Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luotatko?  (Luettu 19138 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 18.07.2006 18:01:59 »

Niin haluaisin kysyä sellaista kun paljon puhutaan tästä, että pitäisi vain luottaa siihen, että maailmankaikkeus järjestää asiat aina ja niin kuin tarkoitettu on ja kaikki tapahtuu ajallaan jne.

Luottamusta tuskin voi kenellekään toiselle opettaa... Mutta haluaisinkin kuulla teidän kokemuksianne siitä miten olette tämän luottamuksen saavuttaneet vai oletteko?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #1 : 18.07.2006 18:27:19 »

Kun luopuu omavoimaisuudesta ja itseriittoisuudesta, saavuttaa luottamuksen siihen, että elämä kantaa sittenkin.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2006 18:28:47 »

Tavallaan joo, mutta kukaan ei silti kerro mitä reittiä polku kulkee.

Voi tulla mutkia matkaan ja yllättäviä käänteitä.

Sinähän päätät mitä ajat takaa, ja olen huomannut että uusia mahdollisuuksia syntyy aina.

Tavallaan siis uskon että kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa.

Itse asiassa eihän lopulta voi olla kuin rajattomuus - runsaudessa pitää sitten vain valita suuntaa--
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 09:47:24 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #3 : 18.07.2006 19:55:23 »

Lähestulkoon 98% :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2006 22:46:54 »

Luotan aina vaan   angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 18.07.2006 22:51:53 »

Kyllä luotan!  smitten angel
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.2006 08:22:40 »

Hetki hetkeltä enemmän opettelen luottamaan Wink

Olisi liian helppoa sanoa, että luotan - opiskelu on vielä sen verran kesken, että ajoittain tulee sellaisia hetkiä, jolloin kyseenalaistan elämänvirran kantamista  crazy2
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 19.07.2006 09:44:44 »

Täydellisesti luotan siihen omaan Luojaamme, jonka teot ovat sellaiset kuin nyt ovat. Eli väliin se kääntyy "selälleen" se uskommekin vain sen takia, kun senkin suuntaa uudelleen aina vain oikeaan suuntaan muunnetaan, jos se sattuu joskus lipsumaan siihen vanhaan.  Wink smitten
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 19.07.2006 10:17:00 »

Luotan liiankin paljon!

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.07.2006 10:18:52 »

Tässä kun on elänyt viimeiset 7-8 vuotta kovin karmavelkojen maksuun suuntautunutta elämää, niin välillä on vaikea luottaa, että minulle enää koskaan tapahtuisi mitään hyvää. Etenkin viimeinen vuosi on ollut yhtä monotusta päin näköä, ja kyllä tekee jo mieli huutaa Kaikkeudelle, että EIKÖ TÄMÄ IKINÄ LOPU?

Toisaalta taas näen, että elämässäni on ollut asioita/ihmisiä, jotka eivät palvele enää tarkoitustaan tai ovat olleet suorastaan vahingollisia minulle. Pitää hypätä rohkeasti uuteen, jättää menneisyyden taakat taakse ja tähän suuntaan minua on tuupittu enemmän tai vähemmän lempeästi. Uuteen suuntaan vaikuttavat tietysti myös omat valinnat.

Oma tyylini on, että tehdessäni suuren päätöksen, teen työstä kyllä myös oman osuuteni, mutta annan Kaikkeuden viitoittaa tietäni siten, kun Hän parhaaksi näkee. Toiveillani on taipumus toteutua, vaikkeivat ne toteudu välttämättä juuri niin, kuin itse olen kuvitellut ja suunnitellut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10 : 19.07.2006 10:22:08 »

Eli mikset jätä niitä konkurssimiehiä

sotkevatko naiset tunteensa ja karmavelat? angel

Pitäis vaan katkoa kuolleet oksat ja mennä sinne missä on menestystä. Eikö.. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.07.2006 10:28:39 »

Kyse on vain yhdestä miehestä (häntä edeltävästä on erottu jo v. -99), enkä puhu karma-asioissa pelkästään ihmissuhteista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 19.07.2006 10:41:26 »

Tässä kun on elänyt viimeiset 7-8 vuotta kovin karmavelkojen maksuun suuntautunutta elämää, niin välillä on vaikea luottaa, että minulle enää koskaan tapahtuisi mitään hyvää. Etenkin viimeinen vuosi on ollut yhtä monotusta päin näköä, ja kyllä tekee jo mieli huutaa Kaikkeudelle, että EIKÖ TÄMÄ IKINÄ LOPU?

Huh

Kysymys kuuluukin:

Miksi edelleenkin suuntaat elämääsi "karmavelkojen maksuun"?
Ja miksi luotat edelleenkin siihen, "ettei minulle enää koskaan tapahdu mitään hyvää"?

Luottamuksesi on vahva epäluottamus muutokseen - toisinkin tapahtuen oikenemiseen.

Eikä se "ikinä lopukaan", niin kauan kuin ylläpidät karma-asenteellisuutesi pyörinää ja hyörinää.

Kaikkeus ei näet tee puolestasi yhtikäs mitään muuta kuin sen,
minkä päätät tilata elämäksesi.

Ja toteamus "eikö tämä ikinä muutu" perustuu myös kysymykseen,
joka ei hae toisenlaista päätöstä vaan pyörii ja tuskailee entisissä kuvioissaan.

Lainaus
Toisaalta taas näen, että elämässäni on ollut asioita/ihmisiä, jotka eivät palvele enää tarkoitustaan tai ovat olleet suorastaan vahingollisia minulle. Pitää hypätä rohkeasti uuteen, jättää menneisyyden taakat taakse ja tähän suuntaan minua on tuupittu enemmän tai vähemmän lempeästi. Uuteen suuntaan vaikuttavat tietysti myös omat valinnat.

Ihmiset palvelevat tarkoituksia,
joita varten heidätkin olemme kutsuneet elämäämme
- eivät ollakseen vahingollisia vaan tullen välittäjyydeltään käytetyiksi tavalla, jota ehkäpä arvioimme vahingollisuudeksi.

Lainaus
Oma tyylini on, että tehdessäni suuren päätöksen, teen työstä kyllä myös oman osuuteni, mutta annan Kaikkeuden viitoittaa tietäni siten, kun Hän parhaaksi näkee. Toiveillani on taipumus toteutua, vaikkeivat ne toteudu välttämättä juuri niin, kuin itse olen kuvitellut ja suunnitellut.

Kaikkeuskaan ei näe puolestasi...

Sinä itse olet se "siinä näkijä missä tekijä".

Vaikutat vankalta luojalta.  smitten
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 19.07.2006 11:09:52 »

Tähän aiheeseen sopiva kirja -> Caroline Myss / Sielun Sopimus  Smiley

Luottamus = antautuminen rakkauden virtaan  smitten

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #14 : 19.07.2006 11:11:55 »

Miten voi luottaa liikaa?  Huh

Minä en aina luota siihen, että yksityiselämässä kokisin sitä rakkautta, jota kaipaan.

Luotan vahvasti siihen, että työ- ja talousasiat järjestyvät aina parhaalla mahdollisella tavalla, mutta rakkauteen en oikein uskalla luottaa.  Cry

Rauhan enkeli, jos ei pidä tuskailla sen kysymyksen parissa, että eikö tämä ikinä muutu tästä niin mitä sitten pitäisi kysyä? Miten pitäisi ajatella?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: