Vastauksena kysymykseen on ehdottomasti, että
kyllä luotan!
Tiedostan erittäin hyvin, miksi jotakin tapahtuu ja mihin elämäni tapahtumat on aikanaan johtanut. Vaikka moni tapahtumista esittäytyy ensin negatiivisena, se on aina vienyt eteenpäin johonkin, jossa tästä "negatiivisesta" tapahtumasta on ollut hyötyä ja sen kautta on saanut valmiuden nykyiseen. Olen mitä olen menneisyyteni ansiosta enkä kadu mitään
Lyhyesti sanoisin, että jos isäni ei olisi koskaan kuollut, olisin täysin eri ihminen kuin nyt. Vaikka läheisen kuolema onkin rankka juttu, tiedän, että se on vienyt koko perheeni elämää positiivisempaan suuntaan. Ja jos perheeni ei olisi koskaan menettänyt myös isäpuolta rajan toiselle puolelle, olisin vielä vähemmän sitä mitä olen tänään. Niin ikään työpaikan menettämisen ansiosta lähdin uusille seuduille jne... Kaikki menee ketjussa eteenpäin.
Viimeisin koettelemus mulla on ollut rankka parisuhde, jossa sai todella miettiä mitä olen tehnyt ansaitakseni tälläistä... Mutta sen ansiosta olen oppinut itsestäni niin paljon, että olen pelkästään onnellinen siitä, että olen käynyt sellaisen elämänvaiheen läpi. Maailmankaikkeus kun on niin ihmeellinen asia, se tarjoaa tilaisuuksia joihin tarttuminen on jokaisen itsensä sen hetkinen päätös ja sitä päätöstä ei pitäisi koskaan katua - tuli siitä mitä tahansa. Siitä pitäisi ainoastaan ottaa opiksi ja olla kiitollinen siitä, että on ollut mahdollisuuksia