Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Riippuvuus/addiktio?  (Luettu 13702 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sirahvi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 31.07.2006 19:28:51 »

kahvi ja netti  :Smiley ennenkaikkea kahvi. Se on varmasti kuvitteellista, mutta aamulla on pakko saada kupponen kahvia, muuten on 'huonolla tuulella'
tallennettu

kauris, nousu leijona.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #16 : 31.07.2006 22:28:09 »

No suklaahan se minullakin on ollut  Embarrassed
mutta...
alkoi olla liikaa sitä hiilihydraattia makkaroissa,
oli pakko lopettaa. Kahvi vielä on, vaikka närästää hirvittävästi joskus.

Mutta kyömynenään liittyen minä olen aina ihaillut miehiä, joilla on se kuoppa leuassa, 'hiirenpillu', kuten Kirka Douglasilla. Sainkin sellaisen ihanan miehen hiirenpilluineen. Sitten kun sain ensimmäisen pojan, sektio, ja olin vielä nukutustokkurassa, ei huoleni ollut ollenkaan terveys, vaan kysymykseni kuului: -Onko sillä pojalla hiirenpillu? Leikkaussalissa oli kummallinen hiljaisuus. Nukahdin. Sitten kun minua ravisteltiin, ympärilläni oli hirveä naurunräkätys ja minulle sanottiin: - On hänellä hiirenpillu ja muutenkin terve mies!

Sainpas vielä toisenkin pojan hiirenpilluineen. Onnellinen nainen!

Hm. Minulla on addiktio kirjoihin, aivan kamala, niitä vain tarttuu käsiin, vaikka ei aina ole rahaakaan.  Shocked
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #17 : 31.07.2006 23:07:48 »

se kuoppa leuassa, 'hiirenpillu', kuten Kirka Douglasilla. Sainkin sellaisen ihanan miehen hiirenpilluineen. Sitten kun sain ensimmäisen pojan, sektio, ja olin vielä nukutustokkurassa, ei huoleni ollut ollenkaan terveys, vaan kysymykseni kuului: -Onko sillä pojalla hiirenpillu? Leikkaussalissa oli kummallinen hiljaisuus. Nukahdin. Sitten kun minua ravisteltiin, ympärilläni oli hirveä naurunräkätys ja minulle sanottiin: - On hänellä hiirenpillu ja muutenkin terve mies!
Grin     2funny      Grin

Olin unohtanut koko 'hiirenpillu' nimityksen kyseiselle kuopalle.. mummi sitä aikoinaan hoki aina kun kuoppia leuoissa näki.. ja sai kaikki kaupunkilais kersat hölmistymään.. Höh, rumia puhui uskova ihiminen.. Huh  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #18 : 01.08.2006 18:56:00 »

Ekakertaa tuon kuulen,  2funny  laugh
Muistan jostain lukeneesi sen piirteen vittaavan taiteellisuuteen  :Smiley Venuksen kuoppa??
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #19 : 01.08.2006 19:27:14 »

Muistan jostain lukeneesi sen piirteen vittaavan taiteellisuuteen  :Smiley Venuksen kuoppa??

Höh!  Shocked Kaunispa olis piirre, kiitos.
Kun minä taas olen kuullut, että se on itserakkaan ihmisen merkki.  Grin
Mutta en minä nyt rakkaita miehiäni voi rueta tässä mollaamaan!
Hiirenpillut kun toivoin, niin sain!  2funny
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 01.08.2006 22:15:32 »

Hiirenpillu nimitys oli minullekin uusi, mutta kuoppa on minulla leuassa. Kiitos estrogeenien, se ei näy.

Jännä kyl kattoa periytyykö se sitten omille lapsille. Venuksen kuoppa... sitä sanaa äitinikin käytti kun ensi kertaa minulle tuo kuopan olemassaolo paljastui. Meillpäin tosin sanotaan, että miehet, joilla ko. kuoppa on omaaat erityisiä "rakkauden kykyjä" smitten, siksi naiset lankeavat aina kuoppaleukaisiin miehiin. 
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #21 : 01.08.2006 23:56:11 »

Hiirenpillu nimitys oli minullekin uusi, mutta kuoppa on minulla leuassa. Kiitos estrogeenien, se ei näy.

Jännä kyl kattoa periytyykö se sitten omille lapsille. Venuksen kuoppa... sitä sanaa äitinikin käytti kun ensi kertaa minulle tuo kuopan olemassaolo paljastui. Meillpäin tosin sanotaan, että miehet, joilla ko. kuoppa on omaaat erityisiä "rakkauden kykyjä" smitten, siksi naiset lankeavat aina kuoppaleukaisiin miehiin. 

Ihanaa! Kiitos äidillesi  Smiley Onko isälläsi tämä kuoppa?
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 03.08.2006 16:48:30 »

Isällä on, mutta se piilotti sen aikoinaan parran alle Cheesy. Nyt ei oo enää partaa. (minä olen muuten ainoa lapsikatraastamme jolle se periytyi, outoa ettei edes  veljelle...)
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Illusion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 31.10.2007 23:08:14 »

Tosiaan netissä voisin lillua eri sivustoilla koko päivän... Ja varsinkin Facebook addiktoi tosi pahasta ja mesettely. Teevetä en juuri avaa paitsi musiikkikanavien kohdalta enkä kahvia juo. Eli mua addiktoi koneella istuminen ja netissä hääriminen  Cheesy
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #24 : 01.11.2007 09:36:49 »

Olen ihminen joka kehittää riippuvuuden herkästi mihin tahansa mielekkääseen  Sad Sellaista reipas otteista reflektiota ja itsensä kurittamista täytyy harrastaa... Riippuvuutta en onneksi "ehtinyt" kehittään mihinkään huumeisiin tai päihteisiin yleensä, mutta ruuan kanssa on tullu puljattua... välillä syöty ja toisinaan ei  buck2
Nuorena kotiäitinä taisin kiintyä siivoamiseenkin liiaksi, siitä tuli stressi ja lopulta siivosin koko ajan  Huh Onneksi tuo hulluus on historiaa  Grin
Nykyään taidan olla riippuvainen ainoastaan vitamiineistani, riisikakuista, kahvista, tanssista ja  omasta ajasta  :Smiley Nuo kyllä nivoutuvat tehokkaasti yhteen  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #25 : 01.11.2007 09:49:05 »

Nettiaddiktio ON  Cool
Tänään vaihtuu (pitäisi!) laajakaista toiselle operaattorille ja ihan hirvittää, jos se uusi ei aukeakaan sovitusti, nykyinen kun kuitenkin sulkeutuu tämän päivän aikana  Huh :Smiley

Sitä ootellessa: *kaffille ja suklaakaakulle*
Ok, sämpylä ensin  Wink
 Tongue Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio