Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jos Sinulla on vaikeaa Aurinko Kauriiden kanssa, nousu Skorppari lisänä!!  (Luettu 5853 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« : 22.07.2006 23:45:34 »

Mitä SINUN PITÄISI OPPI heiltä?...Kuten He oppivat Sinulta?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 23.07.2006 00:01:30 »

Sen kun noista  aurinko  kauris :sta pääsisi selville! tickedoff
Äitini sattuu olemaan tämä laiskaläksyni,  aurinko kauris tässä elämässä.

aurinko kaksoset ja  aurinko kauris ovat kertakaikkiaan niin eri planeetalta
ja toisista universaaleista, ettei tosikaan! buck2

Nim. Nouseva  skorpioni  :Smiley Tongue
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 23.07.2006 13:05:07 »

Äitini on myös  aurinko kauris ja  askendentti leijona. Joskus TO-DEL-LA hankala ihminen... buck2 ja ilkeä. Ja sanoo puolustuksekseen, että REALISMIA se vain on...realismi my ass... :Smiley Wink
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 24.07.2006 10:49:01 »

Heips. Jaahas, olen kauris, nouseva leijona. Ja juu, realismia, osaan olla ilkeä, mutta niin osaa myös ex-miesystäväni, joka on leijona-nouseva skorpioni. Eilen avauduin toden teolla ajatuksistani tämän arvovaltaisen "kununkaan" elämästä etc, ja tulos on että kyllä leijona osaa karjua, ja skorppari pistää. Huhhhuh. Nyt emme ole puhewväleissä. Mutta niinhän se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa Shocked
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 24.07.2006 13:38:42 »

Minusta olisi mielenkiintoista viettää päivä jonkun Kauriin kengissä, jotta ymmärtäisin, miten ne näkee ja kokee muut ihmiset. Smiley

En tiedä, mitkä ovat  aurinko kauris-äitini muut aspectit,
koska hänen syntymäaikansa on jostain kumman syystä hukassa. idiot2

Syy voi olla se, että äitini ei halua, että muut, erityisesti minä saan tietää hänen astrologisesta kartastaan mahdollisesti joitain "kehitettäviä" tai "opittavia" puolia.

Äitini kun on sellainen, että hänessä ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa
ja jos on, niin se muiden syytä. Grin

Realistiseksi äitiäni ei voi mitenkään sanoa.
Hänellä ei ole mitään realistista käsitystä esim. siitä, mistä muut ihmiset saavat rahaa/palkkaa ja kuinka.
Hän ei ole koskaan asunut itsenäisesti tai yksin, vaan on suoraan vanhempien hoidosta mennyt naimisiin, eikä ole koskaan tehnyt oikeaa työtä, muutakuin mitä nyt muodon vuoksi tai harrastukseksi.

Hän olettaa automaattisesti, että muut tekevät asiat hän puolestaan, mutta hän ottaa kunnian tietenkin kaikesta.
Sisukkuutta hänellä on, mutta ei oma-aloitteisuutta.

Äitini puhuu paljon, mutta ei koskaan mitään henkilökohtaista omista asioistaan kenellekään. Ei edes perheelleen.
Hän silti minulle 30 vuoden jälkeen arvoitus, enkä tunne kuka hän on. idiot2

En tiedä, kuinka Kaurismaista käytöstä tuo on vaiko vain jotain äitini kummallisuuksia,
mutta olisi mukava kuulla aurinko kauris mielipiteitä,
ennen kaikkea, miten he kokevat muut ihmiset. Smiley

tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #5 : 24.07.2006 19:19:11 »

Minusta olisi mielenkiintoista viettää päivä jonkun Kauriin kengissä, jotta ymmärtäisin, miten ne näkee ja kokee muut ihmiset. Smiley

En tiedä, mitkä ovat  aurinko kauris-äitini muut aspectit,
koska hänen syntymäaikansa on jostain kumman syystä hukassa. idiot2

Syy voi olla se, että äitini ei halua, että muut, erityisesti minä saan tietää hänen astrologisesta kartastaan mahdollisesti joitain "kehitettäviä" tai "opittavia" puolia.

ja jos on, niin se muiden syytä. Grin

Realistiseksi äitiäni ei voi mitenkään sanoa.
Hänellä ei ole mitään realistista käsitystä esim. siitä, mistä muut ihmiset saavat rahaa/palkkaa ja kuinka.
Hän ei ole koskaan asunut itsenäisesti tai yksin, vaan on suoraan vanhempien hoidosta mennyt naimisiin, eikä ole koskaan tehnyt oikeaa työtä, muutakuin mitä nyt muodon vuoksi tai harrastukseksi.

Hän olettaa automaattisesti, että muut tekevät asiat hän puolestaan, mutta hän ottaa kunnian tietenkin kaikesta.
Sisukkuutta hänellä on, mutta ei oma-aloitteisuutta.

Äitini puhuu paljon, mutta ei koskaan mitään henkilökohtaista omista asioistaan kenellekään. Ei edes perheelleen.
Hän silti minulle 30 vuoden jälkeen arvoitus, enkä tunne kuka hän on. idiot2

En tiedä, kuinka Kaurismaista käytöstä tuo on vaiko vain jotain äitini kummallisuuksia,
mutta olisi mukava kuulla aurinko kauris mielipiteitä,
ennen kaikkea, miten he kokevat muut ihmiset. Smiley

Sama täällä! Ei niitä aina ymmärrä...oikeasti, kukaan muu ei räjähtäisi pienestä pölyhiukkasesta jossain...paitsi ehkä neitsyet? Wink

Lainaus
ja jos on, niin se muiden syytä.

Juu...et arvaakaan miten tuttua tuo on minulle! Äitini asettautuu lähes puolijumalaksi. Äitini on kuitenkin erittäin työteliäs ja itsenäinen...joten epäilenpä, että sinun äitisi ei ole ns. tyypillinen kauris. Äitini kartta on ainakin kauris-painotteinen.

Heips. Jaahas, olen kauris, nouseva leijona. Ja juu, realismia, osaan olla ilkeä, mutta niin osaa myös ex-miesystäväni, joka on leijona-nouseva skorpioni. Eilen avauduin toden teolla ajatuksistani tämän arvovaltaisen "kununkaan" elämästä etc, ja tulos on että kyllä leijona osaa karjua, ja skorppari pistää. Huhhhuh. Nyt emme ole puhewväleissä. Mutta niinhän se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa Shocked

Lips Sealed Hupsista. No löytyihän joku vastaavat sijainnit omaava...älä ota henk.koht. tuota aikaisempaa viestiäni. Wink Ja minä olen erittäin rauhallinen persoona luonteeltani, mutta äitini jos kuka saa piilevät mars & venus oinaassa -voimani esiin... tickedoff
« Viimeksi muokattu: 24.07.2006 19:21:32 kirjoittanut Fiona » tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 25.07.2006 09:45:53 »

Voisin kyllä vaihtaa paikkaa  Smiley
Jossain minulle on annettu nuo merkit kuvaamaan itseäni ja en taia ihan allekirjoittaa noita kuvauksia tai sitten olen tosi poikkeava  Smiley
tuohon rovatareen yhdyn samoin jutuin. Olen sosiaalinen, avoin, oma-aloitteinen ja ollut 3 lapsen kanssa yksinhuoltajana. Nyt toki on 6 lasta, jotka aina menevät kaikessa etusijalle. Hoitoalalla olen työskennellyt 10 v eli taidan olla palkkani ansainnut kun tietää mitä hoitoala on  Smiley Smiley Itseasiassa minulla taitaa olla se pahavika että syyllistän aina itseni ensiksi ja sitten alan ajattelemaan, että voisiko asia olla niin että minulla ei ole asiaan osuutta ja arpaa.
Edelleen niikuin rovatar: se on rikkautta että olemme erilaisia, vaikka olisimme poikkeaavia  Smiley smitten smitten smitten smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 30.07.2006 13:25:34 »

Minun mieheni on kauris ja aurinko vieläpä kauriissa Cheesy ja ei minulla ole mitään ongelmia VIELÄ tullut angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 31.07.2006 06:58:16 »

Että ihan oma thread au-kauris/ noususkorppareille?

No, tuota, eilisen jälkeen pitäisi varmaan jo tietää.

1) ehkäpä työteliäisyyden arvostus, että tarpeeksi duunia painamalla ihminen voipi päästä asemaan ja saada kontakteja kuin pipoo

2) ilkeys, toiminee itsepuolustuksena jos pitää olla vaikeiden ihmisten kanssa tekemisissä (oma taktiikka olis diplomatia ja tilanteista poistuminen)(eli jos Luoja ei loisi ilkeitä ihmismieliä, ei yhden tarvitsisi puolustautua toista vastaan!)

3) ei ainakaan tarvitse olla tunteiden vietävänä (mutta nauttiiko ne tunteistaan, vai töistä aina vain?)

4) voipi ainakin tuntea omaa lempeyttä, huumorintajua, eläväisyyttä ja vapautta näiden rinnalla (kontrastina niitä voi käyttää)

5) en pitäisi k.o. kombinaatiota maailman parhaana kuuntelijana (kuuntelee, mutta mitä sitten)

6) muuta? ei kovin hyvää, lämmintä tai intohimoista seksiä ollut, no joskus.. ei, sana lämmin on väärä

7) yleinen konkreettisuus; jos henkisen ihmisen pitää saada maadoitettua tekemisiään, kenties kauriin kanssa pystyisi joku (?) tekemään konkreettisia projekteja,  tai puhumaan rahasta
« Viimeksi muokattu: 31.07.2006 07:32:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 03.08.2006 18:34:11 »

Tunnen yhden aivan ihanan tyypin jolla on aurinko kauriissa ja skorpioni AC. Ehkäpä kala kuunsa antaa hieman eteerisyyttä  ja unelmia tuohon comboon?
joka tapauksessa olen häneltä oppinut miten taiteilija tekee huolellisesti ja loistavasti jokaisen duuninsa vaikka olisi kuinka vaikeaa tai projekti vähemmän kiinnostava. Siis paneutumista ammattiinsa - kun tekee tylsätkin duunit hyvin saa hyvän maineen, ja kunniaa ja niitä parempiakin keikkoja.

kauriin tunnollisuus ja skorpinin intohimoko tässä jyllää? Mainio yhdistelmä sanoisin.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 08.08.2006 23:30:48 »

Hehee täällä toinen jonka äiti on  aurinko kauris, askendentti vesimies ja  kuu leijona eikä todellakaan meillä aina synkkaa yhteen...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: