Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 100906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #105 : 29.10.2006 19:58:12 »

Kuu Oinaassa Elämänrytmi ja vaistomaiset reaktiosi toimivat nopeasti ja lyhytjänteisesti. Koet elämän pohjan seikkailuna ja vastaat luonnon kutsuun avimesti. Välitön tuntumasi elömään on vörisyttövö, täynnä jännitystä ja uskallusta. Toimit itsenäisesti, hyvin perinteisissäkin kuvioissa tunteista riippumattomana. Tunteisiin suhtaudut paremminkin käytännöllisesti kuin antamalla tilaa romantiikalle ja haihattelulle. Itsekkyytesi paljastuu silloin, kun et ole huomion keskipiste, eristät itsesi muiden vaikutuspiiristä, mutta saadessasi huomiota muutut lämpimäksi ja kiinnostuneeksi. Vilkas elinympäristö sopii sinulle, olet valmis lähtemään ja palaamaan. Rauha ja hiljaisuus ärsyttää sinua ja toimettomuus on melkein sietämätöntä. Kärsimätön ja kiireinen pohjavire leimaa myös aikaansaannoksiasi, tavat ovat suorasukaisia ja hienostumattomia . Suhde lapsuuden äitiisi on voinut jäädä puutteelliseksi, suojaa ja lapsuuden lämpöä ei ole ollut paljon tarjolla vaan kasvua hallitsi miehinen aktiivisuus ja levottomuus.

Heh, olipa se suoraan meikäläisen elämästä...
Ja tuo itsekkyys, täytyy sanoa, että näin se menee. Jos en saa huomiota alan eristäytymään, kun huomiota tulee niin voi voi kun on taas kivaa. Huh vaikeeta on  :Smiley

Harvinaista, että melkeinpä kaikki osuu kohdalleeen.

hmm, miehelläni kuu oinaassa, on menossa kuin tuuliviiri sinne ja tänne. Jos antaisi vallan, niin muuttaa saisi jatkuvasti.  knuppel2
Mitenkähän pitkityksessä skorppari kuu kestää oinas kuuta, tai päinvastoin? Onko kokemuksia? Millaisia karikoita tiedossa?
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #106 : 29.10.2006 23:38:04 »

Olen ollut viikonlopun astrologia kursseilla ja siellä minä vihdoin tajusin mikä minun kaltaisestani eläväisestä ihmisestä tekee niin "jämäkän" joka on aina minua ihmetyttänyt ! Se on se Kauris kartallani ja varsinkin Kuu Kauriissa ja vieläpä 6. huoneessa  Cheesy .Tunteet ovat niin syviä, että ne tekevät kipeää ja vastuuntunto on ihan mahdoton.Itsekritiikki vielä pahentaa asiaa, koska se ei salli lipsumista ahkerasta jämäkästä elämästä ja vastuuntunne musertaa alleen, koska jos joku asia ei suju ensimmäinen ajatus on mitä minä olen jättänyt tekemättä, vaikka järki sanoo itsellekin että ajatus on tyhmä !!!!!!!Asiaa pahentaa se, että näitä tunteita ei voi näyttää kenellekään ...ulospäin näkyy vain iloinen ja ystävällinen ja touhukas minä.Muistakaa siis Kuu Kauriit !!!!! (Opin läksyni puoli vuotta sitten kun olin niin väsynyt, että en välittänyt enää mistään ja hassua sitäkään ei kukaan huomannut, ennen kuin minä sanoin sen ) SINUN EI TARVITSE HUOLEHTIA KAIKESTA ! PERHEENJÄSENET PÄRJÄÄVÄT JA NAUTTIVAT ELÄMÄSTÄÄN HUOMATTAVASTI ENEMMÄN KUN KANTAVAT VASTUUN ASIOISTAAN ITSE (vahinkoja ja unohtamisia voi tulla, mutta ei maailma siihen lopu, vaikka sinä valvotkin ja mietit miten et huomannut huomauttaa asiasta  Cheesy ) Sano rehellisesti, vaikka se ei helppoa olekaan, että EN NYT KYLLÄ JAKSA , kun siltä tuntuu (onhan se hirveä ajatus tunnustaa, että voimani ovat lopussa, vaikka jalka paketissa ja 40 asteen kuumeessa yleensä kevyesti siivoan talon ja huolehdin kaikki muutkin hommat Cheesy ).Omatunto voi kolkuttaa, mutta se on pientä kun nauttii elämästään ja uskaltaa toteuttaa omia haaveitaan ja unelmiaan  smitten Se on niin ihanaa tajuta, että vaikka rohkeasti olen hitusen itsekäs , niin elämä jatkuu tavalla tai toisella paljon onnellisempana ja voimia riittää  siihen rakastamiseenkin joka syvästi tuntevalle ihmiselle on niin tärkeää vaikka siihen ei mitään isoja eleitä tarvitakkaan ja yllätys, yllätys kaikki muutkin perheenjäsenet ovat jostain syystä paljon onnellisempia ja tyytyväisempiä  angel  smitten Kyllä tämä vanheneminen tekee ihmiselle ihmeitä     smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 30.10.2006 15:58:48 »

Taiska, tuo kuu kauris on niin tuttu juttu  Smiley Miehelläni on noin.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #108 : 30.10.2006 17:28:13 »

hmm, miehelläni kuu oinaassa, on menossa kuin tuuliviiri sinne ja tänne. Jos antaisi vallan, niin muuttaa saisi jatkuvasti.  knuppel2
Mitenkähän pitkityksessä skorppari kuu kestää oinas kuuta, tai päinvastoin? Onko kokemuksia? Millaisia karikoita tiedossa?

Ai kiva kuulla, että muillakin samoja ongelmia. Mun miehellä menee hermot useasti, vain sen takia, että olen muuttamassa jatkuvasti, vähintään sisustusta mieluiten koko asuntoa.
Eikä se välillä naurata itseäkään, kun on toi skorppari ja oinas samassa paketissa. Hohhoijaa, sisäinen taistelu  Shocked
tallennettu
Suvi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #109 : 02.11.2006 14:42:23 »

Minulla on kuu ja venus leijonassa. Kaipaan huomiota paljon mieheltäni ja osaa hän sitä antaakin. Ystävyyssuhteissa en anna loukkauksia anteeksi, ainakaan pyytämättä.
Miehellä on kuu kaksosissa se ehkä tekee hänestä hirmu sosiaalisen, vaikka onkin aurinko kauris. Joskus olen mustasukkainen tuosta sosiaalisuudesta siis itse en kaipaa ystävien seuraa kokoajan, mutta olen vähän kade miehelle jolla seuraa on.
tallennettu

au Kaksoset, AC Vaaka, kuu Leijona
Sininen yliääni apina
selkälokki
Vieras
« Vastaus #110 : 02.11.2006 23:19:36 »

Ai kiva kuulla, että muillakin samoja ongelmia. Mun miehellä menee hermot useasti, vain sen takia, että olen muuttamassa jatkuvasti, vähintään sisustusta mieluiten koko asuntoa.
Eikä se välillä naurata itseäkään, kun on toi skorppari ja oinas samassa paketissa. Hohhoijaa, sisäinen taistelu  Shocked

Ahaa, teillä siis päinvastoin?
Mie olen nyt ottanut sen kantin, että muutelkoon minne haluaa, mutta mie pysyn siellä, missä on hyvä olla. En kertakaikkiaan jaksa jatkuvasti aloittaa alusta. Toki jos sydän sitten sanoo, että tuonne miekin haluan, niin muutan sitten.
Mietityttää vaan, että jaksaako tällaista kuitenkaan lopunikää...
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #111 : 03.11.2006 09:59:09 »

Kyl kyl, meillä on päinvastoin. Minä olen muuttamassa ja muuttumassa, mutta siinä vaiheessa kun aletaan elää jo liian muutosrikkaasti, niin mies monesti tarttuu ohjaksiin ja puhuu järkeä. Ymmärrän kyllä hetken kunnes se taas unohtuu "jospa nyt kuitenkin muutettais"...
Jo lapsena vaihdoin huoneeni järjestystä jatkuvasti, isä aina sanoikin, että taasko sulla on toimistossa tavarat vaihtanu paikkaa.
Ei ole helppoa heinänteko välillä, kun pitää seipäiden paikkoja jatkuvasti muuttaa  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #112 : 05.11.2006 10:04:54 »

Smiley haa, huomasin, että sie olet nouseva neitsyt ja kuu sitten oinaassa...
Mieheni on aurinko neitsyt ja kuu oinaassa...
Eli teissä suattaapi hieman samankaltaisuutta olla...
Vesimerkki häneltäkin löytyy, rapu nousevana.
Kaitpa se täytyy asioissa vaan sovitella ja yrittää tasapainoilla puolin ja toisin.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #113 : 05.11.2006 11:20:41 »

Poikani on Leijona (hänellä on stelliumi Leijonassa) ja Oinas-Kuu. Huh. Odottelen jo innolla sitä aikaa, kun hän tulee murrosikään...  Tongue

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #114 : 05.11.2006 18:09:27 »

Poikani on Leijona (hänellä on stelliumi Leijonassa) ja Oinas-Kuu. Huh. Odottelen jo innolla sitä aikaa, kun hän tulee murrosikään...  Tongue

Tulinen poika sinulla  Smiley Itsevarmuutta lienee ainakin ja tempperamenttia ja leijonan lämmin sydän  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #115 : 05.11.2006 18:11:16 »

Onko kuu oinaat huomanneet sitä että innostuu hetkessä ja silloin on pakko saada toimia, mutta innostus hiipuu nopeasti ja hommat saattaakin jäädä ihan kesken.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #116 : 05.11.2006 18:27:10 »

Täältä löytyy kuu  vaaka

Kuu Vaa'assa Sosiaaliset suhteet ovat kehityksellesi tärkeitä ja luultavasti kasvat ympäistössä, jossa saat paljon vaikutteita vilkkaan kanssakäymisen kautta. Opit jo pienenä suhteuttamaan tarpeesi ja vaatimuksesi muiden ihmisten vastaaviin. Sinulla on vankka pohja kehitykelle vastuulliseksi ihmiseksi, joka osaa ajatella muidenkin hyvinvointia. Sinun sopeutumiskykysi on hyvä ja opit jatkuvasti uutta toimiessasi ihmisten kanssa. Jos kehityksesi vinoutuu, ympäristö ei pysty tarjoamaan tarpeeksi virikkeitä, voi sinusta tulla taitava toisten ihmisten hyväksikäyttäjä, joka pitää ihmisiä otteessaan tyhjänpäiväisissä ryhmissä ( kerhot, suku jne.)
Olet hyvä arvioimaan ihmisten psyykkisiä vahvuuksia ja heikoksia . Tarve sosiaalisiin kontakteihin ja kosketukseen ihmisten kanssa voi ohjata ammatinvalintaa.
Kuu Vaa'assa Parisuhteen kannalta. Vaa'an tasapainoa ja harmoniaa korostava vaikutus saa sinut pelottavissa ja turvattomissa tilanteissa sovittelevaksi, voit välttää ristiriitoja oman hyvinvointisi kustannuksella. Vähierin rasitus kuitenkin vaatii veronsa ja joko suuntaat energian itse muualle tai tartut tiukasti kiinni kumppaniin niin, että hän tukehtuu, ellei älyä lähteä omille teilleen. Sinun tulisi uskaltaa antaa riitojen tulla, silloin kun ne ovat tullakseen ja selvittää asiat siinä hetkessä, muuten niiden kuorma voi musertaa.

tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #117 : 05.11.2006 19:56:30 »

Onko kuu oinaat huomanneet sitä että innostuu hetkessä ja silloin on pakko saada toimia, mutta innostus hiipuu nopeasti ja hommat saattaakin jäädä ihan kesken.

Nimenomaan ja just näin. Jos joku mahti-idea tulee mieleen tulee lähes pakottava tarve tehdä se just. Jos vaikka yöllä saan mieleeni, että ostan uuden maton, niin on lähes toivotonta yrittää nukkua yön yli rauhassa. Jos mattoa ei kuitenkaan heti löydy, niin yleensä unohdan sen nopeasti. Kaikki pitäisi tapahtua kerralla. Tällainen toiminta käykin monesti rahapussin päälle, koska olen todella impulsiivinen ostaja  :Smiley

Näkyy myös monessa muussa toiminnassa, tulosta syntyy siinä vaiheessa eniten kun saa tehdä sen heti ja itse. Olen huomannut, että vanhemmiten minusta on tullut enemmän tällainen. Aikaisemmin jaksoin keskittyä asioihin intensiivisemmin. Vaikka tässä on taas se, että kun jotain kiinnostavaa alkaa tehdä, niin sitä kanssa tekee niin pitkään kun ei ole mitään tehtävää.

tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #118 : 05.11.2006 20:13:20 »

Nimenomaan ja just näin. Jos joku mahti-idea tulee mieleen tulee lähes pakottava tarve tehdä se just. Jos vaikka yöllä saan mieleeni, että ostan uuden maton, niin on lähes toivotonta yrittää nukkua yön yli rauhassa. Jos mattoa ei kuitenkaan heti löydy, niin yleensä unohdan sen nopeasti. Kaikki pitäisi tapahtua kerralla. Tällainen toiminta käykin monesti rahapussin päälle, koska olen todella impulsiivinen ostaja  :Smiley

Näkyy myös monessa muussa toiminnassa, tulosta syntyy siinä vaiheessa eniten kun saa tehdä sen heti ja itse. Olen huomannut, että vanhemmiten minusta on tullut enemmän tällainen. Aikaisemmin jaksoin keskittyä asioihin intensiivisemmin. Vaikka tässä on taas se, että kun jotain kiinnostavaa alkaa tehdä, niin sitä kanssa tekee niin pitkään kun ei ole mitään tehtävää.

Joo, juuri noin. Mieheni kun saa jotain päähänsä, on heti ajatuksissaa 7:ssä taivaassa ja suunnittelee ummet ja lammet ja ei kun tuumasta toimeen, sitten kun todellisuus astuu kuvaan mukaan, niin innostus lopahtaa siihen paikkaan, eikä hommaa huvita hoitaa loppuun.
Aa ja sitten onkin kiva muuttaa siinä vaiheessa. crazy2
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #119 : 08.11.2006 18:30:54 »

Lainaus
Olikos täällä muita  kuu vaakoja?

Minusta se tekee oinaan myötävaikutuksella sosiaalisen flirtin. Monet ystävistäni on miespuolisia ja nuorempana rakastin olla prinsessa jätkien joukossa. Minun on vaikea päättää, mitä haluan ja siksi tahtoisin, että joku päättää sen kuka minulle on hyvä, puolestani - vaikka selvännäkijä. Enää en tosin käy sielläkään.

Olen esteetikko ja rakkaani on oltava minun silmissäni kaunis. Äitini on myös esteetikko, sikäli tämä tulee lapsuudesta asti. Vaaka varmasti vahvistaa oinaan vapaudenkaipuuta. On helppoa elää yksin ja eristäytyä muusta maailmasta.
Täällä kuuvaaka n__n! Hyvin osuva kirjoitus, sopi myös tähän tyttöön. Minullakin oinasvaikutusta (aurinko) yhdistettynä vaakaan. Pehmentää hirveästi oinaan suorasukaisuutta. Kuinkas meitä on vain muutama täällä meitä kuuvaakoja. Olisi ollut mukava lukea vaakakuista (vaakakakuista  2funny) enemmän kun on näin osaamaton tapaus.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  

Siirry: