Minulle tuli eilen tuo Maya-tulkinta.
Aika mielenkiintoinen.
Itse olen siis tuo
Sininen Kosminen Myrsky, soinnulla 13.
Maya-aurinkoasi sinistä myrskyä ohjaava opasenergia on
Sininen Kosminen Yö, Runsauden voima. Maya-astrologian aurinkomerkki sininen yö edustaa ilmansuunnissa länttä ja maa on hänen elementtinsä. Saturnus on yön planeetta. Häntä kuvastavat sanat talo ja pimeys ovat käytännössä ihmisen alitajunnan voima.
Eteläistä, tukea antavaa energiaa myrskyn kartallasi edustaa eteläinen tulimerkki
Keltainen Kosminen Aurinko, Universaalin tulen voima. Tämän hallitsija-aurinkomerkin planeetta on aurinkokuntamme hitain ja voimakkain planeetta Pluto.
Haastavana vastavoimana kartallasi on toinen oman portti-maaperheesi aurinkomerkki
Punainen Kosminen Kuu, Universaalin veden voima. Kuun elementti on vesi ja hänen ilmansuuntansa on itä. Punaisen kuun planeetta on Merkurius.
Valkoisen tuulen yhtenä haasteena elämässä on pystyä valitsemaan monista mielenkiinnon kohteistaan ja olla hajottamatta itseään liikaa. Mieleltään aktiivisena ja älykkäänä tuuli on vahvasti suuntautunut filosofiaan ja henkisiin asioihin. Voi olla, että sinua on valkoisena tuulena vaikea tavoittaa. Olet houkutteleva, salaperäinen ja ennalta arvaamaton. Yliaktiivisen mielenlaatunsa ja ympärillä vaikuttavien hajottavien voimien vuoksi kuitenkin myös tuuli tarvitsee toipuakseen välillä lepoa.
Ajatusmaailmassasi vaikuttavaa salattua olemuspuoltasi ohjaa päämäärän
magneettinen sointu, numero yksi. Tämä kertoo, että sinulla on ajattelussasi mahdollisuudet hyvin vahvaan itsenäisyyteen. Maya-astrologisesti ilmaistuna henkisen kumppanisi energioissa sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena.
Tuossa oli pieniä otetteita tulkinnasta, joka on siis kokonaisuutena melkoisen laaja.
Oli jännä huomata, että näistä löytyi yhtäläisyyksiä tämän "tavis"astrologian kanssa... tuosta kaikesta miten tuota valkoista magneettista tuulta kuvattiin, tuli mieleen selkeästi
.
Suosittelen tuota Maya-astrologinen elämäntulkintaa tilaamaan, jos aihe kiinnostaa....