Minä näin tosi hauskan unen viime yönä. Olin mieheni kanssa Oulussa jääkiekko-ottelussa Kärpät - Tappara. Yleisö mylvi maaleja, mutta ei tullut. Vasta eka erän lopulla Kärpät sai maalin, mutta se oli paitsio tai jotain, koska peli oli jo vihelletty poikki.
No, tilanteen jälkeen yleisö rauhoittui, koska tilanne oli selvä. Mutta kauhukseni mieheni nousi ylös ja karjaisi täysillä: "SE OLI MAALI!" Sen jälkeen hän nousi pontevasti ylös ja lähti astelemaan alas jäälle ja minua hävetti suunnattomasti hänen käytöksensä. Sanoin vieruskaverille että pitäkää kiinni, jos kaadun.
Mieheni käveli jäälle asti ja alkoi huutaa tuomarille että "Kuulkaas nyt, MINÄ olen vanha juniorijääkiekkotuomari, MINÄ jos kuka tiedän että TÄMÄ OLI MAALI!!!!" Hän räyhäsi niin kauan että lensi ulos koko hallista ja minä seurasin häntä.
Myöhemmin illalla olin jonkun kaverin luona kylässä ja kysäisin että muuten vaan, mutta tiedätkö miten jääkiekko-ottelussa kävi, ja kaveri sanoi että Tappara voitti. Johon minä että sekin vielä. Ei taitais mies ilahtua...
Mitä tästä voisi päätellä? Muuta kuin että miehelläni on se kaikkitietävä Jousimies-Kuu, joka luulee tietävänsä aina kaiken...