Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stellium?  (Luettu 18156 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
IN
Vieras
« Vastaus #15 : 07.08.2006 11:07:16 »

...isojakaan elämänratkaisuja ei kauheasti vatvota kaveripiirissä, vaan niitä pohdiskellaan itsekseen. Siitä ehkä tulee se muiden kokema "arvaamattomuuskin" kun tyyppi vaan yhtääkkiä takee jonkun radikaalin muutoksen elämässään.

Ton allekirjotan mäkin, tai siis sopii myös mulle...Vaakanousuisena Vaakana mulla on ollut välillä paha tapa kuunnella vähän liikaakin toisten neuvoja, mutta täytyy kyllä sanoa, että elämän isot ratkaisut on tullut tehtyä oman pään mukaan täysin toisilta kyselemättä. On siinä jotkut pudonneet kelkasta ja ihmetelleet täyskäännöstä, mutta itse asiaa pitkäänkin pohtineena olen ollut 100%:n varma lopputuloksen oikeellisuudesta.

Mulla Stelliumin muodostaa  aurinko kuu neitsyt huoneessa 11. Anyone?
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #16 : 07.08.2006 11:10:38 »

Mulla Stelliumin muodostaa  aurinko kuu neitsyt huoneessa 11. Anyone?

Ei ku siis  aurinko kuu merkurius huoneessa 11. tietty...
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 07.08.2006 13:55:20 »

Vai on stellium jokerikortti...?  Huh

No, jotakin sellaista olen kyllä ollut aistivinani. Tapasin miehen, jolla on stellium vaa'assa:  merkurius uranus aurinko + Lilith -ja kaikki puolentoista asteen sisällä, ilmeisesti 2. huoneessa. Kellonajasta ei ole täyttä varmuutta, mutta saadun arvion perusteella askendentiksi tulee neitsyt (aika suurella todennäköisyydellä asc osuu siihen ja neitsytpiirteita olis kyllä havaittavissa). Ja ko. stellium on n. 4 asteen päässä askendentistani.

Tämän lisäksi myös  kuu aspect_con saturnus kaksoset joka  aspect_opp  neptunus aspect_con jupiter jousimies

Taitaa olla kumppaniksi aika pala purtavaksi...? Vai mitä tuumaavaat viisaammat? Pelkästään Uranuksen ja auringon yhtymä taitaa luoda omalaatuisen ja omia polkujaan kulkevan persoonan -saatika, kun lisätään siihen nuo loput.

Keittiöpsykologin luonteeni ( pluto aspect_con askendentti) saakin tuosta kunnon haasteen.  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #18 : 07.08.2006 14:12:57 »

Tiikerililja, mies taitaa sitten olla lähes ikätoverini, minulla Vaa'assa  merkurius aspect_con aurinko aspect_con uranus aspect_con Lilith  aspect_con venus ja sama  neptunus aspect_con jupiter aspect_opp saturnus samoissa merkeissä, ja ainakin itse olen melko omalaatuinen, mutta sävyisä Smiley Tosin minulla Auringon ja Uranuksen yhtymän orbi on lähes 5 astetta, joten ehkä se vähän lievittää äkkinäisiä käänteitä Cheesy? Tuon ketjun tosin aloittaa Pluto Neitsyessä, onko ko miehelläkin tämä asetelma?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 07.08.2006 14:58:56 »

Kappas!

Pluto on hänellä juuri nipin napin siirtynyt vaa'an puolelle ja tosiaan uranuksen ja auringon yhtymän tarkkuus on enää kellonajasta kiinni (jos vaan saisin hänet tarkistamaan sen  Wink) Käytin klo 4:ä tuossa kartassa, koska arvio oli aamuyöstä ja se antaa orbiksi vaivaiset 10 sekuntia?! Oh-hoh!

Oikein en ole hänestä vielä otetta saanut ja aina jos etukäteen kuvittelen, mitä saan vastaukseksi, niin aivan varmasti vastaa jotain aivan muuta kuin odotin. Vaakapainotteisuus tekee hänestä kyllä varsin säyseän -kaikkien kaveri.  smitten

Jos sama stellium olisi esim. skorpionissa niin tyyppihän olisi... Shocked

Lukaisin tuolta parisuhdehoroskoopeista, että vaakamies kaipaa vapautta ja jos siihen vielä lisätään samaan syssyyn tuo uranus, niin eihän tuota kesytä mikään. Onneksi en siis ole itsekään mikään kyljessä roikkuja.  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 07.08.2006 18:40:23 »

Jeesuksellakin oli melkomoinen stellium! :Smiley

(kaloissa/2. huone - astrothemen kartan mukaan)
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #21 : 07.08.2006 18:53:36 »

Juhuu May,

mainitsit tuossa toisessa topicissa Ritvalle, että hänen stelliuminsa ( Jupiter, Mars, etc...) Aiheuttaisi Aurinkoon Oinasmaisia ja Jupitermaisia sävyjä...

Elikkäs kun oma Aurinkoni on mukana stelliumissa Venuksen, Merkuriuksen ja Uranuksen (ja Pallaksen) kanssa niin olenko minä jonkinlainen Leijonan, Vaa´an, Härän, Kaksosten, Neitsyen ja Vesimiehen sekoitelma...  Shocked

Vai mitä tuolla tarkoitit?  Huh

Edit: Stelliumista löytyy myös Jupiter eli sitä Jousimiestä...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 19:01:01 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 07.08.2006 18:55:46 »

Stellium 11.huoneessa oinaassa  aurinko  kuu  mars ja  venus
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 07.08.2006 19:08:23 »

Entäs jos on kaksi stelliumia???

Minulla esim. se tarkin on skorpioni & 8.huoneen vesta  aurinko  merkurius  jupiter mutta niihin konjuktioketjussa myös  venus  neptunus ja kuu joka on jousimiehen puolella.

mutta 7. huuoneesta löytyy toinen, tosin ei kauhean tarkka stellium  pluto (neitsyt)  mars  uranus (vaa'assa)
tallennettu

Lilja-82
Vieras
« Vastaus #24 : 07.08.2006 19:13:46 »

Sori jos jankkaan...  Embarrassed mutta siis tosiaan mietin itsekin sitä että miten tuo Jupiter voi olla osa Stelliumia kun on Skorpionissa.  aurinko merkurius pallas venus uranus taas  jousimies  idiot2

Hjälp.  Huh
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #25 : 07.08.2006 20:07:58 »

Heh, tuohon Nomadin kommettiin täytynee lisätä että astrothemen mukaan Anti-Kristuksella oli puolestaan melkoinen stelliumi Vesimiehessä. Hmm?  buck2 idiot2
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 07.08.2006 20:27:07 »

Heh, tuohon Nomadin kommettiin täytynee lisätä että astrothemen mukaan Anti-Kristuksella oli puolestaan melkoinen stelliumi Vesimiehessä. Hmm?  buck2 idiot2

Voimmeko siis ajatella että Jeesus oli haaveilija ja Anti-kristus oli idealisti (mielenkiintoinen ideologia tosin)?
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #27 : 07.08.2006 21:05:25 »

Lainaus käyttäjältä: Lilja-82
Sori jos jankkaan...  Embarrassed mutta siis tosiaan mietin itsekin sitä että miten tuo Jupiter voi olla osa Stelliumia kun on Skorpionissa.  aurinko merkurius pallas venus uranus taas  jousimies  idiot2

Hjälp.  Huh

Stellium voi muodostua yli merkkirajan, kunhan orbi vain on riittävän tiukka. Esim itselläni ketjun (stelliumtyyppi, jossa kaikki eivät ole tiukassa yhtymässä vaan ikään kuin yhtymäjonossa Smiley) aloittaa Pluto aivan Neitsyen viimeisellä asteella (29o55') yhtymässä Merkuriukseen Vaa'an puolella.

Ja stellium on "luonteeltaan" Oinasmainen, riippumatta siitä missä merkissä se on, tai mitkä planeetat sen muodostavat!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #28 : 07.08.2006 21:18:30 »

Kiitos Pallaskissa.  Smiley

Noin minäkin sen ajattelin, mutta jotenkin menin hämilleni.  Huh

Enkä nyt saa mielestäni sitä että pakko sillä joku merkitys on olla mistä planeetoista se muodostuu. Tosin Aurinko, Venus ja Merkurius ovat aina suhteellisen lähellä, joten ne ovat monella siinä kuviossa ainakin...  idiot2 hmm...

Äh nyt menee ajatukset ihan solmuun. Antaa olla. Se on siis oinasmainen energioiltaan tuo kuvio. En ainakaan tunnusta itsessäni oinasmaisia piirteitä...
 :Smiley  Undecided Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 08.08.2006 06:52:31 »

Eräällä tutulla on kahdeksan planeetan/taivaankappaleen stellium vesimiehessä ja vieläpä suurin osa ykköshuoneessa  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: