Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haasteet ja mahdollisuudet kartallani  (Luettu 2834 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 01.08.2006 08:32:48 »

Hei,

Osaisiko joku auttaa. Olen leijona nainen, 16.8.1981 09:55 Kajaanissa syntynyt. Elämässäni on ollut keväällä suuria valinnanpaikkoja ura-asioissa ja otin rohkean askeleen ja suuren haasteen vastaan. Nyt kuitenkin ristiriidat omassa mielessä myllertävät.

Uraan panostaminen kovin paljon kun tuntuu olevan pois sosiaaliselta puolelta elämässäni. Keväällä olin uhmakas enkä halunnut ajatellakaan enää koskaan esimerkiksi eläväni tavallista perhe-elämää. Nyt kuitenkin on alkanut ajatella, että onko sittenkin niin, että tarvitsisin sitäkin. Ja mietin, että onko minulla mahdollista yhdistää nämä kaksi, ura ja perhe-elämä? Olen tavannut mukavan miehen, jonka kanssa haluaisin sitäkin miettiä. Ongelmia kuitenkin on tiellä paljon hänenkin puoleltaan, eikä pelkästään siksi, että olen valintani tehnyt. Mies on härkä, tarkemmin en tiedä.

Minulla on kartallani suuri risti, jumalan sormi, pikkukolmio, mahdollisuuksien kolmio ja haasteellinen kolmio. Niitä kun lukee niin jää kyllä ihmettelemään, että nämäkö sen nyt sitten kertovat. Elämässäni olen tehnyt vaistonvaraisia valintoja ennenkin ja useimpiin ollut tyytyväinen. Johdatuksena pitänyt sitä, että silloin valitsin niin.

Uraan liittyviä haasteita on tiedossa erityisesti marraskuussa 2006 ja sitten koko kevään 2007. Lisää suuria valintoja syksyllä. Menenkö eteenpäin valitsemallani tiellä vai alanko jarrutella ja ajatella myös muita kuin itseäni elämässäni?

Kiitos, jos joku osaat auttaa.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #1 : 02.08.2006 19:01:05 »

Ennustavaan astrologiaan tämäkin? Undecided Wink
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2006 18:52:29 »

jos olet jo valintasi tehnyt niin eihän siinä sitten mitään?  Smiley

ja totta kai voi yhdistää uran ja perhe-elämän, tämä ei toki liity mitenkään astrologiaan ...selvänäkijästä voisi olla apua?
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: