Emelia
|
|
« Vastaus #15 : 22.07.2006 14:03:45 » |
|
Mistähän sen "Ajattomat Arkkityypit" kirjan voisi ostaa?
Olen tilannut netin kautta UnioMysticasta, pehmeäkantinen. Hintaa en valitettavasti muista... Kirjastostakin löytyy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #16 : 22.07.2006 14:53:10 » |
|
Mulla on Diana Skorpionissa, ja tietyissä asioissa tulkinta pitää paikkansa... On muuten oppositiossa chironiin! On muuten Sielä Diana...
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.07.2006 15:34:38 kirjoittanut meruska »
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #17 : 22.07.2006 15:21:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 22.07.2006 15:56:30 » |
|
Askendantti on oppositiossa Dianaan minulla...mitäköhän se tarkoittaisi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #19 : 22.07.2006 16:30:56 » |
|
Olen tilannut netin kautta UnioMysticasta, pehmeäkantinen.
Kiitos vinkistä Emelia, tilaan sieltä jos saamani vihje divarilöydöstä meneekin sivu suun!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #20 : 22.07.2006 20:40:09 » |
|
Diana Kaloissa yhtymässä Kuuhun, ja tuo syvä yhteys luontoon taitaa vain korostua tuon yhtymän myötä. Aivan upea kirja tuo Ajattomat arkkityypit, suosittelen kaikille! Nyt odotellaan Niemi-Mattilan kirjaa miesarkkityypeistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #21 : 23.07.2006 00:40:20 » |
|
Hei Ystäväin
Anteeksi tietämättömyyteni
Täällä puhutaan vaikka mistä astrologisista merkeistä ymv. - toivon, että ko. merkin kuva näkyisi tai jokin helppo linkkiosoite, josta tällainen ns. ala-asteella olevakin pääsisi ns. jyvälle astrologian saloista - olisi paljon helpompaa ymmärtää mikä se on
(http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/diana.gif)
Artemis
Diana * Zeuksen ja nymfi Leton tytär.
Indoeurooppalainen art-sana tarkoittaa Karhua Astrologiassa Artemista symboloi syntymässä oleva uusi Kuu. Kaksoisveljensä Apollonin rationaalisuuden vastapainona Artemiksen luonne on irrationaalinen ja tunteellinen. Punahiuksinen, itsenäinen ja liikunnallinen neitsytjumalatar, jolta ei puutu luovuutta, rohkeutta, itsevarmuutta ja kilpailuhenkeä. * metsästyksen, villin luonnon ja synnyttäjien suojelija. Hän puolusti viattomia ja avuttomia ihmisiä ja eläimiä. *Hänen temppelit olivat Antiikin Kreikassa usein orpokoteja. * vahvat kytkennät samanismiin. Jokaisella samanilla on oma sieluneläin, jonka hahmon hän ottaa avuksi unessa tai transsissa noutaessaa salattua tietoa tunonpuoleisesta. * Artemis symboloi vietti ja vaistomaailman tasapainoon saattamista niin, ettei vietit hallitse ihmistä, vaan ihminen viettejä.http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/asteroidvast.htm Oman merkkini sijainti on vielä etsinnän alla - saisko apua: 19.10.1955 01.40 Jyväskylä Finland Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #22 : 23.07.2006 09:49:30 » |
|
HIENOO Elämänilo! kirjoitit sen mikä minulta jäi tekemättä, nuo tarut ja myytit näitten astrologisten merkkien,planeettojen ja asteroidien taustalla ovat tosi tärkeitä,valaisevia ja olennaisia, ne auttavat ymmärtämään syvemmän merkityksen, astrologia ei todellakaan ole viivakoodin lukemista yhden planeetan kyljestä ,joka sattuu olemaan jossain kartan huoneessa, astrologian syntyyn jo liittyy uskonto,filosofia,myytit,tarut,tähtitiede, psykologia ja uskomukset yhdistettyinä luonnonilmiöihin,geometria,matematiikka, siksipä minäkin koen oman dianan erittäin primitiivisesti ja vahvasti tiettynä mielikuvana, sitä symboloi itselle Astuvansalmen akka,tuo kalliomaalaus Ristiinassa, olen käynyt sitä paikan päällä ihailemassa,kantanut korvissani tuota akkaa, se on minussa syvällä tuo akka, diana on vesimiehessä 2 huoneessa saturnusvuoren kyljessä ja ap-kartan askendentillä onpi paikkakunta Ristiina, Ristiina liittyy nuoruuteeni olennaisesti, tuosta Dianasta ja neljästä muusta myyttien hahmosta näin unta kevätkesällä, ilmeisesti se on itselle merkittävä tänä vuonna,eikä sen merkittävyyttä vähennä yhtään miehen nimestä löytyvä Tapio,metsän poika,vesimies, syvältä löytyy syntyjä, oman identiteetin rakennustarpeita, ymmärrystä kysyy se ja paljon, uskonnollis-filosofis-matemaattis-unisymbolis-astrologis-KOKONAISAJATTELUA
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #23 : 23.07.2006 12:24:21 » |
|
Oman merkkini sijainti on vielä etsinnän alla - saisko apua: 19.10.1955 01.40 Jyväskylä Finland
HIENOO Elämänilo! kirjoitit sen mikä minulta jäi tekemättä, nuo tarut ja myytit näitten astrologisten merkkien,planeettojen ja asteroidien taustalla ovat tosi tärkeitä,valaisevia ja olennaisia, ne auttavat ymmärtämään syvemmän merkityksen, astrologia ei todellakaan ole viivakoodin lukemista yhden planeetan kyljestä, joka sattuu olemaan jossain kartan huoneessa, astrologian syntyyn jo liittyy uskonto,filosofia,myytit,tarut,tähtitiede, psykologia ja uskomukset yhdistettyinä luonnonilmiöihin,geometria,matematiikka,
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006 14:27:20 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #24 : 23.07.2006 12:54:53 » |
|
minun linkit ja mielikuvat ovat niin omassa päässäni tullen uranuksen välityksellä kosmisesta kirjastosta ettei niille ole käytännön linkkiä, toisekseen olen oikeesti tumpelo tietokoneen kanssa,vaikka haluaisin etsiä sinulle dianasi se veisi liikaa aikaa tällä kokemuksella, mutta tulkintaa tulee sitten tuolta "hullusta kaalista" kun joku hoitaa nämä käytännön työt,sinähän olet hyvä ekspertti itse linkkeihin, ja jotenkin kaikki tapahtuu ajallaan, ihan niinkuin tämä diana-keskustelu uudenkuun syntymisen aikaan, minä en saa mitään aikasiksi väkisin vääntämällä, intuitio vain toimii puolestani, en minä harkitse ja punnitse mitä minä kirjoitan, jotenkin tulee vain tunne että tämä täytyy sanoa, sitten tulee tunne että se onkin liian ehdotonta kun kukaan ei vastaa, kellään "ei kolahda" sitten tulee yksinäisyys oman "hulluutensa" kanssa sitten ei kun jatketaan hullun sitkeästi oma ego on niin pieni ja aurinko suuri
ja dianaanhan tämä irrationaalisuus vesimiehen tapaan taas liittyikin...
ja pyhän kirjan ohtokin,nyt vasta tajusin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 23.07.2006 13:00:04 » |
|
Astro.comista extended chart selectionista (varmaan tuttu paikka) natal chart. Sitten laitat asteroidikenttään numeron 78. Se on Diana-asteroidin numero. Pitäisi löytyä näin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 23.07.2006 14:20:31 » |
|
Elämänilon Diana-asteroidi: 18 astetta Rapua huoneessa 11. Pitääkö kuvaus paikkansa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #28 : 23.07.2006 15:58:48 » |
|
Diana löytyy jouskarista asteen päässä IC:stä.
Olen yksinhuoltaja-isän kasvattama, joten aika nappiin menee siltä osin tuo kuvaus.
Metsässä tykkään rämpiä, mutta mielummin niin, että pääsee yöksi omaan sänkyyn nukkumaan. Ehkä tuo IC laimentaa vähän tuota matkusteluhalua, on kivempaa katsella matkailuohjelmia kotisohvalta maistellen samalla punaviiniä...
Toisaalta kun nyt aloin pyöritellä tätä koti vs. luonto -teemaa, niin haluaisin kyllä kotini sijaitsevan luonnon helmassa, kaukana asutuksesta. Ihanne olisi päästä oman tuvan portilta sienimetsään.
Hevosista en ole koskaan erityisemmin välittänyt, eläimistä kyllä muuten pidän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|