Vaaoista vielä...kaikista merkeistä on jotain tuntumaa, mutta varmaan alunperin vieraimmiksi jäi aurinkooni kvinkunssissa olevat merkit vaaka ja leijona. molemmat kyllä kiinnostivat, mutta ei itse tuntunut osaavan päästä samalle taajuudelle. Leijona herätti ihailua ja vaaka (positiivista) kateutta. Siis nuorena, nyt on jo tasapuolisemmin perillä eri merkkisistä.
Vaaoista tulee mieleen etenkin
ajattelija, älykkö. tuntemani vaa'at ovat olleet hyvin älykkäitä. plutonisella vaa'alla (venus-pluto yhtymä) on kyllä kiinnostus hallita ihmisiä ja heidän mieliään ja rikastua, yksi toinen oli musiikkinero. toinen äärettömän "hyvä tyyppi"...nämä kaikki miespuolisia. teininä ystävätär aurinko vaaka, hyvin kaunis ja luullakseni silloin jotenkin henkisesti kypsempi kuin minä. silloin harmitti hänessä vain se, että ei antanut mielellään asiakysymyksiin suoraa henkilökohtaista vastausta kyllä tai ei, vaan yleensä "en tiedä". (
)
huomaan että moni kiinnostava kirjailija, ajattelija tai taiteen edustaja jonka tuotoksesta innostun, saattaa olla aurinko vaaka.
hassua että vaaka-merkki on siis joutunut puolustuskannalle tässä ketjussa...tai foorumilla. (ei nyt niin vakavasti...
) Minulla kun oli sellainen kuva, että vaaka ja vaa'an merkin kuvaukset olivat kaikessa harmonisuudessaan, kauneudessaan ja "ihmisten suosikki" jutuissaan aina sellaisia, mitä ihmiset olisivat ensin halunneet olla...tai kuulla itsestään jos olisivat saaneet valita.
vaa'an harmonisuutta...vaikka "kissantappaja" taiteilija Teemu Mäki, Nietsche (köh...miten se kirjoitetaan) taikka viimevuosíen rääväsuinen räppärisensaatio eminem
olen huomaavinani myös paljon äkäisiä vaakoja...kai tasapainottavat puntariaan äärimmäisellä tavalla.
joo kaikissa merkeissä puolensa jne. ja olen ehdottomasti rehellisyyden ja suoraselkäisyyden puolella...mutta, en ymmärrä mikä vika on tasapainon ja harmonian hakemisessa ja siihen pyrkimisessä. joskus tuntuu ihankuin kykyä riidellä ja haastaa riitaa jollain tavalla ihannoitaisiin.
:
Itsellä hmm....(radix pluto, vertex,
dwad-kuu,mars,jupiter vaa'assa sekä oppositio-aspektin painotus)...mulla on oppimista enemmän ollut suoran erimielisyyden ilmaisemisen ja riidan haastamisen puolella...koska sekin on tärkeä taito, varsinkin jos se on alussa puuttunut...mutta silti huomaan automaattisesti hakevani aina sopua eri puolien välille ja ahdistuvani riitelystä osapuolten välillä...rauhan tunne on paras tunne...riita ahdistaa...
muoksis...joo, leijonat ovat jääneet siiis vielä enemmän pimentoon (vaikka kiinnostavia ovat) ja oma aurinkomerkkini kalat ihmisiä ei ikinä ole ollut lähipiirissä, ainakaan lähellä, joten itse ainut kalat yleensä porukassa.