Äänestys
Kysymys: Missä merkissä Diana sinulla on?  (Äänestys päättynyt: 28.07.2006 01:14:15)
Oinas - 5 (10.2%)
Härkä - 0 (0%)
Kaksoset - 3 (6.1%)
Rapu - 4 (8.2%)
Leijona - 3 (6.1%)
Neitsyt - 2 (4.1%)
Vaaka - 3 (6.1%)
Skorpioni - 2 (4.1%)
Jousimies - 12 (24.5%)
Kauris - 3 (6.1%)
Vesimies - 6 (12.2%)
Kalat - 6 (12.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 40

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Diana-asteroidin tietopaketti!!! Missä merkissä Diana sinulla on?  (Luettu 39752 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #45 : 08.08.2006 13:54:31 »

pieni huomautus: astro.comiin ei tarvitse tehdä tunnuksia vieras voi tehdä myös karttoja rekisteröitymättä!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #46 : 08.08.2006 13:56:02 »

Lainaus käyttäjältä: Mirtsu

Kalat:
Henkilö voi kokea täydellistä yhteyttä ja ykseyttä luonnon kanssa ja tuntea universaalista empatiaa. Kalat-Diana kärsii syvästi, jos kokee luontoa raiskattavan tai eläimiä ja lapsia kohdeltavan huonosti.

Allekirjoitan joka sanan paksulla punatussilla! Diana on sijoittunut minulla asteentarkkaan yhtymään IC:lle kaloissa. Tämä selittääkin paljon, huomaan nyt. Nämä asteroidit alkaa kiinnostaa enemmän ja enemmän! Mistähän sen "Ajattomat Arkkityypit" kirjan voisi ostaa?

lainaa kirjastosta...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 08.08.2006 14:18:11 »

Mielenkiintoinen tietopaketti - hitaana häränköllikkänä missasin nyt äänestyksen, mutta haitannooko tuo mittään. Siis...

Diana - metsän neito, tämä punahiuksinen, itsenäinen ja liikunnallinen neitsytjumalatar, jolta ei puutu luovuutta, rohkeutta, itsevarmuutta ja kilpailuhenkeä, majailee taivaallisella kartallani Oinaan merkissä Venuksen ja Jupiterin intiimissä syleilyssä kahdeksannessa huoneessa.  Kiss

Tuotapa minä ounastelinkin Wink
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 08.08.2006 17:44:32 »

Mistähän sen "Ajattomat Arkkityypit" kirjan voisi ostaa?

lainaa kirjastosta...

Löysin kirjan HuutoNetistä, sain hyväkuntoisen käytetyn kohtuuhinnalla. Sieltä olen löytänyt paljon muitakin kirjoja ja kiviä ym. Tuossa linkki, jos joku ei vielä ole tutustunut nettihuutokaupan ihmeelliseen maailmaan.

http://www.huuto.net/fi/
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 08.08.2006 19:10:21 »

ei vaan kuljet kumisaappaissa vesilätäköissä pieniä puroja tehden maaliskuun lopulla,unelmoiden kuivista maanteistä,että pääsisit vauhtiin..
"unelmiensa vanki" tuijotellen vaistomaisesti diana-lammen pintaa,
ja kun mitään ei tapahdu,viskaat vaikka kivellä pinnan rikki,ja taas saat ihailla uusia kuvioita,
kaipaat metsän rauhaa ja mustikkamättäitä,
aloitat meditoiden uutta vanhan pohjalta,
suojelet lainsuojattomia,vaikka häkkielukoita,kettutyttö?

Jotenkin ihanasti kirjoitettu Smiley

Itseltä löytyy diana oinaasta 4. huoneesta.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 08.08.2006 21:48:11 »

Vesimiehessä...

Osuuhan tuossa moni seikka kohdalleen, hih! Huomasin myös, että Diana on kvinkunssissa Saturnukseeni kympissä ( aspect_con keskitaivas). Sekös se on saanut aikaan tämän, että viihdyn kyllä miesvaltaisella alalla ja se on jotenkin saanut pienen sisäisen feministini heräämään.  Grin

Vesimies:
Tämä henkilö on menevä, itsenäinen, naissolidaarinen ja riippumaton. Hän saattaa myös olla hyvin edistyksellinen, todennäköisesti sinkku tai elää modernissa ja tasa-arvoisessa, kulttuuripainotteisessa suhteessa. Humanitaariset kysymykset ja ihmisoikeusasiat ovat hyvin lähellä hänen sydäntä.
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #51 : 08.08.2006 22:32:44 »

Minulla myös Diana vesimiehessä ja melko hyvin pystyn allekirjoittamaan tuo kuvauksen.  :Smiley

Olen kova menemään ja etenemään, itsenäinen enkä jää roikkumaan asioihin; yhden asian loppu on toisen alku ja se on minulle tärkeintä, että on koko ajan liikkeessä. Välillä on sellainen olo, että vain liike pitää elossa. En siis ole kovin hyvä seesteilemään ja harvoin muutenkaan tyydyn vain olemaan jos kerta parantaa ja kehittääkin voi!  Wink

Tuo edistyksellisyys.. Noh, minulla on pääsääntöisesti aina sellainen olo, että minä puhun asioita jotka tapahtuvat sitten joskus tulevaisuudessa eikä kukaan oikein hahmota mitä oikein tarkoitan. Sitten kun asiat menevät niin kuin olin ajatellut ja "nähnyt", on minulla vaan sellainen been there-done that -olo..  idiot2
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 09.08.2006 16:09:59 »

Minulla kaksosissa 11.huoneessa ja piti hyvin paikkaansa  Smiley

Kaksonen:
Kaksosten vilkkaassa merkissä sijaitessaan Diana lisää harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita entisestään. Rakkaussuhteita Kaksos-Diana ei suosi, ystävyys- ja kumppanuussuhteita kylläkin. Parisuhdekin voi toimia enemmän ystävyyden ja harrastusten kuin syvien tunteiden pohjalta. Ajattelu ei ole aina kaikkein rationaalisinta, mutta menevyyttä ja kulttuuririentoja riittää yllin kyllin. Nuorekas ja aktiivinen Kaksos-Diana saattaa olla kiinnostunut esimerkiksi nuorisotyöstä.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #53 : 15.12.2006 20:29:06 »

Tää on aika päivää sitten ollu aihe, no vastaan kuitenkin. Smiley
Diana sijaitsee nousu vaa'assa eli huone 12. Wink
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #54 : 15.12.2006 20:36:56 »

"Naissolidaarinen" Diana Vesimiehessä menossa tuonne huomenna:

Joulukuu 2006
Tampere: Mielenosoitus jouluista lähisuhdeväkivaltaa vastaan
Milloin: lauantai, 16.12. 2006 @ 12:00 - 13:00
Tapahtuman tyyppi: 
Missä: Kuninkaankadun ja Hämeenkadun kulma
Tampere 
Kuvaus: 40 prosenttia suomalaisista naisista on joutunut miehen fyysisen tai seksuaalisen väkivallan tai uhan kohteeksi ja Suomessa kuolee vuosittain 20-30 naista kotona tapahtuvan väkivallan uhreina.

Kodin pitäisi olla jokaiselle turvallinen ja rauhallinen paikka viettää joulua. Mutta juuri joulunpyhinä monelle naiselle koti on vaarallisin ja turvattomin paikka. Uhkana naisille on yleensä oma puoliso. Jouluinen koti saattaa muodostua hengenvaaralliseksi surmanloukuksi esimerkiksi runsaan alkoholinkäytön myötä. Usein jouluna uhri ei myöskään halua paeta uhkaavaa tilannetta ja poistua kotoaan. Jouluna myös naapurit sulkevat korvansa helpommin eivätkä puutu tilanteeseen.

Osallistu Women in blackin järjestämään, jo perinteeksi muodostuneeseen, hiljaiseen joulumielenosoitukseen. Tarkoituksemme on muistuttaa, että liian monelle naiselle joulu merkitsee pelkoa, väkivaltaa tai jopa kuolemaa.

Seisomme surupuvuissamme jouluruuhkan keskellä ja jaamme naisiin kohdistuvasta väkivallasta kertovia lentolehtisiä jouluostoksilla tarpoville ihmisille lauantaina 16.12.2006 klo 12-13. Kokoontuminen kävelykadulla Kuninkaankadun ja Hämeenkadun kulmassa. Pukeuduthan mustaan.

Lyömätöntä joulua! Tätä sanomaa saa levittää.

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 15.12.2006 22:33:51 »

hieno homma!aatteesta teoksi,nostan hattua!
onpa vielä sopivaan aikaan ennen uutta kuuta Diana liikkeellä,
uusikuu on ensi viikon keskiviikkona,
seuraavana päivänä "hyvä Tuomas joulun tuopi" sitten..

women in black ja kuu skorpionissa..
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #56 : 15.12.2006 22:55:30 »

No vastaanpa nyt minäkin, kun aihe kaivettiin esille.
Vesimiehessä Diana näyttäisi olevan. Ja kuvaus aika hyvin pitää paikkaansa sinänsä, että todella miesvaltaisella alalla työskentelen ja yritän naisten ääntä saada enemmän kuuluviin... jne.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #57 : 17.12.2006 17:09:00 »

Kiva, kun mulle niin rakas Diana/Artemis on kaivettu taas esiin  Smiley Niemi-Mattilan kirja on tullut luettua kannesta kanteen monta kertaa, ja yhä vain Artemis puhuttelee mua eniten - sillä erotuksella, että en ole "isän tyttö", enkä siitä syystä varmastikaan yhtä itsevarma kuin perus-Artemis. Toisaalta mulla onkin Diana kaloissa...

Miksi juuri ARTEMIS? Diana ei erityisemmin "hypi silmille" mun kartallani; on kyllä 11. huoneessa  aurinko kanssa, mutta eri merkissä. Aspektia pukkaa niin AC-DC -akseliin, vertexiin, kuun solmuihin, nousevaan planeettaan  marskuu ja  venus:kin. Siitäköhän se Artemiksen tuttuus voisi johtua?
Mä olen aina ollut eläinrakas ulkoilmaihminen ja poikamainen rämäpää; jo lapsena leikin mielummin poikien kanssa ja vieläkin mulla on miehiä ihan vain kaverina. Miehisiä harrastuksiakin listasta löytyy... ja itsesuojeluvaisto on voimakas, johtuen aiemmista elämänkokemuksista. Lisäksi koen karhun jonkinlaisena voimaeläimenäni (mulla on mm. karhukoruja), ja mun eka sanani lapsena on ollut artemismaisesti "kuu". Kaiken järjen mukaan siis Dianankin pitäisi olla kartalla vahvempi, mutta, mutta...
Astrologisesti tarkastelutuna mun arkkityyppini olisi Afrodite tai Kore/Persefone ( venus MC:llä), joista tosin etenkin viimeksi mainitun aineksia tunnistan itsessäni paljon. Koren herkkyys ja haavoittuneisuus ovat kuitenkin se kätketty puoli musta; ulospäin näkyy punapää-Artemis. Mistähän johtuu - en osaa selittää...

Kalat:
Kalojen sensitiivisessä merkissä Diana-energia ilmenee hoidollisuutena ja syvänä rakkautena luomakuntaa kohtaan. Henkilö voi kokea täydellistä yhteyttä ja ykseyttä luonnon kanssa ja tuntea universaalista empatiaa. Kalat-Diana kärsii syvästi, jos kokee luontoa raiskattavan tai eläimiä ja lapsia kohdeltavan huonosti. Vastaava myötätuntoa synnyttää tilanne, jossa Dianalla on yhteys Neptunukseen.

Tämä pitää täysin paikkansa  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 17.12.2006 18:56:22 »

Vesimies:
Tämä henkilö on menevä, itsenäinen, naissolidaarinen ja riippumaton. Hän saattaa myös olla hyvin edistyksellinen, todennäköisesti sinkku tai elää modernissa ja tasa-arvoisessa, kulttuuripainotteisessa suhteessa. Humanitaariset kysymykset ja ihmisoikeusasiat ovat hyvin lähellä hänen sydäntä.

Kyllähän tuo aika oikealta kuullostaa..
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 18.12.2006 20:32:17 »

Missäs teillä on Dianan tytär Aradia (Herodias).

Astro.comissa Herodiaan asteroidinumero on 546.

Minulla molemmat jousimiehessä, true noden jäädessä äidin ja tyttären väliin.

Kun Dianaa pidettiin Jumalattarena, Aradia oli hänen naispuolinen messiaansa, joka laskeutui maan päälle.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: