Lilja-82
Vieras
|
|
« : 26.07.2006 14:59:07 » |
|
Tämä alunperin Sonia Choquetten mieleeni iskostama käsite tuli jälleen mieleeni kun viime yönä katselin kesäisen yön yksinäistä tähteä. Tunnistatteko te tämän nykymaailman informaatiotulvan, median luomien mielikuvien etc. keskeltä mikä on todellinen Sydämenne Toive? Itselläni on joskus vaikeuksia hahmottaa sitä, mutta onneksi se aina välillä pilkahtaa kirkkaana tajuntaani. Tällä hetkellä oma Sydämeni Toive liittyy ihmissuhteisiin. Sen tarkemmin en ala selittämään... Mitenkäs teillä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
Leijona & nouseva Skorpioni
|
|
« Vastaus #1 : 26.07.2006 17:22:53 » |
|
Haluaisin olla rakastettu. Tuntuu välillä etten sitä ole...Tai siis minulla ei ole lähellä tarpeeksi ihmisiä osoittamassa, että olen heille tärkeä. Tästä taas johtuu se, että itsetunto heittelee miten sattuu. Tarvitsen toisia ihmisiä tunteakseni, että olen elossa. Yksin uppoudun niin helposti jonnekin omaan maailmaani, josta ei meinaa päästä pois. Rakkautta siis. Meille kaikille. Läjäpäin! SuPi
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Venus - Leijona Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni Uranus, Neptunus - Jousimies Jupiter - Kauris Merkurius - Neitsyt Pluto - Vaaka
En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 26.07.2006 17:55:45 » |
|
Että maailmassa olisi rauha jossa ihmisten olisi hyvä olla sodat ja kaikki väkivalta fyysisesti ja henkisesti se saa tuntumaan pahalle kaikki raakuus lapsia ja elämiä kohtaan tuntuu sydämmessä tosi pahalle suurin toiveeni olisi, että rakkaus lisääntys ja ennekaikkea erilaisuuden hyväksyminen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 30.07.2006 18:16:47 » |
|
Kantaa lasta sisälläni ja synnyttää se maailmaan. Hoivata ja huolehtia ja sitten laskea vapaaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 01.08.2006 19:29:58 » |
|
Inti SuPi erittäin tuttu tunne myös minulle... mietin vain että mikä rakkauden määrä saisi itseni kokemaan olevani rakastettu... Ehkä yksi toiveeni on, että oppisin itse rakastamaan itseäni. Sellaisena kuin olen. Sawotar, samaa toivon minäkin. En väitä, että olisin erityisen kiinnostunut politiikasta tms. mutta kyllä uutiset saavat minut apeaksi tai vähintään mietteliääksi... Elämänilo, veljeni on myös intissä ja sotilasvala on parin viikon päästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 01.08.2006 20:51:34 » |
|
Tällä hetkellä löytää perheelleni joku ihana pesäkolo jossa tunnemme olomme turvalliseksi ja kotoisaksi. Sydämeni toivoo myös että osaisin kasvattaa lapsestani rehellisen, rakastavan ja sopeutuvan aikuisen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 01.08.2006 21:15:49 » |
|
Toiveeni on nähdä kaikki factat asioista valheitten ja esitysten läpi ja tehdä oikeita päätöksiä, jotka tuovat mukanaan (mieli-)hyvää ja tyydytystä pitkälle tulevaisuuteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ilona1
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 12.08.2006 11:43:07 » |
|
Kantaa lasta sisälläni ja synnyttää se maailmaan. Hoivata ja huolehtia ja sitten laskea vapaaksi. niinpä..muutaman vuoden lapsettomuuden jälkeen toiveeni on saada oma lapsi, rakastaa häntä ehdoitta ja yrittää antaa hänelle hyvä elämä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9 : 13.08.2006 09:21:59 » |
|
Jousimies etsii Viisautta kaiken sälän läpi.. onko se riittävä sydämen toiveeksi, vai se miten rakastaa viisaasti, sopivan intohimoisesti ja järkevästi tulevaa kumppania ja Itseä sitä ennen? hmm.. Tuota ei se nyt ihan tähän jää vielä!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #10 : 13.08.2006 09:41:57 » |
|
Että lapseni paranisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 13.08.2006 09:55:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12 : 13.08.2006 10:03:56 » |
|
Yleensä ne paranee vai onko kroonista. Omallakin on yskä, just sopivasti kun koulu alkaa.. mutta siitä ei nyt tehdä numeroa todellakaan kun alan uuden duunin.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 13.08.2006 10:22:21 » |
|
Yleensä ne paranee vai onko kroonista. Omallakin on yskä, just sopivasti kun koulu alkaa.. mutta siitä ei nyt tehdä numeroa todellakaan kun alan uuden duunin. Yskä lähtee yskimällä... hehe Ippuskalle jaksuja, voimia ja haleja..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #14 : 13.08.2006 10:24:22 » |