Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 101268 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 17.08.2006 19:41:42 »

hehehee.. taas yksi kuu kaksonen ilmaantuu Wink

En tiedä kuinka paljon kuu ihmissuhteisiini vaikuttaa, mutta aivan varmasti ainakin sillon kun on täyskuu niin olen lähes täysin kaksosmainen Cheesy

Meno on sitä luokkaa ja puhumisesta ei meinaa loppua tulla ja tietenkin kuuhun vaikuttavat transutkin asiaan vaikuttavat.. Smiley

Koska kuu vaikuttaa (tieteellisestikin on tutkittu) kasvillisuuteen ja tietenkin vuorovesiin ,niin miksei ihmisiinkin jotka on suurimmaksi osaksi vettä :Smiley

Ajattelisin niin että, kuun vaikutus on luultavasti suurempi kuin monesti havaitaan Huh

Itse seuraan kuuta, ja huomaan ainakin muhun sillä vaikutusta olevan Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #46 : 17.08.2006 19:54:51 »

Täällä kanssa yksi kuukauris ja allekirjoitan kaiken mitä täällä on kuukauriit puhuneet. Vaikka onkin kaksosta ja semmosta muuta vähän menevämpää tuolla kartalla, olen kuitenkin jollakin tavalla hyvin varovainen ihmisten suhteen ja punnitsen kauan ennen kuin avaudun kenellekään. Minulla on ehkä noin 4 hyvää ystävää, tosiystävää, enkä pahemmin tunne tarvetta hengailla suurissa piireissä, koska haluan tuntea turvallisuutta ja luotettavuutta kaikkien tekemisissä oltavien ihmisten kanssa.

Iloitsen hyvin paljon tästä kuuasemastani, se on ehkä se juttu mikä jotenkin pitää minut maan pinnalla.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 19.08.2006 23:15:56 »

kuu skorpioni

:Smiley En tiiä onko tää kaikki kuuhun liittyvää, hankalaa on eritellä itseään.

2funny 2funny 2funny Ihanan tutun kuuloista! Hauskaa että joku on jaksanut tuosta kirjoittaakin.

Näin on näreet. Ei oo helppoa ei.... mutta.... Pitäisikö sen edes olla?  Cheesy Cheesy
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #48 : 20.08.2006 15:19:35 »

Kuu Vesimiehessä, ja itseasiassa en allekirjoita tuota väittämää että paljon ystäviä tuttavatasolla, muutama todellinen ystävä. Viimeisin pitänee paikkansa, mutta en ja tuohon tosiystävyyteenkin tahdon sanoa että suorastaan inhoan sanaa bestis, sillä se asettaa kaikki muut ystäväsi alempiarvoiseen asemaan.. (ja vesimieshän on NIIN tasa-arvon kannattaja, kuten minäkin..)

Ja tilani otan joka tapauksessa näissä läheisimmissäkin ihmissuhteissa, voi mennä päiviä, välillä viikkoja että en ole yhteydessä keneeenkään. Sitten kyllä iskeekin ahdistus kun huomaa vallan eristäytyneensä sosiaalisesta elämästä. Yleensä lähden kuitenkin innokkaasti tapaamaan ystäviäni, mikäli he soittavat ja tahtovat juttuseuraa.. tapanani kun ei ole tehdä yleensä suunnitelmia esim. viikonlopun varalle, vaan menen sen mukaan mikä on fiilis ja mitä tulee vastaan. Tavallaan odotan samantyyppistä suhtautumista toisilta, ja huomaan suunnattomasti ärtyväni kun puolestani soitan jollekulle tapaamista ja tällä onkin suunnitelmia valmiina.. tulee pettynyt olo tyyliin, toinen ei ole valmis tekemään puolestani jotakin, mitä minä yleensä olen hänen puolestaan..  tickedoff ja kuinka minua ärsyttääkään tuo suunnitelmien teko jo viikkoa ennen, tyyliin jo maanantaina on sovittuna että mennään sitten silloin ja tällöin siihen ja tähän baariin. En tiedä mikä siinä ottaakin minua niin aivoon  idiot2 Tälllöin yleensä käykin niin että käyttäydyn samoin kyseistä ihmistä kohtaan tovin. Heh, lapsellista lienee, sillä ymmärrän että johtunee vain erilaisista toimintatavoista, mutta kun se ottaa itsellä vaan niin tuntojen päälle  buck2

Jossakin muussa ketjussa taisi olla tästä kuusta sillä muistan jotain kirjottaneeni, mutta Vesimieskuusta tunnistan kyllä itsessäni tuon laajakatseisen humaanisuuden, "kaikkien rakastamisen", syvän empatian tuntemisen huono-osaisten puolesta,  ja vaikeuden puolestaan keskittyä vain yhteen ihmiseen. Tuo irraallisuuden ja kaikkeen sopeutumattomuuden tuntu on myös tuttua syvällä sisimmässäni. NÄENNÄISESTI sopeudun heti mihin vaan, tilanteeseen kuin tilanteeseen ja saatan olla kuin kala vedessä (sen takaa Aurinko -ja Merkurius-Vaaka..), mutta sisimmässäni tunnen olevani jotenkin irrallinen ja erilainen, yleensä jopa ystävieni seurassa. Joskus suoraan sanottuna tuntuu, että "kotini" on jossakin muualla, mitä se sitten tarkoittaneekaan.

Yhteen ihmiseen keskittymisestä vielä, itselläni on vaaaltava sitoutumiskammo, ja odotukseni kumppanin suhteen lienevät niin taivaissa että pitkässä kuusessa on löytyminen knuppel2 -Sillä toisaalta ajattelen että kun löydän sen yhden ja ainoan oikean (vaikka toisaalta ymmärränkin että ei ole VAIN YHTÄ ainoaa oikeaa..), tiedän sen sisimmässäni ja silloin olen valmis sitoutumaan syvällisesti, sillä tuotakin minusta todella löytyy, sen takaa mm. Venus Skorpionissa. Viehätyn usein ihmisiin, joista ei saa helposti selvää, jotka varsinkin alussa pitävät tunteensa maton alla -mutta heistä vaan intuitiivisesti tietää että niitä siellä on ja paljon.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 15:24:35 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #49 : 20.08.2006 16:00:24 »

Saanko heittää brutaalin vitsin tänne?

"Mies panee, naisella on ihmissuhde." hhehhe coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 20.08.2006 16:03:03 »

Brutaalia, mutta monesti niin totta  Grin

Onneksi minulla ei olekaan poikaystävää Cheesy

--Edit: Miesystävää.. ei tässä itsekään enää ihan tyttönen ole.. tuo poikaystävä sana kummasti pisti silmään.
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 20.08.2006 16:16:21 »

Olen muuttunut vähän realistisemmaksi miesten suhteen, muttei se estä olemasta henkisissä sfääreissä,

miksi "onneksi sinulla ei ole poikaystävää?!" voihan niillä leikkiä. Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 20.08.2006 16:40:19 »

Mun Venus-Skorppari kun ei anna tunteilla leikkimiselle myöten  buck2

Vaikka minulla ei ole "miesystävää", ei tarkoita että minulla ei ole miessuhdetta.. taikka semantiikkaahan se toisaalta on, mutta enpä häntä fuckbuddyksikään menisi sanomaan (niinkuin joku voisi luulla) - Hänen omien sanojensa mukaan, kun eräs pariskunta uteli suhteemme luonnetta "Mun ja ....n suhde on niin kryptinen".

Heh.  uglystupid2

---Edit: Kuuluu sarjaan Vesimieskuulle ominaisia epäsovinnaisia ja erikoisia ihmissuhteita...
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 16:42:53 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 20.08.2006 17:46:14 »

Mitä ovat tunteet ja miksi ihmiset suhtautuu niihin niin kuolemanvakavasti.. oman kokemuksen mukaan tunteet ovat venyviä, niitä voi aina palauttaa ja välillä unohtaa ja sitten taas tuntea..
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #54 : 20.08.2006 17:57:07 »

Olikos täällä muita  kuu vaakoja?

Minusta se tekee oinaan myötävaikutuksella sosiaalisen flirtin. Monet ystävistäni on miespuolisia ja nuorempana rakastin olla prinsessa jätkien joukossa. Minun on vaikea päättää, mitä haluan ja siksi tahtoisin, että joku päättää sen kuka minulle on hyvä, puolestani - vaikka selvännäkijä. Enää en tosin käy sielläkään.

Olen esteetikko ja rakkaani on oltava minun silmissäni kaunis. Äitini on myös esteetikko, sikäli tämä tulee lapsuudesta asti. Vaaka varmasti vahvistaa oinaan vapaudenkaipuuta. On helppoa elää yksin ja eristäytyä muusta maailmasta.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 20.08.2006 19:03:26 »

Onpa kiva aihe  Smiley

Entä, onko täällä kuu jouskareita? Olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole kuin yksi tai kaksi tullut vastaan. Millaisia te olette?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
enska
Vieras
« Vastaus #56 : 20.08.2006 19:05:27 »

Onpa kiva aihe  Smiley

Entä, onko täällä kuu jouskareita? Olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole kuin yksi tai kaksi tullut vastaan. Millaisia te olette?

auts.. Lips Sealed Lips Sealed
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #57 : 20.08.2006 19:16:46 »

mun ex,  aurinko skorpioni  kuu jousimies

Siis MUN ex 2funny
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 19:18:21 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 20.08.2006 19:22:45 »

Ei kai niihin tunteisiin nyt toki kuolemanvakavasti kannatakaan suhtautua, meinasin tuolla leikkimisellä sitä että en halua enkä ota tunteita niin kevyesti että leikittelisin niillä sillä uhalla että joku poloinen vielä särkee sydämensä.. kaikille oma onnensa ja niin edespäin, rehellisellä pelillä...

Toki tunteet ova venyviä, on tämä usein huomattu..
todellakin, tässä nykyisessä suhteessakin on venytty suuntaan jos toiseen.. onpa aikoja ettei oltu yhteydessäkään, ja kappas vaan, jälleen kerran olemme takaisin toistemme elämissä..
neljättä vuotta mennään.
sellaista se on, elämä  smitten

Tunteiden venyvyydestä vielä  -melkein nauran, jos joku väittää että hän heti jättää, jos hänet petetään. Jos sitä ei ole kokenut, ei tiedä miten toimii.
tallennettu

Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #59 : 21.08.2006 18:04:51 »

Tunteet tosiaan... Niitä miettii ihan liikaa. En tiedä millä linjalla olen, mutta usein ollaan  tuon miehen kanssa juteltu että eletään nyt ja ollaan ja iloitaan - tunteet hemmettiin. Ei mitään lässytyksiä. Mutta sitten taas kun tässä joku ilta hän käpertyi minun syliin, sanoin sitten ihan hiljaa "mä rakastan sua"... Tiesin ettei se nuku mutta on nukahtamaisillaan ja kuulee, mutta se jatkaa nukkuvan näyttelemistä eikä reagoi mitenkään.. Wink Suunnittelin sen jutun menevänkin niin! Aamulla hän sitten sanoi että "sä sanoit eilen jotain tosi kivaa, mutta ei siitä sen enempää" ja vaihto aihetta... Smiley

En odota häneltä samaa vielä, mutta on hauskaa kun näkee miten hän pähkäilee asiaa... Olen aika varma... :Smiley

Mutta silti vielä toistaseks - tunteet hemmettiin! Wink knuppel2 Ei pidä ressata...
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: