Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia kaksosmiehistä?  (Luettu 17497 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 30.07.2006 09:14:10 »

idiot2 No johan tuli minulle päänvaivaa...
Myttyyn menneen suhteen jälkeen jonka skorpionimiehen kanssa koin, on tullut kuvioihin kaksosmies  nouseva  kauris sekä  kuu :kauris:joka olisi erittäin kiinnostunut minusta, mutta...Tässä miehessä ei ole sitä särmää jota miehestä haen.
Kaksosmies on kyllä erittäin mukava ja hänen kanssaan on juteltu kaikkea maan ja taivaan välillä, mutta hän tietää etten ole niin vain syöksymässä uuteen suhteeseen jos ei kaikki palaset sovi paikalleen. Ensisijaisesti minua raivostuttaa kaksosmiehen suunnaton miellyttämisen halu, siis sellainen että hän olisi valmis vaikka kuun hakemaan taivaalta jos vain käskisin. knuppel2
Onhan se kivaa että sydänsurujen jälkeen huomaa että kelpaisin muillekkin,mutta..eeiih. Mutta, kun kaksosmies ei vain kolahda minuun.
Kaksosmiehistä minulla ei ole ennestään kokemusta.
Monesti olen kuullut että kaksosmerkin edustajia myös moititaan siitä että ovat ahkeria flirttailemaan, ja jos on enemmän kuin flirttailua,niin ei välttämättä ole tosissaan. idiot2
Ja se että tunteita ei näytetä eikä niistä keskustella, vaan kaksonen välttelee riitatilanteita kaikin tavoin.
Kaksosista myös sanotaan, että voivat olla mitä monipuolisin kumppani ja ystävä.Mutta, kertookaapa te kaksosmerkin edustajat minulle joka olen    aurinko neitsyt,nouseva   rapu millaisia kaksoset ovat ja mitkä merkit kaksoselle sopii. Kokemuksia myös kaksosmiehistä, kiitos!

crazy2 buck2
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 09:17:22 kirjoittanut Risama » tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.2006 09:18:32 »

Sorry jos heitän tännekin, mutta itsellä sama vika, en haluaisi kaksosmiestä, pomo oli sellainen. Kova meno, jutuissa hieman ilmaakin. Tulee mieleen sana "tuuliviiri" jonka sanoihin ei kovin paljon voi luottaa. Paljon puhetta ja näkyvyyttä, vähän konkreettista ja isoja suunnitelmia - osa toimii, mutta knock on the wood, en tietoisesti tunne muuta kaksosmiestä. Kaksonen olisi polariteettini ja naiskaksoset olleet aina kokemukseni mukaan ulkonäköönsä keskittyviä, pinnallisia, levottomia ja jopa itsetuhoisuutta on.. tai sitten ajattelematonta "elämänhalua", monia suhteita jne jne.

Minäkin "kelpasin" vielä skorpparille, kauriille, oinaalle ja leijonille, eri asia kuka minulle.

Nousu ja kuukauris! Onpa kombinaatio! Mahtaa olla vaikea tapaus, kuulostaa viileältä tuuliviiriltä?

Mutta kauris hänessä varmaan kolahtaakin sinuun? Mikset kokeilisi.. härkää (ei minulla niistäkään kokemuksia, paitsi yksi ok tuttu)?
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 09:29:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.2006 09:41:28 »

Kiitos vastauksista Golden Sphinx ja Evea!  Smiley

Niin, se on ihan totta, että edellisen suhteen kariutumisesta on kulunut vasta kuukausi ja olen sillä lailla siivet supussa.
Kaksosmies tietää tilanteeni ja on sillä lailla ystävänä, mutta...Kun minua ahdistaa hänen liiallinen yrittäminen että saisi minut omakseen ja hän jopa on alkanut puhumaan niin kuin olisimme jo pariskunta! tickedoff
Raivostuttavaa kun kaksosmiestä pitää pudottaa tuon tuostakin maan pinnalle. knuppel2
Kauris on sillä lailla neitsyelle kiehtova merkki, mutta kauris on jahkailija
kaikissa muodoissa.
Häristä on kokemusta entisen aviomiehen osalta ja härän kanssa homma toimii.

tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.2006 10:02:47 »

Mistäs arvasin.. kannattaa todella tuntea astrologiaa.. nauti kaksosen antamasta huomiosta, jospa se tasapainottaisi sitä mitä skorpparin kanssa jouduit kestämään.. ota asia siltä kantilta ja se parempi tulee sit kun tulee, vaikka härkä.  Kiss Kiss Täällä on kyllä loistavia polariteetteja ja astrokiemuroita palstalla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 30.07.2006 10:31:35 »

Mun veli on kaksonen tyynen rauhallinen mutta masentuu aikaajoin Lips Sealed ei päästä tunteitaan valloilleen ja rauhallinen, mutta pinnan alla kytee voimakasta negatiivisyyttä ja on kaksosmiehistä kokemusta seurustelu pohjaltakin, mulle kaksonen sopii kaverina, mutta ei kumppanina Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.07.2006 11:20:01 »

Kokemusta seurustelusta yhden kanssa ja monta ystävää kaksosia. Naiset ovat tosiaan usein ulkonäköön keskittyviä, kaksi tuntemaani kaksosnaista haluaa meikkitaiteilija-alalle. Smiley

Kaksosmies on todellakin tuuliviiri sanan varsinaisessa merkityksessä. Aina menossa, ei pidä yksinäisyydestä, haluaa olla juhlien keskipiste, aina höpöttämässä ja pölpöttämässä. Se mitä kaksosmiehiltä usein kuulee, on "Kerro joku tarina" tai "Kerro jotain kivaa". Grin Tämähän minua ärsyttää, minusta kun ei vain hyviä juttuja irtoa käskemällä - ne tulevat jos ovat tullakseen. Kaksonen on todella miellyttämishaluinen, mutta toisaalta itsekkyyttä ja lapsellisuuttakin saattaa esiintyä. Esim. kaverit menevät parisuhteen edelle ja saattaa käyttäytyä välillä aika inhottavasti kumppaniaan kohtaan. Perinteinen kaksonen "poikkeaa matkalla kaverillaan" ja palaakin sitten kotiin ärsyyntyneen, kynttiläillallisen valmistaneen tytön luo viiden tunnin kuluttua hirveässä humalassa. Grin Tällaisia kaksosia tunnen tosiaan kaksi, naiskaksoset antavat myös odottaa itseään kun jäävät suustaan kiinni. Wink

Alkoholin väärinkäyttöä olen kahdella kaksosella huomannut, molemmat ovat sellaisia että biletysputki jää päälle. Kovia ovat juttelemaan, aivan mahtavaa seuraa, osaavat piristää ja naurattaa, aivan ihania tapauksia, mutta en tiedä haluaisinko tosiaan pidempää suhdetta kaksosten kanssa. Tietenkin oma merkkini voi vähän vaikuttaa, kaksonen kun ei olisi ehkä se paras valinta kauriille muutenkaan. Wink Liian lapsellisia omaan makuuni, pakenevat ongelmia tavalla tai toisella ja ovat vähän sellaisia tuuliviirejä tosiaan.

Mutta nämä ovat tosiaan yleistyksiä, poikkeavuuksia voi aina olla! Smiley

Muoks.

Olinkin kirjoittanut jo tähän ketjuun, joten lisään uudet mietintäni tänne samaan viestiin...

Sen olen kaksosmiehistä huomannut, että he elävät flirttailusta. Tunnen kaksi kaksosmiestä hyvin ja molempien kanssa on ollut säpinää ja he ovat yllättävän samanlaisia - molemmat ovat viihdyttäjäsieluja, aina kertomassa tarinoita, vitsejä ja naurattamassa. Kovia ovat juhlimaan ja ottamaan alkoholia ja käyttäytyvät kuin pienet lapset alkoholin alaisuudessa - ja ilmankin. :Smiley  Heissä on lapsellisuutta, pilkettä silmäkulmassa ja he pitävät juttelusta ja naureskelusta. Urheilullisia poikia molemmat, innostuvat nopeasti kaikesta ja ovat todella seurallisia.

Huonona puolena on tietynlainen itsekkyys (kaverit menevät parisuhteen edelle), ajattelemattomuus ja lapsellisuus omassa toiminnassa. Sosiaalisen statuksen tärkeys, toisten viihdyttäminen ja kaikille mieliksi oleminen (ei oikein istu omaan kauris/härkä/rapu -päähäni  Wink). Kumpikaan näistä tuntemistani kaksosista ei ole varsinaisesti pettäjätyyppiä, mutta voin kuvitella, että mustasukkainen ihminen ei silti heidän kanssaan kestäisi, sillä flirttiä onkin sitten senkin edestä suuntaan ja toiseen eivätkä nämä tyypit kumpikaan ole mitään "turvallisia kallioita", vaan enemmänkin tuuliviirejä joiden mieli vaihtuu sukkien mukaan.   idiot2

Minulta on aina jäänyt jotenkin kaksosista aika huono maku suuhun, jotenkin ovat aina pettäneet tai hylänneet.  tickedoff  En ole ikinä ihan päässyt heidän ajatuksen juoksustaan perille, jotenkin vähän liian tuuliviirejä minun makuuni.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 21:49:33 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 30.07.2006 14:21:42 »

Lainaus
Se mitä kaksosmiehiltä usein kuulee, on "Kerro joku tarina" tai "Kerro jotain kivaa".  Tämähän minua ärsyttää, minusta kun ei vain hyviä juttuja irtoa käskemällä - ne tulevat jos ovat tullakseen.

Juu, juuri tuon minäkin alleviivaan tämän kyseisen kaksosen suhteen. Ja loputtomiin jatkuvia kehuja siitä miten olen niin mukava ja kiva.
Sanoinkin tässä viimeksi hänelle etten kuule aina jaksa olla mukava ja kiva vaikka elämänasenteeni onkin positiivinen.

Ja tuo mikä tässä miehessä ahdistaa syvästi on se että hän yrittää miellyttää ja hurmata minua sillä että puhuu kuin olisimme pariskunta ja jopa haluaa tietää aina minne olen menossa ja kenen kanssa ja koska palaan että hän voi Messengerin kautta pitää yhteyttä tickedoff
Väkisin tässä on tullut ajatelleeksi sitä että mies on erittäin mustasukkainen sekä itsekeskeinen.
Ja tunne siitä että hän niinkun jotenkin esittää muuta mitä on... idiot2
Koska kaksoset ovat niitä tuuliviirejä. Ja kaksosilla on aina kaksi puolta: sosiaalinen puoli ja sitten toisena sulkeutunut puoli.
Että kaiken kaikkiaan kaksonen sopii vain kaveriksi, ei kumppaniksi.
En halua mitään joojoo-miestä joka yrittää kaikin tavoin miellyttää. crazy2

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 30.07.2006 20:02:44 »

Niin... kai se riippuu siitä, että mikä puoli Kaksosesta pääsee siinä ympäristössä esiin.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hm.gif)

Jostain syystä, vaikka Kaksoset usein miellettään aurinkoisiksi ja iloisiksi tyypeiksi, niin tiedän itsekin Kaksosena,
että jos olen ympäristössä, jossa en syystä tai toisesta voi olla oma itseni, pakenen paikalta ja jos en voi,
niin ahdistun ensin ja liukenen paikalta heti kun mahdollista. Wink

Monet tuntemani Kaksoset katsomatta sukupuoleen ovat esteetikkoja ja rakastavat kaikkea kaunista sekä ympärillään, että itsessään. Smiley

Se ei välttämättä tarkoita pelkkään ulkonäköön keskittymistä, koska uskoakseni Suomessa kaikki keskitasoa kauniimmat miehet ja naiset luokitellaan "omaan ulkonäköönsä keskittyneiksi". coolsmiley

Tunnen monia valokuvaajia, jotka ovat Kaksosia. Wink

Lisäksi minut sai hymyilemään tuo

Lainaus
naiskaksoset olleet aina kokemukseni mukaan ulkonäköönsä keskittyviä,

ja

Lainaus
Naiset ovat tosiaan usein ulkonäköön keskittyviä, kaksi tuntemaani kaksosnaista haluaa meikkitaiteilija-alalle. 

koska meikkitaitelijan pääasiallinen työ on tehdä muista ihmisistä kauniimman näköisiä ja totisesti näitä ammattilaisia tässä maassa tarvitaan!(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/battingeye.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/muahaha.gif)

Kaksoset ovat monipuolisia ja haluavat tehdä monia asioita yhtäaikaa.
Tämä voi olla ongelma sellaiselle, joka haluaa tehdä vain yhtä asiaa kerrallaan.

Kaksoset ovat usein varsin verbaalisia jollakin tavoin ja se on vain pieni osa siitä,
mitä Kaksosen pään sisällä liikkuu.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/battingeye.gif)
Ajatuksen juoksu on nopeaa (ei välttämättä tarkoita fixua tai älykästä) ja esim. itselläni on ongelmia saada jokin asia tai ajatus läpi jollekin siksi, että lapsellisesti oletan tuon toisen ihmisen tajuavan/tietävän saman kuin minäkin,
siis samalla sekunnilla ja olen itse jo "kehittänyt ja jalostanut" ajatusta eteenpäin ja esitän tuon "kehitetymmän"
version jo ennen kuin se toinen on sisäistänyt edes sitä
ensimmäistä ajatustani.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)

Tämä on myös erittäin turhauttavaa välillä, koska samasta syystä Kaksosia pidetään myös suotta ailahtelevina, vaikka kysymys on vain nopeasta havannoimiskyvystä ja ajatuksen juoksusta.
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/groan.gif)

Turhaan ei sanota,
että suurin osa asioista tapahtuu Kaksosen pään sisällä. Wink

Allekirjoitan myöskin tuon lausahduksen; "Kerro joku hyvä juttu minulle" :Smiley
Tosin käytän sitä silloin kun olen jo totaalisen tylsistynyt seuralaiseeni. Wink
Olen huomannut, että veljeni (Kaksonen) käyttää samaa. Grin

En tiedä muista Kaksosista,
mutta se on minun tapani sanoa hienovaraisesti,
että olen ikävystynyt ja usein teen sen hymyillen ja flirttailen, koska elättelen toiveita mielessäni tilanteen piristymiselle.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/battingeye.gif)

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/muahaha.gif)

Joskus sanon sen myös siksi, että en kerta kaikkiaan keksi mitään yhteistä ko. seuralaisen kanssa,
eikä minulla ole aikomustakaan oikeasti kuulla mitään juttua,
vaan heitän sen ikään kuin tyhjän tilan täytteeksi, kun ei ole mitään sanottavaa.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/battingeye.gif)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/muahaha.gif)

Kaksosten itsetuhoisuudesta..
Täytyy olla aika prissattu ja stressaantunut Kaksonen kysymyksessä. idiot2
Kuten mikä tahansa aurinkomerkki. coolsmiley
En laskisi Kaksosta yleisesti kovin itsetuhoiseksi.
He ei mieti asioita niin syvällisesti, että olisivat pienistä vastoinkäymisistä aukaisemassa ranteitaan.

Tosin Kaksosten seikkaileminen ja extremeharrastukset voivat joillekin olla merkki itsetuhoisuudesta, mutta useimmille Kaksosille se on vain pelkkää seikkailua ja uusien asioiden kokeilua. Smiley
Harvoinpa kukaan tuntemistani Kaksosista tai edes itse ajattelen tappavani itseäni kun harrastan jotain sellaista, mitä jotkin ihmiset pitävät kauhistuttavana. Smiley
Kaksonenhan on varsin kokeilunhaluinen. Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/blurb200.jpg)

Tiedän tosin kaksi Kaksosmiestä, jotka ovat uhkailleet itsemurhalla ja olleet varsin riippuvaisia ja roikkuvaisia, mutta he ovat muutoinkin olleet tuollaisia elämän reppanoita, joiden suurin unelma koskaan on ollut olla vain jonkun kauniimman naisen napa nöyhtää eikä mikään oikea mies. :Smiley
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/ani-small.gif)

Kai Kaksosiakin on moneen lähtöön, kuten muitakin merkkejä
ja eikä pelkkä aurinkomerkki vielä tee koko ihmistä. Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/H_PARTY.gif)

tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 02.08.2006 16:52:04 »

Käkkärääk! Alkaa ahdistamaan tai on jo alkanut  uglystupid2
Tämä kaksosmies latelee minulle "minä rakastan sinua"-hömppää, vaikken ole hänelle mitään luvannut, en yhtikäs mitään. Olemme vain ystäviä, tai kavereita,miten sen nyt nimittäisi. Koskaan emme ole esim. pussanneet saatikka muuta asiaan kuuluvaa josta voisi toinen innostua lemmen lurituksia vannomaan. Koska olen kuukausi sitten eronnut ja olen erittäin arka nyt uusille suhteille, niin minulle tulee tuosta nyt selvä pakenemisreaktio.
Tiedän että hän olisi hyvä mies, mutta eiiiihh... buck2
Ja sanoinkin tässä päivänä eräänä että älä hyvä mies pilaa ystävyyttämme hyökkäävällä asenteellasi. Onhan se kiva olla huomattu, mutta liika on liikaa! knuppel2 Nyt on hyvät neuvot kalliit, miten saan miehen tajuamaan että minua ei kiinnosta seurustelu? Olen sen kaikin tavoin tuonut esille, mutta mies ei kuuntele! Undecided
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 02.08.2006 18:57:32 »

Kaksosmiehet ovat melko aktiivisia tapauksia  Smiley
Tekevät paljon töitä ja harrastuksia löytyy myös paljon, ainakin tutuilta kaksosmiehiltä.
He ovat huumorintajuisia ja levottomia ja juttu luistaa aina. Osa voipi olla hieman naisiin menevää sorttia  Wink Flirtti sujuu.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #10 : 02.08.2006 19:32:00 »

Kokemuksia myös kaksosmiehistä, kiitos!

Kahden vuoden seurustelu suhde josta puoli vuotta samankaton alla.
Itse kaksosena lähdin pois suhteesta.
Alussa oli ihanaa mutta kun saman katon alle päädyttiin alkoi alamäki.
Tunsin itseni liian sidotuksi ja jostain kumman syystä hyvin kahlituksi!
Jotenka siis jätin miehen ja muutin pois. Päivääkää en ole katunut enkä kadu!
Paras ratkaisu ikinä. Nyt tunnen taas eläväni Smiley

Se ongelma tästä suhteesta jäi että kyseinen kaksosmies käy öisin hiippailemassa pihallani ja soittelee yöllä puheluita. Numeron olen vaihtanut monta kertaa ja se on myöskin salainen mutta jostain hän saa sen aina selville.
Pakkomielteen omaisesti koittaa saada takaisin, jos ei hyvällä niin sitten uhkailemalla. Se on ikävää, mutta kun suorat sanat ei tepsi niin...
En yleistä, vain oma kohtainen kokemus, joka rajoittuu vain tähän yhteen tapaukseen.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 06.08.2006 08:10:31 »

tapasin muutama kuukausi sitten  kaksoset uroksen tekstareita
laitellut silloin tällöin pitkin kesää hra on hyvin hiljainen
ei aloita keskustelua vastaa kyllä txt:llä ei mielestäni esim
ehdoteta tapaamista jos miehellä on selkäranka on hänellä myöskin
rohkeutta ottaa ja soittaa !!!!! sit kun tähän kuvioon liitetään
minun huumorintajuni ,tilanne komiikka tulee kertkaikkiaan olo
sellainen että siinä syödessä sitten toisella kädellä naputellaan
tekstareita maistuuko ruoka ,mites toi jälkiruokapuoli jne
Ei iske kipinää ainakaan minun puoleltani kaverina saattaisi
mennä edelleenkin puhelinta näppäillen Huh
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 06.08.2006 08:16:19 »

hehehe smitten
tallennettu

twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 06.08.2006 13:58:10 »

Itse olen kaksonen ja luin mielelläni Asterixin hyvää tekstiä. Ehkä yleisin ennakkoluulo kaksosia kohtaan on tuo pinnallisuus. Kaksonen on nopea, ei pinnallinen.

Cool    Cool     Cool     Cool     Cool     Cool  Kaksonen on cool.

Tässä Liz Greenen tekstiä kaksosista. Olen sen vapaasti suomentanut.

"Kaksosia syytetään joskus pinnallisuudesta. Se ei ole totta. Kaksoset ovat täysin kykeneviä syvällisyyteen ja keskittymään asioihin. Kyse on vain siitä että jos keskittyy liikaa yhteen asiaan, on mahdollista että menettää jotain muuta mielenkiintoista. Jos kaksonen menettää jotakin hyvin mielenkiintoista, se on toiseksi pahinta mitä voi tapahtua. Pahinta on tylsistyminen.

Kaksosten levoton mieli etsii laajaa ja kokonaisvaltaista tietoa, mitä enemmän hän kehittää sitä, sitä onnellisempi hän on. Hän on ikuinen opiskelija, kehdosta hautaan. Kaksonen on kiinnostunut ihmisistä (turvallisen etäältä tunteista), ja hän puhuu kenelle tahansa uudesta näkökulmasta. Kaksosilla ei ole ennakkoluuloja tai kapea-alaisuutta; sydämeltään hän on todellinen demokraatti. Tietysti hinta on maksettava näistä säkenöivistä lahjoista. Kaksonen saattaa uhrata mahdollisuuden syvälliseen suhteeseen säilyttääkseen liikkumatilansa. Kaksonen ei pidä kuumentuneista tunteista johtuvista yhteenotoista."
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Jinx
Vieras
« Vastaus #14 : 06.08.2006 14:03:41 »

"Kaksosia syytetään joskus pinnallisuudesta. Se ei ole totta. Kaksoset ovat täysin kykeneviä syvällisyyteen ja keskittymään asioihin. Kyse on vain siitä että jos keskittyy liikaa yhteen asiaan, on mahdollista että menettää jotain muuta mielenkiintoista. Jos kaksonen menettää jotakin hyvin mielenkiintoista, se on toiseksi pahinta mitä voi tapahtua. Pahinta on tylsistyminen.

Kaksosten levoton mieli etsii laajaa ja kokonaisvaltaista tietoa, mitä enemmän hän kehittää sitä, sitä onnellisempi hän on. Hän on ikuinen opiskelija, kehdosta hautaan. Kaksonen on kiinnostunut ihmisistä (turvallisen etäältä tunteista), ja hän puhuu kenelle tahansa uudesta näkökulmasta. Kaksosilla ei ole ennakkoluuloja tai kapea-alaisuutta; sydämeltään hän on todellinen demokraatti. Tietysti hinta on maksettava näistä säkenöivistä lahjoista. Kaksonen saattaa uhrata mahdollisuuden syvälliseen suhteeseen säilyttääkseen liikkumatilansa. Kaksonen ei pidä kuumentuneista tunteista johtuvista yhteenotoista."

Kaksosena totean tähän: AAMEN !
Eihän me niin kamalia olla, eihän?!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: