Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauden enkeli + muut auttajat  (Luettu 7008 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
karttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.07.2006 13:28:57 »

Olisitko ystävällinen ja nostaisit minulle kortin. Olen nyt tilanteessa, jossa tunteeni sekoittavat ajatteluni ja yhteyteni itseeni. Tarvitsen apua. Olen tilanteessa jossa mahdollisesti laitan oman elämäni uusiksi. Teenkö oikein? Kiitos!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 25.07.2006 20:06:32 »

Suosittelisin katsomaan Lokakuulle aivan rauhassa asiaa :Smiley että ei tule tunne, että olet toiminut turhan nopeasti ja ei kaduta ja miettimään millaiseksi elämäsi muuttuu kun laitat kaiken uusiksi smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 25.07.2006 20:18:05 »

Olisitko ystävällinen ja nostaisit minulle kortin. Olen nyt tilanteessa, jossa tunteeni sekoittavat ajatteluni ja yhteyteni itseeni. Tarvitsen apua. Olen tilanteessa jossa mahdollisesti laitan oman elämäni uusiksi. Teenkö oikein? Kiitos!

Hei Karttu!

Nostin sinulle pyynnöstäsi kortin ja sinulle tuli:

UUSI RAKKAUS

Uusi luku, jakso sinun rakkauselämässäsi alkaa. Joko se on uuden kumppanin kanssa, taikka elpyvä, uudestaan "syttyvä" rakkaus nykyisessä suhteessa.

Avaa sydämesi Jumalallisen rakkauden uuteen lisääntymiseen/lisäämiseen elämässäsi kumppanin myötä. Enkelit valmistavat sinua olemaan valppaana/valmiina uusille ihmisille, jotka saapuvat elämääsi. Sillä uusi partnerisi saattaa olla aivan erilainen kuin aikaisemmat.

Ole avoin ihmissuhteissasi tapahtuville muutoksille, älä ripustaudu tiukasti ideaan millaisia ihmissuhteiden pitäisi olla. Tämä on on ihmeellistä muutosten aikaa rakkauselämässäsi. Sinua pyydetään luottamaan Jumalaan ja suojelusenkeleihisi, että he järjestävät asiat sinulle parhaalla mahdollisella tavalla.

Muutokset rakkauselämässäsi ovat kivuliaita, vain jos olet "jäykkä"/joustamaton, sekä ankara ajatuksissasi tai käytöksessäsi. Jos "virtaat" nykyisen rakkauden mukana, huomaat että vanhat osat rakkautta "peseytyvät" pois. Ne korvaantuvat nopeasti uusilla näkökannoilla jotka ilahduttavat sinua.

Nykyiset suhteet saattavat päättyä, tai ne muuttuvat/siirtyvät uudenlaiseen intohimon ja uudistuneen rakkauden tilaan. Tai uusi partneri saattaa saapua elämääsi, tuoden suurta onnea teille molemmille.

smitten angel
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 30.07.2006 18:04:14 »

Kannattaisiko  olla hetki itsekseen ja hiljaa niin yhteys itseen paranee... Järki ja tunteet saavat tasapainon keskenään.  smitten
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 18:29:18 kirjoittanut inti » tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 17.10.2006 12:30:37 »

Hei!
Kiitän kaikkia vastanneita, jotka vastasivat pyyntööni. Kesästä on aikaa ja pahin kriisi on ohi. Rakkaus ei ole syttynyt eikä jättänyt. Vanhaa suhdetta yritetään vielä paikkailla. Ihan sillä ajatuksella, että ei sitten kaduta... Toivon, että rakkaus tulisi elämääni siinä muodossa mikä sitten on paras.
Hyvää elämääni on tullut. Olen saattamassa itseäni takaisin intuition polulle. Olen opetellut rauhoittumaan, hiljentymään sekä kuuntelemaan itseäni. Reiki-kurssille olen menossa ja chakroihin olen tutustunut. Enkelitkin ovat elämääni jotenkin astuneet. Koko elämäni on nyt muutoksen tuulissa. Ei vain siis parisuhde jonka kautta ahdistustani lähdin purkamaan. Koen vahvasti, että nyt on tarve muutokselle joka tulee vaikuttaman koko elämään. Mielelläni otan vastaan kannustavia energioita, jotka tukisivat minua tällä uudella tiellä. Hyvää loppusyksyä kaikille!  Smiley
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2006 01:36:25 »

Minullakin on parisuhde ollut pahasti jumissa jo keväästä alkaen.

Riita tuli asiasta, joka on minulle aika pitkälle periaatekysymys. En tiedä vieläkään, mihin suuntaan kannattaisi yrittää, erotako vai yrittää sovintoa. Jos jatkaminen on mahdollista, mitä pitäisi tehdä tilanteen muuttamiseksi? Keskustelua ei ilmeisesti synny, ellen muuta mieltäni riidanaiheessa.

Osaako kukaan nähdä ratkaisua tai jatkoa?
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 27.11.2006 14:10:39 »

Hei Linnea!

En tietenkään osaa neuvoa mitä sinun tuli tehdä, vaikka se mukavaakin olisi!  laugh Itse olen huomannut kesän jälkeen, että kun olen päästänyt irti vanhasta olen saanut jotain uutta. Itse olen myös periaatteen ihminen ja tietenkin aina oikeassa. Itseäni voin muuttaa, en toista. Joskus tämäkin auttaa jo kummasti eteenpäin... Onko asia oikeasti tärkeä vai onko kyseessä asia jonka alla käydään valtataistelua?! Voimia ja elämäniloa!  Smiley
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 28.11.2006 02:29:36 »

Kiitos toivotuksista!

Sitä olenkin miettinyt, että ylireagoinko, mutta en silti voi oikein toimia periaatteitteni vastaisesti. Tai oikeastaan estän toista osapuolta toimimasta niin.

Siis asia on minulle tärkeä, ja pahimmassa tapauksessa siitä saattaisi tulla minulle ja muillekin ongelmia, eikä vain hänelle itselleen. On tietysti itsekästä, että pelkään minulle mahdollisesti aiheutuvia hankaluuksia ja ehkä vielä itsekkäämpää, että ajan muidenkin kuin omaa etuani hänen kustannuksellaan.

Kääntöpuoli on kuitenkin, että hän pystyisi hoitamaan asian toisella tavalla, joka olisi kaikille ok, mutta sitä hän ei halua. Hän on sitä mieltä, että hankaluuksien todennäköisyys on erittäin olematon. En haluaisi silti ottaa riskiä.

Hänen puoleltaan mukana saattaa olla valtataistelua siinä, että hän ei halua ottaa toista vaihtoehtoa käyttöön. Itse olen aina yrittänyt toimia asioiden mukaan ja perheen yhteiseksi hyväksi, vaikka itsepäinen olenkin ja haluan myös oman mielipiteeni kuuluviin. Olen silti valmis keskustelemaan asioista ja tekemään yhdessä päätöksiä.

Hän näyttää kuitenkin tekevän joka asiasta valtataistelun heti, kun sanon oman mielipiteeni, ennen kuin päästään edes keskustelemaan asiasta. Vika on siinä, että olen nainen ja hän on sitä mieltä, että eiväthän naiset hänen ja ilmeisesti perheen yhteisistäkään asioista päätä. Hänellä on ilmeisesti olemassa vain vaihtoehdot, että jompi kumpi päättää, mutta yhteistyössä ei voi toimia. Minulta menee valtavasti energiaa siihen, että yritetään saada asioita hoidetuksi siitä vastakkainasettelutilanteesta eteenpäin.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #8 : 28.11.2006 12:57:21 »

Karttu.. sinähän löysit sen tärkeimmän rakkauden.. itsesi kanssa..  Smiley
rakkaus virtaa taas sinussa ja sinusta..

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
karttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 19.12.2006 13:29:13 »

Taria!

Miten ihanasti sanottu! Kiitos siitä. Todellakin. Olen ollut hukassa itseni kanssa jo aika pitkään. Nyt on ihanaa olla taas se sama minä joka on hautautunut jonnekin elämän varrella. Opettelen, mutta yritän... olla unohtamatta itseäni. Ja uskallan, koska en enää pinnallisesti pinnistele sen takia, että näin pitää. Katsotaan mitä tulee vastaan! Ihanaa keskustelua! Linnealle terveiset!  Wink
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 24.12.2006 01:04:51 »

Kiitos, Karttu terveisistä. Minäkin olen tässä alkanut itsenäistyä hyvin pitkän alistumisen jälkeen ja siitä tietysti seuraa yhtä sun toista. En haluaisi silti lopettaa parisuhdetta, vaikka en siedä sitä tälläisenäkään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: