Jos jonkinlaista listaa haluaisi tehdä, niin lähimmästä etäisimpään se voisi mennä näin:
1. Kalat
2. Neitsyt
3. Vaaka
4. Rapu
5. Härkä
6.Skorpioni
7.Kaksoset
8.Oinas
9.Jousimies
10.Kauris
11.Leijona
12.Vesimies
Huvittavaa tässä on se, että minulla on kuun yläsolmu Leijonassa ja alasolmu vastaavasti Vesimiehessä, ja molemmat ovat listani hännillä. kun en ole täällä maan päällä keräämässä minkään sortin karmaa, en osaa ottaa tuota seikkaa kovin raskaasti, mutta kyllähän minulla näyttäisi olevan paljon opittavaa...
Voisin tuohon listaan vielä lisätä pari perustelua, eli miksi juuri tämä järjestys.
Olen aika "kalamaisen" näköinen, vaikka en suosikaan mitään harsomaisia mekkoja, kuten joidenkin oppaiden mukaan pitäisi... Tunnistan itsessäni myös Kalojen vilkkaan mielikuvituksen, myötätunnon ja suuntautumisen elämän henkiseen ja hengelliseen puoleen. Niin, ja taipumuksen mennä siitä, mistä aita on matalin...
Neitsytmäistä minussa on pikkutarkkuus ja kriittisyys, sekä jonkinlainen ujous. Olen myös kiinnostunut terveyteen ja sairauksiin liittyvistä asioista, lääketiede ja sairaanhoito kiinnostavat, vaikka eivät olekaan minun alaani.
Vaakamaista minussa on turhamaisuus ja tuskastuttavan hidas päätösten tekeminen. Kysyn myös mielelläni kaikkien mahdollisten ihmisten kantaa joka asiaan, vaikka en päätyisi noudattamaan mitään saamistani neuvoista.
Ravun tavoin olen kotona viihtyvää sorttia, rakastan lapsia ja kaikenkarvaisia elukoita, ja haluan hoivata kanssaihmisiäni. Toisaalta mielialani ovat varsin vaihtelevia.
,
ja
tuntuvat niin määrätietoisilta merkeiltä, etten koe niihin juuri mitään sukulaisuutta.
taas on niin ideaihminen ja universaalisti ajatteleva, etten sitäkään koe läheiseksi.