyttä kuin itse olen syntynyt. Lisäksi päivää aiemmin syntyneitä kaksi, joista toinen on enoni. Varsinainen kalasumppu siis Grin

Mutta joo, pelkän aurinkomerkin perusteella on siis vaikea lyödä leimaa kehenkään ja ruveta kategorisoimaan ihmisiä vain tusinaan lokeroon.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #20 : 20.07.2006 22:04:11 »

Täällä yksi Jousimies stelliumin omaava, joka on vähän vaiheessa... ollut jo eh muutaman vuoden... Onko siis muitakin? Uskomatonta. Kohtalotoverit ilmoittautukaa.

Yllättävän monelle Jousimies on jääny vieraaksi. Yksi hyvä ystäväni on myös Jousimies ja pidämme molemmat älyllisistä keskusteluista suunnattomasti ja Skorpioni ja Rapu ystävämme siitä vähän hämillään aina ja valittivat tuntevansa itsensä tyhmiksi... Kaksos ystävämme kuunteli sujuvasti ja osallistui joskus keskusteluun, Nousu Vaaka ja 8. huoneen painotus tekivät jopa tästä Aurinko Kuu Kaksosesta ei niin menevän vaan aika pohdiskelijan ja salamyhkäisenkin.

Härkä ystävämme on oikea symppis. Hän on aina porukassa se, joka letkauttaa jutun jolle kaikki nauravat ihan kippurassa. Monia legendaarisia lausahduksia.

No mutta siis tämän Jousimies ystäväni kanssa, ikävä sanoa, välimme ovat hieman viilenneet viime vuosina... johtuen varmaan juuri tästä molempien ja varsinkin omasta vaiheestani...

Vesimiehet, Leijonat ja Oinaat ovat jääneet vieraiksi. Aurinko Kaloja kyllä tunnen aika montakin, mutta eivät ole mitenkään läheisiä.

Aurinko Kauriita tuntenut ihan muutaman. Ihailen aina Aurinko Kauriita etäältä, mutta en ole ikinä sen paremmin ystävystynyt.

Härkiä, Kaksosia, Jousimiehiä ja vesimerkkejä löytyy ystäväpiiristäni. Vaakoihin törmään aina töissä.

Ystäväpiirini ei kuitenkaan koskaan ole ollut mitenkään erikoisen laaja, joten kattavaa analyysiä vaikea sanoa ja monien joiden kanssa olen ollut tekemisissä merkkiä en edes tiedä.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #21 : 20.07.2006 22:22:19 »

Jinx hyvä Smiley

Valitan, mutta sen käsityksen ja myös kokemuksen olen heistä saanut Huh.
Se iloisuus ja positiivisuus elämään on mitä mukavinta, mutta se on vain pintaa, tosissaan nuo ei taida olla koskaan?

Siskollani  askendentti kaksoset ja sen huomaa! Jokapaikassa pitää olla päittäin ja saada tietää kaikki, uteliaisuuden mestari, mutta hauskaa seuraa, jos osaa itse vetää hassutteluroolin päälle.
Minä meistä kai olen ollut aina vakavempi tyyppi

Sellaistahan se on...
Kun on jonkin käsityksen jostain saanut niin sitä on vaikeaa lähteä kumoamaan, mutta toivottavasti elämääsi astuu vielä hurmaava ja loistava kaksonen joka ei jätä sinuakaan kylmäksi  Wink

Meistä kaksosistakin on moneksi  Grin Onneksi!
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 20.07.2006 22:45:24 »

Mie olen tuntenut useitakin aurinkovaakoja ja jostain syystä käsitykseni heistä on jäänyt aika negatiiviseksi. Nämä tuntemani ovat olleet kaikki pahimpia selkäänpuukottajia mitä tiedän. Osaavat kyllä seurassa olla lirkun lärkyn, mutta odotahan kun kyseinen henkilö selkänsä kääntää!
Tiedän, ettei voi yleistää ja olenkin lähettänyt hiljaisen toivomuksen yläkertaan, että tutustuisin toisenlaisiinkin vaakoihin, että saisin heistä myös positiivisen käsityksen.
Joten täällä foorumilla seikkailevat vaakatyypit, älkää suuttuko, en halua yleistää ja te voisittekin itseasiassa kertoa millaisia olette. Smiley

Oivalsin tänään juuri tuntemistani rapu-immeisistä sellaisen puolen, että heissä en ole tuollaista kaksinaamaisuutta huomannut ollenkaan.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 21.07.2006 10:44:11 »

Otan neuvoista vaarin ja menen tämä Libramiehen luo, hän kyllä taitaa osata analyysit taiten 2funny 2funny 2funny
Ja kun mä luulin, että Virgot ovat pelkkää analyyttia. Kaikki pieniin osiin ja tutkitaan todella tarkasti ja huolellisesti, perinpohjin, mikä sinänsä on ihan eduksi vain....

Huomauttaisin että useimmilla vaaoilla on yleensä tuota Virgoa kartalla ja neitsyillä Libraa, nuo henkilökohtaiset planeetat kun eivät yleensä kovin kaukana auringosta seikkaile. Itsellänikin Aurinko ja Merkkari vaa'assa, ja sitten Venus, Mars ja Askendentti neitsyessä. Analyyttinen, voi kyllä. Onko se sitten vaakaa, neitsyttä vai molempia? Undecided
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #24 : 21.07.2006 14:59:31 »

Vaikka itselleni läheinen ihminen on oinas ja hänen kanssaan juttu kulkee ja meillä on todella hauskaa, niin muut oinaat ovat jääneet jotenkin pimentoon. Niin kuin joku sanoi, ettei pääse heidän päänsä sisälle, niin täällä on sama asia... Oinasmiehet ainakin ovat hiljaisia muttei ujoja, puhuvat rauhallisesti vaikka he olisivat kuinkja vihaisia... En saa muihin oinaisiin mitään "connectionia"  uglystupid2

Kala naiset -ja miehet ovat ihan erilaisia mielestäni. Kalanaisten herkkyyden huomaa heti ja he ovat lämpimiä ja kilttejä, mutta kalamiehet näyttävät päällepäin vahvoilta, realistisilta ja jopa kylmiltä, mutta se herkkyys tulee esille kaivelemalla ja kuuntelemalla.. Itse olen onnistunut joskus ja sitä ennen olin ihan pihalla kalamiehistä..

tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 21.07.2006 22:00:54 »

Taitaapi olla vierain tuo Jousimies, vaikka urinkoja on ystäväpiirissä muutama ja nousevia myös. Jotenkin en ole päässyt sisälle heidän käsityksistään. Tosin kaikilla taitaa olla tuo nepparin konjuktiokin lähellä, sekottanee ehkä lisää. Nousujouskareihin olen liittänyt erikoisen piirteen. Tämä menee kyllä oppikirjojen mukaan täysin metsään, koska hehän ovat niiiin joviaaleja, että! Olen kuitenkin laittanut merkille erikoisen itseriittoisuden ja minäminä -piirteen. Ailahtelavaisia, koska tarjoavat ja kenelle ja mitä., Voipi olla, että näiden kolmen läheisen kohdalla (yksi näistä vanhin lapsistani) kyse onkin jostain muusta yhteisestä tekijästä, mutta en ole sitä hoksinut.

Aurinko vaakakin on jokseenkin vieras. Samoin aurinko neitsyt eli tuo omani vastamerkki (laajassa ystäväpiirissä ei ensimmäistäkään tämän aurinkomerkin omaavaa), nousevia sellaisia riittämiin, joten luulen tietäväni merkin piirteet  Cheesy.

Ja me kalathan ollaan niin monimutkasia tapauksia, ettei meidän pään sisään pääsekään   uglystupid2 . Omassa ystävä/tuttavapiirissä ei kyllä ole itseni lisäksi muita, varmaan mussa on riittämiin. Yksi oli joskus, mutta on linnassa nykyään, jotta sekin siitä sitten. Tosin omituista, työympäristössäni kaloja onkin sitten yllinkyllin ja paaaaljon, ei henkilökunnassa, mutta oppilaissa. Kaikki ovat vielä loppupään kaloja. Myös oinaita on paljon. Liekö sitten sattumaa, että Mc on kaloissa, missä Diana tarkasti ja Kheiron    aspect_con  jupiter on kymppihuoneessa oinaassa. (vähän huti aiheen, mutta minkäs kalat luonnolleen mahtaa??)
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 22.07.2006 07:14:31 »

Nousujouskareihin olen liittänyt erikoisen piirteen. Tämä menee kyllä oppikirjojen mukaan täysin metsään, koska hehän ovat niiiin joviaaleja, että! Olen kuitenkin laittanut merkille erikoisen itseriittoisuden ja minäminä -piirteen. Ailahtelavaisia, koska tarjoavat ja kenelle ja mitä.

2funny 2funny Grin uglystupid2

Ikävä kyllä sulla saattaa olla pointti tuossa. Mun yhden hyvän jousunousimiesystäväni kanssa aina vaan kehutaan itseämme kun kaksikkain oomme! Muitten kanssa ei kehtaa niin avoimen itseriittoiseti esiintyä.

Mutta eikö kaikki ihmiset OIKEESTI, salassa, edes  vähän ajattele olevansa ihan pikkuhippuripauksen parempia kuin muut! Ai ei vai  Shocked Ja ainakin tuo ailahtelevaisuus on totta! (tosin henk.koht. voin syyttää myös kuukaksosia tästä). Luonteen jalous se on ja pysyy kaukana..  uglystupid2

Kiitos harvinaisen osuvasta analyysista  smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #27 : 22.07.2006 11:27:25 »

Hm, itselläni taitaa tuo olla Vesimies, vaikka merkki vetääkin puoleensa. Oinas myös, mutta kun asiaa miettii, niin jokaisen merkin edustajia kyllä löytyy ystävä- ja tuttavapiiristä.

Vaaka tuntuu monelle oudolta ja jos jonkinmoista spekulaatiota on merkistä esitetty  :Smiley
Aurinkovaakana sanoisin että tuo analysointi pitänee paikkansa (ainakin mun kohdalla), ja siinä sivussa usein tulee se diplomaattisuus, tai ehkä pikemminkin ratkaisun löytäminen -jos sinulla on ongelma, sanoisin että Vaa'an kanssa kannattaa asiasta keskustella ja voi löytyä hyvä ratkaisu asiaan. Vaaka kun nimenomaan on puntari niin eikö tuo jo sananmukaisestikin asioiden analysointia ja mittaamista tarkoita... Vaaka osaa ottaa usein asian pienimmätkin vivahteet huomioon (liekö Neitsyeltä perittyä), ja siten päätyä toimivaan ratkaisuun, jossa kaikki vaihtoehdot on punnittu. Puhuttiin että eikö Neitsyt ole se analysoija, hänkin (Kauris myös), mutta Neitsyen hallitsevampi ominaisuus on mielestäni enemmän yksityiskohtainen tarkkuus, kun Vaa'alla kokonaiskuvan analysointi. 

Ja kyllä, joku mainitsi että usein kartalta löytyy aurinkomerkin viereisiä merkkejä, minulla paljon Skorpionia ja (vain) yksi Neitsyt, mutta kuitenkin. Joka tapauksessa sukulaisuuttahan merkkien välillä löytyy niin, että  merkithän perivät aina jotain edelliseltä merkiltä, eli Vaaka Neitsyeltä, Skorpioni Vaa'alta ja niin edespäin. Tällä lailla kun ajatellaan, niin vastamerkkihän on silloin todellakin kauimpana omasta merkistä, ja siten luonteeltaan niin erilainen (..ja niin samanlainen, heh  Smiley )

Ah, jatkaisin juttua mutta täytyy liitää töihin, argh buck2
« Viimeksi muokattu: 22.07.2006 11:29:18 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 22.07.2006 11:33:26 »

Mie olen tuntenut useitakin aurinkovaakoja ja jostain syystä käsitykseni heistä on jäänyt aika negatiiviseksi. Nämä tuntemani ovat olleet kaikki pahimpia selkäänpuukottajia mitä tiedän. Osaavat kyllä seurassa olla lirkun lärkyn, mutta odotahan kun kyseinen henkilö selkänsä kääntää!
Tiedän, ettei voi yleistää ja olenkin lähettänyt hiljaisen toivomuksen yläkertaan, että tutustuisin toisenlaisiinkin vaakoihin, että saisin heistä myös positiivisen käsityksen.
Joten täällä foorumilla seikkailevat vaakatyypit, älkää suuttuko, en halua yleistää ja te voisittekin itseasiassa kertoa millaisia olette. Smiley

Oivalsin tänään juuri tuntemistani rapu-immeisistä sellaisen puolen, että heissä en ole tuollaista kaksinaamaisuutta huomannut ollenkaan.

Hei Selkis Smiley
Olen kaatumassa samaan suuntaan sun kanssa mitä tuohon  vaaka tulee..
Onneksi heistä ei ole hurjan paljon kokemuksia.
Mutta ehkäpä, se johtuu siitä, että he eivät tiedä, miten olisivat, ja mitä päättäisivät, en tiedä.
Suodaan heille kuitenkin anteeksi kaksijakoisuutensa, eiväthän he voi sille mitään, mitä ovat. Joten rauha kaikille Vaa'oille
Ravut ovat ihania, vaikkakin vastamerkki, mutta ehkäpä juuri siksi police
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 22.07.2006 13:38:55 »

Kauriit ja Neitsyet ovat kyllä hebreaa minulle.

Neitsyet jopa niin paljon, että en ole edes varma,
tunnenko ketään Neitsyttä. idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: