Kokemusta seurustelusta yhden kanssa ja monta ystävää kaksosia. Naiset ovat tosiaan usein ulkonäköön keskittyviä, kaksi tuntemaani kaksosnaista haluaa meikkitaiteilija-alalle.
Kaksosmies on todellakin tuuliviiri sanan varsinaisessa merkityksessä. Aina menossa, ei pidä yksinäisyydestä, haluaa olla juhlien keskipiste, aina höpöttämässä ja pölpöttämässä. Se mitä kaksosmiehiltä usein kuulee, on "Kerro joku tarina" tai "Kerro jotain kivaa".
Tämähän minua ärsyttää, minusta kun ei vain hyviä juttuja irtoa käskemällä - ne tulevat jos ovat tullakseen. Kaksonen on todella miellyttämishaluinen, mutta toisaalta itsekkyyttä ja lapsellisuuttakin saattaa esiintyä. Esim. kaverit menevät parisuhteen edelle ja saattaa käyttäytyä välillä aika inhottavasti kumppaniaan kohtaan. Perinteinen kaksonen "poikkeaa matkalla kaverillaan" ja palaakin sitten kotiin ärsyyntyneen, kynttiläillallisen valmistaneen tytön luo viiden tunnin kuluttua hirveässä humalassa.
Tällaisia kaksosia tunnen tosiaan kaksi, naiskaksoset antavat myös odottaa itseään kun jäävät suustaan kiinni.
Alkoholin väärinkäyttöä olen kahdella kaksosella huomannut, molemmat ovat sellaisia että biletysputki jää päälle. Kovia ovat juttelemaan, aivan mahtavaa seuraa, osaavat piristää ja naurattaa, aivan ihania tapauksia, mutta en tiedä haluaisinko tosiaan pidempää suhdetta kaksosten kanssa. Tietenkin oma merkkini voi vähän vaikuttaa, kaksonen kun ei olisi ehkä se paras valinta kauriille muutenkaan.
Liian lapsellisia omaan makuuni, pakenevat ongelmia tavalla tai toisella ja ovat vähän sellaisia tuuliviirejä tosiaan.
Mutta nämä ovat tosiaan yleistyksiä, poikkeavuuksia voi aina olla!
Muoks.
Olinkin kirjoittanut jo tähän ketjuun, joten lisään uudet mietintäni tänne samaan viestiin...
Sen olen kaksosmiehistä huomannut, että he elävät flirttailusta. Tunnen kaksi kaksosmiestä hyvin ja molempien kanssa on ollut säpinää ja he ovat yllättävän samanlaisia - molemmat ovat viihdyttäjäsieluja, aina kertomassa tarinoita, vitsejä ja naurattamassa. Kovia ovat juhlimaan ja ottamaan alkoholia ja käyttäytyvät kuin pienet lapset alkoholin alaisuudessa - ja ilmankin. :
Heissä on lapsellisuutta, pilkettä silmäkulmassa ja he pitävät juttelusta ja naureskelusta. Urheilullisia poikia molemmat, innostuvat nopeasti kaikesta ja ovat todella seurallisia.
Huonona puolena on tietynlainen itsekkyys (kaverit menevät parisuhteen edelle), ajattelemattomuus ja lapsellisuus omassa toiminnassa. Sosiaalisen statuksen tärkeys, toisten viihdyttäminen ja kaikille mieliksi oleminen (ei oikein istu omaan kauris/härkä/rapu -päähäni
). Kumpikaan näistä tuntemistani kaksosista ei ole varsinaisesti pettäjätyyppiä, mutta voin kuvitella, että mustasukkainen ihminen ei silti heidän kanssaan kestäisi, sillä flirttiä onkin sitten senkin edestä suuntaan ja toiseen eivätkä nämä tyypit kumpikaan ole mitään "turvallisia kallioita", vaan enemmänkin tuuliviirejä joiden mieli vaihtuu sukkien mukaan.
Minulta on aina jäänyt jotenkin kaksosista aika huono maku suuhun, jotenkin ovat aina pettäneet tai hylänneet.
En ole ikinä ihan päässyt heidän ajatuksen juoksustaan perille, jotenkin vähän liian tuuliviirejä minun makuuni.