poNpula
Kohtuuastroilija
Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista
|
|
« Vastaus #195 : 11.10.2006 17:58:43 » |
|
Alice Cooper - Only my heart talkin'
Anybodys dream can fall apart Anybodys mask can break Couldn’t tell how I wanted You Enough to make you want to stay I never said the words out loud I guess I couldn’t get em straight Baby, give me one more chance Before you walk away Its only, only, only, only my heart Talkin Yeah, its only, only, only, only my Heart talkin Sayin things I never thought id Say Can’t you hear me knocking Tried to fool you but it wouldn’t Play Cuz my heart its talkin, its talkin Baby, its talkin, Talkin to you Everytime I take it to the edge Everytime Im so afraid Don’t you know I cry my eyes Out, babe Everytime you look away Oh, I almost dropped a tear But I caught it just in time Id say those things you want to Hear If youd help me, help me, help Me try Its only, only, only, only my heart Talkin Yeah, its only, only, only, only my Heart talkin Sayin things I never thought id Say Can’t you hear me knocking Tried to fool you but it wouldn’t Play Cuz my heart its talkin, its talkin Baby, its talkin Talkin to you Well, I dont want to hide away Hide away without you, baby Dont you go and run away Come and help me, baby Just a little help, baby Oh, my little baby
|
|
|
tallennettu
|
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #196 : 19.10.2006 15:17:10 » |
|
Hyvät sanat tällepäivälle Neljä Ruusua » Sun Täytyy Mennä
Alla juoksu hiekkaa seison paikallani, pää taivasta tavoittelee Joku sanoilla heittää, haluaisi tilalleni hikisiin saappaisiin. Tytöltä saan katseen, se hohtaa lämpöä Juuri sitä nyt tarvitsen Samoilla aalloilla kai liikutaan, eikä sanota sanaakaan
Joku nurkassa itkee itsesääliä, on tullut petetyksi luulisin Ei luottamustaan kukaan voi voittaa vielä pitkiin aikoihin
Sun täytyy mennä, sillä sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten Tapahtui mitä vaan se on sun elämäs eikä kenenkän muun
Etsin ymmärrystä ja kaipaan ystävää, olen tehnyt sitä monta päivää Mun tapani liikkua kai johtaa harhaan eikä käsitä alkuunkaan Nukkuu tai juttelee tai suutelee se on vain hetken hurmaa Eikä kukaan voi käsittää kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää
Sun täytyy mennä, sillä sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten Tapahtui mitä vaan, se on sun elämäs eikä kenenkän muun Kaikki mitä näät voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa On kaikki sekavaa, se jokin saapuu aikanaan
Sillä sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten Tapahtui mitä vaan, se on sun elämäs eikä kenenkän muun Kaikki mitä näät voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa On kaikki sekavaa, se jokin saapuu aikanaan
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #197 : 20.10.2006 12:44:10 » |
|
Hihii, innostuin Luotettava lähde Yup "Ulos autosta!", Se karjaisi: Mielelläni tulinkin, mielelläni... Sillä veljet, se haisi... Se kosla, Niin kuin haista itsekin taisin Ja kuoliaaksi Paleltua miltei Niiden valeltua minut (voi ei) ...Juustokastikkeeseen, ja Siitä weeceeseen Vei matka perheen pään: Niin minun, perheen pään, Siellä käsisaippualla alastonta Kehoani kiukkuani nieleksien jouduin Pesemään (pesemään!) Itkien kirosin, Ja niinpä pesivät suun, minulta Pesivät suun... Ja sitten kuulusteluun! Ja minä tietämättänikin, Tiedostamattomasti vastasin tietäväni, Vaikka sisällä syvällä jossain Taisin tietää, etten tiedä - Mutta Tiesinhän minä... Tiesinhän minä, ettei Luotettava lähde, ...Ei luotettava lähde erehdy, ei ehdy; Se solisten täyttää tietojeni aukkokohdat. Pistoke seinään! ...Sähköä sisuksiin, sinä ohjaat ja tuet, Sinä kaikkea johdat, Oi luotettava lähde ...Luotettava lähde ...Luotettava lähde! Eikä luotettava lähde erehdy, Ei ehdy
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #198 : 29.10.2006 22:17:03 » |
|
Maija Vilkkumaa - Noinko vaikeeta se on
Sun silmiä aristaa hän tupakkaansa karistaa sä tiedät miten tässä vielä käy
Hän sun tarinaasi imee koko ajan ahnaammin kun sun maailma on pimee hänellä on paremmin sä siksi vuodatat sun huolet hän hiljaa hymyilee ja kun kyyneliäs nuolet hän haukottelee ja lausuu
Niinhän se on kaamean onneton on se joka ei saa rakastumaan itseensä ei ainuttakaan voi sua, onneton noinko vaikeeta se on kummaa miten et saa rakastumaan itseesi et ainuttakaan yhtään ketään miten säälittävää
Sun silmiä aristaa hän tupakkaansa karistaa sä tiedät miten tässä vielä käy
Hän kiusaa sua ja vainoo ivapuheillaan hän on silti ainoo joka saa sut hikoomaan hän viipyy vielä pitkään sä toivot pidempään miten silloin häpesitkään kun ensi kerran hän lausui
Niinhän se on...
Ja kun hän on muualla, kun hän on pois sinut pelko ja turtumus täyttää jos toiveet ois totta ne kauniita ois nyt ne kaikki sun virheesi näyttää
Niinhän se on
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #199 : 29.10.2006 23:36:55 » |
|
En löytäny netistä just sitä biisiä minkä oisin halunnu... Mut kai tääkin menee Ihan vaan siks halusin pistää Zen Cafén sanat kun oli aivan hulvaton keikka eilen, siis aika mieletön! Zen Café - Ihminen
tunkkaisia vaatteita lattialta keräät ja nyt on kiire 5x kello käy
aamukahvi ruuhkassa autot, bussit, tungosta nyt on kiire 5x kello käy
sinä olet ihminen muistatko sinä olet aava ja rannikko sinä olet tuulia latvoissa natiseva silta ja nauloja sinä olet ihminen muistatko
työpaikan käytävä katseet tuntuu selässä nyt on lujaa mentävä 5x kello käy
sinä olet ihminen muistatko sinä olet aava ja rannikko sinä olet tuulia latvoissa natiseva silta ja nauloja sinä olet ihminen muistatko
sinä olet ihminen muistatko sinä olet aava ja rannikko sinä olet jälkiä hangessa nariseva haipakka pellolla
sinä olet tihkua ilmassa ratiseva hiekka saappaissa sinä olet syystä ja varmasta sinä olet varjoja puistossa pimeällä penkillä kastetta
lähikauppa palvelee iltaan asti myöhäiseen maksat leivän hiluilla 8x kello käy
sinä olet ihminen muistatko sinä olet aava ja rannikko sinä olet jälkiä hangessa nariseva haipakka pellolla
sinä olet ihminen muistatko
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #200 : 30.10.2006 21:09:42 » |
|
Pelle Miljoona - hyvää yötä maailma
Tuuli puhuu enää kuiskaten sillä aurinko on jo mennyt nukkumaan pilvivuoteelleen sekaan untuvien kultaisen taivaanrannan taa
Kaikki on niin kaunista pehmeää ja rauhallista yön syli on turvallinen suojaansa tuhlaillen
Hyvää yötä maailma hyvää yötä maailma aamulla aurinko nousee taas
Tähdet hiipivät paikoilleen kiinnittyen yön tummaan samettiin ihmiset asettuvat aloilleen jo hyvänyönsuukot vaihdettiin
Laivat meriä kyntävät suihkukoneet lentävät Luxemburg soittaa rokkia nuoret salaa kuuntelevat Hyvää yötä maailma hyvää yötä maailma aamulla aurinko nousee taas
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #201 : 31.10.2006 09:27:36 » |
|
Ajattelin ensin laittaa vain yhden CMX-lemppareistani, mutta laitetaan nyt kaksi, kun tämä eka tuli mieleen tuosta Irishin laittamasta biisistä. Toinen sopii talven tulon tunnelmaan. Linnunhammas
patosivat tämän joen kun olin vielä pieni pienen pieni syntymätön piste solujen saatossa merkkinä siitä arpi tässä ja kaulalla linnunhammas kädessä sauva sileä puuta ja silmissä pitkä katse
virtaan alkuvesien heittäydyn ja kuljen aina virran mukaan alas vesiin lämpimiin kohtuun merten vanhain kehtoon vuoksien eikä padottua tätä vettä saa
luona hiljaisten koskien luona siipien iskun kurotan kohti veden pintaa kurotan päin yötaivasta joka on niin syvä täällä sinne ei parane pudota koettaa hyvää onneaan kosken voimaa vastaan
tulee aamu taaskin valon kehrä kiertää kiven jos kohta varjot lankee lankee ne jotta valo näkyisi paremmin kirkassilmän katsoa kauneutta koreutta maanpiirin humalluttavaa*** Vanha talvitie
talvi tulee taas sytyttää taivaanvalot kietoo käärinliinaansa polttaa ihon kylmyydellään hymyilee tuulin viisain
talvi joka on lempeämpi kuin kesä konsanaan talvi huokailee tarinaa jolla ei ole enää kertojaa
menen nukkumaan ja toivon etten enää koskaan herää kevätpäivään raastavaan
muoto uinuu taas pehmeissä vaatteissaan ei tarvi odottaa ottaa osaa kantaa kortta
jos puro virtaa hiljaa kylmyydessä kirkkaudessa vieraiden tähtien alla laulaen surujaan
minä tulen illansuussa isken tulta kaminaan istun pitkään lattioita tuijottelen talviteilleNo niin, ja kyllä huomaa että Merkurius peruuttelee taas. : Ensinnäkin jouduin muokkaamaan kun huomasin virheen alun perin CMX:n sivuilta kopsatussa Linnunhampaan tekstissä, toiseksi huomasin, että Jinx tuolla aiemmin jo lähetti Vanhan talvitien sanat...no, kertaus on kyllästymisen äiti vai miten se menikään...
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.10.2006 10:28:20 kirjoittanut Ajatus »
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #202 : 31.10.2006 09:44:46 » |
|
Voiih, mitä tunnelmia saitte aikaan.. Neljä Ruusua » Sun Täytyy Mennä Maija Vilkkumaa - Noinko vaikeeta se on Pelle Miljoona - hyvää yötä maailma ..ollappa teini vielä Luotettava lähde - Yup YUP:n yhtä jäsentä tuli kova ikävä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #203 : 31.10.2006 10:28:35 » |
|
Voi että tykkään sitten Yrjänän tyylistä kirjoittaa. Vasta ties kuinka monennella lukemisella tajuaa, että molemmissa puhutaan itsemurhasta tai itsemurha ajatuksista. Kuolemasta. ´poieslähtöä´ mmm eufemismi Vilkkumaa on mulle oikeestaan aika "uus tuttavuus"... Noi sen biisit vasta nyt jotenkin aukenee. Veli joskus nauhotti erittäin nolostuttavan pätkän, jossa laulan Ingalsin Lauraa ja kidutti mua pakottamalla kuunteleen sen. Se oli yhtä piinaa. No olin kuulokkeet korvissa ja tiedätte miten siinä aina käy... laulo ihan liian kovaa ja nuotin vierestä. Asiasta toiseen... Suomessa näitä talvi aiheisia biisejä taitaa olla aika paljon... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #204 : 08.11.2006 19:26:10 » |
|
Tuhannet kiitokset NIGHTANGEL!! Selasin tätä ketjua ja löysin sattumalta Tallulahin lyriksit, joita oon etsinyt vaikka kuinka kauan! Ihana biisi... Sen vedän seuraavaks karaokessa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #205 : 09.11.2006 15:03:41 » |
|
Eilen tuli taas todettua, miten hieno bändi onkaan Miljoonasade. Heikki Salon tyyli on myös omanlaisensa, sukeltaa Skorpparina syvälle ja merkin teemat ovat nähtävissä teksteissä. Oikein Skorpparien nimikkobiisi taitaa olla se Marraskuu. Tässä kuitenkin pari herkkistä: Karhunlankaa
Sä huusit: hei kapteeni minne kulkee sun laivasi kun mä vastasin: multaa kohti sä niin hiljaa hymyilit
Sä kysyit: huolitko kapteeni laivarottaa kyytiisi jonka kylmälle luodolle kärsimään eräs toinen unohti
Ja nyt sumuinen satama huokailee ja vahtii kahta kulkijaa karhunlankaa neulansilmään yö jo pujottaa
karhunlankaa karheaa joka kestää mitä vaan se meidän unelmat yhteen neuloo niin kuin purjeet parsitaan
Voi rankat suolasateet purjekankaan väsyttää ja kun kylmä ilma hiertää se ei kestä vaan repeää
Sen laivarotta tietää ja kapteeni tietää sen silloin karhunlankaa tarvitaan karhunlankaa rakkaudenTummaa valoa
Sinä minun öinen salaisuus tule jo pois tää tummaa valoa on
Tehdään meille laiva uus itketä ei tää tummaa valoa on
Ikkunan ristikon varjo sun kätes pöytään kahlitsee mut se vain tummaa valoa on
jos katsot oikein tarkkaan näet siitä savu tupakan läpi leijailee se vain tummaa valoa on
Älä sulje mua pois usko vaan tää tummaa valoa on
Tehdään meille laiva uus seilataan tää tummaa valoa onhttp://www.heikkisalo.com/miljoonasade/sanat.html
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #206 : 09.11.2006 20:49:42 » |
|
Älä Mee by Sir Elwoodin Hiljaiset Värit album: Varjoja, varkaita ja vanhoja valokuvia 2 (2005), Ilta illan jälkeen (2002)
Sul on kauniit kasvot sul on terävä pää punaiset hiukset ja sun silmistäs nään etten oo ensimmäinen joka pyytää sun mukaan Ja mul on likanen paita ja liian vähän rahaa mä oon istunut niin kauan hei ja mul on aikaa jäisit kun mä pyydän mua kuuntelemaan
siit on aivan liian kauan kun mä viimeksi pyysin jotain näin siit on aivan liian kauan kun mä viimeks näin noin kauniit kasvot mun edessäin mä tiedän sä oot menossa mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua kun mä pyydän älä mee vielä älä mee hetkeks aikaa jää älä mee vielä älä mee hetkeks aikaa hetkeks aikaa jää
Näätkö levottomat kasvot jotka harhailevat pienet yksinäiset sielut jotka odottaa että tulis joku helvetin ihme ja korjais ne mukaan tääl on liian monta kättä ilman taluttajaa tääl on liian monta suuta ilman sanottavaa eikä se mitä sä sanot vaan miten kauniiksi kaikki puetaan
mä oon leikkinyt niin kauan mä tahtoisin viimein jo lopettaa mä oon liian monta kertaa herännyt kun valheet alkaa suupielistä taas valumaan Mä tiedän sä oot menossa mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua kun mä pyydän älä mee vielä älä mee hetkeks aikaa jää älä mee vielä älä mee hetkeks aikaa hetkeks aikaa jää
Tää ei oo sattumaa tää on kohtaloo tää on kaikki tässä nyt sä oot ainoo nainen jota oon etsinyt ja pelännyt jäisit kun mä pyydän mua kuuntelemaan sä voit nauraa läpi päivät sä voit huutaa läpi yöt sä teet niin kuin sä tahdot jonkun kädestä sä syöt hei mitä kaipaat vaan mitä tarjotaan
siit on aivan liian kauan kun mä viimeksi pyysin jotain näin siit on aivan liian kauan kun mä viimeks näin noin kauniit kasvot mun edessäin mä tiedän sä oot menossa mut hetkeks aikaa istu ja kuuntele mua kun mä pyydän älä mee vielä älä mee hetkeks aikaa jää älä mee vielä älä mee hetkeks aikaa hetkeks aikaa jää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #207 : 09.11.2006 20:51:08 » |
|
Viimeisellä Rannalla by Sir Elwoodin Hiljaiset Värit album: Varjoja, varkaita ja vanhoja valokuvia 2 (2005)
Isä seisoo rannalla, ja ase kourassa myrskyä odottaa Äiti painaa pikkusiskon syliin, kun taivas oudosti iltaisin punertaa
Veljestä kuulin viimeksi kun tuli kirje vierailta mailta Kertoi voivansa hyvin, mutta sanoi että tilanne näyttää täällä myös pirun pahalta
Tää on kymmenen tikkua laudalla Me ollaan piilossa viimeisellä rannalla Eikä kukaan meitä enää etsi, tää on tyhjä ja loputon leikki Ja vain tuuli kuiskaa: "kaikki pois piilostaan"
Setä on jotenkin sekaisin, se istuu liiterissä ja itkee ja nauraa Syyttä välillä saatanaa ja jumalaa ja sanoo: "nyt meitä syntisiä rangaistaan"
Naapurissa on oudon hiljaista, on verhot olleet kiinni jo viikon Isä kielsi käymästä siellä, sanoi: "tehneet mitä tehneet, se niiden asia on, oma asia on"
Tää on kymmenen tikkua laudalla...
Minä olen vasta seitsemän mutta silti mä jotain jo ymmärrän Kun tv on mykkä ja radiossa kuulin uutisten lukijan itkevän
Ne puhuu jostain pilvestä joka matkalla on vielä tänne päin Pikkusisko kysyi: "montako päivää jouluun?" Ja isän silmiään pyyhkivän näin, silmiään pyyhkivän näin
Tää on kymmenen tikkua laudalla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #208 : 09.11.2006 20:55:03 » |
|
David Bowie ja Nirvana
The man who sold the world
We passed upon the stair We spoke of was and when Although I wasn't there He said I was his friend Which came as a surprise I spoke into his eyes I thought you died alone A long long time ago
Oh no, not me We never lost control You're face to face With The Man Who Sold The World
I laughed and shook his hand And made my way back home I searched for form and land For years and years I roamed I gazed a gazeless stare At all the millions here I must have died alone (Alt: I must have died along) A long, long time ago
(x2) Who knows? Not me We never lost control You're face to face With the Man who Sold the World
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #209 : 09.11.2006 21:00:12 » |
|
Sitten vähän hupibiisiä.. Propagandaa, ehkä vähän mautontakin.. No mutta joo.. Syystäkin..?! Liam Lynch United States Of Whatever (George Bush Mix) Lyrics
[Bush voice] I'm George W. Bush Leader of the free world I want to bomb Iraq And when the world says no I say "Yeah, whatever!"
Saddam has started to meet our demands "Yeah, whatever!"
I talked to Colin Powell He said
[Colin Powell voice] Sir, maybe we should give the inspectors more time.
[George Bush voice] I said no, you know why?
Cause this is my United States of whatever! And this is my United States of whatever! President Bush? Hush up, don't talk to me now And this is my united states of whatever! Leave it to me
Hello?
[Putin voice] This is Putin Russia will beat the war
[Bush voice] Hmmm... i see... "Whatever!"
[Unknown voice] Mr President, North Korea's got nukes.
[Bush voice] Awww... [mocking chinese] ding dong dong ding dong dong dong Translation... "Whatever!"
[bin Laden voice] I am bin Laden, you still have not caught me
[Bush voice] I'm george W. You know what the W stands for? Yet.
Cause this is my United States of Whatever! And this is [mocking chinese] ding ding dong dong ding ding dong Whatever! I hope you got the message... good!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|