No johan nyt... enää ei tuoksu miesten partavesi vaan aina kun avaan ikkunan niin nenääni hulmahtaa naisten hajuveden tai jonkin shampoon tai jonkin sellaisen tuoksu. Se tuntuu epämääräisen tutulta, mutta en osaa varmasti yhdistää kehenkään.
Eilen illalla
todellakin oli sellainen tunne nukkumaan mennessä, että en ollut yksin, vaikka tietääkseni minun olisi pitänyt olla. Se ei ollut varsinaisesti miellyttävä tunne mutta ei ahdistavakaan.
Enpäs muuten ole tiennyt, että kirja, jota ei ikinä ole lukenutkaan voi tulla uniin. Eilen sanomalehdestä silmiini osui sellainen kirjan nimi kuin "Cain´s Book" kuulemma rajuin kuvaus heroiiniriippuvuudesta mitä kirjallisuudesta löytyy. Ajattelin, että se voisi olla mielenkiintoinen lukea. Koska jostain syystä tuon kaltainen kirjallisuus vetoaa minuun.
No yöllä sitten näin sellaista unta, että olimme jonkun naisen kanssa jossain töissä yhdessä. Tosin se taisi olla jokseenkin hämärää hommaa mutta kuitenkin. Sitten sattui jokin onnettomuus ja itselleni ei käynyt kovin pahasti, mutta todella pelkäsin kaverini puolesta niin että kirjaimellisesti sydämeni taisi tulla ulos rinnasta unen jossain vaiheessa. heh vähän samaan tyyliin kuin piirretyissä, mutta siis oikeasti olin todella huolissani, että ei kai ystäväni vain kuollut. Ajattelin kuitenkin, että jos se hänen sielunsa suunnitelmaan kuuluu hän ilmestyy takaisin ihan kunnossa. Niin hän ilmestyikin.
Minä lähdin sitten unessa etsimään jotain mieshenkilöä. Minulla ei ollut hänelle mitään asiaa, mutta halusin vain kovasti nähdä hänet. No tällä matkallani minua ahdistellaan, just sellaset ihme mafioso tyypit ilmestyy jostain ja mä tiedän ittekin, että mä oon niille velkaa ja ne uhkailee, että joudun maksaan luonnossa... Jotenkin tästä huolimatta ajattelen vain että haluan nähdä sen miehen, jota olin etsimässä. En varsinaisesti pelkää näitä tyyppejä, jotka tulivat uhkailemaan ja muistuttamaan veloistani.
En edes tiedä mistä olin velkaa, mutta jotenkin unessa oli sellainen olo, että asia liittyi huumeisiin.
Näin siis oletan, että tuo kirja tuli uniini.
Aikas mielenkiintoista.