Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matkustaminen  (Luettu 5001 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 31.07.2006 16:50:04 »

Tervehdys astrolaiset pitkästä aikaa!

Näin unta jossa olin valinnut matkan jonnekin, ja joku ystäväni sanoi unessa että jos sittenkin mentäisiin Dubliniin. Paikka ei tässä tuntunut olevan tärkeä, vaan se, että sain valita minne lähden, milloin ja kenen kanssa. Koko uni oli täynnä kullankimalletta, säihkettä, kalliita tavaroita jne. jota oma elämäni ei todellakaan ole Tongue. Unen tunnelma oli rauhallisen leppoisa, ja minulla oli unessa erittäin hyvä olla.

Tulkintaa?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 31.07.2006 17:50:23 »

Kasittaakseni haluat muutosta elamaasi
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 01.08.2006 15:04:59 »

Näin viime yönä unta, jossa olin kiertelemässä jonkin kaupungin keskustassa. Kulutin lähinnä aikaani ja vaeltelin siellä. No olin sitten ikään kuin menossa bussipysäkille ja takaisin kotiin, mutta yhtäkkiä minua alkoi jotenkin pelottamaan ne portaat mitä minun piti mennä. Lähdin sitte toiseen suuntaan ja liukuportaita. Siellä oli jokin kyltti, mutta en kiinnittänyt huomiota.

Päädyin ikään kuin jonkinlaiseen laivaan. Katselin siellä kannella maisemia. No loogisesti olin sitten bussissa ja jotenkin ajattelin sen olevan paikallisbussi. Söin siellä jotain ateriaani ja kuuntelin muiden hölinää.
No jonkin ajan kuluttua selvisi, että se ei kyllä sellainen ole vaan olin eksynyt jonkin seurueen matkaan, jonka määränpäänä oli Lappi. Menimme todella kummallisia reittejä ja jossain siinä reitin varrella maisema muuttui täysin lumiseksi. Bussistä kuului äänekkäitä järkyttyneitä huokauksia... LUNTA!

No hetken ajan päästä ulkona näytti taas aivan keväältä.

Juttelin jotain matkalaisten kanssa, vaikka enimmäkseen olin omissa ajatuksissani.

Pysähdyimme sitten vihdoin ja kuski selitti minulle reitin. He olivat menossa Lappiin ja jotain ihme kautta heidän matkansa päätyisi Thaimaaseen. Sanoin, että olin eksynyt matkalle ihan vahingossa ja minun pitäisi olla huomenna töissä. Kukaan ei oikeen tuntunut tietävän matkan tarkoitusta, kestoa tai päämäärää... Minulla ei ollut mukanani kuin päällä olevat vaatteet eikä edes rahapussia tai kännykkää eikä varmaan avaimiakaan...

Yhtäkkiä seurueemme eteen sitten ilmestyy Cathrine Zeta Jones ja puhuu suomeksi jotain ja haluaa tietää onko hänen äänensä tarpeeksi selvä ja kuuluva jne. No lopulta hän heittää vaatteet pois ja koko seurue villiintyy ihan täysin ja yksi jos toinen alkaa riisumaan ja juoksee uimaan.

Minä katselen porukkaa vähän kummissani ja olen että ei ole totta. Miten minä muka selviän huomiseksi töihin tämän seurueen matkasta kun kukaan ei oikein tunnu miettivän tai tietävän mitään eikä heillä ole kiirettä tai huolen häivää.

Pyysin jo unessa mielessäni enkeleitä avuksi selvittämään tilannetta.

No se tilanne selvisi sillä tavalla, että heräsin...  :Smiley

Varmaankin jotain "toiveuni" tyyppistä tässä on havaittavissa kun kesäni on ollut harvinaisen tylsä...  Tongue
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2006 15:54:39 »

Haluat vaihtelua, mutta et tieda miten missa milloin ja ilmeisesti tyo hiukan painaa koska pelkasit myohastyvasi?
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 01.08.2006 16:11:07 »

Diamond, totta. Ehkäpä tuo epämääräinen seurue kuvastaa itseäni ja sitä etten oikein tiedä mitä haluan. Vaihtelua kyllä, mutta en tiedä minkälaista ja vaihtelua mistä...

Toisaalta tuo kuvaa sitä sisäistä ristiriitaani tunnollisuus vs. huolettomuus ja antaa mennä asenne...  Huh
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 01.08.2006 16:15:23 »

Lilja
Voin antaa pienen neuvon.
Mieti mita haluat muuttaa ja ala miettia MITEN paaset paamaaraan, aina loydat vastauksia itseltasi ja saat jopa merkkeja miten.
Tunnet itsesi ilmeisesti aika hyvin smitten
Diamond
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 01.08.2006 22:23:32 »

Kiitos vinkistä Diamond. Niin yritän opetella tuntemaan.  Wink

Daria, tuosta unestasi tuli mieleeni, että jospa se halusi muistuttaa sinua kuinka rikkaita olette ja kuinka paljon arvokasta teillä on elämässänne.

Voimia!  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: