Kaipaankin neuvoja siihen, miten löytäisin rauhaa elämääni. Värit vaikuttavat minuun voimakkaasti, olihan minulla pitkä oranssin kausi. Kristallit, minulle täysin vieraat elementit, ovat alkaneet kiehtoa.
Minulla on myös ollut pitkä oranssinvärin vaatimuskausi tässä koko tämän vuoden. Oranssi chakra on tunneskeskus, joka kaipaa voimaa ja huomiota. Jos kristallit ym. kiinnostavat, mene ihmeessä tutustumaan niihin! Kaikki tuollainen on aina viitettä siitä, mikä on sinulle hyväksi. Sinun ei tarvitse välttämättä edes tietää, mitä mikäkin kivi edustaa - osta sellainen, joka puhuttelee sinua eniten. Muistan, kun itselleni iski hirveä vaniljakausi - oli pakko saada vaniljan tuoksua, vaniljajäätelö ja - jogurttia ja -teetä
Sittenpä kuulinkin, että vanilja rauhoittaa ja poistaa stressiä. Olin itse parannellut itseäni stressistä täysin intuitiivisesti. Juuri eilen puolestaan ostin Anubis-patsaan, sellaisen joka istuu selkä suorassa papyruskäärö sylissään, aivan kuin luennoiden jotain. Se oli hirveän kallis ja minulat löytyy kotoa jo 2 Anubista, mutta minun oli aivan pakko saada se ^______^ Se tuntuu niin rauhoittavalta ja auttaa minua keskittymään.
Hirveän monella on nyt ollut koko tämän vuoden järkyttävät kriisit päällä! Uskon, että meitä revitään sielullisesti oikeisiin ja uusiin suuntiin, jotta vapautuisimme maallisista sidoksista ja voisimme jättää sielunvaelluksen taakse. Henkisen kehityksen tahti on kiihtynyt, mitä lähemmäs vuotta 2012 ollaan menossa, joten tapahtuvat tulevat yleensä äkkiä, mullistavina ja rajuina. Kaikki on kuitenkin meidän omaksi parhaaksemme.
Suosittelen, että keskityt nyt itseesi ja teet asioita, joista nauti. Hoida ne tehtäväsi, jotka sinun tuleekin hoitaa, mutta älä ota ylimääräisiä tehtäviä. Lepää niin paljon kuin voit ja luota siihen, että olet menoss jumalallisen virran mukana juuri sinne minne pitääkin, vaikka elämä fyysisessä tasossasi olisikin paikalleen jumahtanutta tai takkuilevaa.
Niinhän ne kaikki uudet kaudet aina alkavat - takkuilen!