Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 100673 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #75 : 20.10.2006 16:48:16 »

minun kuu kauris on tosi tosi hankala ...kestää kauan ennenkuin edes myönnän itselleni että minullakin voi olla tunteita ja tarpeita ...iik ja sitten en tietenkään uskalla näyttää niitä -siis syvempiä ja aidompia tunteita- ennenkuin tunnen oloni riittävän turvalliseksi ...ja sellaista tilannetta harvoin on tullut  Huh sitten masennun kun tunne elämä ei ole kunnossa  Embarrassed

voiko hankalampaa olla??  Lips Sealed
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #76 : 20.10.2006 17:44:51 »

Kuu-skorpioni täällä myös ja meno on alkanut itseäni hirvittää Smiley
Voisiko joku ystävällisesti vielä selventää kuinka kuumerkki vaikuttaa toisen osapuolen merkkeihin.

Olen Aurinko kaksonen,kuu skorpioni ja nouseva leijona
ja mies aurinko skorpioni, kuu rapu ja nouseva kaksonen.

Tunteiden ja intohimon määrä suhteessa on aivan käsittämätön, smitten
mutta samalla pelkäämme toisiamme.
Pelkäämme mustasukkaisuutta, riitoja ja sitoutumista.
Voiko skorpioni merkeillämme olla merkitystä asiaan?
Siis hänen aurinko ja minun kuu-merkilläni?
Kaksosena minun ei pitäisi olla näin herkkä ja tunteikas.

Jos pariskunnasta toisella on Skorpioni-Kuu ja toisella Rapu-Kuu, niin tunneilmaisun kanssa ei varmaankaan ole pahempia ongelmia vaan yhdistelmä on hyvä. Silloin teillä molemmilla on tunne-elämä vahvaa ja tärkeää, tosin omistushaluisia. Tuossa voisi olla jo sellaista toisen sanattoman ymmärtämisen aineksia. 

Itselläni kun on tunteellinen Rapu-Kuu ja miehellä vähemmän tunteellinen Jousimies-Kuu, niin aina ei ole niin helppoa tunteiden ilmaisussa, vaikka muuten parisuhde toimii hyvin.

Jos taas sinun Kuusi yhtyy miehen Aurinkoon, niin tämä on yksi klassinen parisuhteen yhteenliittävä tekijä. Raimo Nikulan mukaan naisen ja miehen perustyypit sulautuvat toisiinsa ja täydentävät toisiaan, jolloin syntyy tunne siitä, että yhteys on lujaa, kestävää ja välttämätöntä.

Kun vielä otetaan huomioon, että miehen nousumerkki on sama kuin sinun Aurinko-merkkisi, niin todella hyvin taidatte sopia yhteen!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #77 : 20.10.2006 17:46:52 »

Olen iloinen siitä että olen joukkarikuu, muuten olisi nousuvaakana vaikea selvitä järjissään tästä rumbastani, mies voisi olla leijonakuu, se olisi hyvä.

Kuu on kakkoshuoneessa. Resurssit, hoitaminen.. hm..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #78 : 20.10.2006 22:17:17 »

Olen iloinen siitä että olen joukkarikuu, muuten olisi nousuvaakana vaikea selvitä järjissään tästä rumbastani, mies voisi olla leijonakuu, se olisi hyvä.

Ihan kuin minulla paitsi, että kuu on 8 huoneessa eli kaksosissa. Wink
Kärky osuu kylläkin härkään, mutta kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2006 22:19:24 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
sofis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #79 : 21.10.2006 20:24:27 »

Lainaus

Jos pariskunnasta toisella on Skorpioni-Kuu ja toisella Rapu-Kuu, niin tunneilmaisun kanssa ei varmaankaan ole pahempia ongelmia vaan yhdistelmä on hyvä. Silloin teillä molemmilla on tunne-elämä vahvaa ja tärkeää, tosin omistushaluisia. Tuossa voisi olla jo sellaista toisen sanattoman ymmärtämisen aineksia. 

Itselläni kun on tunteellinen Rapu-Kuu ja miehellä vähemmän tunteellinen Jousimies-Kuu, niin aina ei ole niin helppoa tunteiden ilmaisussa, vaikka muuten parisuhde toimii hyvin.

Jos taas sinun Kuusi yhtyy miehen Aurinkoon, niin tämä on yksi klassinen parisuhteen yhteenliittävä tekijä. Raimo Nikulan mukaan naisen ja miehen perustyypit sulautuvat toisiinsa ja täydentävät toisiaan, jolloin syntyy tunne siitä, että yhteys on lujaa, kestävää ja välttämätöntä.

Kun vielä otetaan huomioon, että miehen nousumerkki on sama kuin sinun Aurinko-merkkisi, niin todella hyvin taidatte sopia yhteen!

Kiitos vastauksestasi Kaurisenergiaa :)Mukava kuulla positiivisia asioita. Skorpioni ja kaksonen ei ole
vaan niitä helpoimpia merkkejä Smiley Tutkiskelin karttoja itsekseni ja yritän niistäkin saada selvää.
Ja harrastus jatkuu... smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Nouseva Leijona
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #80 : 22.10.2006 01:16:08 »

Mulla on kuu skorpionissa huoneessa 9. Päänsisällä käy jatkuva myllerrys ja tunteella mennään koko ajan. Mutta eipä se elämä ois minkään veroista jos ei ois aina jonkilaista tunnemyrskyä päällä.
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #81 : 22.10.2006 17:59:40 »

Nopealla vilkaisulla en huomannut yhtään, jolla olisi ollut Kuu Vaa'assa. Millainen on tällainen ihminen tunneasioissa?  Shocked

Myöskään Kuu Neitsyitä ei näy olevan paikalla! Jos teitä on, ilmoittautukaa! Haluan tietää millaisia olette.  smitten
« Viimeksi muokattu: 23.10.2006 01:03:16 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #82 : 22.10.2006 18:26:08 »

Miten vahvasti Kuumerkit mielestänne vaikuttavat ihmissuhteisiin ja kykyyn ylläpitää suhteita, ja mitkä muut tekijät kartalla liittyvät asiaan? Aurinko ilmeisesti, entä merkurius?
Kuu on ilmeisesti vahvin tekijä, vai...?
Meniskö suunnilleen nappiin jos yleistää kenestä tahansa Vesimies-Kuun oomaavasta että hänellä on laaja ystäväpiiri, suurin osa lähinnä tuttavatasolla. Mielipiteitä?

Veskari-Kuuna voin allekirjoittaa, että tuttavapiiri on
laaja, kuten myös ystäväpiiri.
Tutustun ja ystävystyn todella helposti, eikä minulla ole juurikaan
pahoja ongelmia ihmissuhteissani.

Välillä koen uupumusta tämän piirin hoitamisesta
ja haluan "vapaa-päiviä" kaikista ihmisistä. Tongue

Työurani kannalta vahva kansainvälinen
verkostoitumiseni ja hyvät kontaktini
ovat vahvuuteni, joista myös yritykset ovat kiinnostuneet.

Mieheni on Kuu Kaksonen, kuten myös laillani Merkurius Kaksonen.
Hän tuntee ja on ystävä ns. todella tärkeiden
ja silmäätekevien ihmisten kanssa, mutta hänen kärsivällisyytensä
on hurjan paljon lyhyempi kuin minulla ja hän voi ruinia asetelmat
esim. jossain tärkeässä liiketuttavuudessa pelkän  "kun asiat ei mene kuin hän haluaa"-jutuilla.

Minä taas olen enemmän stragedikko ja pelaan shakin loppuun,
vaikka olisin menettänyt yhden hevosistani. Wink

Pystyn korjaamaan helposti, jos virhe on sattunut ihmissuhteessa.

Ihmiset antavat meille molemmille anteeksi käsittämättömän helposti,
johtuenko sitten tuosta Merkurius Kaksosista meillä molemmilla,
että selitämme asiat kaikille aina parhain päin. Wink

Homma toimii yhdessä kuin nakitettu. Wink
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 22.10.2006 18:31:34 »

kuu oinas
9 huone
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #84 : 22.10.2006 21:03:17 »

minun kuu kauris on tosi tosi hankala ...kestää kauan ennenkuin edes myönnän itselleni että minullakin voi olla tunteita ja tarpeita ...iik ja sitten en tietenkään uskalla näyttää niitä -siis syvempiä ja aidompia tunteita- ennenkuin tunnen oloni riittävän turvalliseksi ...ja sellaista tilannetta harvoin on tullut  Huh sitten masennun kun tunne elämä ei ole kunnossa  Embarrassed

voiko hankalampaa olla??  Lips Sealed

Oli pakko lainata koko viesti, kun se osui niin tämän kuukauriin sydämeen... Wink
Allekirjoitan tuon kaiken ja vielä vähän päälle. (Kuullani myös ikävät aspektit sekä Plutoon että Saturnukseen)
Kaikeksi onneksi olen löytänyt rinnalleni  kuu neitsyt -miehen, joka ymmärtää että rakastan vaikken sitä aina halua/pysty hehkuttamaan.
Kuumme ovat itseasiassa kohtalaisen tarkassa kolmiossa, ja miehen kuu on väljähkössä yhtymässä myös Venukseeni ja Asc:iini.
Vaikka synastriakartaltamme löytyy paljon muitakin positiivisia tekijöitä, allekirjoitan tuon (en muista kenen) aiemmin heittämän väitteen, että Kuulla olisi tekoa nimenomaan pitkien ihmissuhteiden kanssa.
Minä ja miesystäväni emme ole seurustelleet vasta kuin kolmisen vuotta vaikka tunnemme toisemme kymmenen vuoden takaa. Alusta asti on kuitenkin ollut jotenkin selvää, että tällä suhteella on kaikki mahdollisuudet kestää.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 22.10.2006 21:14:58 »

Kuu 6 huone vesimiehessa-yleensa vesimiehessa ne toimii hiukan poikkeavalla tasolla, mutta aika helppo tutustua uusiin ihmisiin ja tyossa kontaktit hyvat.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #86 : 24.10.2006 21:26:41 »

Mun kohdallani taas on niin päin,että kavereita saan helposti mutta seurustelusuhteen kanssa tökkii ja pahasti.Olen joko liian pessimistinen,ujo tai kyyninen solmiakseni mitään parisuhdetta.Pitäisi opettella luottamaan toiseen ihmiseen.
Kartallani kuu on kaksosissa samoin kuten nouseva, mars jousimiehessä ja venus kaloissa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #87 : 25.10.2006 00:46:28 »

Minulla  aurinko aspect_squ kuu, Kuu skorpionissa 4. huoneessa. Tuon neliön tuomaa haastetta en ole osannut ratkaista, eli vieläkin perheasiat jossain määrin arkaa aluetta. Hieman olen kuitenkin jo oppinut eli en lähde enää niin tunteella mukaan asioihin enkä niin helposti nosta piikkejä pystyyn jos koen jonkun ihmisen/tilanteen uhkaavaksi. Vesimiesaurinkoni on siis vähitellen päässyt niskan päälle  Cheesy. Nousumerkkini on leijona, jännä katsoa nouseeko se puoli pintaan jossain vaiheessa, sitä kun olen ehkä suotta piilotellut ulkomaailmalta (nimimerkki ujopiimä..).

tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #88 : 25.10.2006 17:34:47 »

Kaikeksi onneksi olen löytänyt rinnalleni  kuu neitsyt -miehen, joka ymmärtää että rakastan vaikken sitä aina halua/pysty hehkuttamaan.
Kuumme ovat itseasiassa kohtalaisen tarkassa kolmiossa, ja miehen kuu on väljähkössä yhtymässä myös Venukseeni ja Asc:iini.
Vaikka synastriakartaltamme löytyy paljon muitakin positiivisia tekijöitä, allekirjoitan tuon (en muista kenen) aiemmin heittämän väitteen, että Kuulla olisi tekoa nimenomaan pitkien ihmissuhteiden kanssa.
Minä ja miesystäväni emme ole seurustelleet vasta kuin kolmisen vuotta vaikka tunnemme toisemme kymmenen vuoden takaa. Alusta asti on kuitenkin ollut jotenkin selvää, että tällä suhteella on kaikki mahdollisuudet kestää.
[/quote]

minä juuri tutustuin mieheen jolla  kuu  neitsyt ja tarkassa kolmiossa minun  kuu kauris sekä  tarkka aspect_con  keskitaivas  ja lisäksi  aspect_sex  mars ja  aspect_tri  jupiter  ja  aspect_sex  uranus ja väljä  aspect_sex  askendentti eikä mitään kovia aspekteja ...mutta ei siitä mitään tullut ...johtuu sitten muista tekijöistä, valitettavaa  Embarrassed

mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että kuu kauriille sopii parhaiten juuri kuu neitsyt  Smiley tai sitten härkä.
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #89 : 26.10.2006 11:51:54 »

En nyt jaksa lainata sillai hienosti, joten lainaan nyt ihan kirjoittamalla Smiley

"Parisuhteissa olen hoivaava, "äitimäinen", hellivä ja hyvin intohimoinen. Olen sensuelli, tunteellinen ja itken helposti ja näytän myös vihani jos siihen on tarvetta. Osoitan välittämistäni ystävilleni huolehtimalla heidän tarpeistaan ja olemalla vähän "äiti" kaikille. Olen myös ailahtelevainen tunteissani ja tunteeni voivat mennä hetkessä laidasta laitaan.

Rapukuu täälläkin! Ja samoilla linjoilla ollaan. Tuo ominaisuus on minussakin aika vahvana, että vaikka olen hoivaava ja tunteellinen, niin auta armias kun suutun! Näytän kyllä myös vihani ja pari läheistäni onkin ihmetelleet, kuinka kova ja tunteeton osaan olla!

Tunteet etenkin perheeseen ja läheisiin erittäin voimakkaat. Aina "omieni" puolella.
Tarvitsen usein konkreettisia osoituksia/näyttöjä välittämisestä, haliminen yms. Eikä siis pelkät sanat diiba-daaba useinkaan riitä/vakuuta minua.
Olen myös herkkä loukkaantumaan ja vaadin paljon huomiota osakseni.
Sellaisia minulla..."

Itsekin olen siis kuu-rapu. Itse en koe itseäni sitten yhtään äitimäiseksi. Vedän pikemminkin itse puoleeni äitihahmoja, varsinkin baarireissuilla 2funny Mielestäni lapsia kuuluu kohdella äitimäisesti, ei aikuisia. Ihmiset näkevät mut usein helposti viattomana pikku tyttösenä, joka tarvitsee hoivaa, suojelua ja hellyyttä.  Mielestäni käytökseni sotii tuota imagoa vastaan, voisin kuvitella, että ihmiset näkisivät mut naisellisena ja rohkeana. Jotkut ovat tuntuneet hämmästyneiltä, kun ovat tajunneet, että mulla on seksuaalinenkin puoleni Smiley
 Rehellisesti sanoen saatan olla myös varsin kaksinaamainen, en pidä "omieni" puolta, jos en ole asiasta samaa mieltä. Olen hyvin itsekäs näissä asioissa, toimin sen mukaan, miltä musta itsestäni tuntuu. Saatan yhtenä päivänä vakuuttaa jollekin, että hän on paras ystäväni, mutta seuraavana päivänä saatan jo haukkua häntä selän takia. Ei niinkään, etteikö hän silti enää olisi paras kaverini, mutta huomasin hänessä vain jonkun asian, josta en pidä.
 Mutta olen minä tunteellinen ja loukkaannun aivan älyttömän helposti kaiken maailman  pikkuasioista! Luulen pystyväni lukemaan ihmisten eleistä, että pitävätkö he minusta ja jos joku ei koko ajan näytä näitä positiivisia eleitä, ajattelen, että hän varmaankin vihaa minua 2funny Olen käsittämättömän vainoharhainen, en luota oikeastaan keneenkään. Saatan loukkaantua pikkuasioista, joita muut ihmiset eivät edes huomaa, esimerkiksi sellaisista asioista, kuin miten ihminen istuu vieressäni tai mitä hän jättää sanomatta. Jos joku esim. kehuu minua älykkääksi, ajattelen, että hän ei sanonut mua kauniiksi, joten luultavasti hän pitää mua rumana... Tämmöstä tää mun elämä on, olen jo tottunut  laugh
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: