Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shaumbra-oireet  (Luettu 12235 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 25.07.2006 18:38:59 »

http://www.crimsoncircle.fi/oireet.htm
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 25.07.2006 20:01:33 »

Tunnistan selkeesti oireet Shocked
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 25.07.2006 20:29:55 »

No olipas...
Aika pelottavaa ja samalla hyvin hämmentävää...
  Shocked
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 25.07.2006 20:40:34 »

angel angel angel angel
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 26.07.2006 10:22:08 »

Minuun kolahti varsinkin tämä kohta  Smiley

Intohimon kadottaminen
Saatat tuntea menettäneesi intohimon täydellisesti. Voi olla että sinulla on vain vähän tai ei yhtään halua tehdä mitään. Se on normaalia ja osa prosessia. Käytä tämä aika tehdäksesi ”ei mitään”. Älä taistele itsesi kanssa tässä asiassa, koska tämäkin on ohimenevää. Se muistuttaa tietokoneen uudelleen käynnistämistä. Sinun täytyy sulkeutua vähäksi aikaa voidaksesi ladata uuden edistyneen ohjelman, tai tässä tapauksessa kristussiemenenergian.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2006 10:50:14 »

Kaikki nuo ovat pitäneet niin, niin paikkaansa jo vuosia!
Olen miettinyt ja ollut vähän huolissani, kun jumalalisen yhtenäisyyden sijaan tunnen enemmän oloni yksinäiseksi toisten seurassa, perheeseen en pidä yhteyttä muuten kuin siskooni (en koe tarvetta siihen), suvun kanssa en ole missään tekemisissä. Yhteyteni on poissa ja tuntuu typerälle, kun ei pysty tutustumaan tai ystävystymään kenenkään kanssa.

Herään aina monta kertaa yössä, juuri 2-4 välillä. Yleensä käyn vessassa tai käänään kylkeäni, uni jatkuu siitä eteen päin. Joskus uni tulee jo kahdeksan aikaan, joskus ei nukuta millään vielä kahdeltakaan yöllä. Toisinaan tulee päiviä, jolloin minut ihan ajetaan nukkumaan: nyt sänkyyn ja heti. Sitten nukunkin todella pitkään (kerran tällaisen käskyn jälkeen nukuin 16h putkeen, vaikken ollut edes väsynyt). Herättyä on hyvä ja puhdas olo.

Puhun yksikseni 24/7  Cheesy Olen aina puhunut.
Itkettyä tulee paljon ja usein vaivaa selittämätön "paha olo". Tunteet heittelevät laidasta laitaan.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 26.07.2006 11:33:53 »

Mulla samalaiset tuntemukset ja tapahtumat kuin sinulla Athamaarit coolsmiley ei paljoa kiinnosta sukuloiminen en muutenkaan ole mikään perhekeskeinen paitsi oma perhe on kaikki kaikessa ja vanhat ystävät olen hukannut täydellisesti eikä oikein jaksa tutustua uusinkaan tällä hetkellä haluan vain olla omissa oloissa knuppel2 ne ottavat yhteyttä kenen on tarkoitus.
Yöheräilyt on nyt voimistunut, tosin mun yöt on muutenkin aina tuskaista, kun olen yövirkku Cheesy ja nyt olo tuntuu todellakin yksinäiselle, mutta haluankin sitä olla omissa ajatuksissani :Smiley
Tänä aamuna kun heräsin tunsin tosi voimakkaan hajuveden tuoksun olohuoneessa, mies seiso melkein vieressä ja mie nuuhkin Huh mies kysy mitä nyt? sanoin, että etkä haista hajuvedentuoksua Shocked ei hän haistanut Lips Sealed eikä ollut mitään hajusteita käyttänyt, kun meillä ei muutenkaan hajusteiden kanssa pelailla, outoa oli miehestäkin, kun reagoin siihen niin voimakkaasti Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #7 : 26.07.2006 11:37:56 »

... Niin tuttua, niin tuttua. Jopa pelottavan tuttua... Tuo yksinäisyyden tunne ja eristäytyminen... Nyt alkaa jo helpottaa niiden suhteen ja alan taas olla oma sosiaalinen itseni  :Smiley Heräily yöllä.... Väsymys, huonotuulisuus...jne

Mutta minussa aiheutti suurta suuttumuksen ja pettymyksen tunnetta, että oppaani jättäisivät minut yksin.... tickedoff
Vastahan heihin sain tutustua -kokea suurta yhteisöllisyyden ja rakkauden tunnetta ja nyt heidän kuuluisi jättää minut... yksin...?

Vaikka kuinka saisin kristusenergiaa tilalle niin silti koen sellaista luopumisen tuskaa pelkästää ajattelemalla elämääni ilman heitä. Cry
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 26.07.2006 11:43:58 »

Minulle kävin samoin oppaiden kanssa, Astraali. Eivät he kuitenkaan minnekään ole kokonaan hävinneet, siirtyneet vain vähän taka-alalle. Enkelini teki samoin. Se on merkki heiltä, että nyt täytyy uida itse näissä vesissä, mutta silti pelkäämättä, että hukkuisin niihin.

Sawotarelle voisin kertoa, että joitakin vuosia sitten asuessani Kuopiossa tuollaiset tuoksuaistimukset olivat hyvin yleisiä. Milloin tuoksui omena, milloin vanilja, milloin kaardemumma. Joskus tuoksui samalla kuin jonkun ystävän luona, joskus taas talon valtasi miesten partaveden/tuoksun tuoksu. Sitten ne vain hävisivät, nyt ei ole enää vuosiin ollut tuollaisia aistimuksia.

Ja unohdinpa sanoa, että fyysisiä kipuja on tosi paljon. Selkä on ollut huonossa kunnossa lapsesta lähtien ja nyt tämän vuoden puolella (yleensä aina menkkojen aikaan) on alkanut vaivata pienimuotoinen migreeni. Päähän koskee niin paljon, että oksettaa eikä voi tehdä muuta kuin nukkua.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 26.07.2006 11:49:29 »

Athamaarit mähän asun Kuopiossa coolsmiley ja olen monesti yöllä herännyt kun kardemumma tuoksuu likellä tai sikarin tuoksu Huh Mistähän se johtuu..hmmm.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 26.07.2006 11:56:09 »

Tuosta oire-listasta tunnistin yhdeksän kohtaa joihin törmään toisinaan elämässäni. Muutama niistä on jopa sellainen joista olen "kärsinyt" lähes päivittäin lapsesta asti. Mitähän se tahtoo sanoa?  idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 26.07.2006 12:22:40 »

Ehkä Kuopiossa energia ilmenee hyvinä tuoksuina... Wink Cheesy
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #12 : 26.07.2006 13:06:10 »

Shocked

Kylläpäs kuulostaa tutulta. Itse asiassa nuo ovat kokemuksiani oikeastaan viimeisen 7 vuoden ajalta.  Huh

Viime aikoina erilaiset tuoksut ovat voimistuneet. Miesten partavesi, kukat tai sitten vanilja...

Uutta on myös se, että saatan olla ihan hyvällä tuulella ja sitten katson taivasta kun aurinko paistaa pilvien lomasta ja yhtäkkiä tulee kauhean haikea tunne, juuri kuin kaipaisi johonkin  Cry

smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 26.07.2006 13:11:07 »

Kaikkia tuollaisia "henkisiä" aromatuoksuja näkyy esiintyvät (kuten stressiä poistava ja rauhoittava vanilja), mutta miksiköhän juuri miesten tuoksua niiden lisäksi...? laugh
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #14 : 26.07.2006 13:15:00 »

Niin, miksihän... hmm...  :Smiley Varsinkin kun siitä nimenomaisesta partaveden tuoksusta jonka aistin tulee aina eräs tietty mieshenkilö hyvin vahvasti mieleen...

Cry smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: