Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaikille sisäpiiriläisille avoin kyselyketju  (Luettu 24663 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #15 : 22.07.2006 16:33:25 »

Haluaisin olla joko Marilyn Monroe
...tai Janis Joplin
....tai Edith Piaf
Kaikkien näiden naisten yhdestäkin päivästä voisi oppia paljon.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)

Ettekö halua olla kukaan toisistanne? Pitääkö aina haluta olla joku julkkis?
Miksi ihmeessä haluaisin olla joku foorumilaisista..?  Huh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 22.07.2006 16:44:05 »

Itse en ole koskaan halunnut olla kukaan muu kuin minä itse.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 22.07.2006 16:49:21 »

En tiedä, se oli vain heitto. Jos kokee elämässään olevan rajoituksia ja jollain toisella ei niitä ole..miksi ihmeessä haluaisin olla joku kuollut Monroe tai Piaf?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #18 : 22.07.2006 17:39:25 »

miksi ihmeessä haluaisin olla joku kuollut Monroe tai Piaf?
Sinusta en tiedä, :Smiley

..mutta enhän minä toki kuollut Monroe, Piaf (tai Joplin) haluaisi olla..
..vaan päästä kokemaan päivä menneisyyttä.. ELÄVÄNÄ  coolsmiley
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/calvin.gif)
Vaikka olenkin tyytyväinen itseeni ja kohtalaisen ihanaan elämääni..  Smiley
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 22.07.2006 17:57:51 »

AlthaMaarit ja kaikki muut: Jos saisit olla vuorokauden kuka tahansa elossa oleva/ ollut todellinen henkilö, kuka olisit ja miksi?

Mie tahtoisin olla päivän joku 1800-luvulla Venäjällä elänyt Ruhtinatar  Cheesy Pukea aamulla kaunis mekko vanteineen ja kureliiveineen päälle ja seurustella ratsuväen upseereiden kanssa  Cheesy Kokea sen miltä on tuntunut elää tiukkojen sääntöjen ja etikettien mukaan  :Smiley Se maailma tuntuu olevan niin kaukana nykypäivästä.... :Smiley

tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #20 : 22.07.2006 18:28:51 »

Minä koen olevani pikemmin tuo Ruhtinatar nyt, kuin joku traagisesti elänyt Monroe. Tarkoitin tottakai sitä, että he eivät kiehdo niin paljon.

Mekko ja upseeri tuli nähtyä regressiossa.

Huh. Miten tän päivän suhteet väsyttää. Kuka se viimeksi sanoikaan että olen vetänyt niin vääriä tyyppejä puoleeni!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #21 : 22.07.2006 19:27:43 »

En tiiä haluisnko olla kenekään kengissä :Smiley muissa kuin omissa..mut jos mutta Marilynin elämä on aika kiehtovaa tavallaan..ja ohan se super kaunis, mie itse ihailin pienenä Marilyniä sen ulkoista kauneutta, mutta petyin kun luin, että Marilyn onkin leikattu :-\plääh..eli eipä aitoudesta siinäkään naisessa ollu kysettä, mut lapsen silmissä se oli tajuttoman kaunis Cheesy mutta joskus olisi kiva kokea omana itsenä se, että millasta olisi elää Trumph:n vaimona Grin
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 23.07.2006 13:04:08 »

mutta joskus olisi kiva kokea omana itsenä se, että millasta olisi elää Trumph:n vaimona Grin

Hehhee!! Siinä olisikin isännällä pohtimista kun löytää aamulla sängystään vieraan naisen.

Mut joo tossa aikaisemmin oli ouhe, miksi toivoa kokevansa jonkun kuolleen elämää. Siis kysehän oh silloin "aikamatkailusta". Itseäni kiehtoisi käydä niin antiikin ajan kreikassa kuin roomassakin ja mahd kulkea Jeesuksen mukana ja kuunnella.... Mahd nähdä lopun?Huh! Tjaa ja tirtysti haluaisin tutustua johonkin hämärämmäksi jääneeseen kulttuuriin aikaa sitten.

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Jinx
Vieras
« Vastaus #23 : 24.07.2006 12:48:34 »

Hmm..
Tuohon vastatakseni, että jos saisin olla joku muu kuin olen niin kuka olisin...  idiot2
Vastaan että Diana Gabaldonin kirja sarjassa seikkailee nainen nimeltä Claire Randall/Frazer, vaikka hän onkin mielikuvitus olento haluaisin ehdottomasti kokea hänen seikkailunsa Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #24 : 24.07.2006 22:11:44 »

AthaMaarit, hyvä kysymys siitä on niin kauan että pitää itsekin ihan muistella.
 laugh  :Smiley

Muistan että Golderin kirja "Astrologiaa Kuun merkeissä" sai minut ensimmäistä kertaa todella kiinnostumaan astrologiasta. Taisi olla siinä lukio ikäisenä... Kun kaikenlaisia myllerryksiä kävi tunteissaan läpi niin ei se Jousimiehen kuvaus enää tuntunut sopivan yhtään. Kun selvisi että olen Kuu Kalat niin koin, että se todella kertoi minulle itsellenikin itsestäni jotain. Tämä oli siis 1999 tai 2000. Lisätutkimuksia tein ja selvisi että olen nouseva Rapu. Tämä persoonani puoli on edelleen vähän mysteeri...

Muistaakseni kirjauduin astro foorumille ensimmäistä kertaa joulukuussa 2004.
Sitä en kyllä muista yhtään miten tänne eksyin. Ehkä oppaideni johdattelemana.

smitten

Taisi mennä niin, että etsin googlesta jotain sanaa ja sitten löysin tämän sivun tuloksista. tai jotain tuollaista.  idiot2
En todellakaan muista.  Shocked

Hyvin olen täällä kuitenkin viihtynyt.  smitten Kuten varmasti huomaa...  Grin

Hmm jos saisin olla yhden päivän joku muu...

No koska nyt on kesä niin tottakai mieleeni juolahtaa, että haluaisin olla 60-luvun hippi, luonnonlapsi...

No mutta jos oikeasti ajattelen niin haluaisin olla päivän ajan Sonia Choquette. Se olisi varmasti opettavaista ja mielenkiintoista.  Huh

smitten

tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #25 : 25.07.2006 19:23:45 »

tämän päivän perusteella, haluaisin olla poikani yhden päivän..
 Haluaisin tietää mistä noi ideat ja energia pursuaa.. (http://img80.imageshack.us/img80/6536/micetitle9hx.gif)
..onneksi kummityttöni on ollut seuraneitinä pojulle,
minä olen ihan uupunut.. (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/moonsmiley1.gif)
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #26 : 25.07.2006 20:20:24 »

tämän päivän perusteella, haluaisin olla poikani yhden päivän..
 Haluaisin tietää mistä noi ideat ja energia pursuaa.. (http://img80.imageshack.us/img80/6536/micetitle9hx.gif)
..onneksi kummityttöni on ollut seuraneitinä pojulle,
minä olen ihan uupunut.. (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/moonsmiley1.gif)

Voi että, täällä malttamattomana itse odottelen että veljeni poika syntyisi...
Minkä ikäinen siun poika on?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #27 : 25.07.2006 20:41:28 »

Nyt taas tälläinen filosofinen ajatus "leikki"..  crazy2

Jos saisitte tietää että kuolisitte huomenna (johonkin aikaan, mutta kuitenkin huomenna) niin mitä kaikkea tekisitte sitä ennen?  Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 25.07.2006 20:59:03 »

Jos saisitte tietää että kuolisitte huomenna (johonkin aikaan, mutta kuitenkin huomenna) niin mitä kaikkea tekisitte sitä ennen?  Huh

No tänään ajattelisin, että jos sitä huomenna kuolisi, niin nukkuisin hyvät yöunet, että olen virkeä ja keskittynyt sitten kun kuolen. Smiley
Olen kuoleman väsynyt eilisestä ja tämän päiväisestä häsläämisestä
erään yrityksen muutaman tattipään toilailuista ja yö unetkin jäi liian lyhyiksi. buck2

Miksiköhän silmiini on osunut epätavallisen paljon parin viime päivän aikana omiin hautajaisiin ja kuolemaan liittyviä juttuja?
Joku asia varmaan loppuu ja uusi on alkamassa..?  idiot2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #29 : 25.07.2006 21:12:56 »

Jos ehtisi moikata tutut hyvästiksi ja antaa tuhkausohjeet ja sen sellaiset, viedä roskat, virittää postiluukulle paperisilppuri sekä hakea kaupasta ilmaraikastajia ja säilöntä-ainetta.. buck2 buck2

No huhhuh..Sitä sitten viime hetkinä kääntyisin näköjään tosi rationaaliseksi  buck2 buck2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: