Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stellium?  (Luettu 18162 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 27.07.2006 14:30:11 »

Mitä toi stellium tarkoittaa jos joku osaisi selittää tarkemmin ja selvemmin? Minulla se on kauriissa ja kiinnostaisi tietää enemmän miten se vaikuttaa eri merkeissä,, smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 27.07.2006 19:02:00 »

Minulla stellium edellisessä merkissä eli jousimiehessä, kuten kaikki täällä jo varmasti tietävät mutta kuitenkin...  Grin

Mutta kiinnostaisi myös tietää lisää. Jostain muistan lukeneeni että stellium antaisi oinasmaisia piirteitä omistajalleen (merkistä riippumatta?) koska se kuuluisi tuon kuvion luonteeseen, mutta en sitten tiedä.

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 27.07.2006 19:09:13 »

Kyllä näin.. oinas latausta.
Ja Nummelan astrologian käsikirja sanoo stelliumista myös:
"Vaikutus on samankaltainen kuin huoneessa 1 huonesijainnista riippumatta. Korostaa hlön persoonallisuutta sen merkin mukaisesti, missä stellium sijaitsee. Aiheuttaa yksipuolisuutta tai keskittymään tiettyihin asioihin voimallisesti. Antaa myös Oinaan piirteitä ulkonäköön."
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 27.07.2006 19:13:28 »

Ja Nummelan astrologian käsikirja sanoo stelliumista myös:
"Korostaa hlön persoonallisuutta sen merkin mukaisesti, missä stellium sijaitsee."

Grin  GREAT! Mulla stellium neitsyessä - ehkä kaikkein rakastetuimmassa merkissä!  2funny  Grin  2funny
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 28.07.2006 21:07:15 »

Taidanpa minä sitten olla oikein perikaksonen. buck2
 Aurinko, kuu, merkurius, jupiter ja lilith stellumissa kaksosissa...
Outoa, että en pinnallisuutta allekirjoita ollenkaan ja kaksosiahan väitetään pinnallisiksi joka käänteessä. Ehkäpä soppaa sekoittaa neppari joka on tähän stellumiin oppositiossa.  :Smiley 
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.07.2006 22:19:35 »

sangviinikko
se neptunus on sinun stelliumisi ns, polttopiste,
eli kun stelliumissa on usein niin monen planeetan erilaiset energiat,niin se voi olla voimanpesä mutta toisaalta se voi myös hajoittaa toimintakykyä ja jotta sen saisi toimimaan ,sille on hyvä löytää polttopiste,eli se on siellä vastapäätä,sinulla on siellä peräti planeetta,eli neptunus,eli luota alitajuntaan ja intuitioon mitä jousimies sulle filosofioistaan avuksi työntääkään,
minulla ei ole mitään skorpionistelliumin vastapäätä,joten voin itse määritellä tuon polttopisteen jonnekin härän tienoille,
vaikkapa viitoshuoneen rakkausseikkailuihin...

Tanhuan kurssilla opittua
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 29.07.2006 12:22:42 »

Moi Nikki,

toimiikos toi sama kun mulla on stellium  aspect_squ  kuu!?

:Smiley  Smiley
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 29.07.2006 12:53:27 »

kuljemme neliöitämme kohden..
itselläni skorpionistellium  aspect_squ mars,
eli HAASTE saada aurinkoni paistamaan,
sinulla mathilda,
se stellium vaatii tunne-elämän tasapainoa,
suodatat stelliumin planeettojen energiat tunne-elämän kautta,
jos EI TUNNU HYVÄLTÄ on stelliuminkin energiat jumissa,
sisäinen turvallisuutesi vaatii tasapainoa,
voit tuntea ahdinkoa joutuessasi joko/tai tilanteisiin ja niihin varmaan väistämättä joudut,
kumppanisi,läheisesi auttavat tämän aspektin toiminnassa,
eiköhän neliösi planeetoista joku osu läheisesi kartalle hyvään saumaan..?
unet avaavat myös ovia,
ja mitä se äiti opettikaan?
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 29.07.2006 18:59:12 »

Kiitos Nikki,

Wink Joka sana käytännössä todeksi havaittu, unia en näe, mutta äidin opit kultaakin kalliimpia!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 29.07.2006 19:40:56 »

Kiitoksia tulkinnasta Nikki! smitten
Olen itse vielä aika amatööri tulkinnassa. Joitain yleisiä suuntaviivoja osaan noudattaa, mutta persoonallisuus tulkinnasta taitaa vielä puuttua. No, hiljaa hyvää tulee.  Wink

aurinko aspect_conkuu jupiter aspect_conmerkurius kaksoset
 venus aspect_conmars aspect_conchiron harka
 askendentti aspect_con pluto vaaka
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 03.08.2006 18:45:13 »

Mitenkäs täällä suhtaudutaan siihen, että pitääkö kaikkien kolmen planeetan mahtua n. 8 asteen sisään vai riittääkö että vierekkäisillä on korkeintaan sen verran rakoa?

jos otetaan löyhemmän version mukaan, niin minulla olisi tälläinen pikku pikku stellium jossa on mukana:
Vesta + aurinko +merkurius + Jupiter + venus + neptunus + kuu
kaikki muut skorpissa taitsi kuu jouskarissa.
Varsinainen helminauhaCheesy
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #11 : 04.08.2006 11:54:36 »

Stelliumin kuin muidenkin aspektien kanssa varmasti pätee ainakin se, että mitä tarkempi, sen merkittävämpi. Tästä tuli mieleen, että Raimo Nikula kirjoitti juuri Linnunradalla erään tulkinnan yhteydessä näin: "Yleensä ennakkoasenteeni on, että jos kartalla on paljon konjunktioita, ihminen on arvaamaton, Jokerikortti." Konjunktiot ja stelliumit ovat hänen mielestään aina luonteeltaan yllättäviä. Tietyssä mielessä allekirjoitan kyllä tämän. Esimerkiksi transiitithan osuvat stelliumiin ihan perä-perää, joten liekö ihme että ihminenkin voi joskus olla käänteissään yllättävä tai arvaamaton.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #12 : 04.08.2006 13:30:02 »

Jaa, en oikein osaa tulkita tuota stelliumia, tai käsittääkseni minulla on stellium sekä Vaa'assa että Skorpionissa, kun ensimmäisessä Aurinko yhtymä Merkurius, Aurinko yhtymä Pluto, Pluto yhtymä Merkurius, Aurinko yhtymä MC, ja siitä vedetty viivat kolmoshuoneeseen (kalat), jossa ei kuitenkaan planeettoja. Skorpionissa on Venus yhtymä Mars, Mars yhtymä Uranus, Venus yhtymä Uranus. Kartalla nämä planeetat on korostettu, mutta niistä ei ole vedetty viivoja vastapäiselle kartalle.

Ymmärtääpä tätä sitten?

Stellium siis voi olla sekä haasteellinen että myötäinen juttu..? Jos löytää sopivan kanavan tuolle energialle.. olikohan nuo Vaakastelliumin viivat kolmoshuoneeseen merkki sellaisesta? Skorpionienergialle ei sitten "ehdotettu" kanavaa.. voivoi jos se kaikki kasaantuu sisäänpäin siinähän käy vielä huonosti idiot2
« Viimeksi muokattu: 04.08.2006 13:32:41 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 06.08.2006 22:54:30 »

"Tämä voimapahkura on valjastettavissa vain sydämen voimalla palvelemaan sinulle henkisesti tärkeitä tavoitteita eikä siinä juurikaan kaivata muiden apua tai neuvoja."

Tuli tuosta tanhuankin kuvauksesta mieleeni, että stelliumi-ihmiset saattavat olla aika yksinäisiä siinä mielessä, että isojakaan elämänratkaisuja ei kauheasti vatvota kaveripiirissä, vaan niitä pohdiskellaan itsekseen. Siitä ehkä tulee se muiden kokema "arvaamattomuuskin" kun tyyppi vaan yhtääkkiä takee jonkun radikaalin muutoksen elämässään. Toisaalta, tämä on itsereflektiotani, isoja asioita ei useinkaan tarvitse edes kauheasti pohtia, vastauksen tietää intuitiivisti ja sitten vaan toimii sen mukaan.
hmmm
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 07.08.2006 07:34:48 »

Mulla on stellium härässä ja neitsyessä. Jos joku osaaja löytää tuosta jotain sanottavaa, se olisi mainiota.

(jaa että neitsyt rakastetuin...  2funny)

Tuossa aikaisemmin joku sanoi, että se antaisi omistajalleen oinasmaisia piirteitä. Noh joo... kyllä pitää paikkaansa. Olin ulkomailla yhden kaverin kanssa 10v sitten ja se sano ettei tiedä jääräpäisempää tyyppiä.

Joo ja mua voisi sanoa "stellium-ihmiseksi", koska päätökset on aina olleet nopeita ja isotkin jutut on seuraavana päivänä muuttuneet täysin päinvastaiseen suuntaan.
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: