sawotar
Vieras
|
|
« : 01.08.2006 13:42:28 » |
|
Onko muillakin samanlaisia tunteita tällä hetkellä? meinaa tuntuu, että sielu kaipaa jotain tietoa, mutta en osaa sisäistää tietoa millaista, luen ja ahmin kirjoja, mutta ei tunnu löytyvän sitä mitä etsin nyt oon hukassa tai tunnen olevani ei minulla ole paha olla vaan tietämättömyys, vaikea selittää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #1 : 01.08.2006 13:46:25 » |
|
Sama juttu, yritan ymmartaa maailmaa ja janoan tietoa sielun syvyyksista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sesari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 01.08.2006 14:39:16 » |
|
Kuulun tuohon samaan joukkoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 01.08.2006 15:10:48 » |
|
Kyllä! Viime keväänä ovat uudenlaiset energiat liikkeellä, täytyy olla, kun on niin paljon tapahtunut, ettei osaa ymmärtää kaikkea. Sielultani yritän löytää vastauksia. metsätonttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #4 : 01.08.2006 15:17:43 » |
|
Hyvät ihmiset, onko sitä muillakin? Pitkän tukkoisen jakson jälkeen tuntuu, että tapahtuu niin ihme asioita ettei pieni ihminen tahdo ymmärtää. Kuitenkin tiedän, ettei minulle voi tapahtua mitään muuta kuin sen, mitä enkelit opastavat ja suovat. Kiitollisuudella joka päivä maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #5 : 01.08.2006 15:21:04 » |
|
Yksinkertainen luottamus on kaunis asia, eipa me muuta varmaan tallahetkella voidakkaan tehda. Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 01.08.2006 17:01:03 » |
|
Aika yhteneväisiä kokemuksia meillä henkisen tien kulkijoilla Jännää..ihan kuin olisi oltava paikoillaan ja kuulostella ja ihan kuin joku kohta tulisi takaa ja tyrkkäis kauhealla vauhdilla eteenpäin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 01.08.2006 18:10:55 » |
|
Kaipa tässä joku sulatteluvaihe on menossa, meinaa ainakin mulle jo tulla ähky. Yöllä kun heräilen, tulee mieleeni kuvia toisista galakseista, taitaa olla ikävä jonnekin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #9 : 01.08.2006 21:02:53 » |
|
Jännää..ihan kuin olisi oltava paikoillaan ja kuulostella ja ihan kuin joku kohta tulisi takaa ja tyrkkäis kauhealla vauhdilla eteenpäin Tuttu tunne. Jotenkin tuntuu, että juuri nyt on tapahtumassa jotain erityisen merkittävää, mutta itse en kuitenkaan tee mitään merkittävää, ja se aiheuttaa rauhattoman tunteen. Toivoa sopii, että kun aika on kypsä, se tyrkkäys sieltä tulee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 01.08.2006 21:17:11 » |
|
Minä myös iltaisin näen mielessäni kuvia toisista maailmoista. Tai ne eivät ole varsinaisesti kuvia, enemmän tunteita... Välillä iskee minullekin ikävä... En oikein tiedä mitä muuta voisin tehdä kuin pysyä rauhallisena ja luottaa siihen, että niin tapahtuu kuin on tarkoitettu ja lähettää ympärilleni rakastavia ja valoisia ajatuksia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 01.08.2006 21:41:16 » |
|
pluto aiwan..samalla linjalla olen minäkin ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan Lilja...itsekkin olen kokenut toisen maailman, värit kirkaat ja kauniit ja uskomaton rauha ei ihme jos sinne ikävä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valo76
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 01.08.2006 22:20:05 » |
|
Ilmoittaudun joukkoonne. Olen jo pitkään kysellyt opastusta, että mihin tulisi suunnata ja mitä tehdä. Tekemisen palo ja oman henkisen tien toteuttamiseen kutsumus on kova ja silti vastaus on aina enkeleiltä sama ]sinua on pyydetty odottamaan.. sinua valmistetaan kenties jotain vielä parempaan mitä odotat Sepon yleisessä kuukausiennusteessa puhuttiin maailman valta-aseman vaihtuvan materialismisesta maailmasta enemmän henkiseen, mutta että siihen menisi kymmenisen vuotta.
kenties me tulemme jotenkin tärkeään asemaan tai tehtävään maailmassa, jos ei muuten niin ainakin lähipiirissä..
[/color]
|
|
|
tallennettu
|
aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
|
|
|
monikakson
Kanta-astroilija
Look thru' the light
|
|
« Vastaus #13 : 01.08.2006 22:31:02 » |
|
Mulla on vähän samanlaista, paitsi enemmän konkreettisempaa. En osaa yhtään sanoa, mitä tekisin syksyllä. reilun puolen vuoden päästä lähden vaihtoon enkä oikein tiedä missä olisin syksyn. Olen ajatellut, että töitä pitäisi saada, mutta että muutanko takaisin opiskelupaikkakunnalla vai jäänkö kotipaikkakunnalle vai lähdenkö kokonaan muualle, on ihan auki ajatuksissa. Jotenkin ei saa nyt otetta siitä mikä olisi järkevintä tai mitä haluaisin. Jotain pitäisi tapahtua, että löytäisin taas suunnan. Ja muuten sitte henkisellä puolella on ollut vähän sellainen leijuva olo Pitäisi lakata ajattelemasta tulevaa ja leijua vaan mukana. Luulen, että siihen on nyt lupa. Jos energiat on vapautettu, niin niiden täytyy saada aikaa asettua aloilleen, eikö?
|
|
|
tallennettu
|
Feel the life in you and you want to live
|
|
|
valo76
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 01.08.2006 22:35:08 » |
|
Juuri näin.. on vaikea löytää pohjaa, jos ei maailmakaan tiedä mihin on menossa.. otetaan rauhassa vaan.. ja ootellaan käskyä
|
|
|
tallennettu
|
aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
|
|
|
|