Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 100634 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #60 : 21.08.2006 18:07:16 »

sanoin sitten ihan hiljaa "mä rakastan sua"... Tiesin ettei se nuku mutta on nukahtamaisillaan ja kuulee

ROHKEA TYTTÖ!
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #61 : 22.08.2006 12:17:36 »

Täälläkin skorppari kuu!!!
Mie tahtoisin saada sitä vaan enemmän esille itsestäni.
Aurinko veskari ja nousu kauris meinaa vetää minua aina viileämmälle...
Tuskin kukaan tietää, millaisia tunteita sisälläni myllää. Olen joukossa rempseä hölöttäjä ja nautin huumorista ja leikinlaskusta ja rennosta meinigistä. Hoidan myös tehtäväni tunnollisesti nousukauriin mukaan. Mutta ne syvimmät tuntemukset...Kai se on jotain itsesuojelua ja ehkäpä muidenkin suojelua, että sitä mylläkkää  mikä sisälläni käy, on vaikea tuoda esille.

No terve! Tunteet on todellakin niin voimakkaita että niitä itekin säikähtää ja koittaa pidätellä, ettei muut järkyty. Näin on. Tämmönen kuu merkki odottaa sellasta, jolle varmasti voi kaiken paljastaa, tai niin mä ite sitä ajattelen. Sellasta, joka varmasti kestää ja mikä tärkeintä ymmärtää! Onnea etsintöihin kaikille Kuu Skorppareille!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 22.08.2006 12:42:39 »

Minulla on kuu vesimiehessä ja kyllä minulla on ystäviä ja tuttuja aika paljon. Helppo puhua ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Niitä tositosi ystäviä ei sitten kuitenkaan ole kuin muutama. Mielenkiintoista että tärkeimmillä ja läheisimmillä ihmisillä on myös sama kuumerkki  Smiley

Miehellä samoin kuu vesimiehessä  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #63 : 22.08.2006 17:44:52 »

Hmmm... kunpa näkisi oman kehitysasteen ja auran ulkoapäin, kun en oikein pääse vanhoihin kunnon tunnekoukkuihin enää. On mennyt eteeriseksi ja siistiksi meno.  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sofis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #64 : 17.10.2006 22:33:56 »

Tuskin kukaan tietää, millaisia tunteita sisälläni myllää. Olen joukossa rempseä hölöttäjä ja nautin huumorista ja leikinlaskusta ja rennosta meinigistä. Hoidan myös tehtäväni tunnollisesti nousukauriin mukaan. Mutta ne syvimmät tuntemukset...Kai se on jotain itsesuojelua ja ehkäpä muidenkin suojelua, että sitä mylläkkää  mikä sisälläni käy, on vaikea tuoda esille.

No terve! Tunteet on todellakin niin voimakkaita että niitä itekin säikähtää ja koittaa pidätellä, ettei muut järkyty. Näin on. Tämmönen kuu merkki odottaa sellasta, jolle varmasti voi kaiken paljastaa, tai niin mä ite sitä ajattelen. Sellasta, joka varmasti kestää ja mikä tärkeintä ymmärtää! Onnea etsintöihin kaikille Kuu Skorppareille!

Kuu-skorpioni täällä myös ja meno on alkanut itseäni hirvittää Smiley
Voisiko joku ystävällisesti vielä selventää kuinka kuumerkki vaikuttaa toisen osapuolen merkkeihin.

Olen Aurinko kaksonen,kuu skorpioni ja nouseva leijona
ja mies aurinko skorpioni, kuu rapu ja nouseva kaksonen.

Tunteiden ja intohimon määrä suhteessa on aivan käsittämätön, smitten
mutta samalla pelkäämme toisiamme.
Pelkäämme mustasukkaisuutta, riitoja ja sitoutumista.
Voiko skorpioni merkeillämme olla merkitystä asiaan?
Siis hänen aurinko ja minun kuu-merkilläni?
Kaksosena minun ei pitäisi olla näin herkkä ja tunteikas.

Tunnistin myös paljon itseäni aikaisemmista teksteistä.
mm. vihaan valehtelijoita ja käännän selkäni heille aina lopullisesti.
En voi kusettaa itseäni vaan minulla on yli-aktiivinen omatunto.
Tunnen paljon ja pelkään tunteitani.

Nyt on vastaan tullut vielä ihminen, joka jotenkin tuntuu
ymmärtävän ja löytävän minusta ne fiilikset mitä en itsekään ole löytänyt.
Hän saa minut myös raivoon mitä en tiennyt edes olevan.

Kiitos vastauksista....olen vasta-aloittelija  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Nouseva Leijona
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #65 : 17.10.2006 22:44:10 »

Parisuhteissa olen hoivaava, "äitimäinen", hellivä ja hyvin intohimoinen. Olen sensuelli, tunteellinen ja itken helposti ja näytän myös vihani jos siihen on tarvetta.  2funny Osoitan välittämistäni ystävilleni huolehtimalla heidän tarpeistaan ja olemalla vähän "äiti" kaikille.  Grin Olen myös ailahtelevainen tunteissani ja tunteeni voivat mennä hetkessä laidasta laitaan.

Rapukuu täälläkin! Ja samoilla linjoilla ollaan. Tuo ominaisuus on minussakin aika vahvana, että vaikka olen hoivaava ja tunteellinen, niin auta armias kun suutun! Näytän kyllä myös vihani ja pari läheistäni onkin ihmetelleet, kuinka kova ja tunteeton osaan olla!

Nämä tämäkin rapu-kuu allekirjoittaa.
« Viimeksi muokattu: 17.10.2006 22:46:08 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #66 : 17.10.2006 22:46:40 »

Minulla on Kuu Ravussa ja 4.huoneessa.  kuu  rapu
Keskiyöni sijaitsee myös Ravun merkissä.

Tunteet etenkin perheeseen ja läheisiin erittäin voimakkaat. Aina "omieni" puolella.
Tarvitsen usein konkreettisia osoituksia/näyttöjä välittämisestä, haliminen yms. Eikä siis pelkät sanat diiba-daaba useinkaan riitä/vakuuta minua.
Olen myös herkkä loukkaantumaan ja vaadin paljon huomiota osakseni.
Sellaisia minulla...
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #67 : 17.10.2006 23:10:12 »

Kuu oinasta tyrkkää 8.huoneeseen. Kaiken pitäis tapahtua nopeesti   Wink mutta ihmiset ei helposti lähesty minua.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #68 : 18.10.2006 06:56:30 »

Olipas mielenkiintoista. Minullahan tuo  kuu on  kalat :ssa ja aika "tyyppilisesti" se kai minussa näkyy ja ilmenee. Tosin olen hiukan oppinut jo vetämään rajoja,(kiitos  pluto :nkin, oletan) enkä elä enää 'kaverinkin' tunteita itsessäni, ainakaan siinä määrin kuin ennen. Itseasiassa oli aika hassua, että kun aikoinaan tilasin parisuhdeanalyysin, voin todeta, että olin elänyt kahden ihmisen tunnemaailmaa päällekkäin. Ihmekös, että toinen osapuoli oli aina niin cool jota minun oli tarve saada hänet jollain lailla 'järkkymään/herämään' myös tunnemaailmaansa...  Cheesy
Hienoa oppia vain katsomaan/toteamaan toisten tunnemaailmaa, eikä elää niitä enää itse. Omissakin kun on ihan tarpeeksi jo. coolsmiley

Minua jäi kiinnostamaan tuo  kuu skorpioni :ssa, sillä olen tutustunut ihmiseen, jolla näin on....
Tuolla olikin jo ihan hyvin omakohtaisia kuvauksia siitä.
Jännästi vain vetää puoleensa tuo ihminen, vaikka se on ihan järjenvastaista. Mitenköhän lienee   kuu kalat ja  kuu skorpioni 'hiovan tosiaan'...  Smiley
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #69 : 18.10.2006 09:49:44 »

Minua jäi kiinnostamaan tuo  kuu skorpioni :ssa, sillä olen tutustunut ihmiseen, jolla näin on....
Tuolla olikin jo ihan hyvin omakohtaisia kuvauksia siitä.
Jännästi vain vetää puoleensa tuo ihminen, vaikka se on ihan järjenvastaista. Mitenköhän lienee   kuu kalat ja  kuu skorpioni 'hiovan tosiaan'...  Smiley

Ainakin kovin syvällistä, jos ei muuta. Tunteet käyvät varmasti todella kierroksilla. Molemmilla kuitenkin eräänlainen oma mystinen maailma, ja ne kun yhdistyvät, niin siinähän se sitten onkin. Luulisi pelittävän hyvin, koska niin samankaltaisia kuitenkin, kunhan ette uppoa omiin sfääreihin unohtaen kaiken ympärillä olevan  Cheesy
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #70 : 18.10.2006 10:05:23 »

Ainakin kovin syvällistä, jos ei muuta. Tunteet käyvät varmasti todella kierroksilla. Molemmilla kuitenkin eräänlainen oma mystinen maailma, ja ne kun yhdistyvät, niin siinähän se sitten onkin. Luulisi pelittävän hyvin, koska niin samankaltaisia kuitenkin, kunhan ette uppoa omiin sfääreihin unohtaen kaiken ympärillä olevan  Cheesy

Kiitos!  Cheesy huh, nooh, saa nähdä mitä kehkeytyy, jos mitään. Itselle tuli tuossa mieleen kun olen lukenut jotain lyhykäisiä kuvauksia  kuu skorpioni :sta, että kummakos tuo, että koen olevani aivan tyhjän päällä ja vaihtoehtoina antaa palaa ja mennä tuntemusten mukaan (jotka on suhteettoman voimakkaita), silläkin uhalla, että tekee itsensä naurettavaksi, sillä tosiaan tuntuu, että  kuu skorpioni jotenkin pitää sisällään jotain, vaikka vaistoankin sen, en saa siihen varmuutta ... väläyttelee jotain näkymiä, joissa on tulkinnan varaa, muttei suoria vastauksia. Tai sitten peräännyn järkevästi... ja mietin keinustuolissa sitten, mitä jäi elämättä...  crazy2
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 18.10.2006 12:30:46 »

Voisiko joku ystävällisesti vielä selventää kuinka kuumerkki vaikuttaa toisen osapuolen merkkeihin.

Heipä hei ja tervetuloa tähtikaartiin Smiley

Ajattelin nostaa tätä viestiäsi, että joku asiantunteva sinulle vastaisi Wink

Kyllä tuolla on nimittäin paljon merkitystä, miten nämä merkit ovat synastriassa... esim. tuon aurinko-kuu yhtymän olen tehokkaaksi huomannut perhe-suhteissa (äitini aurinko=minun kuuni=1.tyttäreni kuu/äitni kuu=sisareni aurinko=isäpuoleni aurinko=2.tyttäreni kuu) samoin kuin nousumerkki-aurinko-yhtymän (mieheni aurinko=poikansa nousumerkki=tytärpuolensa nousumerkki=oma marsini)

Mutta vastatkaa ihmeessä synastriasta perillä olevat, tähän Sofisin viestiin, kiitos   coolsmiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #72 : 18.10.2006 14:13:11 »

Juu, kyllä skorpioni voi vaikuttaa noin. Niin aurinko merkkinä kuin kuunakin... Miehellä on kuu ravussa, siitä se tunteellisuus, noi kasoset tuo kyllä sen sitoutumis epäilyt.
Taidat olla aika dynaaminen, ehdoton tyyppi aurinko kaksosena ja nousu leijonana.... Onko sulla punaiset hiukset ja pisamia, vihreät silmät... Heh.. vitsi.

Skorpionin ja leijonan yhdistelmä tekee sinusta varmaan aika suojelevan ja raivoisan kun suutut, varo skorpionin ehdottomuutta silloin. Toi miehen kuu ravussa on mielestäni hyvä pehmentävä asia suhteessanne. Kun löydätte yhetisen keskisävelmän hyödyntäkää sitä.

....Luin vasta äsken tuon Elektran viestin.... Kaipailen samaista asiantuntevaa vastausta.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 14:15:23 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
sofis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #73 : 18.10.2006 15:54:10 »

Lainaus
Juu, kyllä skorpioni voi vaikuttaa noin. Niin aurinko merkkinä kuin kuunakin... Miehellä on kuu ravussa, siitä se tunteellisuus, noi kasoset tuo kyllä sen sitoutumis epäilyt.
Taidat olla aika dynaaminen, ehdoton tyyppi aurinko kaksosena ja nousu leijonana.... Onko sulla punaiset hiukset ja pisamia, vihreät silmät... Heh.. vitsi.

Skorpionin ja leijonan yhdistelmä tekee sinusta varmaan aika suojelevan ja raivoisan kun suutut, varo skorpionin ehdottomuutta silloin. Toi miehen kuu ravussa on mielestäni hyvä pehmentävä asia suhteessanne. Kun löydätte yhetisen keskisävelmän hyödyntäkää sitä.

....Luin vasta äsken tuon Elektran viestin.... Kaipailen samaista asiantuntevaa vastausta.

Kiitoksia vastauksista ja ilolla osallistun tähtikaartiin... Grin
Meruska..heh...punaiset hiukset löytyy ja pisamat, silmät ovat sini-vihreä-harmaat. Joten himpun verran meni ohi ;)Dynaaminen ja ehdoton....hhhmm Undecided Tunnistan kyllä nousu leijonan itsestäni helposti, mutta nuorempana olin selkeästi enemmän kaksosen piirteitä omaava Wink Eikö se nousumerkki vaikuta elämässä siinä 25-35 vuotiaana eniten?

Eli siis palaan aiheeseen...vaikuttaako kuumerkki suoraan toisen kuumerkkiin esim suhteissa?
mitä siis tarkoittaa kuu-rapu vs kuu-skorpioni? Kuu-rapu näkyy varmaan juuri pehmeytenä miehessä.Sitä olen itsekin vähän lukenut jostain ja se näkyy miehestä piirteenä, joka rauhoittaa minua. Tarkoittaako merkkien synastria sitä, että jos on sama kuu-merkki kuin toisen aurinko niin löytyy helpommin yhteinen sävel? Vai olenko ihan hakoteillä?
Tiedän etteivät nämä ole niin yksiselitteisiä, mutta yritän aloittaa jostain.
Rautalangasta kun väännätte niin hyvä tulee Grin Grin uglystupid2
Kuumerkki vaikuttaa mielenkiintoiselta ja yritän hahmottaa sen vaikutusta
tunteisiin ja ihmissuhteisiin.

coolsmiley heips taas...
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Nouseva Leijona
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 19.10.2006 17:42:14 »

Mulla on kuu kaksosissa 2.huoneessa. En ystävysty helposti ja harvat ystävyyssuhteeni ovat kestäneet ikuisuuksia. Tähän ehkä vaikuttaa, että merkurius on skorpionissa ja kuu on oppositiossa neptunukseen(herkkis)...?? Toisaalta kuu on kolmiossa venusplutoyhtymään vaa'assa, joten rakkaussuhteet ovat lähteneet helposti rullaamaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: