Mietin pyhäisessä aamurauhassa kuinka suhtautua tunteitaan ja käyttäytymistaän hallitsemattomaan ex.nistiin -nykyisin korvaushoidossa- johon olosuhteitten vuoksi en saa pysyvästi hajurakoa tehtyä. Eräänä päivänä sitten laitoin / aloitin energiahoidon hänelle, kun aistimukseni kertoi, että hän kokee minut vahvuuteni vuoksi varsin hankalana tyyppinä. Vaan hänestäpä ei löytynyt lainkaan persoonaa, johon voimistava energia voisi imeytyä. Vastassa oli vain "tuulitunneli", jonka läpi lähettämani energia virtasi täysin esteettä.
Hän tulee milloin missakin uhkailemaan minua kenenkään estämättä. Keksii perättömiä juttuja minusta ja levittää niitä, 'koska olen kieltänyt häntä etsiytymasta seuraani'.
Eräs hänen auktoriteettina kokemansa henkilö sanoi, että sellainen tuo tyyppi on,. tuhonnut persoonansa kaiken maailman mömmöilla.
Olen pari viikkoa tietoisesti pyrkinyt olemaan ajattelematta häntä, kun hän ilmestyy läheisyyteen. Muutama kerta mennyt, ettei hän havaitse minua tai ei muista 'vihaavansa', kuten itse asian ilmaisee. Eli kokee vihaa, koska ei pysty neutraalin kontaktiin kanssani, täysin vieras ihminen.
Miksi edes kontaktoida?
Itse nautin tietoisuudesta, miten paljosta säästyy, hän ken ei ole käyttänyt mömmöjä lainkaan.
Mikä yleensäkin saa ihmisen sotkeutumaan hallusinogeeneihin ?
Njet ponj mai.
.