Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni rakkaudesta  (Luettu 3825 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 29.07.2006 17:35:26 »

Ajattelin kertoa viime öisen uneni ja jos tulee ajatuksia mieleen, olisi kiva kuulla kommenttejanne. Smiley

Unessa olin istumassa poreltaassa jonkun henkilön kanssa, jolla ei ollut ketään tunnistettavia kasvoja. Oloni oli hyvä ja levollinen. Sitten saimme idean sukeltaa altaasta lähtevään vesitunneliin.
Emme tienneet minne se johtaa ja se oli huikaisevan jännittävää. smitten
Ennen kuin sukelsimme, kysyin tuolta seurassani olevalta, että haittaakohan sukellusta tuo, että minulla ei ole jalkoja ollenkaan?
Olin huomannut, että jalkojeni paikalla oli pelkät amputoidut tyngät.

Ystäväni sanoi, että ei se mitään haittaa.
Täysimittaiset jalat olisivat vain tiellä tunnelissa. Smiley

Sukelsimme vesitunneliin ja vatsassani tuntui perhosia.
Tulimme tunnelista ulos ja pinnalle ja huomasimme olevamme jossain iltahämyisessä paikassa jossa laskeva aurinko punasi paikan.
Se oli kuin lämmin ja seesteinen paratiisisaari, jonka keskellä tuo "lampi" oli, johon uimme vesitunnelin kautta.

Sitten näin ensimmäistä kertaa tuon seurassani olleen ystäväni kasvot ja hän oli ensimmäinen lapsuuteni rakkauden kohde.

Olin pikkulapsena hyvin rakastunut naapurissa asuvaan mieheen, josta olen aina ajatellut, että hänellä on onnellinen avioliitto vaimonsa kanssa, koska he ovat olleet naimisissa jo varmasti 35 vuotta ja he silti käyttäytyvät kuin juuri rakastuneet. Smiley

No.. tuossa unessa tuo mies sulki minut syliinsä ja suuteli aivan mielettömän.... tiedätte kyllä ja tunsin sekä valtavaa sielullista ja ruumiillista rakkautta tuota miestä kohtaan.

Hän selitti, että eihän se jalkojen puute mitenkään haitannut sukellusta ollenkaan ja esitteli ylpeänä omaa jalkaproteesiaan. Minusta hänen proteesinsa oli uskomattoman hieno! smitten

Omat jalkani kasvoivat yhtäkkiä takaisin.

Tämä mies oli lähdössä ja jätti minut istumaan äitini seuraan bambu lepotuoleille nauttimaan hämärtyvästä illasta meren rannalla, jonne oli laitettu erilaisia kynttilöitä ja soihtuja.
Paikka oli tosi romanttinen! smitten

Hän sanoi, että tulee ihan kohta takaisin hakemaan minut mennäkseen naimisiin kanssani. Hän oli hurjan rakastunut kuten myös minäkin.
Myös äitini oli tyytyväinen ja levollinen ja vaikutti hymyileväiseltä ja onnelliselta, aivan kuin hän on parhaimmillaan. Smiley

Heräsin aivan uskomattoman virkeänä aamulla, vaikka pääsin nukkumaan tosi myöhään. Smiley

Uni oli tosi erikoinen ja piristävä. smitten

Toivottavasti kukaan ei nyt ota loukkauksena, kun kerron jotain positiivista tänne Astroon.  Lips Sealed


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/romanticmeal.jpg)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.2006 08:22:07 »

Jalat symboloivat etenemistä.

Mies uskalsi edetä suudelmaan asti (proteesi)  sinulle kasvoivat jalat takaisin, eli olisit mennyt pidemmälle. Ehkä teidän välillä on joku energy, menneen elämän tutut? Kiva biitsikuva-

Äkkiä minulle tuli aivan uusi kuva sinusta. Olet ehkä romanttinen nainen, joka kaipaa ennen kaikkea miehen syleilyä (ja puolustaudut "uhkaavilta" naisilta?) Oikein väreilet romantiikkaa. Olet hyvin naisellinen, minussa on aika lailla maskuliinista energiaa, vaikka en tunne naisiin todellakaan mitään vetoa.

Ja tämä selittääkin eiliset pohdintani. July 29, 2006
Issues from the past are likely to resurface, due to today's sextile between Mercury and the Moon. Perhaps you are pulling out bits of information to be used as ammunition against people who are rubbing you the wrong way. Bringing up the past may stir up difficult issues that were never fully resolved. Although this may be difficult to deal with, it is perhaps exactly what is needed to remedy the present.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 09:42:58 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 30.07.2006 18:45:08 »

Olen itse asiassa erittäin romanttinen ja intohimoinen,
eikä minulla ole mitään tarvetta peitellä sitä. smitten

Se, mitä muut pitävät pelinä ja taktikointina mies suhteissani, on minulle heittäytymistä tuon maagisen intohimon ja rakkauden vietäväksi.

Jos olisin edes hiukankaan taktikoinut, suunnitellut tai edes käyttänyt vähäistä järkeäni miessuhteitani, luultavasti olisin jo naimisissa jonkun "turvallisen" miehen kanssa. Smiley

Välillä on nautitaan, välillä rakastetaan, välillä harmitellaan, välillä itketään, välillä tunnetaan kaikki mahdollinen tunne skaala,
mutta se kaikki kuuluu tuohon
vapaaseen pudotukseen intohimoon ja rakkauteen. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.2006 23:09:05 »

Noo.. itse taisin nähdä jonkun unen muuten viime yönä rikkinäisestä polkupyörästä! Ja kuinka ollakaan tapasin exän, jolle tein selväksi että tämä tällainen ei ole enää mikään suhde, ei edes ystävyys- tai auttamissuhde. Taisi olla polkupyörä syystä rikki.

Mutta onneksi tapasin muitakin ihmisiä, sai miettiä taas työasioitakin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: