Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 100620 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #90 : 26.10.2006 12:39:47 »

Hmm.. olisko toi suojelluksi tuleminen nuita aurinko-neitseen juttuja?
Ja vaihtelevuus nousu-vaakaa?
Kuu-ravuksi tunnistan tuon loukkaantumisalttiuden...  crazy2
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 26.10.2006 13:14:06 »

Takerruin heti tuohon aurinko neitsyeen, mielestäni useissa neitsykäisissä on jotain viatonta/ lapsenomaista ulkonäöllisesti, se ei todellakaan tarkoita että käytös olisi semmoista. Itseasiassa päin vastoin Grin, miehissä varsinkin on tullut vastaan melko pervoja neitsyt yksilöitä ja tuo loukkaantumis herkkyys on myös neitsyelle ominaista. Mutta ensinhän ihmiset tapaa sen ulkokuoren.. Wink
Kaksinaamaisuutta olen pitänyt kaksoselle ominaisena, mulla on mars kaksosissa ja välillä tulee vaihdettua takkia..Mutta onneksi olen itselleni rehellinen kun oinasta löytyy kartasta myös melko paljon!
Tosta neitsyestä olen (omissa tutkimuksissa siis  crazy2) havainnut sen että ainakin tutut nousuneitsyet ovat enemmän neitsytmäisiä kuin au neitsyet, siitä porukasta meinaan löytyy niitä siistejä ja pikkutarkkoja tyyppejä..
Mulla on kuu leijonassa, sitä miten se näkyis ihmissuhteissa en osaa sanoa. Ehkä sen että draamaa täytyy välillä olla!
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
the_planet
Vieras
« Vastaus #92 : 27.10.2006 13:12:23 »

Mutta eikö sitä sanotakin, että neitsyet näyttävät ikäistään paljon nuoremmilta  Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #93 : 27.10.2006 14:38:53 »

Yks kuu jousimiehessä (12 huone) lisää ja lukisin muiden mielipiteitä mokomasta  Wink
Itse koen olevani yks p... jääräpää. Ystävällinen voin olla ja kohtelias, kestän mitä vaan idealla (varsinkin töis). Mutta sitten kun jokin ärsyttää,eikä tajua lopettaa ajoista...  tickedoff sitten repeän jossakin vaiheessa ja korjatuksi sitä asiaa ei enään saa! Anteeks on turha pyytää, kun on saanu minut oikeasti suuttumaan tai loukkaantumaan oikein kunnolla. Tai saa pyytää ja saattaa saada myös, mutta unohtaa asia... never!
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #94 : 28.10.2006 16:24:57 »

Yks kuu jousimiehessä (12 huone) lisää ja lukisin muiden mielipiteitä mokomasta  Wink
Itse koen olevani yks p... jääräpää. Ystävällinen voin olla ja kohtelias, kestän mitä vaan idealla (varsinkin töis). Mutta sitten kun jokin ärsyttää,eikä tajua lopettaa ajoista...  tickedoff sitten repeän jossakin vaiheessa ja korjatuksi sitä asiaa ei enään saa! Anteeks on turha pyytää, kun on saanu minut oikeasti suuttumaan tai loukkaantumaan oikein kunnolla. Tai saa pyytää ja saattaa saada myös, mutta unohtaa asia... never!

Kuulostaa kamalan tutulta. tosin olen kuu skorpionissa, aurinkomerkkinä on jousimies. Niiinpä... on siinä muilla aina ihmettelemistä kun räjähtää... Ihmettelevät jälkimainingeissa etä mitä h...tiä tapahtui. Kaikista kamalinta on kun syy ei niille yleensä selviä.  uglystupid2
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #95 : 28.10.2006 18:55:46 »

Meruska- kiva kuulla, ett meit on muitakin "yllättäviä"  Wink
Itselläni on tuo  aurinko  on oinas ja tuo minun repeäminen on vähemmän sanallista laatua... sieltä tulee kyllä p...t yms mutta yleensä, jos sanansäilään tartun, on tuotos ylivuotavaa ja hillitsemätöntä, joskus jopa olen auttanut sanojen perille menoa "käsipelillä"  Lips Sealed  Pahin mitä teen kanssa ihmisilleni (tuo verisesti luokkaantuminen), heitä ei enään ole! Katson tarpeettomaksi edes selittää heille miksi. He eivät ole arvoisiani, poistan mokomat elämästäni ja sillä siisti. Takas ei tulla  Cool
Eikös skorpparit ole sanankäytössä suht pätevii? Ainakis se oli jonka kanssa kerran sain kunnon kinan aikaan  Tongue jäin kakkoseks  Cheesy
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #96 : 28.10.2006 19:40:26 »

Minun eräs ystäväni on  aurinko  jousimies  askendentti  jousimies  kuu  kauris  mars oinas  ja hän on valitettavasti ihminen, joka on todella aggressiivinen ja saattaa jopa riidan aikana käydä käsiksi ihmisiin. Sad Naishenkilö on kyseessä, hyvin jotenkin "lukossa" (kuu kauris?) henkisesti ja tunteellisesti ja sitten hänessä kuitenkin selvästi on sisällä niin paljon vihaa ja aggressiota joka sitten purkautuu mitä ihmeellisimmissä asioissa ja todella inhottavasti sitten myös näin väkivaltanakin voi ilmetä.

aurinko  oinas  askendentti kauris  kuu  leijona ystäväni on myös tuollainen, että hän saattaa todella julmasti hylätä entiset ystävänsä, ikinä katsomatta perään, jos häntä on jotenkin loukattu. Oikein niskaansa nakellen hylkää heidät, teatraalisen syvän loukkaantumisen saattelemana. Välillä minua naurattaa tämä hänen teatraalisuutensa ja järkähtämättömyytensä asioissa, jotka minusta eivät tosiaankaan sitä vaadi. Hassu olio, silti läheisin ihminen minulle koko maailmassa.  coolsmiley Minä taas olen paljon lempeämpi. Vaikka minua loukattaisiin, annan anteeksi, mutten unohda ikinä. Selvästi tätä  kuu rapu huomattavissa.  Cheesy Mutta en silti ole tuolla tavalla teatraalinen tosiaankaan...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Oikku67
Vieras
« Vastaus #97 : 28.10.2006 22:58:18 »

kuu Leijonassa ja huone 4. Huh   *vetäytyy tutkimaan asiaa*   Smiley
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #98 : 29.10.2006 07:10:01 »

Kuu-Skorpioni (lainaus kirjastaKuun taikaa/Lori Reid)

Merkittävimmät luonteenpiirteet

Luonteenlaatu: Syvällinen ja syvästi tunteva

Parhaimmat luonteenpiirteesi:
Älykkyys ja kyky keskittyä täydellisesti kulloiseenkin tehtävään

Kielteisiä ominaisuuksia:

mustakukkaisuus ja ärtymys

Inhoat: epälojaalisuutta

Tarvitset:

Tunnetta, että hallitset tilannetta ja ympärilläsi olevia ihmisiä

Sinun täytyy: oppia suhtautumaan itseesti huumorintajuisemmin

Perusluonteesi
Viileä, seksikäs, salaperäinen, saita ja mietiskelevä -siimä muutamia adjektiiveja kuvailemaan Kuu-Skorpioneja

Olet synnynnäinen selviytyjä ja sinussa on erityistä luonteenlujuutta. Pystyt keskittymään 100% kulloiseenkin tehtävääsi etkä luovuta ennen kuin olet saavuttanut päämääräsi

Päättäväisyytesi ja järkkymättömyytesi tekee sinusta pelottavan vastustajan. Haluat yleensä ottaa johdon käsiisi etkä halua paljastaa korttejasi toisille.

Elämäntapa
Kuu-Skorpiooni ja koti

Olet perinteiden vaalija ja kotisi sisustamisessa näkyy mukavuuden ja laadun arvostus. Valitset kotiisi mieluummin antiikkia kuin moderneja huonekaluja, tummia värejä mieluummin kuin vaaleita. Koska Skorpioni on veden merkki, ihanteellisin paikka kodillesi olisi veden äärellä.

Kuu-Skorpioni ja perhe

Ihailusi tulisieluisia ja kipakoita naisia kohtaan juontaa todennäköisesti lapsuudestasi, sillä Kuu-Skorpionin äiti on yleensä vahva persoona ja/tai manipuloiva. Olet sisaruksiasi kohtaan hyvin lojaali ja uskollinen, ja välinne ovat hyvin läheiset. Itse olet lapsillesi hyvin rakastava, mutta ankara vanhempi.

Kuu-Skorpioni ja työ

Kuu-Skorpioni ei todennäköisesti tule löytämään itseään katuojasta, sillä Kuu-Skorpionilla on uskomaton kuudes asiti, jonka avulla hän aina onnistuu keplottelemaan itselleen jonkinlaisen työpaikan. Sovellut paremmin johtajaksi kuin tavalliseksi rivityöntekijäksi, sillä haluat yleensä olla se, joka antaa määräyksiä. Olet hyvin intuitiivinen ja tutkin mielelläsi asioita, joten työ psykiatrian piirissä vetää sinua puoleensa. Lääkärin, poliisin tai tutkijan työt sopivat sinulle myös hyvin.

Rentoudut parhaiten; karatetreeneissä

Raha-asiat:
Olet taitava sijoittaja, valitset vaistomaisesti juuri ne kohteet, jotka tuottavat suurimnmat voitot.

Terveysriskit: Lisääntymiselimet ovat tyypillisesti heikoin kohta

Nuoret Kuu-Skorpionit:
Vanha sanonta kuuluu: kun yksi skorpioni syntyy, toinen kuolee. Kuu-Skorpioni onkin saattanut syntyä perheeseen, jota on juuri kohdannut kuoleman tapaus.

Nuoren Kuu-Skorpionin perheen elämä näyttää usein pyörivän lapsen ympärillä enemmän kuin minkään muun merkin kanssa. Kuu-Skorpionin ego on hyvin vahva jo pienestä pitäen, ja hän kyllä tekee tahtonsa tiettäväksi - hänet on suorastaan pakko huomata.

Ihmissuhteet:
Tunne-elämä:

Kuu-Skorpionin tunteita voi kuvata sanalla kiihkeä. Ulkoisesti saatat vaikuttaa täysin tyyneltä ja ilmeettömältä, mutta todellisuudessa sisälläsi virtaa erilaisten tunteiden hyökyaalto, joka ulottuu ainla sisimpään sopukkaan asti. Tunteesi ovat itseasiassan niin syvältä, että muiden mielestä olet hyvin arvoituksellinen ihminen. Juuri tämän salaperäisyyden vuoksi oletkin niin kiehtova ja puoleensavetävä. Vastakkaisn sukupuolen edustajat ovat valmiita tekemään mitä tahansa yrittäessään päästä sinua tarpeeksi lähelle, jotta voisivat paljastaa syvimmätkin salaisuutesi.

Mielenkiintoista on, että vaikka itse olet hyvin salaperäinen, simulla on kuitenkin synnynnäinen kyky lukea toisia kuin avointa kirjaa. Tämän kykysi ansiosta pystytkin käsittelemään ja ohjailemaan muita mielesi mukaan.

Intuitiosi avulla huomaat valheellisuuden, vilpillisyyden ja teeskentelyn kilometrisen päästä. Rehellisyys ja vilpittömyys ovat sinulle tärkeintä. Suhtaudut elämään hyvin mustavalkoisesti. Ihastut ja vihastut ehmiseen ensi silmäyksellä. Harva saa toisen tilaisuuden. 

Tunne-elämäsi on yhtä vuoristorataa: olet käynyt niin seitsemännessä taivaassa kuin kurjuuden mustissa syövereissäkin. Seksillä on elämässäsi tärkeä sija, ja haluat luoda syvän suhteen kumppaniisi.

Et pysty vastustamaan haasteita, joten ihannekumppanisi on oltava rohkea ja sisukas. Hänen on oltava valmis antamaan yhtä paljon kuin saa. Sitoudut parisuhteeseen koko sydämmelläsi. Olet 100%:n uskollinen ja vaadit samaa myös kumppaniltasi. Jos tunnet itsesti varmaksi kumppanisi kanssa, osoittaudut rehelliseksi ja syvästi rakastavaksi. Olet uskollinen kumppani, joka on valmis antamaan koko sydämensä ja sielunsa rakkaimpansa puolesta."

Minun kohdallani suurin osa tekstistä pitää paikkaansa  smitten ja pidän siitä  Cheesy Grin
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 07:12:52 kirjoittanut heguli » tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Oikku67
Vieras
« Vastaus #99 : 29.10.2006 08:39:02 »

Kuu Leijonassa
Ihminen kasvaa auktoriteetia käyttävien vanhempien varjossa.
Tämä saa kapinan nousemaan sisällä.
Sinä olet tässä merkissä vapaa perinteistä ja haluat näyttää yksilölliset kykysi.

Kuu Leijonassa merkitsee vaistomaista kykyä vainuta mitä ympäristö ja ulkomaailma odottavat
ja vastata näihin odotuksiin omilla kyvyilläsi.
Koet usein olevasi pakotettu antamaan yleisölle ja ympäristölle mitä se haluaa,
tavallaan menetät itsenäisyyttä, mutta voitat ilmaisukyvyssä.
Kehityt itsevarmaksi, luotettavaksi ja voimakkaaksi.
Käytät usein tilaisuudet hyväksesi erottuaksesi joukosta ja tehdäksesi vaikutuksen lahjoillasi.

Sinun asenteesi ovat horjumattomat ja kestävät.
Torjut ulkopuolisten yritykset vaikuttaa päätöksiisi.

Tunteittesi aallokot ovat voimakkaita, koska vaadit sekä itseltäsi, että ukopuolisilta näyttäviä
ja dramaattisia tunteidenosoituksia. Jos jäät yksin tai vaille tunteidenosoituksia katkeroidut
ja vetäydyt yhä mahdottomampien vaatimusten taakse.
Turhautuessa sinulla on vaara ottaa Leijonan lapsellisen puolen voimat käyttöön.

Tällaista löysin http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

heguli,
onko noi Kuun taikaa -kirjan kirjoitukset jossain netissä?  Huh
Löytyisköhän kirja kirjastosta..?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #100 : 29.10.2006 09:27:46 »

Kuu Jousimiehessä
Sinussa on optimismia ja levotonta laajakatseisuutta. Kasvat sopeutumalla ympäristöösi ja omaksut varhain elämänpiirin laajenemisen. Olet vilpitön, sosiaalinen ja valoisa. Etenkin hyvän äitisuhteen ansiosta sinun kasvusi yhteiskuntaan ja perinteisiin on useimmiten helppoa. Myös sopeutuminen ihmisiin käy helposti avoimen luonteen ansiosta. Sisäisten tunteiden ja vaistojen rytmi on nopeaa, ja vaihteluhalu vaatii liikkumista ja omien rajoitusten voittamista. Sinua kiinnostaa uudet asit ,matkustelunhalu ja vaellusvietti voivat ohjata urille. Uteliaisuus ei aina johdu tiedonhalusta, mutta haluat oppia viisaammilta . Sinun pyrkimyksesi sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen, yksilön oikeuksien kunnoittamiseen ja ilmaisuvapauden laajentamiseen voivat olla pohjana polittiseen toimintaan ryhtymiseen. Levottomuus, liiallinen avoimuus ja suorapuheisuus voivat vaikeuttaa elämää.

Niin minkä...?  Angry Ongelmani onkin sitten varmasti tässä?
Kiitos linkistä Willow  Kiss
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #101 : 29.10.2006 09:30:35 »

En koe kuu jousimiestä sinällään yhtään vaikeaksi, kyseessä on suhde toisen kuumerkkiin.  smitten Hyvä äitisuhde juuri on ollut minulla ja ilmeisesti kuuveskarimiehellä, mutta ei sitten kuukaksos/ kuukalamiehillä. Mutta selittyipä avoimuus - en ymmärrä umpimielisiä.

Ihan sama kuin että au jousimies ei kovasti sopeudu viereisten huoneiden ominaisuuksiin, (piikikkyys, jonka koen todella rasittavana skorppareissa, samoin viileä työnarkomania kauriissa) tai nousuvaaka joka edelleen stemmaa ilmamerkkien kanssa paremmin kuin veden tai maan - samalla tavoin ei kuujoukkari jaksa kovin takkuista tunne-elämää miehillä. Jos ei ole menoa, niin ei sitten. > muutama on hakenut varmaankin ulkoisesta menosta kompensaatiota sisäiseen ahdistukseensa, kun minä en taas tarvitse ainakaan 7-vaiheessa tuota menoa enempää kuin nyt luonnostaan tulee.

Sisäinen iloisuus, vauhti ja rohkeus.

Olen yrittänyt kuukaksosen, kuuveskarin ja kuukalojen kanssa, siksi olen päätynyt toivomaan sitä kuuleijonaa. Jos saisikin valita.. arvelisin aika tarkkaan että tuli-ilma-tuli voisi olla miehen au-nousu ja kuu. Kuten itsellä. Ja sitten tyhmä kysymys; mihin tämä variaatio merkeissä tähtää? Siihenkö että kaikkeus haluaa vaihtelua elämän kokemisessa???  Huh

Epäilen että KUU itse kakkosessa on vetänyt näitä tunne-elämän hoivaa kaipaavia lähelle, mutta ei enää ole kiinnostusta.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 09:52:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #102 : 29.10.2006 09:51:44 »

Jaspis,
Hyvä, jos jotenkin auttoi.. (http://www.postsmile.com/img/emotions/184.gif)

Mulla ainakin tuo tunteiden aallokko ja lapsellisuuden käyttöönotto turhautuessa
osui ja upposi  Embarrassed,,
muitakin osumia löysin.. täytyy vähän sulatella Smiley
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #103 : 29.10.2006 11:23:24 »

Willow,

Netistä en ole etsinyt, mutta kirjaa kannattaa kysellä kirjastosta  smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
the_planet
Vieras
« Vastaus #104 : 29.10.2006 12:14:21 »

Kuu Oinaassa Elämänrytmi ja vaistomaiset reaktiosi toimivat nopeasti ja lyhytjänteisesti. Koet elämän pohjan seikkailuna ja vastaat luonnon kutsuun avimesti. Välitön tuntumasi elömään on vörisyttövö, täynnä jännitystä ja uskallusta. Toimit itsenäisesti, hyvin perinteisissäkin kuvioissa tunteista riippumattomana. Tunteisiin suhtaudut paremminkin käytännöllisesti kuin antamalla tilaa romantiikalle ja haihattelulle. Itsekkyytesi paljastuu silloin, kun et ole huomion keskipiste, eristät itsesi muiden vaikutuspiiristä, mutta saadessasi huomiota muutut lämpimäksi ja kiinnostuneeksi. Vilkas elinympäristö sopii sinulle, olet valmis lähtemään ja palaamaan. Rauha ja hiljaisuus ärsyttää sinua ja toimettomuus on melkein sietämätöntä. Kärsimätön ja kiireinen pohjavire leimaa myös aikaansaannoksiasi, tavat ovat suorasukaisia ja hienostumattomia . Suhde lapsuuden äitiisi on voinut jäädä puutteelliseksi, suojaa ja lapsuuden lämpöä ei ole ollut paljon tarjolla vaan kasvua hallitsi miehinen aktiivisuus ja levottomuus.

Heh, olipa se suoraan meikäläisen elämästä...
Ja tuo itsekkyys, täytyy sanoa, että näin se menee. Jos en saa huomiota alan eristäytymään, kun huomiota tulee niin voi voi kun on taas kivaa. Huh vaikeeta on  :Smiley

Harvinaista, että melkeinpä kaikki osuu kohdalleeen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: