On jo jonkin aikaa ollut..
Olemme siis puhunut uudesta perheenjäsenestä,aika ei vielä ole otollinen edes yrittää,mutta valmistella asioita voi :
Kysymykseksi nousi uuden tulokkaan horoskooppi!Tiedän,tiedän..Aivan mahdotonta suunnitella saavansa juuri sen eläinradan merkki jonka haluaa.Synnytys käynnistyy etuajassa,liian myöhään,tai päivällä ohi..tms.
Mutta kuitenkin haluamme asiaa pohtia,koska 5v.tyttäremme on härkä,siis todellakin isolla H:lla..
Hoidossa esim.Leijonan kanssa hän ei oikein tule toimeen.
Tykkää itse määrätä ja olla "johtaja" jatkuvasti leikeissä,mistä jo tänään puhuimmekin neidin kanssa.
Minä itse olen vesimies ja isäntä rapu,minä tietenkin toivoisin kovasti vesimiestä,se aika vaan meni juuri viimekuussa..
Toivonkin kovasti teiltä horoskooppi ehdotuksia!Minne kuulla kannattaisi "sihdata",ettei ihan mettään menisi ja tulisi vaikka skorppari.
En siis sitä tarkoita että vauva ei olisi tervetullut jos olisi esim.juuri tuo skorppari!Tottakai olisi siltin!
Tämä on tätä vesimiehen järjenjuoksua taas ja vouhotusta.
Ei siltin,äitini (hänkin veskari)sanoi tänään,että kiinassa oikein suunnitellaan tarkkaan jopa vuodet milloin sopii laittaa alulle.
Kiittäen:Keijutar (http://www.patchworx.us/bilder/huggybear10.gif)