Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: John Fowles (1926-2005)  (Luettu 4907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tyger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 08.11.2005 00:13:56 »

Hyvät astroilijat! Minulle rakas kirjailija, John Fowles kuoli lauantaina 5.11.2005.  Cry Hän on syntynyt 31.3.1926  oinas  tarkka kellonaika puuttuu. Onko kenelläkään tietoa hänen syntymädatastaan tai linkkiä karttaan? Kartan tulkitseminen auttaisi minua kovasti hänen kirjallisuutensa ymmärtämisessä. Olen HYVIN kiitollinen jos joku pystyy tämän tiedon löytämään. Voi tosin olla, että erakkoluonteena hän ei ole tätä tietoa halunnut jakaa. Jos näin on, levätköön rauhassa, onneksi meillä on hänen tuotantonsa.
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2005 07:57:23 »

Valitettavasti ei ole tietoa tarkasta kellonajasta, mutta toivottavasti sinä sen jostain löytäisit, jos se vain on saatavilla. Toisaalta aika harvan tarkka aika kai loppujen lopuksi on selvillä, ellei ole joku tosi tunnettu tyyppi.. Mutta ikävää, että suosikkikirjailijasi on kuollut. Undecided

Niin ja aika monella kirjailijalla olen muuten havainnut kartalla Oinasta.
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Tyger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2005 16:42:49 »

Shar, kiitos vastauksestasi! Harvinaista on, kyllä, yritin etsiä, mutten löytänyt. Ja tietoahan ei saa, ellei siihen ole lupaa, joten...

Oinaista: ehkä he ovat tarpeeksi rohkeita julkaistakseen ajatuksensa, meillä ujommilla kynnyksen ylittäminen vaatii paljon.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: