Mulla
11. huoneessa, tarkassa
. Lisäksi väljä
ja väljä
ja
ja
. Olipa siellä myös
puolitoistaneliö
.
Tää menee yli mun ymmärryksen
. Avokätinen lähimpiä kohtaan, juu kyllä. Julistajahenkinen olen (julistukset perustuvat mun omiin kokemuksiin - mihis sitä moninkertainen
raidoistaan pääsis
) ja jos jollakulla läheisellä on vaikeaa, niin olen touhottamassa ympärillä, tuon mielenpiristystä (esim. leivon tai tuon jotain pientä kivaa), kuuntelen kyllä, mutta hyyy-yvin optimistiseen sävyyn olen kannustamassa jatkamaan eteenpäin.
Ehkä tämä ymmärretään usein väärin. En ole iloinen siitä, että jollakulla rakkaalla on vaikeaa. Päinvastoin, usein itken toisen surua itsekseni
Naamatusten ehkä siksi ikipirteä, koska haluan antaa edes vähän iloa, vaikka sitten omatekoisilla leipomisilla tms.
Eihän se ongelmia poista, mutta ehkä toiselle tulee olo, että elämä voittaa kuitenkin... Osaan myös kuunnella (en pelkästään päteä koko ajan) ja olen tarjoamassa olkapäätä, jos elämä potkii (kuka tarjois sitä mulle, kun ahdistaa tällä hetkellä koko ajan
). Olen enempi henkinen auttaja. Mutta jos pystyn toimimaan myös konkreettisesti toisen hyväksi, niin kyl se niinkin käy
Mikään äiti-tyyppi en siltikään ole - johtuneeko
:n vieraasta sijainnista 11. huoneessa... Mutta esim. tukihenkilö yhdistyksissä tms.
Vahvan Nepparin takia olen aika kalamainen... En kuitenkaan usko, että mikään marttyyri, koska tulta löytyy, jos mua yritetään alistaa (ehkä ihan lähi-lähipiiri on tämän todennut, esim. töissä en uskalla pomolle alkaa v*ttuilemaan)