^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #120 : 07.08.2006 19:53:30 » |
|
Karmeaa jälkeä tuo vapaa tahto. Ainoa ajatus mikä tulee mieleen on se; voiko olla että nyt kärsivät todella puhdistavat vanhaa karmaansa kehollisilla kärsimyksillään? Me emme sitä varmasti voi tietää, mutta valoa voi lähettää ja auttaa. Tässä yhteydessä tuli mieleen, että on se Punainen Risti jne kuitenkin hyvät olemassa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #121 : 07.08.2006 20:00:46 » |
|
Niin onkin ja hyva on etta on Punainen risti seka muita kansainvalisia jarjestoja. Karma- onko se todella olemassa, vai eiko ihmisilla ole tarpeeksi tahtoa muuttaa tilannetta, jos on pystymaton muuttamaan tilannetta silloin se kasittaakseni on karmaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #122 : 07.08.2006 20:01:49 » |
|
Human rigths lopullisen tarkastamisen jalkeen kuolonuhreja oli 24 ja yksi haavoittunut(?) tytto kuvissa kuvattiin klo 7 aamulla kun hanet vietiin ambulanssiin, klo 11 aamulla naytettin tama sama tytto suorana lahetyksena uudestaan eri kantista kuvattuna, eli tata samaa tyttoa raahattiin muutaman kerran..
Virallisen raportin mukaan Tyroksen Qanan kylässä kuoli 56 ihmistä, joista 36 lasta ja 15 kehitysvammaista lasta.
Tässä kuva samaiseta paikasta vajaan vuoden ikäisestä "Hizbollah sotilaasta" päättömänä.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/lebacivilvictimchild5.jpg) Sota on julmaa ja Lebanon on karsinyt hirvittavasti ja niin myos muut, toivottavasti se saadaan loppumaan ja Hisballah ja muut pois siita maasta.Diamond
Voitko ystävällisesti valaista, keitä nämä "muut" ovat?
Lebanonilais siiviilejä, aseettomia miehiä, naisia ja lapsia?
Keitä muita Hizbollahin lisäksi voit tarkoittaa, kun Lebanonissa ei muita ole?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #123 : 07.08.2006 20:02:10 » |
|
Anteeksi jos kuulostaa feministiseltä, onhan siellä naisetkin aseissa;
mutta kuinka monella pistää silmään, miten MIES on AMPUMASSA ÄITIÄ JA LASTA! Mitä armeija ympäri maailmaa tekee miesten tunnepuolelle, tätä olen kysynyt ihan Suomessakin. Lapsuudenystävä muuttui aikalailla inttiin mennessään.
Tai siis mistä h:ista tulee tämä miesten sotimisvimma, ja naisten pitäisi aina olla hyviä ja elämän puolella, tykinruokaa synnyttämässä. Tämä asia edelleen pistää vihaksi kunnes joku näyttää minulle naisia näiden "Abrahamilaisten uskontojen" ts muslimit, juutalaiset ja kristityt sekä k.o. maiden poliitikot, presidentit kärkijoukoissa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 20:04:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #124 : 07.08.2006 20:23:04 » |
|
Taustaa Qanasta.
Israel on hyökännyt Qanaan aiemminkin ennen tätä viimeisintä, jossa kuoli 56 siviiliä 36 lasta ja 15 kehitysvammaista lasta. Koko ko. kylä nukkui, mitään evakointia tai varoitusta ei siviileille annettu.
Tämä taustatieto voi auttaa ymmärtämään, miksi Israel tekee tälläisiä täysin käsittämättömiä iskuja.
Kohteena ovat ihan ketkä tahansa "muut" kuin Israelilaiset ko. kylässä, esim. YK, vaikka sen ainoa tehtävä on turvata rauhaa.Teksti Helsingin Sanomat. Lähde HS–STT–AFP. Qana kohteena aiemminkin Julkaistu: 30.7.2006 17:56 Qanan kylää eteläisessä Libanonissa pidetään raamatullisena Kaanaan häiden pitopaikkana, jossa Jeesuksen kerrotaan muuttaneen veden viiniksi. Kymmenen vuotta sitten yli 100 siviiliä sai surmansa, kun Israel pommitti YK:n rauhanturvaajien tukikohtaa kylässä. Siviilit olivat hakeneet turvaa Unifil-joukkojen suojista Israelin hyökkäyksen takia. Israel yritti vuoden 1996 huhtikuussa sotakoneellaan nujertaa Hizbollahin taistelijat, jotka tulittivat raketein Pohjois-Israelia. 18. huhtikuuta Israel iski fidziläisten rauhaturvaajien miehittämään tukikohtaan, jonne oli ahtautunut lisäksi satoja pakolaisia. Kansainvälinen yhteisö tuomitsi joukkosurman ja kahdeksan päivää myöhemmin selkkauksen osapuolet taipuivat tulitaukoon luvaten pidättäytyä sotimisesta siviilien keskellä. Israelin vuoden 1996 Libanonin sotilasoperaation nimi oli Vihan hedelmät. 16 vuorokauden ajan Israel moukaroi pohjoisen naapurin maaperää 600 ilmapommituksessa ja 23 000 tykinammuksella. 175 libanonilaista sai surmansa ja yli 350 haavoittui - uhreista valtaosa oli siviilejä. YK piti Qanan Unifil-tukikohdan pommitusta "todennäköisesti tarkoituksellisena". Ihmisoikeusjärjestö Amnesty International syytti Israelia tahallisesta teosta. Uhrit on haudattu muutaman sadan metrin päähän sunnuntaina tuhotusta rakennuksesta. HS–STT–AFP http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Qana+kohteena+aiemminkin/1135220864844
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #125 : 07.08.2006 20:35:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #126 : 07.08.2006 20:43:04 » |
|
http://www.angel-fine-art.com/images/PeaceOnEarth.jpgMitenkäs te saatte noita kuvia näkymään, olisi jo varmaan aika minun oppia? Outoa - mutta olemmeko me täällä palstalla syntyneet tähän aikaan juuri olemaan esim vapauden ja valon puolesta tuota kuraa vastaan?
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 20:45:23 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #127 : 07.08.2006 21:05:48 » |
|
(http://www.angel-fine-art.com/images/PeaceOnEarth.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #128 : 07.08.2006 21:06:26 » |
|
Juuri tuo Israelilaisten asenne, välinpitämättömyys ja suoranainen ylpeily noilla tekemillään sotarikoksilla ja siviilien tappamisilla ja kiduttamisilla on juuri se, mikä saa minun vereni kiehumaan.
Minua inhottaa kaikki ne Israelin valheet ja tekosyyt ja muiden syyttelyt.
Välillä minulle nousee todella voimakas tunne, että koko vtun Israelin saisi pyyhkiä pois koko maailman kartalta, vaikka yritän pitää mielessä sen, että eivät kaikki Israelilaiset, kuten myöskään eivät kaikki Juutalaiset ole tämän sodan takana, eivätkä hyväksy näitä toimia.
Olen heikko ihminen.
Olen tavannut sellaisia Israelilaisia, joiden pään voisin ampua tohjoksi ilman minkäänlaista sääliä tai tunnon tuskia, auttaen heidät seuraavaan inkraatioon, mutta saman tien minulle tulee tunne, että heidän tappamisensa on aivan liian armelias ja hyvä teko heille.
Olen yllättynyt omista tunteistani, paremminkin luonteeni jostain pimeästä puolesta, jota en kuvitellut edes olevan olemassa, koska normaalisti minulle on tuskaa jo lopettaa mitään hyttystä isompaa eläväistä.
Olen todella heikko ja huono ihminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #129 : 07.08.2006 21:12:01 » |
|
Et ole Asterix millään tavalla huono ''Kuule se on ihan normaalia'' lainatakseni topic:si sanontaa meinaa kyllä itselläkin tuntuu ne sodat ja julmuudet turhilta ja todella pahoilta että tekisi mieli......*piip* arvaat varmaan ja varmasti moni muukin ajattelee samalla tavalla uskaltamatta tuoda sitä julki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #130 : 07.08.2006 21:16:35 » |
|
sawotar, kerros mitä nappia painoit pliis? Mikäli pystyy olemaan tarpeeksi tunteeton, saa varmasti rahaa ja valtaa > aseet, huumeet, sotabisnes. Mitäs uutta siinä sitten on. Tunteeton ainakin muille kansoille kuin omille porukoille ja kaveripiireille.. tap tap selkään ja hierontaa a la Bush.. Älkää unohtako silti koen että takana on jonkinlainen henkivoimien taistelu..
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 21:19:43 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #131 : 07.08.2006 21:23:59 » |
|
GS.. niiden hymiöiden päällä on se ''lisää kuva'' painoin sitä ja poistin toisen sulkumerkin pois ja lisäsin sen perään osoite rivistä sen kuvan osoitteen ja klikkasin uudestaan ''lisää kuva'' ja poistin ekan sulkumerkin pois
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #132 : 07.08.2006 21:27:33 » |
|
Olen yllättynyt omista tunteistani, paremminkin luonteeni jostain pimeästä puolesta, jota en kuvitellut edes olevan olemassa, koska normaalisti minulle on tuskaa jo lopettaa mitään hyttystä isompaa eläväistä.
Olen todella heikko ja huono ihminen. Et ole huono/ heikko... Olet ihminen.. ja ihmisillä on tunteet, joskus pelottaviakin tunteita nousee pintaan, mutta ei se tee sinusta pahaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #133 : 07.08.2006 21:27:58 » |
|
(http://www.emailguardian.net/wallpaper/gallery/holidays/christmas/peace-on-earth.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #134 : 07.08.2006 21:57:18 » |
|
No niin onnistuhan se
|
|