Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 01.08.2006 15:37:49 » |
|
Tuohon en viitsi edes vaivautua vastaamaan
Vastaaminen ilman päteviä argumentteja on toki vaikeaa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksesi Israelilaisena paikan päällä aikaisempiin kysymyksiini, mitkä esitin sinulle.
Siis näkemyksiäsi, eikä vailla katetta olevia tarinoita omin silmin nähdystä israelilaisen lahtaamisesta, koska se edellyttäisi, että olet ollut itse vetämässä kranaatin sokasta tai painamassa liipaisinta.
Edes ulkopuoliset toimittajat eivät pääse hengissä Hizbollahin mukana seuraamaan tapahtumia, niin kuinka sitten Hizbollahin verivihollinen Israelilainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 01.08.2006 16:55:51 » |
|
Mutta silti, ei käy tajuntaan miten joku voi rahasta lahdata oman synnytetyn lapsensa RAHASTA,,huh huh..kyllä uskonto arvot on päin mäntyä niillä sitten
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 01.08.2006 17:10:52 » |
|
Mutta silti, ei käy tajuntaan miten joku voi rahasta lahdata oman synnytetyn lapsensa RAHASTA,,huh huh..kyllä uskonto arvot on päin mäntyä niillä sitten Ei käy minunkaan tajuntaani, mutta uskon sen olevan Israelin sotaprobagandaa, jolla se yrittää saada huomion pois Tyroksen Qanan kylästä, jossa Israel tappoi noin 100 Lebanonilais-siviiliä, joista 35 oli lapsia ja 15 heistä kehitysvammaisia. Tapaus, joka on kohahduttanut koko muuta maailmaa ja josta mm. Suomi EU:n ja YK:n johdolla on pyytänyt selvitystä Israelilta.
Selvitystä tapauksesta ei ole toimitettu, kuten ei myöskään hyökkäystä YK:n tukikohtaan vastaan, jossa kuoli mm. suomalainen YK-sotilas.
YK:n ainoa tehtävä on turvata rauhaa.
Tälläiset hyökkäykset eivät ole mitenkään selitettävissä, jos todellinen kohde on kerran Hizbollahin aseista riisuminen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2006 17:38:30 kirjoittanut Asterix »
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #48 : 01.08.2006 17:13:28 » |
|
Nama rahapalkinnot ovat jatkuneet jo vuosikausia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 01.08.2006 19:17:49 » |
|
Järkyttävää se on vaikka olisi vuosituhansia kestänyt (http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/d010.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 01.08.2006 20:34:59 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2006 20:52:00 kirjoittanut Asterix »
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #51 : 01.08.2006 21:57:39 » |
|
Kuules minun lapsista ei makseta ei penniakaan, mielummin pidan lapseni lapsina,sitapaitsi olen supisuomalainen-jos nyt aitini aatelislukua oteta huomioon, eika varmasti yksikaan israelilainen anna lastaan tapetettavaksi. Muuten tanailtana nain hispallan vaatteet, mustat ihan uutisissa telkasta. Lopeta tama soutaa huopaa, minua kyllastyttaa todella tama jauhaminen,sky news myos naytti vidiokuvat miten tama lentaja lahetti tahan siviilikohteeseen pommeja ja syy miksi,koska siita rakennuksesta ammuttiin Israeliin raketteja, ja siina nakyy myos rakettien ampuminen,eli ylakerrassa ammutaan ja vaimot ja lapset ovat kellarissa Please no more comments Diamond ps:sanoin muutaman kerran kissa eika kukaan ampunut minua :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #52 : 01.08.2006 22:08:29 » |
|
Kasittaakseni Hispallan sotilaita on vankina jo reippaasti toista tuhatta elavia, ja kuoleiden maaraa en tieda, mutta muutama kymmenen oli muutama paiva sitten ja tanaan 40. Taas sanon etta sota on raakaa eika oksennus ole kaukana tasta keskustelusta. Hyvaa yota ja nuku hyvin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #53 : 01.08.2006 22:28:16 » |
|
Factatko sinua oksettaa?
Joka ainoa asia ja facta, minkä olen sanonut, niiden oikeellisuuden voi tarkistaa millon vain.
Samat tiedot löytyvät mm. Suomen Ulkoministeriöstä.
Sen sijaan sinä käyt tätä keskustelua huhupuheilla ja olettamuksilla, joita olet kuullut Tel Avivin rannalla aurinkoa ottaessasi. Todennäköisesti olet keksinyt itse.
Olet varmasti kuullut, että koko muu maailma, lukuun ottamatta USA:ta on tuominnut Israelin hyökkäyksen Lebanoniin kuin myöskin siviiliväestöön kohdistuneet hyökkäykset.
Olen matkustamassa sattuneesta syystä parin päivän päästä ko. alueelle. Tulen myös Israeliin ja Tel Aviviin. Mikäli factat sinua oikeasti kiinnostavat, niin voimme juoda kahvit, mikäli pystyt nielemään.
Usko pois, minä en ole puolueellinen minkään osapuolen suhteen, minun työni on kerätä factat.
Sinun argumenteistasi yksikään ei perustu factaan ja minun argumenttini tässä keskustelussa olisi ollut hyvin helppo mitätöidä esittämällä vastaava facta.
Ymmärrätkö nyt, miksi sinua oksettaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #54 : 02.08.2006 08:13:13 » |
|
OK,juodaan vaan kahvit, mista sinut saa kiinni, mista kaupungista ja mista hotellista. laheta vaikka yv. Faktathan ovat niita, mista tietolahteista niita keraa ja muutama poliittinen paattaja ei ole ikina koko kansojen mielipide,yleensa seuraan monien uutislahteiden uutiset ja monella kielella ja eri maista. En pida itseani rannalla lotkottajana vaikka tykkaankin uida, olen ollut liian kiireinen siihen vaikka nyt asiat ovat hiukan toisin sodan vuoksi. Rauhaa ja rakkautta Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #56 : 02.08.2006 08:54:41 » |
|
Hienoa, että kohtaatte kahvikupposen ääressä Asterix ja Diamond! Nauttikaa toistenne mielipiteiden erilaisuudesta ja siitä, että olette rakentamassa rauhaa maailmaan molemmat omalla, ainutlaatuisella tavallanne
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 02.08.2006 09:38:54 » |
|
sawotar, islamilaiset jotka menevät sotaan, eivät pidä maallista elämää kovin arvokkaana. Pyhästä sodasta pääsee heidän opissaan paratiisiin. Tosin en tiedä mikä motivoisi juutalaisäitejä, jos he toimivat noin - pelkkä raha kuulostaa aika hurjalta? Pitää vaan tutkia sitä Toora-infoa ken haluaa.Kukahan on luonut tooran sitten Nin ja tuli mieleen sekin, että kun suurin osa ei osaa edes tulkita raamattua oikein, kun pitää olla ns. raamattukurssejakin no mitehän tooran laita, entäs jos sekin tulkitaan väärin :
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2006 09:41:54 kirjoittanut sawotar »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #59 : 02.08.2006 09:41:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|