Emelia
|
|
« Vastaus #255 : 15.12.2006 20:42:06 » |
|
Amerika löytyy Rosenrot -albumilta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #256 : 15.12.2006 20:43:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #257 : 15.12.2006 20:47:21 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.12.2006 21:42:49 kirjoittanut Emelia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #258 : 16.12.2006 19:38:46 » |
|
Ehdottomasti Kiss Fm Aamut ja niiden tekemät pilalaulut! Varsinkin Piipon mökille, Mikä Darra,halinalle ja shakira
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #260 : 29.12.2006 16:07:49 » |
|
En pahemmin välitä Christina Aquileran musiikista, toki hänellä on upea ääni, mutta se musiikkityyli ei ole minua varten..
On aivan pakko hehkuttaa nyt tätä biisiä, koska en ole vuoteen itkenyt sydämeni pohjasta ja nyt se pato sitten murtui, olin tämän jo muutamia kertoja aiemmin kuullut, eli nyt tiesin sit fiilistellä mukana kun sanat oli tiedossa..
En tiedä kelle Christina on omistanut tämän laulun, mutta minä laulan sen isälleni. Lyrics to Christina Aguilera Hurt
Seems like it was yesterday when I saw your face You told me how proud you were, but I walked away If only I knew what I know today Ooh, ooh
I would hold you in my arms I would take the pain away Thank you for all you've done Forgive all your mistakes There's nothing I wouldn't do To hear your voice again Sometimes I wanna call you But I know you won't be there
Ohh I'm sorry for blaming you For everything I just couldn't do And I've hurt myself by hurting you
Some days I feel broke inside but I won't admit Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss And it's so hard to say goodbye When it comes to this, oooh
Would you tell me I was wrong? Would you help me understand? Are you looking down upon me? Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do To have just one more chance To look into your eyes And see you looking back
Ohh I'm sorry for blaming you For everything I just couldn't do And I've hurt myself, ohh
If I had just one more day I would tell you how much that I've missed you Since you've been away Ooh, it's dangerous It's so out of line To try and turn back time
I'm sorry for blaming you For everything I just couldn't do And I've hurt myself by hurting you
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #261 : 29.12.2006 17:53:04 » |
|
Niin tuli minullekin sellainen tunne. Vihdoinkin löysin biisin mikä todella alkaa itkettään!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #262 : 30.12.2006 16:08:46 » |
|
Hector - Seinästä seinään
Kaikki ovet kiinni ja vuoteessa makuulla. Täällä olen turvassa maailmalta takuulla. Tavoittelen puoliksi juotua lasia, vahingossa aukeaa vanha soittorasia...
Kuuntelen taas lapsuuttani, liikuttelen huuliani Naapurit vois luulla mitä vain, jos ne sais kuulla, että pimeässä yksin tanssin valssia seinästä seinään!
Sinä katsot peiliin - siis oven ulkopuolella. Menet suihkuun lämpöiseen, peset paikat huolella. Kampaat hiukset ja kuuntelet Vegan Suzannea. Lakanoissa kierit kun luet Tabermannia.
Kuuntelen sun sydäntäsi - missä pidät käsiäsi. Naapurit vois luulla mitä vain, jos ne sais kuulla, että pimeässä yksin hakkaan päätäni taas sinun seinään!
Sinä ja minä ja seinät - varjot ja lakanat... Koskettaa ei koskaan voi toisiansa nämä pakanat. Tulet ja menet - en tiedä aiotko jäädäkään. Toivon, vaan en pyydä - en tiedä missä kuljen itsekään... Arveksiko ihollesi jään...?
Alkaa olla ilta - saan aikaan pari riviä. Ensin tulee kehto ja siihen sataa kiviä. Ulkonakin tuulee ja vesi tulee kovana. Ikkunaa se soittaa, sen kuulen bossanovana... Kuunteletko sydäntäni - täällä sykkii elämäni. Naapurit vois luulla mitä vain, jos ne sais kuulla, että pimeässä yksin tanssin bossanovaa seinästä seinään!
Sinä ja minä ja seinät - varjot ja lakanat... Koskettaa ei koskaan voi toisiansa nämä pakanat. Tulet ja menet - en tiedä aiotko jäädäkään. Toivon, vaan en pyydä - en tiedä missä kuljen itsekään... Arveksiko ihollesi jään...? (http://www.jonathanroot.co.uk/Images/tuuli-agentprov.JPG)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #263 : 31.12.2006 14:30:09 » |
|
Sir Elwoodin hiljaiset värit - Älä mee
Sul on kauniit kasvot Sul on terävä pää Punaset hiukset ja sun silmistäs nään Etten oo ensimmäinen, joka pyytää sua mukaan
Ja mul on likanen paita ja liian vähän rahaa Mä oon istunut niin kauan, hei mull on aikaa Jäisit kun mä pyydän mua kuuntelemaan...
Siit on aivan liian kauan, kun mä viimeksi pyysin jotain näin Siit on aivan liian kauan, kun mä viimeks näin noin kuniit kasvot mun edessäin
Mä tiedän sä oot menossa, Mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua, kun mä pyydän: Älä mee vielä, älä mee Hetkeks aikaa jää Älä mee vielä,älä mee Hetkeks aikaa jää
Näetkö levottomat kasvot, jotka harhailee vaan Pienet yksinäiset sielut, jotka odottaa Että tulis joku helvetin ihme ja korjais ne mukaan
Tääl on liian monta kättä ilman taluttajaa Tääl on liian monta suuta ilman sanottavaa Eikä se mitä sä sanot vaan miten kauniiksi kaikki puetaan
Mä oon leikkinyt niin kauan, mä haluisin viimein jo lopettaa Mä oon liian monta kertaa herännyt, kun valheet alkaa suupielistä taas valumaan
Mä tiedän sä oot menossa Mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua Kun mä pyydän: Älä mee vielä, älä mee Hetkeks aikaa jää Älä mee vielä, älä mee Hetkeks aikaa jää
Tää ei oo sattumaa, tää on kohtaloo, tää on kaikki tässä nyt Sä oot ainoo nainen, jota oon etsinyt ja pelännyt Jäisit kun mä pyydän mua kuuntelemaan
Sä voit nauraa läpi päivän, sä voit huutaa läpi yön Sä teet niinkuin sä tahdot, jonkun kädestä sä syöt Et mitä kaipaat vaan mitä tarjotaan
Siit on aivan liian kauan, kun mä viimeks pyyysin jotain näin Siit on aivan liian kauan, kun mä viimeks näin noin kauniit kasvot mun edessäin
Mä tiedän sä oot menossa Mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua Kun mä pyydän: Älä mee vielä, älä mee Hetkeks aikaa jää Älä mee vielä, älä mee hetkeks aikaa jää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #264 : 02.01.2007 21:47:07 » |
|
Hyvä + Paha = Totuus. Tästä innostuneena Lapinlahden Linnut - Miksei asioista puhuta Miksei asioista puhuta Niiden oikeilla nimillä Kuten esimerkiksi Talo, auto, peruna ja veikkauskuponki Miksei lemmestä puhuta Sen oikeilla nimillä Kuten esimerkiksi Siivous, tiskit, ne ja mykkäkoulu Miksei peniksestä puhuta Sen oikeilla nimillä Kuten esimerkiksi Ruila, suoros, jorma ja Rakkauden julma valtikka Miksei poliiseja suljeta Niiden oikeisiin paikkoihin Kuten esimerkiksi Riika, dachau, auchwitcz, Ja treblinka Miksei kielillä puhuta Niin kuin herätysteltassa Kuten esimerkiksi Miksei kasveista puhuta Niiden oikeilla nimillä Kuten esimerkiksi Kaali, nauris, retiisi, Ja mauno koivisto Miksei asioista puhuta
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #265 : 02.01.2007 22:03:34 » |
|
JUHA TAPIO: KELPAAT KELLE VAAN
Hetken vielä tämä puoli maailmaa, hetken vielä nukkuu yötä valkeaa Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin, parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää, sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää Mut joku aamu mä tiedän sen, sä heräät huomaamaan, sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan
Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin, ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin Hetken vielä nukkuu puoli maailmaa, hetki vielä kirkas aamu aukeaa
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää, sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää Mut joku aamu mä tiedän sen, sä heräät huomaamaan, sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jasmi
Kohtuuastroilija
§§~Hopelessly devoted to you~§§
|
|
« Vastaus #266 : 03.01.2007 15:43:22 » |
|
HOPELESSLY DEVOTED TO YOU guess mine is not the first heart broken my eyes are not the first to cry im not the first to know there's just no getting over you i know im just a fool who's willing to sit around and wait for you but baby can't you see there's nothing else for me to do im hopelessly devoted to you but now there's no where to hide since you pushed my love aside im out of my head hopelessly devoted to you hopelessly devoted to you hopelessly devoted to you my head is saying: fool forget him my heart is saying: don't let go hold on to the end and that's what i intend to do im hopelessly devoted to you but now..... ehana biisi
|
|
|
tallennettu
|
*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*
-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
|
|
|
Tony
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #267 : 03.01.2007 16:54:37 » |
|
Biisi, joka itsessäni herättää lähes aina positiivisen fiiliksen on The Cure: Friday i'm in love
I don't care if Monday's blue Tuesday's grey and Wednesday too Thursday I don't care about you It's Friday, I'm in love
Monday you can fall apart Tuesday, Wednesday break my heart Thursday doesn't even start It's Friday I'm in love
Saturday, wait And Sunday always comes too late But Friday, never hesitate...
I don't care if Mondays black Tuesday, Wednesday - heart attack Thursday, never looking back It's Friday, I'm in love
Monday, you can hold your head Tuesday, Wednesday stay in bed Or Thursday - watch the walls instead It's Friday, I'm in love
Saturday, wait And Sunday always comes too late But Friday, never hesitate...
Dressed up to the eyes It's a wonderful surprise To see your shoes and your spirits rise Throwing out your frown And just smiling at the sound And as sleek as a shriek Spinning round and round Always take a big bite It's such a gorgeous sight To see you eat in the middle of the night You can never get enough Enough of this stuff It's Friday, I'm in love
I don't care if Monday's blue Tuesday's grey and Wednesday too Thursday I don't care about you It's Friday, I'm in love
Monday you can fall apart Tuesday, Wednesday break my heart Thursday doesn't even start It's Friday I'm in love
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #268 : 12.01.2007 21:46:27 » |
|
Rusketusraidat
San. Paula Vesala, Mira Luoti
Helvetin Hyvin Menee. Sä kysyt multa, miksi oon vihainen ja ikkunasta puluille kiroilen Mulla on sulle pikkuinen salaisuus alaston mies on mulle asia uus
Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat Lähdetään lennolle Näytä mulle missä sul on rusketusraidat Piirrä ne kartalle Helvetin Hyvin menee.
Mun perhe oli himovanhoillinen Ne kielsi multa seksivalistuksen Mä mietin usein että missä sen teen Valitsen junan taikka lentokoneen
Kaadetaan viinii, tartutaan kiinni Lennetään taivaan lintuja päin Kaadetaan viinii...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #269 : 13.01.2007 16:00:48 » |
|
Tässä olisi yksi hyvä kristillistä heviä soittava yhtye nimeltään asianajaja.Bändi vaikuttaa tampereella.Ostakaa ihmeessä heidän uusin levynsä!Oma suosikki biisini heiltä on muuri ja kilpi.Sanoituksia en tosin tähän pistä. http://asianajaja.cjb.net/
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|