Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona-nainen ja Skorpionimies..!??  (Luettu 12130 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
LionQueen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.07.2006 09:01:46 »

Olen jo aiemmin aihetta yrittänyt sivuta, mutta en oikein ole saanut vastauksia... Tätä on vaikea selittää niin etten anna itsestäni ihan kamalaa kuvaa, mutta yrittäkää ymmärtää...  Wink

Olen "tuntenut" reilun 6kk ajan itseäni hieman nuoremman skorpparin. Viime aikoina tapaamiset ovat lisääntyneet, alussa tapasimme TOSI harvoin. Sain hänen sanaisen arkkunsa auki ihan hiljakkoin, hän ei ole aiemmin itsestään puhunut juuri mitään. Kun ilmaisin tietäväni hieman hänen harrastuksestaan, hän innostui puhumaan muustakin.

Muutenhan "suhteemme" onkin ollut pelkkää seksiä, ei perään soittelua eikä toiseen liikaa sitoutumista. No, vaikka näin on sovittu, hän aina mielellään vastaa viesteihini, ja tosiaan viimeksi puhuimme jopa hänen vapaa-ajastaan. Eli ilmeisesti pikku-hiljaa lämpenee! Olen pääosin täysin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, mutta kukapa nyt ei haluaisi vakituiseen parisuhteeseen ihanan miehen kanssa...

Siksipä kysynkin neuvoa TEILTÄ! Tiedän jo, ettei häntä kannata liikaa painostaa, ja siihen olen pystynyt. Mutta miten tätä etäistä, itsenäistä, varovaista(?)ja omaa tilaa tarvitsevaa miestä pitäisi käsitellä, että en karkoita häntä?! Miten hänet saa kiinnostumaan vielä enemmän?
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Valkoinen galaktinen koira
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #1 : 28.07.2006 15:44:45 »

Heips.

"Astro special / Astro special / Vs: skorpionimiehet" - kohdasta löytyy ainakin jotain, joka valaisee kyseisen merkin edustajia. Smiley
Kokemuksesta voin sanoa, että monet tuntemani skorpionimiehet etsivät kaltaistaan älykästä ja jopa kärkästäkin kumppania. Sellaista jolla on samanlaiset arvot, mutta joka osaa kyseenalaistaa ja keskustella eriävistäkin mielipiteistä.
Ainakin tapauksesi mies pitää sinua viehtättävänä, se on jo hyvä lähtökohta... Skorpionit nimittäin usein saa kiinnostumaan jo pelkästään sillä, että näyttää viehättävältä. Kai skorpioni tarvitsee älyllistä flirttailua. Huomaan itse sen toimivan. Sellaista "naljailua"... mutta silti hyväsydämmistä. Keskustelua syvällisistä asioista. Jos tähän ei tule tilaisuutta, sitten kai mies ei kertakaikkiaan ole halukas antamaan itsestään muuta kuin pintapuolen. Liikaa ei tosiaan pidä mennä tungettelemaan, sitten hän ainakin loukkaantuu verisesti.

Sellaisiakin skorpioneja lie jonkin verran, jotka ovat petollisia kuoren alla. Voi olla että mies ei ole kiinnostunut muuten kuin näennäisesti. Haluaa vain että joku tarjoaa hänelle läheisyyttä, käyttää toista hyötyäkseen hänestä. Riippuu tapauksesta, onko skorpioni kuinka katkeroitunut... Jos niin on käynyt, on tapaus aivan mahdoton... Siihen ei auta kuin aika ja itsetutkiskelu hänen puoleltaan... Pitää vain toivoa, että sinun skorpionisi ei kuulu tähän piikikkääseen sakkiin. Siis, jos hän karkaa, se on todellakin hänen oma häpeänsä ja merkki siitä, ettei hän ole sinut tunteidensa kanssa.

Lycka till !  Wink

ps. Yleensä leijona - skorpioni yhdistelmä toimii aika hyvin ! Kokemusta on... Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 28.07.2006 17:49:51 »

Heippa LionQueen!

Kuulostaapas ihan minun ja skorpparimieheni alkuajoilta. Siis juuri tuossa mielessä, että aluksi nähtiin aika harvoin ja juteltiin sitäkin vähemmän (arvaa vaan oliko vaikeaa tälläiselle lörppö-kaksoselle.?  Wink)

Tuo pikkuhiljaa lämpeneminen oli ainakin meidän suhteessa se avainsana. Tai no, kai hän oli minuun alusta lähtien todella ihastunut, mutta kesti aikaa ennen kun hän uskasi minun kiintyä tai näyttää tunteitaan. Samaa koulua tässä tosin käydään vieläkin puolentoista vuoden jälkeen. Ainakin omalle skorpparilleni tuo puhuminen ja avautuminen on juuri se vaikein pala. Ja se tietty minulle välillä vaikea hyväksyä. Neuvoisin sinua siis olemaan ennenkaikkea pitkäjänteinen hänen suhteensa. Olen huomannut sen, että mitä vähemmän kyselee tai "painostaa" niin sitä enemmän hän sitten alkaa avautua. O

Skorpparithan edustavat luonteeltaan tätä "pysyvää" ja vakaampaa puolta, ja ainakin minun miekkkoseni kaikissa puuhissa näkyy se, että hän suhtatuu kaikkeen, varsinkin rakkausjuttuihin vakavasti ja vakaasti, ja rakentaa sitä vahvaa perustaa pikkuhiljaa eteenpäin. Taas kerran tälläiselle kaltaiselleni hätähousulle tuo on tuottanut välillä itkua ja hammastnkiristystä.

Neuvoisin siis antamaan hänelle sopivasti tilaa jäsennellä sisäistä maailmaansa myös sinun suhteesi, ja varaa itsellesi roppakaupalla kärsivällisyyttä. Omalla tilalla tarkoitan juuri tuota, että anna hänen kielenkantojensa avautua vähitellen, ei pakottamalla. Älä roiku hänessä, äläkä soittele tunnin välein, mutta kun tapaatte tai puhutte, niin osoita sitten jollain tavalla, että pidät hänestä ja viihdyt hänen seurassaan. Ja luottamus on skorppareille todella tärkeää. Osoita ehdottomasti olevasi hänen hitaasti heräävän luottamuksensa arvoinen.

Muistan meidän alkajoilta tapauksen, jolloin päätin, että seuraavaksi tämä miekkoseni saa olla se, joka ottaa yhteyttä, menee siihen sitten kuinka kauan tahansa. (yleensä minä olin ollut se, joka soittelee ainakin joka toinen päivä) Kun sitten muutama päivä oli kulunut, soitti hän selkeästi huolestuneena perääni, kun minusta ei ollut mitään kuulunut.  Wink

Anna sopivasti tilaa, mutta osoita kuitenkin välittäväsi..siinä kai joku ohjenuora pähkinänkuoressa. 

Onnea teidän orastavaan suhteeseen!  Smiley

tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 28.07.2006 18:35:19 »

Minulla on melko erilainen alku skorpparin kanssa!

Suhde pamahti käyntiin kahdessa tunnissa ja ensitapaaminen kesti 3 päivää. Hän on hyvin vakaa puheissaan, hyvin suuritunteinen, mutta ei siedä "kuulustelua", mikä tarkoittaa melko tavallisia kysymyksiä, jotka eivät saa osua liian lähelle häntä. Siis tyyliin vaikka että mitä ruokaa söit... (superhassua!  2funny) saatika sitten mustasukkaisuuskuulustelut. Hän on erittäin omapäinen, mutta toiset huomioonottava.

Minä koen, että hän haluaa Naisen isolla N:llä ja on sanonut minun olevan sellainen, vaikka oinaana olenkin toisinaan rääväsuu (ehkä nousu-rapu auttaa asiaa...  Wink) HÄn on hyvin perinteinen mies siinä mielessä, että mies vie ja nainen vikisee.

Tämä skorpparimies on ensimmäinen MIES, joka on tullut ja hakenut minut mukaansa. Melkeinpä pelkään että hän on tarrannut liiankin lujaa kiinni, sillä oma erakkomainen vapaudenkaipuuni on suuri. Kuitenkin hän on luonut hyvin turvallisen ympäristön suhteelle. Koen vahvasti, että Hän on se, joka osaa seurustella, minulle se on ollut vaikeampaa opetella uudelleen 4 vuoden sinkkuuden ja avioeron jälkeen.
 smitten
tallennettu
LionQueen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 29.07.2006 03:35:57 »

Ainakin tapauksesi mies pitää sinua viehtättävänä, se on jo hyvä lähtökohta... Skorpionit nimittäin usein saa kiinnostumaan jo pelkästään sillä, että näyttää viehättävältä. Kai skorpioni tarvitsee älyllistä flirttailua. Huomaan itse sen toimivan. Sellaista "naljailua"... mutta silti hyväsydämmistä.

Tämä on niin totta! Ja onneksi olen tietämättäni tätä kiusoittelua harjoittanut. Katsonpa tuon vihjaamasi keskustelun, ehkä siitä on aupua. Ja toivon todella, ettei hän ole mitenkään katkeroitunut. Tottapuhuen, minulla on sellainen aavistus, ettei hänellä ole ollut pitkäaikaista parisuhdetta...

Tuo neuvo, ettei kannata soitella, on helppo toteuttaa. Emme soittele, laitamme viestiä eikä sitäkään tapahdu muuta kuin aniharvoin.  Sad Eli siis silloin hän laittaa viestiä kun haluaa tavata. Mutta jos ensimmäisen ja toisen tapaamisen välillä kului aikaa 5kk ja sitä vertaa siihen että heinäkuussa olen käynyt hänen luonaan kahdesti, on edistys kai aika huimaa..?

Mutta katsotaan, ja jos jollain vielä on mielipiteitä, otan ne kiitollisena vastaan..! Itse tunnen välillä että olen varmaan aika sekaisin, kun tyydyn näin vähään...  idiot2
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 06.08.2006 14:30:57 »

Niin se voi olla aika hankalaa kääntää s-suhdetta normaaliksi suhteeksi. Mä lopetin s-suhteen siihen, koska ajattelin että mies ei muuta haluu ja mä olisin halunut. Nyt jälkeenpäin harmittaa, että en antanu ajan kulua ja katsoo oisko mies lämmenny pikkuhiljaa. Lopetin suhteen, koska ajattelin että jos kiintymykseni vaan kasvaa hajoon enemmän.
 Opin ainakin sen ettei enää koskaan s-suhdetta! Tottakai sillon kun tapasin sen miehen mielessäni ei muuta ollutkaan, en voinu kuvitella että rupeisin siitä niin pitämäään. Prkl  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 06.08.2006 14:55:04 kirjoittanut Naked~ Witch » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Aniel
Vieras
« Vastaus #6 : 07.08.2006 13:21:35 »

Mulla 1,5 vuoden s-suhde ja haaveilin koko ajan että oltaisiin seurusteltu kunnolla. Ei mitään toivoa. Hyvähyvä Naked Witch kun läksit meneen, ei nuo tyypit siitä miksikään muutu!!!
tallennettu
LionQueen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 08.08.2006 01:03:24 »

Niinpä niin... En osaa sanoa muuttuuko mies tuosta mihinkään, mutta sen tiedän, että hän on sitoutumis-kammoinen. Ja haluanko sitten todella hänen kanssaan vakituisen suhteen..? Ehkäpä. Toisaalta olen ihan tyytyväinen tilanteeseen tällä hetkellä...

Harvoinhan sitä s-suhde toimii niin, että molemmat ovat tyytyväisiä, kun tunteet tulevat jossain vaiheessa pintaan. Haluan kuitenkin tehdä tästä nykyisestä tilanteesta niin hyvän kuin mahdollista, vaikkei tämä miksikään muuttuisikaan. Nooh, pieni toivo elää vielä että hän minuun niin ihastuu, ettei halua eroon päästä...  Wink

Olen aika tulinen ja vaativa, kuten Leijonat yleensä, heh, mutta jostain kumman syystä tämän suhteen aikana olen jaksanut aika kauan odotella ilman mitään vaatimuksia. Olen ihan hämmästynyt tästä itsekin..! Toisaalta taas minulla on ollut AINA taipumusta seurustella "hankalien" miesten kanssa. Ainakaan vielä en ole onnistunut häntä pelästyttämään, kun eilen viimeksi viestiteltiin.  smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: