Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 100655 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 11.08.2006 08:35:39 »

Mahtaa olla tämä minun kuujoukkari aikas erilainen kuin kuukauris tai kuukalat" seuraavaksi saa ison miehen sisällä asua tulta+ilmaa, au ja nousu ja kuumerkkiin miel. leijona. On kumma katsella miten iso mies on kuukalamaisen pehmo ja hirveä suojautuminen tunneasioilta, sille sopiikin se etäsuhde varmaan parhaiten kun ei tarvitse laittaa itseään peliin. Silloin elää sopivan.. epätodellista elämää. Rock´n roll..?

Kuukaksonen
, ymmärsin vasta jälkeenpäin, ei ole todellakaan uskollinen eikä kuuveskarikaan ollut lopuksi, kuukalat liian ujo (tai siis mieluummin ujo, muttei neuroottisen arka).. mutta. Ehkä leijona tosiaan paras, en haluaisi omaa joukkaria välttämättä toisen kuumerkiksi.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2006 08:38:53 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 11.08.2006 11:17:14 »

Näyttää ettei kuu skorppareita oikein ole liikkeellä. Harmi.

Skorpionin ja pluton vaikutuksesta olen määrätietoinen tyyppi... Ja onhan se mun nousu merkkikin niin kuinkas muuten. Ja jos tulen loukatuksi, en hevin niitä unohda. 

Jos jotakin kohtaan tunnen jotain, tunnen todella syvästi ja ehkäpä joistakin liian omistavasti, ja tämä ominaisuus on aina häirinnyt parisuhteita. Olen yrittänyt vältellä tätä ns. omistamista mutta joistakin olen silti liian vaativa, vaikka omasta mielestäni en ole osoittanut vielä mitään erityisempää tunnekuohua... Ja luulen että tämän vuoksi joidenkin mielestä olen kylmä!!!!?Huh Kunpa jotkut uskaltaisivat kaivaa pintaa syvemmältä!

Itselläni on se ongelma myös että kyllästyn helposti.  Haluan aina jotain uutta tunnetta ja kokemusta. Joillekin se voipi olla liikaa.

Kuu 12 huoneessa sitoo mua myös tuolle auttamisen asialle enemmän ja näihin asioihin omistautuminen voi joidenkin mielestä olla häiritsevä. Toisaalta Mun mielestä aikuisten ihmisten pitäis kyetä auttamaan itse itseään joten joskus mun asenne voi olla karmivan ristiriitainen... Ota nyt tästä sit selvää. Joo o. Kuu on viel oppositiossa chironiin huoneessa 6.. Että sille!  buck2
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 11.08.2006 14:17:22 »

Kuuni on kaksosessa, yhtymässä venukseen ja oppositiossa neptunukseen. Luulen, että minulla on todella ruusunpunaisia kuvitelmia niin rakkaudesta kuin ystävyydestäkin ja olenmonesti saanut karvaasti pettyä. Lisäksi kadotan helposti oman 'itseni' parisuhteessa, kun rupean muovaamaa itseäni toisen toiveiden mukaiseksi.
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
ekoalanen
Vieras
« Vastaus #33 : 12.08.2006 17:58:50 »

Mulla on kuu skorpionissa 10. huoneessa. Hassua on se, että eroni jälkeen olen tutustunut uusiin ihmisiin, joista kolmella on ollut kuu skorpparissa! Olenkin miettinyt, että vetävätkö skorpparit jotenkin toisiaan puoleensa... Kummallista  Wink

Olen myös huomannut kuumerkin alkaneen vaikuttaa enemmän, kun ikää on tullut lisää. Onko muilla palstalaisilla ollut samanlaisia kokemuksia?
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 15.08.2006 13:08:29 »

Mulla on kuu skorpionissa 10. huoneessa. Hassua on se, että eroni jälkeen olen tutustunut uusiin ihmisiin, joista kolmella on ollut kuu skorpparissa! Olenkin miettinyt, että vetävätkö skorpparit jotenkin toisiaan puoleensa... Kummallista  Wink

Olen myös huomannut kuumerkin alkaneen vaikuttaa enemmän, kun ikää on tullut lisää. Onko muilla palstalaisilla ollut samanlaisia kokemuksia?

Joo, kyl meitä on. Olen myös noususkorppari. Samasta syssystä löytyy myös Uranus. Ja aurinkomerkkinä jouskari.... Vaikea luonne sanoisinko.

Mä luulen että Skorpionin vaikutuksessa oleva ihminen on ulospäin jotenkin voimakkaan (pelottavan?) itsevarman oloinen et se vetää puoleensa vain vastaavanlaisia yksilöitä. Niitä jotka uskaltavat ottaa haasteen vastaan.  Wink Muut pelkää sitä pistintä.  2funny
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 15.08.2006 13:19:34 »

jep
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 15.08.2006 13:23:43 »

Jep Jep.
Missäs sun kuu Nikki lymyää?
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #37 : 15.08.2006 13:45:12 »

Minulla ja miehelläni on mlemmilla Kuu Oinas. Muutoin hyvinkin rauhallinen ja diplomaattinen mieheni suuttuesaan menettää hermonsa vielä näyttävämmin kuin minä, joka tosin taas hänen mielestään normaalistikin heitän hyväntuulisesta raivokkaaksi sekunnissa jos syytä löytyy. Kuulema mitään välimaastoa ei ole, Wink se on kai sitä Oinasta.
Jassoo, ukkonen tuo sadetta ja paukauttelee täss sen verran keihäitään, että parempi irrottaa konekin töpselistä joten jutut loppui nyt tähän Smiley
Ihanaa SADETTA!!!!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 15.08.2006 15:16:00 »

jepulis jep
jellonakuu,jellonamars,en taida miestä tältä planeetalta löytää..
jellonaisä,jellona ex
kurnauskis
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #39 : 15.08.2006 15:26:32 »

Parisuhteissa olen hoivaava, "äitimäinen", hellivä ja hyvin intohimoinen. Olen sensuelli, tunteellinen ja itken helposti ja näytän myös vihani jos siihen on tarvetta.  2funny Osoitan välittämistäni ystävilleni huolehtimalla heidän tarpeistaan ja olemalla vähän "äiti" kaikille.  Grin Olen myös ailahtelevainen tunteissani ja tunteeni voivat mennä hetkessä laidasta laitaan.

Rapukuu täälläkin! Ja samoilla linjoilla ollaan. Tuo ominaisuus on minussakin aika vahvana, että vaikka olen hoivaava ja tunteellinen, niin auta armias kun suutun! Näytän kyllä myös vihani ja pari läheistäni onkin ihmetelleet, kuinka kova ja tunteeton osaan olla!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
integral
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #40 : 16.08.2006 14:14:07 »

itselläni on kuu leijonassa  :Smiley ja ihmissuhteissa minä tarvitsen huomiota.. ja paljon. ja jos toinen ei muista huomioida tarpeeksi niin minä kyllä muistutan olemassa olostani kouriintuntuvasti.. sitten leijona  mars voi vaikuttaa siihen..

mutta minun täytyy ehdottomasti olla se ykkönen, joka on aika rasittavaa jopa itsellenikin välillä kun tajuaa olevansa naurettava.
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 16.08.2006 14:30:31 »

kuu kaksoset 10. huoneessa - T-ristin kärkenä  aspect_squ  askendentti  aspect_con  pluto sekä   chiron - nämä ovat oppositiossa puolestaan keskenään.

Helppoja ihmissuhteita - keveitä tunteentulvahduksia  Wink ja ... Ajatus... kotoamme löytyy kolme tietokonetta ja kirjojakin on muutama...joskus mietin, miksi katsoa tylsiä saippuaoopperoita, kun omakin elämä on niin ...vivahteikasta  2funny 2funny 2funny
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 16.08.2006 21:47:41 »

kuu skorpioni

Lyhyesti sanottuna voin olla aika varautunut uusia tuttavuuksia kohtaan. Minulla on tapana olla tilanteissa salaperäisenä ja hiljaisena tarkkailijana mutta tarpeen tullen yritän peittää sitä (mutta välillä kyllä esitän salaperäistäkin laugh) vaikuttamalla kiireiseltä tai vähän sosiaaliselta puhumalla jotain merkityksetöntä (hui sanoiko minä merkityksetöntä), tarkoitan siis että en puhu henkilökohtaisista ja "tärkeistä" asioista, tai saatan puhuakkin, mutten en puhu semmoisella puhetyylillä enkä ota mitään intiimiä kontaktia toisiin ihmisiin, vaikka koko ajan pidän korvani auki ja tunnustelen että miten on asiat, mitä voi toisille paljastaa. No tulipas lause. Tongue

Toisaalta haluaisin hyvin läheisen ja syvän suhteen ihmisiin mutta se myös pelottaa. En näytä tunteitani helpolla mutta minulla ei sinäänsä ole mitään ajatusta vastaan. Tai no ehkä on. Smiley No minähän olen minä enkä joku muu niin on hankala sanoa kuinka voimakkaat tai mitälie tunteeni ovat kun en ole muuta kokenut, mutta eihän ne tunteet aina niin suurilta tunnu mutta silloin kuin tuntuu, mitä eroja ihmisten välillä on? Onhan ihmisillä tunteet mutta niihin suhtautuminen ja niiden käsitely vaihtelee.

Okei no niin, siis en näytä tunteitani helposti, oikeastaan järkeviä syitä sille on hankala löytää mutta olkoon. Kerran parturi-kampaajalla parturoitiin ja värjättiiin rakas leijonanharjani leijona ihan pilalle... Se oli iso tunteen purkaus se! Se pelotti itseänikin vähäsen, tuntui kaamealta. Se tulee kaikki ulos vaan sillon kun on pakko.

En pidä itseäni mustasukkaisena mutta ehkä kuitenkin... Oikeastaan olen huomannut että olen omistushaluinen, haluan ihmisten olevan erityisessä suhteessa minuun, ja sitten kun näen jonkun pitämäni henkilön nauttimassa jonkun toisen seurasta.. olen vähän mustis. angel Ulospäin tätä ei oikeastaan minusta näe, en pidä sitä kovin kivana piirteenä joten en halua aiheuttaa sillä ongelmia, suuri ongelma se ei kylläkään ole.

Asiat ovat minulle tosi suuria ja vakavia, tunnen syvästi ja olen dramaattinen, "järkytyn" helposti enkä pääse kevyesti irti muistoista. Tai no toisaalta.. tai no ei. Mistäköhän tämä epäileminenkin tulee? Luulisi että se on skorppari/pluto vaikutusta, kyseenalaistaminen tai epävarmuus (tai no epävarmuus varmaan liittyy muuttuvuuteen, huoneeseen 12). Tai haluan vaan aina olla oikeassa jottei enää tarvitse miettiä ja kohdata hankaluuksia, turvattomuuden tunnetta ja epävarmuutta, mutta kyseenalaistamistakin jossa on puolensa. crazy2 Tuntuu etten voi valehdella itselleni helposti, mutta voiko kukaan? Tai pikemminkin en voi tukahduttaa itseäni koska asiat kumminkin pyrkii voimakkaasti pintaan. Minun täytyy käsitellä ne. Noh, kuu skorpparissa, tunteiden transformaatiota.. yhtymä plutoonkin. Muut aspektit on venuksen neliö ja jupiterin oppositio.

Tasahuonejärjestelmällä kuu menee huoneeseen 3, mutta sillä "normaalilla" systeemillä se on 4. huoneessa. 3. huoneen kuun tyylisesti tunteella puhuminen on tuttua mutta minulla on jo merkkari ravussa joka myös viittaa siihen, en osaa sanoa onko kuuni enemmän 3. vai 4. huoneessa. ei 4. huonekaan pahalta kuulosta.

No ei tää nyt  niiiiii-in lyhyesti sanottuna tullutkaan. Jee. Öö mitäs vielä pitikään sanoo, mut täs oli vähäsen. Smiley ...Mysteerit kiinnostaa ja niin päin pois. :Smiley En tiiä onko tää kaikki kuuhun liittyvää, hankalaa on eritellä itseään.
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #43 : 16.08.2006 22:21:08 »

kuu   harka

Eikä sano minulle juuri mitään..  Embarrassed
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
selkälokki
Vieras
« Vastaus #44 : 17.08.2006 05:41:26 »

Joo, kyl meitä on. Olen myös noususkorppari. Samasta syssystä löytyy myös Uranus. Ja aurinkomerkkinä jouskari.... Vaikea luonne sanoisinko.

Mä luulen että Skorpionin vaikutuksessa oleva ihminen on ulospäin jotenkin voimakkaan (pelottavan?) itsevarman oloinen et se vetää puoleensa vain vastaavanlaisia yksilöitä. Niitä jotka uskaltavat ottaa haasteen vastaan.  Wink Muut pelkää sitä pistintä.  2funny

Täälläkin skorppari kuu!!!
Mie tahtoisin saada sitä vaan enemmän esille itsestäni.
Aurinko veskari ja nousu kauris meinaa vetää minua aina viileämmälle...
Tuskin kukaan tietää, millaisia tunteita sisälläni myllää. Olen joukossa rempseä hölöttäjä ja nautin huumorista ja leikinlaskusta ja rennosta meinigistä. Hoidan myös tehtäväni tunnollisesti nousukauriin mukaan. Mutta ne syvimmät tuntemukset...Kai se on jotain itsesuojelua ja ehkäpä muidenkin suojelua, että sitä mylläkkää  mikä sisälläni käy, on vaikea tuoda esille.

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: