Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: käärmeet  (Luettu 17458 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« : 22.07.2006 11:34:43 »

Näin aamuyöllä kumman unen.
Maksin ruohikolla matalan betonisen seinän takana.Kurkkasin sen taakse ja siellä oli valtavan suuri käärmeen pää.
Lähdin sitten nousemaan ylös toiseen suuntaan.Pensaista alkoi tulla valtavasti käärmeitä eteeni.Jostakin sivusta tuli suden näköinen eläin, joka alkoi pilkkoa näitä käärmeitä palasiksi.Käärmeiden osat jäi luikertelemaan maahan.Kiertelin palaset ja eteeni tuli iso asfaltoitu mäki.Mäestä laski iloisesti pois nukkunut tyttäreni polkupyörällä.Heilutin iloisena, että jo tätä olen odottanutkin.Hän tuli viereeni seisomaan nojaten kaveriinsa, joka on elossa vielä.Tähän heräsin.Kummallinen uni, jonka tarkoitusta en ymmärrä.Osaisiko täällä joku auttaa?  Shocked
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2006 11:56:43 »

Käärmeunet ovat kyllä inhottavia, mutta ovat tavallisimpia unisynboleja.

Käärme pakenee - voimasi heikkenevät.
Käärme puhuu - tarkkaile itseäsi.
Käärme tulee luoksesi - intohimoa, seikkailuja.
Käärmeen tappaminen - huono enne, joka usein ennustaa sairautta ja uupumista. Joskus myös käänteisesti onnellista rakkautta.
Eurooppalaiset asiantuntijat sanovat käärmeiden symbolisoivan onnettomuuksia, joilta vältytään vain jos tappaa käärmeen unessa.
Käärmeen piteleminen kädessä - varoittaa harhaan johdetuksi.
Käärme vartalolla - symbolisoi seksuaalisten halujen tukahduttamista.
Käärme puree - ystävyyden rikkoutumista.
Käärme ajaa sinua takaa - joku ihminen kantaa sinulle kaunaa.

Mäki - vastuksia, mutta myös voittoa,jos jaksat
ponnistella tarpeeksi.
Susi - kuvaa myös vastuksia.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2006 12:30:00 »

Kiitoksia tästäkin! Ihan vielä ei auennut koko uni.Onkohan tuo niin tulkittavissa , että joku "vaara" uhkaisi minua, johon sitten saisin apua odottamattomalta taholta tyttäreni avustuksella rajan takaa.... crazy2 idiot2
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2006 13:04:45 »

Kiitoksia tästäkin! Ihan vielä ei auennut koko uni.Onkohan tuo niin tulkittavissa , että joku "vaara" uhkaisi minua, johon sitten saisin apua odottamattomalta taholta tyttäreni avustuksella rajan takaa.... crazy2 idiot2

Tai tyttäresi elossa oleavalle ystvällesi kuuluu huonoa. Ja unessa olleella pyörällä voi olla myös merktystä. Seisoivatko lapset käärmeiden raadoissa vai eivätkö ne koskeneet niihin?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2006 21:30:33 »

Siinä heidän ympärillä ei näkynyt käärmeitä.Nojasivat vain toisiinsa.Siihen heräsin!Kylläpäs tämä uni nyt vaivailee mieltä... Huh Ja mitähän pyörä sitten symbolisoi ? Ainakin laski mäkeä sillä alas... idiot2
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 23.07.2006 00:11:06 »

Pyörä kuvaa matkantekoa alamäki hyvään suuntaan ja ylämäki taas esteitä matkalla, mutta käärem edustaa petollisuutta, ehkä tyttärei antoi vinkin, että kannattaa jatkaa matkaa iloisella mielellä''koska hän vilkutti''älä jää siihen tilanteeseen missä nyt olet angel
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #6 : 23.07.2006 11:27:48 »

Ahaa..josko tämä liittyisi sitten parisuhteeseen, jota olen pohtinut.Eli pitäisikin ehkä lähteä, eikä taistella vaan... buck2
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 23.07.2006 13:14:37 »

Ahaa..josko tämä liittyisi sitten parisuhteeseen, jota olen pohtinut.Eli pitäisikin ehkä lähteä, eikä taistella vaan... buck2

Mites se sananlasku menikään.... "Totuus on lasten suussa"... Heh.  Cool

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 23.07.2006 15:58:11 »

Kokija tunnetko itsesi väsyneeksi siinä suhteessa? Huh tuntuuko, että juttu ei etene?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 24.07.2006 21:49:33 »

Voimia sinulle smitten mutta toisaalta on aika inhottavaa EX:n puolelta tickedoff mutta kertoo todellakin, että ei ole ex sujut eronsa kanssa ja haluaa näin hallita vielä ex:sä nyt on aika miettiä teidän yhdessä, miten haluatte tehdä? Onko suhde sen arvoinen, että kannattaa taistella yhdessä vai pakata kamat ja lähteä erisuuntiin, jos päätätte jatkaa vaikeksista huolimatta, niin ottakaa aikuisen rooli ja eläkää lähtekö peliin mukaan vaan olkaa omia itseänne ja neuvokaa lapsia jos ne satuttaa sanallisesti..asettakaa selkeät rajat vaikka se tuntisi kuinka pahalle, koska lapset kanssa tuntevat ristiriitaa ja turvattomuutta vain rajat asettamalla te luotte turvaa lapsille, ettekä näin alenna omaa arvoa niiden silmissä, mutta sitä ennen täytyy kestää ne oikut ja haukkumiset knuppel2 jos lapsi vertaa äitiä ja sinua, niin suo hänelle se, koska lapselle aina oma äiti on numero 1 mutta anna nättiä palautetta heidän äidistä ja kiitä, miten reippaita lapsia on saanut aikaan ja hyvä käytöksiä Wink
*rakkauden voimaa teille ja jaksamista*
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #10 : 25.07.2006 11:27:01 »

KIITOKSIA! smitten
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #11 : 09.08.2006 23:29:32 »

Käärmeunet ovat kyllä inhottavia, mutta ovat tavallisimpia unisynboleja.

Käärme pakenee - voimasi heikkenevät.
Käärme puhuu - tarkkaile itseäsi.
Käärme tulee luoksesi - intohimoa, seikkailuja.
Käärmeen tappaminen - huono enne, joka usein ennustaa sairautta ja uupumista. Joskus myös käänteisesti onnellista rakkautta.
Eurooppalaiset asiantuntijat sanovat käärmeiden symbolisoivan onnettomuuksia, joilta vältytään vain jos tappaa käärmeen unessa.
Käärmeen piteleminen kädessä - varoittaa harhaan johdetuksi.
Käärme vartalolla - symbolisoi seksuaalisten halujen tukahduttamista.
Käärme puree - ystävyyden rikkoutumista.
Käärme ajaa sinua takaa - joku ihminen kantaa sinulle kaunaa.

Minäpäs jatkan tähän perään käärmeistä..

Minä olenkin tuolla toisaalla tätä foorumia kertonut minua vaivanneesta ihmissuhteisiin liityvästä asiasta. Ja mielenkiintoista on ollut, että koko tämän ajan, kun tämä "tilanne on ollut päällä" olen nähnyt noita käärmeunia! Minä vielä kaiken lisäksi inhoan ja pelkään käärmeitä oikeastikin toden teolla, joten unet ovat harvinaisen epämiellyttäviä.

Aluksi unissa kalkkarokäärme jahtasi minua, se ei purrut tai yrittänyt hyökätä vaan ajoi minut seinää vasten (juoksin aivan kuin jossain labyrintissä), nousi pystyyn minun kasvojeni korkeudelle ja sihisi jotain. Se siis puhui sihisten mutten saat selvää mitä se sanoi. Käärme oli ilmeikäs, vihreä ja sen kieli oli punainen kun se puhui. Siinä oli siis paljon ihmismäisiä piirteitä.

Tämän jälkeen aloin nähdä unta, että makuuhuoneeni oli täynnä käärmeitä ja ne yrittivät minun sänkyyn. Heräsin aina siihen iljettävään tunteeseen iholla kun ne kietoutuivat jalkojeni ympärille kun potkin niitä.

Nyt viimeisimmät unet (erityisesti kolme viimeisintä yötä) olen kovalla kädellä tehnyt selvää noista käärmeistä. Viime yönä tuo sama käärme joka sihisi minulle silloin ensimmäisissä unissa jotain, on ollut eniten minun listittävänä. Tapoin sen yön aikana kahdesti, vieläpä niin, että todella hakkasin sen kuoliaaksi, tuhannen palasiksi. Hakkasin sitä jollain kepillä aivan raivona enkä lopettanut ennen kuin se oli ain pieninä pilkkeinä..

Näiden unien jälkeen minusta tuntuu kuin en olisi nukkunutkaan ollenkaan, ne vievät jostain syystä hirveästi energiaa.  idiot2

Olen todella ummikko näissä uniasioissa, haluaisiko joku kommentoida jotain..?  Embarrassed
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 10.08.2006 08:15:28 »

Suuressa unikirjassa on tallaisia tulkintoja:
Kaarme on laaketieteen ja parantamisen symboli.
Jos unessasi on useita kaarmeita,puolisosi tai rakastettusi pettaa sinua.
kaarmeiden kanssa taisteleminen merkitsee vihamiesten kukistamista.
Kaarme ruohikossa edustaa kateutta ja petosta,osin pelkoa ja tuskaa.
tallennettu
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 10.08.2006 08:19:24 »

Halusin tuoda esiin myös oman tulkinnan unestasi. En tiedä mitä taustaltasi löytyy, mutta unen merkit viittaavat hyvin paljon tunne-elämääsi.Toisaalta ruoho itsestään meinaa työn ja menestyksen kautta.(Jos ruoho on heleän vihreää menestystä rakkaudessa!) Silti tämä betoni kiirehtii sinua terästäytymään ja kehottaa sinua tarmoon ja rohkeuteen. Ja seinä-symboli: oletko yrittänyt turhaan selvittää jotain salaisuutta? Pensaat unessa tarkoittavat yksinäisyyttä, irrallisuutta, liiallista passiivisuutta, surumielisyyttä. Älä jää nollakohtaan.
Käärme voi tarkoittaa ahdistavaa pelkoa, joka on melko varmasti aiheetonta. Ja älä välitä ihmisten puheista ja mielipiteistä. Ei he kauaa jaksa puhua samasta asiasta. Opettele elämänrohkeutta!
Susi meinaa sinulle kyllä harvinaislaatuista seikkailua, josta jää hyvä mieli. Aiheuttaako se myös pahojen puheiden loppumisen, jos niitä on.
Tyttäresi esiintyessä vainajana unessa on yleensä hyvä enne tunneasioissa. Syvä rakastuminen tai perhe- tai lemmenasioissa onnellista kehitystä. (Asfaltti unessa olisiko salainen rakkaus...aika näyttää.) Toivottavasti kohtaat positiivisen muutoksen tunne-elämässäsi. Ainakin merkit viittaavat siihen. 

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: