Moikka
Tässä olen tehnyt tausta tutkimusta, sukeltanut erilaisten kirjojen pariin, saanut opastusta ja yrittänyt hahmottaa palapelin kokonaisuutta ja asettaa näitä palasia paikoilleen.
6 tason kristalliseen verkkoon kytkeytymisen yhteydessä, ihmettelin miksi kytkeytyminen/yhdistyminen tapahtui myös sukuni jäseniin.
Menin myös meditaation yhteydessä sisimpääni, saaneet omalta äidiltäni ja isältäni pyynnön, kuiskaten vasempaan korvaani, vapauta meidät Pia.
Minä jäin ihmettelemään, että mistä nyt on kyse, koska teinhän minä tuon vapautumisen meditaation aiemmin, mutta en tuolloin osannut vielä yhdistää syvällisemmällä tasolla omaa sukuani siihen
Seuraavaksi minulle osoitettin
Luule Vilman kirjat, aloin lukemaan ja oivaltamaan sen, että ei riitä että vapautan Itseni näistä kollektiivisistä energioistani, vaan ymmärrys ei ollut siihen, että olen omien vanhempieni/isovanhempieni summa, jolloin olen ottanut tehtäväkseni, vapauttaa Äitini ja Isäni varjot omasta kentästäni = eli nk pahaa tullut hyvittämään.
Lisäksi minut ohjattiin yhä uudestaan anteeksiannon syvällisempään tutkimiseen vapautumisen yhteydessä, johon meillä on annettu mahdollisuus juuri uusien energioiden kautta.
6 tason energiat, vaikkakin vapautuksen yhteydessä, on hyvä myös energiatasolla vapauttaa samalla oma sukuaan ja niitä virheitä, laajemman ymmärryksen yhteydessä, näkien, millainen vaikutus omien vanhempiemme/isovanhempiemme energeettinen side vaikuttaa meihin koko ajan, ajatusten tasolla ja erilaisian sairauksina, väsymyksenä, riippuvuutena, omistushaluna, vihana, suuttumuksena tai tunteiden sekamelskana.
Me emme voi olla uuden ajan lapsia, jos kävelemme isämme ja äidimme varjoissa, vaan ensin on löydettävä ja nähtävä ne varjot, mentävä isin ja äidin keskelle, yhdistäen heidän kätensä omiin, annettava anteeksi, vapautettava ne omasta energiakentästä ja tuon jälkeen, mentävä heidän edellä polkuja pitkin, näin tuon evoluution kehitys tapahtuu.
Syvällinen pyyntö olisikin, meille kaikille, vapauttakaa vanhempanne/isovanhempanne energiakentästänne, antakaa anteeksi, oppikaa, niin vapaudut Itse ja sen lisäksi vapautat omia lapsiasi ja heidän kuormituksia.
Siitä näyttää nyt olevan kyse, sen takia olemme tänne tulleet, jotta voimme vapautua ja astua pysyvästi rakkauden virtaan, anteeksi antaen, ymmärryksen kautta, jotta voisimme alkaa rakentamaan uutta
Vesimiehen aika antaa meille mahdollisuuden, polariteettien kautta, oppia ymmärtämään omaa energeettistä kokonaisuutta, mitä sinne on piiloutunut, mitä se halua opettaa ja miten sen voimme vapauttaa.
Päästäkseemme kaiken vapaaksi, ollaksemme täysin vapaita!