Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muillakin Vesimiehillä hankalaa?  (Luettu 4915 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« : 25.07.2006 11:09:16 »

Heips!

Olen tuolla esittäytymissivuilla jo purkanut ongelmaani ja aina unohdan mainita, että kylläpä täsmäävät Sepon sanat siitä, miten tämä vuosi on Vesimiehille puhdas selviämisen vuosi, ja miten kannattaisi jättää kaikki, mikä ei tuota aitoa mielihyvää eikä tunnu omalta jutulta vaan tervanjuonnilta. Onko kukaan muu Vesimies huomannut tällaista? Onko teillä hirveää levontarvetta tai suunnanmuutoksen tuntua? Kivaa jos moni vastaisi!  Wink
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 25.07.2006 11:12:20 »

Katsoppas otsikko Leijonilla epäonnea. Samat planeetat "vaivaavat" teitäkin, vaikka aspektikuviot ovat päinvastaisia.
tallennettu
Tarja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2006 20:36:48 »

On hankalaa,on.  crazy2
Välillä tämä on ollut todellista lepoa, siis siinä mielessä että väsyttää aivan jumalattomasti. Niin fyysisesti kuin henkisesti.
Ja mikäpä siihen muu auttaa kuin lepo!  buck2
Voiskin nukkua tän loppuvuoden ja katsella sitten tammikuussa josko alkais helpottamaan.
Toisaalta olo on kovin levoton ja uudet tuulet puhaltavat.
Kun vain jaksais... Undecided  Ei mikään huippuvuosi todellakaan...
tallennettu

aurinko vesimies, nousu vaaka, kuu kauris,
venus kalat, mars vaaka
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #3 : 07.08.2006 13:31:33 »

kyllä vaan..itselläni menossa elämäni tähän asti eletystä rankin vuosi..10 v. kestänyt parisuhde päättyi (kumppani leijona muuten!) ja välillä tuntuu, että miten ihmeessä sitä jaksaa tämän loppuvuoden vielä kärvistellä.ei voi muuta, kuin ihmetellä tämänkin synkkyyden tarkoitusta..huh.zemppivä vaan kaikille elämänkoulussa heittelehtiville vesimiehille.
tallennettu
Louise
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 07.08.2006 17:05:05 »

Hankalaa täälläkin on!!! Juuri kävi ilmi että skorpionimieheni on pettänyt vuoden ajan. Olen kauhean ahdistunut ja mietin mitä teen. Helppoa se erokaan ei ole kun on asunto ja lapset. Mieheni on aina puhunut kuinka tärkeää uskollisuus ja rehellisyys ovat, mutta nyt itse on toiminut toisin. Toinen suhde perustui seksiin ei rakkauteen. Mieheni sanoo rakastavansa vain minua ja haluaa jatkaa avioliittoa. Toiselta naiselta haki vain seksiä. Kamalaa tämä on kun on aina kuvitellut että mies on rehellinen ja luotettava. Mies kertoo olleensa epätoivoinen (seksi hänelle tärkeää). Minun haluni puolestani ovat vuosien ajan hiipuneet...  Cry
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #5 : 07.08.2006 17:34:14 »

LUPIINI!
Laitan sinulle näin ajatuksen siivin voimia roppakaupalla..Yritetään kärvistellä eteenpäin.
"järki tietää, sydän tuntee"
tallennettu
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**

KROAAK!

Profiili
« Vastaus #6 : 22.08.2006 10:13:22 »

Kiitos vastauksista! Toivon tosiaan, ettei tämmöinen loputtomiin jatku! Toivottavasti ensi vuosi on parempi. Ehkä tämä opettaa jotain (ainakin minulle) omista rajoista, toiveista... Onneksi ihmissuhderintamalla kaikki on kunnossa. Jos sekin vielä mättäisi niin apua! Voimaa kaikille muille Vesimiehille!!!  smitten
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: