Sign?, puhuit tuosta kuu yhtymä saturnuksesta ja sitten siitä 2. huoneestakin... Minulla on
kauriissa 2. huoneessa. Sitten
skorpionissa 12. huoneessa. Eikös nämä voisi viitata siihen haluun paeta todellisuutta?
Mutta oikeastaan en ole ikinä antanut itseni retkahtaa kunnolla mihinkään... Pahin on se kun olin joskus 17-vuotiaana koko kesän vähän soosissa... Muutoin se on ollut kausiluontoista ja aika äkkiä otan itseeni aina niskasta kiinni.
minulla oli teini-iässä kavereita joiden mukana halusin pysyä, ja jostain syystä, sattuman oikkuna vai muuten vaan minulle opiksi heitä useita viehätti huumeet ja moni niitä kokeili...erästä ne myös kiinnosti ihan siis aihealueenakin. minusta tuntui että heillä siihen liittyi jotain jännityksen makua kun halutaan tutkia jotain "pimeitä" alueita...tottakai silloin haluaa löytää uutta tavalla tai toisella. kaikki ei kuitenkaan samaan aikaan ole kiinnostuneet samoista asioista, itse en edes silloin polttanut eikä minua kiinnostaneet huumeet pätkääkään silloin. en kyllä paheksunutkaan heitä (kun en tiennyt miksi pitäisi), tunsin vaan itseni ulkopuoliseksi (kuten aina ja vedin siitä alemmuudentunnot) mutta hengailin minkä pystyin siinä liepeillä.onnistuin niin hyvin siinä viileessä ulkopuolisuudessa silloin :
myöhemminkin törmäsin aiheeseen ihmissuhteiden kautta, neptunus
seiskassa. itse olen muutaman kerran imaissut pilveä, mutta tapaa ei ole mistään tullut...mutta, olen päässyt vaikka minkälaisiin tiloihin ihan oman pääni ja "elintapojen väärinkäytön avulla"...
mulla on nykyään sellainen näkökulma että aineita ei tarvita, vaan sekaisin pääsee ilmankin
No, syvällisemmällä tasolla uskon, että kaikki tietoisuudentilat on mahdollista saavuttaa ilman päihteitä. todisteita mulla tälle väitteelle ei ole, sillä kokemukseni on rajalliset , mutta uskon siihen intuition perusteella.
taas pitkä pohjustus ennenkuin pääsen asiaan...eräällä päihteistä kiinnostuneella oli aurinko ja neptunus 2 huoneessa...ja muista yhteyksistä olen päätellyt tätä 2 huoneen vaikutusta siihen suuntaa. esim myös synastriassa, jos aurinkoni on osunut toisen henkilön 2 huoneeseen, niin suhde minuun on ollut sieltä puolelta jotenkin
kehollisesti omistava...ja oli noita muitakin esimerkkejä.
jos joku muistaa ammattilaistekstiä 2 huoneesta tässä riippuvuusteemassa, niin olis hauska kuulla.
mulle ei kuu kauriista 2 huoneesta tule ekana mieleen todellisuuspako...mutta missä sun
sijaitsee? jos sulla on kauris neptunus ja olet nouseva jousimies...niin onko se 1 huoneessa (minuus) vai siellä kakkosessa (omanarvontunto, keho, materia...)...?
neptunus kakkosessa voisi todella tän päätelmän mukaan vaikuttaa todellisuudenpakohaluun nimenomaan
kehon kautta, juotuna, syötynä tai poltettuna. onko sulla kenties neptunus yhtymä kuu? vielä enemmän.
kuu neliö neptunushan oli se klassinen päihderiippuvuus aspekti (siis riski siihen, ei mikään pakote)...esim. isälläni on se, sekä neptunus noususolmullakin (ja samaan aikaan hän on aika hmm...henkimaailmaan suuntautunut ilman alkoholiakin, mutta häpeää sitä ja peittelee sitä)
saturnus 12 huoneesta mulle ei tuu mieleen suoraan mitään (kun havaintoni yleensä perustuu siihen mitä mulle on tullut eniten vastaan...) tästä on muuten tullut juttua "saturnuksen vaikutus" ketjussa. eräällä ihmisellä jolla on myös saturnus 12 huoneessa...on myös varhain poismennyt isä.
Saturnus, isän yksi indikaattori.
hmm...12 huone, alitajunta, ihmisluonnon pimeä puoli...ja saturnus siellä, antaako haasteita vai antaako pikemminkin rakennetta, että alitajuntasi onkin pikemminkin hyvässä järjestyksessä saturnuksen tyyliin. "saturnus ajan viisarina" ajatusmallilla voisi ajatella, että saturnus osoittaa, tekee ajankohtaiseksi kartassasi juuri 12 huoneen, ja ne asiat jota siihen liitetään. ja kyllähän siihen alueeseen liittyy myös todellisuudenpako.
mutta neptunusta nousevana planeettana epäilisin eritoten...se olisi hyvin voimakas merkki siihen suuntaan.
ootko lukenut neptunian tekstit riippuvuuksista? niissä epäillään saturnus-neptunus kontaktia mukaan aiheeseen.
neptunus kakkosessa toimisi myös mielestäni.
http://koti.mbnet.fi/neptunia/index.htm"addiktiot"
neptunian tekstiä, käsittelee saturnusta 12. huoneessa
http://koti.mbnet.fi/neptunia/index.htm esseet ja artikkelit, "saturnus ja pelko"
(neptunian sivuille on näköjään tullut joku uusi linkityssysteemi, jota en osannut käyttää vielä)
sitten sulla oli myös se venus kolmio neptunus...se yltiöromattisuus, taiteellisuus ja hoitotyö, henkinen rakkaus aspekti...mullakin on se. kyllä siinäkin menee välillä todellisuus kivan väriseksi
kuu kauriissa kokisin vähän samaan tyyliin kuin kuu yhtymä saturnus.
molemmissa (lähipiirissä myös kaksi tapausta, esimerkki kummastakin muodosta)kokisin että on juuri tuo taipumus todella syvään masennukseen, sekä suuri rakkauden nälkä...joka ei näy, mutta jonka voi varsinkin miehen ja naisen suhteessa aistia silleen että näkee, että toinen on tosi hieno ihminen, sellainen puhdasmielinen, mutta sillä on vajaus rakkauden kokemisen tunteessa ja sillä menee hyvän tovin aikaa ennenkuin sen saa voitettua ja toisen uskomaan että hän on sen rakkauden arvoinen. tätä on vaikea selittää, ja vaikea nähdä, sillä toisen asiallinen ja koossapysyvä kuori on vahva, mutta varsinkin "kalansilmällä"
näkee että jotenkin rakkauden vastaanottaminen on se mitä tarvitsee.ihan kuin kuu kauris kuusaturnus olisi ollut
liikaa kylmässä, tottunut kuvainnollisesti viimaan ja toppavaatteisiin, mutta kaipaa monta pitkää halausta ja takkatulta. ja se on sitten kaunis näky kun se sitä saa
yksi heijaste kuukauriista. kuu-saturnus yhtymähenkilö taas kärsi äitisuhdeongelmista ja vakavasta masennuksesta. en tiedä löytyisikö näiden kombinaatioiden takaa jollain tapaa kylmä, viileä, laskelmoiva ja julmahko äitikokemus.
vedän sen siitä, koska oma kuujupiter äitikokemukseni oli varsinkin lapsena jotenkin ylitsepursuavan lämmin ja ylenpalttinen (ylihuolehtiva)...siis lämpöä riitti, ja huom, ennen murrosikää...ja nimenomaan "perushoidollista" lämpöä.
hahmotan monesti vastakohtien kautta ja kuujupiterilla aistin kuu-saturnuksesta jotain kylmää ja hylkäävää äitikokemuksen puolelta.josta ehkä se harhaluulo, ettei millään voisi olla rakkauden arvoinen
oikeasti. (btw, sinusta en ole pelkkien kirjoitusten perusteella tätä aistinut, perustuu seurustelusuhteeseen ja ystävyyssuhteeseen kuu-saturnus henkilöiden kanssa)
taas meni äideiksi...mutta, noh, äiti on tärkeä asia ja kuu indikoi sitä. :
mamma mia.
no laitan tän poikki nyt tästä, ja katson mitä oikein olen kirjoittanut....