Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: alkoholisimi  (Luettu 94475 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #90 : 28.09.2006 10:30:55 »

no kiva että jokin toimi...

siis, kuu yhtymä saturnus näkyy aiheuttavan masennusta ja liian huonoa käsitystä itsestään. tätä sivusta seuranneena, ja silloin sitä ymmärtämättömänä (halusin kuitenkin oppia ymmärtämään ja tajuamaan kaikkea...) itselläni on päinvastainen eli kuu yhtymä jupiter, mikä tarkoitti että mulla oli taipumusta innokkuuteen ja yltiöpositiivisuuteen sekä optimismiin, perustluonteeltani siis.

kaikkihan voivat kuitenkin masentua, ja olen itsekin kokeillut kaikkia mielentiloja. saturnusmainen synkkyys ja pitkäaikainen masennus oli minulle kuitenkin mysteeri, oireilin pikemminkin yliaktiivisuudella ja ylisuorittamisella...en ymmärtänyt sitä tiettyä saturnus puolta mitä joissakin läheisissä oli.

kaikissa ongelmanaiheuttajissakin on kuitenkin oma, erilainen viisautensa...ei jupiter sen parempi kuin saturnus. erilaisia vaan.

mutta ehkä sentakia huomasin kuu yhtymä saturnuksen piirteet niin selvästi kun itsellä oli kontrastina niin päinvastaisesti vaikuttava yhtymä.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 10:32:26 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #91 : 28.09.2006 10:44:00 »

tuli tuosta "miksi niin vahva ihminen ei pysty lopettamaan juomista"

mieleeni esim äitini, joka saturnisena ihmisenä AC kauris , saturnus neliö aurinko...antoi kuvaa ja toimitti vahvan ihmisen roolia ja tehtävää. Hänelle se vahvuus ja kontrolli oli kaiketi myöskin jonkinlainen itsetunnon lähde, mistä tuli myös marttyyriytta...muut sekoilee, muut pakoilee todellisuutta, muut menettää kontrollin...ei hän.

minulle tuli siitä sitten mieleen, että koska hän oli niin vahva...niin miksi hän ei käyttänyt sitä vahvuutta itseensä ja ratkaissut omia ongelmiaan...vaan se vahvuus piti käyttää toisten elämän kannatteluun ja siitä katkeroitumiseen? miksi hän ei käyttänyt sitä vahvuutta toteuttaakseen omia unelmiaan?

hänelle esim ongelmia tuotti painon kerääntyminen ja surun tukahduttaminen syömisellä (venus 2 huone...). sen jälkeen hän sitten tuli katkeraksi siitä, että hänellä on ylipainoa...miksi hän ei siis käyttänyt sitä sisäistä vahvuuttaan ja itsekuriaan millä hän pystyi kannattelemaan toisten ongelmia, esim vaikka oman painonsa kurissa pitämiseen.

ei siinä, että se haittaisi minua...niin kauan kun hän ei olisi vihannut minua sen takia että minulla ei ollut painon kanssa ongelmaa ja kroppani liikkui liiankin hyvin.

ongelmat kiertää....ihminen on kumma otus.

ois tärkeetä tunnistaa ne omat voimavarat ja suunnata ne oikeisiin kohteisiin.

vaikka sen oman elämän parantamiseen...

joo, siis täydellinenhän ei ole kukaan...mutta vaadin myös oikeutta siihen, että mulla ei tarvitse olla jotain samaa ongelmaa sen takia että läheiselläni on...koska minulla on taatusti sitten joitakin muita ongelmia.

oikeudet OMIIN ongelmiin ja OMIIN vahvuuksiin.

läheisriippuvuuskaruselli...

ruoka-ongelma onkin niitä ainoita mitä minulla ei ole ollut, huumekiinnostuksen lisäksi...

pitää myös iloita niistä asioista jotka toimii!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #92 : 28.09.2006 16:17:01 »

Sign?, puhuit tuosta kuu yhtymä saturnuksesta ja sitten siitä 2. huoneestakin... Minulla on  kuu kauriissa 2. huoneessa. Sitten  saturnus skorpionissa 12. huoneessa. Eikös nämä voisi viitata siihen haluun paeta todellisuutta?

Mutta oikeastaan en ole ikinä antanut itseni retkahtaa kunnolla mihinkään... Pahin on se kun olin joskus 17-vuotiaana koko kesän vähän soosissa... Muutoin se on ollut kausiluontoista ja aika äkkiä otan itseeni aina niskasta kiinni.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #93 : 28.09.2006 19:29:46 »

Pöh ! (Heh) Meikäläinen joskus muinoin availi otsikon aiheesta...
Noh, mutta anyway... Tässä siis alkkis. Toipuva ja läpikäynyt kaikenlaiset hoidot. MUTTA: nyt kun elämä on TOTAALISEN poissa raiteiltaan, niin OF COURSE nuppi sekaisin !
Olen nyt sekä KOKENUT, että TEHNYT niin paljon kaikenlaista HULLUA, ettei tosikaan !!
Elämä ihan riekaleina juuri nyt... Mutta TIEDÄN, että se EI ole järkevää yms. mutta SILTI !!
Minulla kun kaksi ikuista sairautta, sekä Bipo, että alkoholismi.
Heh, jos joku ei tiedä Bipoa, kysykää...
Toivotan kaikille muille Astrolaisille pelkkää hyvää !! Palailen, kun saanut itseni taas kondikseen ! HEIPS !
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 28.09.2006 19:52:14 »

:Smiley  :Smiley  :Smiley

Hallelujaa ja hauskat kotivideot pyörimään.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kooky
Vieras
« Vastaus #95 : 28.09.2006 21:12:52 »

Sign?, puhuit tuosta kuu yhtymä saturnuksesta ja sitten siitä 2. huoneestakin... Minulla on  kuu kauriissa 2. huoneessa. Sitten  saturnus skorpionissa 12. huoneessa. Eikös nämä voisi viitata siihen haluun paeta todellisuutta?

Mutta oikeastaan en ole ikinä antanut itseni retkahtaa kunnolla mihinkään... Pahin on se kun olin joskus 17-vuotiaana koko kesän vähän soosissa... Muutoin se on ollut kausiluontoista ja aika äkkiä otan itseeni aina niskasta kiinni.

minulla oli teini-iässä kavereita joiden mukana halusin pysyä, ja jostain syystä, sattuman oikkuna vai muuten vaan minulle opiksi heitä useita viehätti huumeet ja moni niitä kokeili...erästä ne myös kiinnosti ihan siis aihealueenakin. minusta tuntui että heillä siihen liittyi jotain jännityksen makua kun halutaan tutkia jotain "pimeitä" alueita...tottakai silloin haluaa löytää uutta tavalla tai toisella. kaikki ei kuitenkaan samaan aikaan ole kiinnostuneet samoista asioista, itse en edes silloin polttanut eikä minua kiinnostaneet huumeet pätkääkään silloin. en kyllä paheksunutkaan heitä (kun en tiennyt miksi pitäisi), tunsin vaan itseni ulkopuoliseksi (kuten aina ja vedin siitä alemmuudentunnot) mutta hengailin minkä pystyin siinä liepeillä.onnistuin niin hyvin siinä viileessä ulkopuolisuudessa silloin :Smiley

myöhemminkin törmäsin aiheeseen ihmissuhteiden kautta, neptunus seiskassa. itse olen muutaman kerran imaissut pilveä, mutta tapaa ei ole mistään tullut...mutta, olen päässyt vaikka minkälaisiin tiloihin ihan oman pääni ja "elintapojen väärinkäytön avulla"...
mulla on nykyään sellainen näkökulma että aineita ei tarvita, vaan sekaisin pääsee ilmankin Cheesy No, syvällisemmällä tasolla uskon, että kaikki tietoisuudentilat on mahdollista saavuttaa ilman päihteitä. todisteita mulla tälle väitteelle ei ole, sillä kokemukseni on rajalliset , mutta uskon siihen intuition perusteella.

taas pitkä pohjustus ennenkuin pääsen asiaan...eräällä päihteistä kiinnostuneella oli aurinko ja neptunus 2 huoneessa...ja muista yhteyksistä olen päätellyt tätä 2 huoneen vaikutusta siihen suuntaa. esim myös synastriassa, jos aurinkoni on osunut toisen henkilön 2 huoneeseen, niin suhde minuun on ollut sieltä puolelta jotenkin kehollisesti omistava...ja oli noita muitakin esimerkkejä.

jos joku muistaa ammattilaistekstiä 2 huoneesta tässä riippuvuusteemassa, niin olis hauska kuulla.

mulle ei kuu kauriista 2 huoneesta tule ekana mieleen todellisuuspako...mutta missä sun  neptunus sijaitsee? jos sulla on kauris neptunus ja olet nouseva jousimies...niin onko se 1 huoneessa (minuus) vai siellä kakkosessa (omanarvontunto, keho, materia...)...?

neptunus kakkosessa voisi todella tän päätelmän mukaan vaikuttaa todellisuudenpakohaluun nimenomaan kehon kautta, juotuna, syötynä tai poltettuna. onko sulla kenties neptunus yhtymä kuu? vielä enemmän.

kuu neliö neptunushan oli se klassinen päihderiippuvuus aspekti (siis riski siihen, ei mikään pakote)...esim. isälläni on se, sekä neptunus noususolmullakin (ja samaan aikaan hän on aika hmm...henkimaailmaan suuntautunut ilman alkoholiakin, mutta häpeää sitä ja peittelee sitä)

saturnus 12 huoneesta mulle ei tuu mieleen suoraan mitään (kun havaintoni yleensä perustuu siihen mitä mulle on tullut eniten vastaan...) tästä on muuten tullut juttua "saturnuksen vaikutus" ketjussa. eräällä ihmisellä jolla on myös saturnus 12 huoneessa...on myös varhain poismennyt isä. Undecided Saturnus, isän yksi indikaattori.

hmm...12 huone, alitajunta, ihmisluonnon pimeä puoli...ja saturnus siellä, antaako haasteita vai antaako pikemminkin rakennetta, että alitajuntasi onkin pikemminkin hyvässä järjestyksessä saturnuksen tyyliin. "saturnus ajan viisarina" ajatusmallilla voisi ajatella, että saturnus osoittaa, tekee ajankohtaiseksi kartassasi juuri 12 huoneen, ja ne asiat jota siihen liitetään. ja kyllähän siihen alueeseen liittyy myös todellisuudenpako.

mutta neptunusta nousevana planeettana epäilisin eritoten...se olisi hyvin voimakas merkki siihen suuntaan.
ootko lukenut neptunian tekstit riippuvuuksista? niissä epäillään saturnus-neptunus kontaktia mukaan aiheeseen.

neptunus kakkosessa toimisi myös mielestäni.

http://koti.mbnet.fi/neptunia/index.htm

"addiktiot"

neptunian tekstiä, käsittelee saturnusta 12. huoneessa

http://koti.mbnet.fi/neptunia/index.htm esseet ja artikkelit, "saturnus ja pelko"

(neptunian sivuille on näköjään tullut joku uusi linkityssysteemi, jota en osannut käyttää vielä)

sitten sulla oli myös se venus kolmio neptunus...se yltiöromattisuus, taiteellisuus ja hoitotyö, henkinen rakkaus aspekti...mullakin on se. kyllä siinäkin menee välillä todellisuus kivan väriseksi Cheesy

kuu kauriissa kokisin vähän samaan tyyliin kuin kuu yhtymä saturnus.

molemmissa (lähipiirissä myös kaksi tapausta, esimerkki kummastakin muodosta)kokisin että on juuri tuo taipumus todella syvään masennukseen, sekä suuri rakkauden nälkä...joka ei näy, mutta jonka voi varsinkin miehen ja naisen suhteessa aistia silleen että näkee, että toinen on tosi hieno ihminen, sellainen puhdasmielinen, mutta sillä on vajaus rakkauden kokemisen tunteessa ja sillä menee hyvän tovin aikaa ennenkuin sen saa voitettua ja toisen uskomaan että hän on sen rakkauden arvoinen. tätä on vaikea selittää, ja vaikea nähdä, sillä toisen asiallinen ja koossapysyvä kuori on vahva, mutta varsinkin "kalansilmällä"  Wink näkee että jotenkin rakkauden vastaanottaminen on se mitä tarvitsee.ihan kuin kuu kauris kuusaturnus olisi ollut liikaa kylmässä, tottunut kuvainnollisesti viimaan ja toppavaatteisiin, mutta kaipaa monta pitkää halausta ja takkatulta. ja se on sitten kaunis näky kun se sitä saa smitten

yksi heijaste kuukauriista. kuu-saturnus yhtymähenkilö taas kärsi äitisuhdeongelmista ja vakavasta masennuksesta. en tiedä löytyisikö näiden kombinaatioiden takaa jollain tapaa kylmä, viileä, laskelmoiva ja julmahko äitikokemus.

vedän sen siitä, koska oma kuujupiter äitikokemukseni oli varsinkin lapsena jotenkin ylitsepursuavan lämmin ja ylenpalttinen (ylihuolehtiva)...siis lämpöä riitti, ja huom, ennen murrosikää...ja nimenomaan "perushoidollista" lämpöä.

hahmotan monesti vastakohtien kautta ja kuujupiterilla aistin kuu-saturnuksesta jotain kylmää ja hylkäävää äitikokemuksen puolelta.josta ehkä se harhaluulo, ettei millään voisi olla rakkauden arvoinen oikeasti. (btw, sinusta en ole pelkkien kirjoitusten perusteella tätä aistinut, perustuu seurustelusuhteeseen ja ystävyyssuhteeseen kuu-saturnus henkilöiden kanssa)

taas meni äideiksi...mutta, noh, äiti on tärkeä asia ja kuu indikoi sitä. :Smiley mamma mia.

no laitan tän poikki nyt tästä, ja katson mitä oikein olen kirjoittanut....

« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 21:34:17 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #96 : 28.09.2006 21:27:23 »

Toivotan kaikille muille Astrolaisille pelkkää hyvää !! Palailen, kun saanut itseni taas kondikseen ! HEIPS !

samoin sinulle Smiley
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #97 : 28.09.2006 21:33:11 »

Mitenkäs vaikuttais Neptunus 1. huoneessa kauriissa, seuraavin aspektein
 neptunus aspect_sex plutoneptunus aspect_ssx askendenttineptunus aspect_tri venusneptunus aspect_opp mars...?

Hih... Lainaus itseltäni... nuo olin tähän ketjuun aiemmin pistänyt, josset huomannut? 2. huoneessa on myös jupiter vesimiehessä... Mutta tosiaan, tuo neptunus ei ole noudeva planeetta vaikka se onkin lähimpänä Asciani... Muutama aste liian kaukana.  Wink

Voi miten puhut kuukauriista, tuo kuulostaa niin riipaisevan tutulta...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #98 : 28.09.2006 21:39:07 »

Embarrassed   On aika ja kaikki loppuu.

Undecided  Aika, tuo pysähtynyt hetki.

knuppel2  Piruvie, ota hännästä kiinni.

angel Alkuja voi olla useita.

smitten Mekömukaluusereita!!

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
kooky
Vieras
« Vastaus #99 : 28.09.2006 21:52:07 »

Lainaus
Mitenkäs vaikuttais Neptunus 1. huoneessa kauriissa, seuraavin aspektein
 neptunus aspect_sex plutoneptunus aspect_ssx askendenttineptunus aspect_tri venusneptunus aspect_opp mars...?

Hih... Lainaus itseltäni... nuo olin tähän ketjuun aiemmin pistänyt, josset huomannut? 2. huoneessa on myös jupiter vesimiehessä... Mutta tosiaan, tuo neptunus ei ole noudeva planeetta vaikka se onkin lähimpänä Asciani... Muutama aste liian kaukana.  Wink

Voi miten puhut kuukauriista, tuo kuulostaa niin riipaisevan tutulta...

ok...pääsi siis unohtumaan nuo Wink mutta neptunus 1 huoneessa...siis neptunus persoonassa...ehkä voit alkaa lukea tekstejä joissa käsitellään "neptunikkoja"...tervetuloa kerhoon Cheesy

eipä tuohon enempää indikaattoreita tarvita...itseasiassa sopii kuvaan että olit meditaatioketjun perustaja Smiley :Smiley

neptunus oppositio mars voisi olla myös mukana, jos ajatellaan marsia motivoivien voimien kuvaajana, oppositio tiedostamisen aspekti, tulla tietoiseksi...ehkä sun kartta kehoittaa "tule tietoiseksi neptunuksen vaikutuksesta kaikessa toiminnassasi ja motivaatioissasi"...

mulla on kasapäin oppositiota, joten tiedostamisläksy on korostunut.

niin, kuu-kauriiseen pintaraapaisun ylittävä suhde...ja samoin myös kuu-saturnukseen ollut.

mietin, mikähän on sitten oma kuu-saturnus tilanteeni, jos molemmat ovat samassa merkissä mutta n 20 asteen päässä toisistaan. se ei periaatteessa ole yhtymä, mutta jotkuthan puhuu sellaisestakin käsitteesä kuin "merkkiyhtymä", joka näkee samassa merkissä olevat kappaleet yhtymäksi. ehkä kuu-saturnus on itsellänikin jollain tapaa piilovaikuttajana, ja vaikutus on lievempi mutta jotenkin aistittava.

siksipä kai myös tää äiti-teeman voimakkuus, koska kuullani on niin paljon kontakteja...

Lainaus
Mekömukaluusereita!!

aina ja ikuisesti Cheesy kerran luuseri, aina luuseri ja äitis oli kans Shocked Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #100 : 28.09.2006 21:54:42 »

Olisi tosiaan kiva kuulla mitä perehtyneemmät sanovat tässä yhteydessä tuosta sign?in mainitsemasta Neppiksestä kakkoshuoneessa..

Mulla se on hiinä ja hiinä kolmosen kärjellä Jouskarissa vähän huonejärjestelmästä riipppuen ja tarkassa neliössä Merkkariin Kaloissa...

Aikoinaan (lue: 10 vee nuorempana) tuli kallisteltua ja yms. ahkerastikin mutta ei nyt kummempia jaksa: Keikoilla käydessä yms. tulee otettua jos tulee, ehkä kerran kuussa tai kahdessa..
Tavallaan se sellainen elämä ja sen hohto on tullut jo nähtyä ihan riittävän läheltä, ja se palautuminenkin kestää näin vanhalla raakilla ainakin pari päivää..On sitä parempaakin tekemistä kuin lojua itseaiheutetussa tuskassa/morkkiksessa/rahapulassa jne..
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #101 : 28.09.2006 22:03:03 »

Ja nyt kirjoitan lisää kun sain syötyä, tuo oli vähän hätäinen vastaus.. 2funny

Oikein pitää sanoa ääneen ja ihmetellä, sinä olet ihana kun näet vaivaa pähkäillä jonkun astrodeekun asioita.. Hienoa, kiitos... *kumartaa ja niiaa vähän punastuneena*

Eikä ole mitenkään haitallista että kaikki tiet vievät Ro..eikun äitiin... Wink Cheesy

Voin allekirjoittaa kuukauriina jollakin tasolla tuon kylmän äitikokemukseni. Äitihän on  aurinko kalat... Henkinen, intuitiivinen ihminen. Hyvin herkkä ja "rakastaa maailmaa", tai ainakin sitä "toista" maailmaa. Hän on ollut aina taipuvainen masennukseen, isä piti häntä raiteilla turvallaan ja tuellaan, tasapainoisella otteellaan elämään. Isä aina vitsaili meille että älkää välittäkö, äiti on vaan vähän pöpi... uglystupid2

Olen aina tiennyt että äiti on henkisesti vahva ja että hän YMMÄRTÄÄ ja haluaa HYVÄÄ. Siksi en ikinä (ennen kuin vasta nyt) ole ymmärtänyt, miksi hän ei voinut rakastaa ja ymmärtää  minua henkilökohtaisesti? Miksi hän ei ollut kiinnostunut asioistani yksityiskohtaisesti, vaan hyvin suurpiirteisesti? Jos itkin hänelle jotakin asiaa, hän ei sanonut mitään, jos raivosin hänelle, hän ei raivonnut takaisin vaan otti sellaisen "minä en ole kuulevinaankaan" asenteen. Miksi hän ei kannustanut? Miksi hän puhui aina omista huolistaan ja yhtyi masennukseeni omilla asioillaan? Ihan niinkuin olisin ollut joku hylkiö siitä huolimatta että hän toisinaan sanoi rakastavansa minua ja halaili ehkä keskimääräistä äitiä enemmän. Minä olisin kaivannut sanoja ja tekoja, sen tyhjän "ymmärtäväisen" katseen sijaan. Hän antoi mun kapinoida ja tehdä tyhmyydet, ei yrittänytkään estää, mutta oli silti hyvin vihainen... Kun hän oli ajanut autolla ohitseni kun olin yläasteikäsenä kulkenut kaupungilla sätkä huulessa silloin kun olisi pitänyt olla koulussa, hän sanoi kotona "sä oot sitten KUMMALLINEN, en voi muuta sanoa". Siinä oli hänen apunsa silloin...

Nykyään välini äitiin ovat hyvät... Hän on ystäväni ja olen tajunnut että olisi pitänyt tajuta jo lapsena että hän ei ikinä tule olemaan äiti vaan ystävä... Ystävänä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Voimme unohtaa äidin "velvollisuudet" ja jutella vaikka enkeleistä ja auroista... Nyt tajuan sen että hän on ollut koko elämänsä ajan "ulkopuolinen", koska on niin henkinen ihminen ja se on ollut hänelle niin vaikeaa, että minä olen ollut hänelle vähän liikaa.

Anteeksi tää romaani, mutta nyt tuli suu puhuttua puhtaaksi äidistä.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #102 : 28.09.2006 22:03:24 »

ai niin, sevielä...tuolta neptuniasta olen lukenut sellaista, että sellaisen "neptunikon" joka on esim neptunus nousevana planeettana tai aurinko yhtymä neptunus, (ja neptunus ykkösessä riittää ihan hyvin)...saattaa olla paljon vaikeampi oppia ymmärtämään neptunuksen vaikutusta elämässään ja kokea sen jopa pelottavampana...jos hänen karttans on muuten koostunut neptunukselle vieraista elementeistä.

esim kaksosta ja jousimiestä...saati sitten kauyrista en pitäisi kovinkaan neptunus-sukuisina merkkeinä itsessään.

tälläisestä yhdistelmästä voi seurata enemmän outoa vierauden tunnetta ja vaikeutta tajuta mistä on kysymys, koska ei ole muuten sellainen kalat-tyyppinen perusrakenne.

eli pistetään vaikka neptuninen härkä, niin se on kaikessa kiinteydessään ristiriitaisempi tapaus kuin painottuneen neptunuksen omaava kalat ja vesipainotteinen henkilö, joka edustaa jo valmiiksi neptunukselle tuttua rakennetta.

lyhyesti siis, kalat -tai vesipainotteisenkin on helpompi ymmärtää neptunisuuden liuottavaa vaikutusta kuin sellaisen, joka on luonnostaan erilaista laatua.

voisikohan tälläisen ristiriidan ilmentyminen itsessä lisätä riskiä päihderiippuvuuksiin...ja esimerkiksi kiinnostukseen sekoittaa pää :Smiley Huh neppari-energia tulee ikään kuin vieraalta planeetalta mutta silti itsestä.

itsestäni luulen että olin jo alunperinkin niin neptuninen, että tarvitsisin aineita nimenomaan pääsemään sieltä pois, kuin sinne Grin niinpä pään sekoitus onkin kiinnostanut aina hyvin vähän, ja sitä olen tehnyt lähinnä tuntiakseni kuuluvani joukkoon.

« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 22:23:04 kirjoittanut sign? » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #103 : 28.09.2006 22:07:53 »

Kiss

Eikösolekkin hienoa, kun tietää

taivaan tarkkaan olevansa

oikeeasti " pöllyssä ".

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #104 : 28.09.2006 22:17:33 »

Niin, sekava olo kertakaikkiaan, kun on vähän niinkuin yhtäaikaa merkuriukselta ja neptunukselta, jupiterilta, saturnukselta ja plutolta!  crazy2

miksi en voisi olla vain Hämeenlinnasta?! idiot2

Cheesy

Astrologiaa parhaimmillaan..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  

Siirry: