Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihme aika menossa  (Luettu 25620 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« : 01.08.2006 13:42:28 »

Onko muillakin samanlaisia tunteita tällä hetkellä?  Shocked meinaa tuntuu, että sielu kaipaa jotain tietoa, mutta en osaa sisäistää tietoa millaista, luen ja ahmin kirjoja, mutta ei tunnu löytyvän sitä mitä etsin buck2 nyt oon hukassa tai tunnen olevani uglystupid2 ei minulla ole paha olla vaan tietämättömyys, vaikea selittää Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2006 13:46:25 »

Sama juttu, yritan ymmartaa maailmaa ja janoan tietoa sielun syvyyksista.
tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2006 14:39:16 »

Kuulun tuohon samaan joukkoon  Shocked
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 01.08.2006 15:10:48 »

Kyllä! Viime keväänä ovat uudenlaiset energiat liikkeellä, täytyy olla, kun on niin paljon tapahtunut, ettei osaa ymmärtää kaikkea.

Sielultani yritän löytää vastauksia. Huh

metsätonttu
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 01.08.2006 15:17:43 »

Hyvät ihmiset,

onko sitä muillakin? Pitkän tukkoisen jakson jälkeen tuntuu, että tapahtuu niin ihme asioita ettei pieni ihminen tahdo ymmärtää.

Kuitenkin tiedän, ettei minulle voi tapahtua mitään muuta kuin sen, mitä enkelit opastavat ja suovat.

Kiitollisuudella joka päivä

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 01.08.2006 15:21:04 »

Yksinkertainen luottamus on kaunis asia, eipa me muuta varmaan tallahetkella voidakkaan tehda.
Diamond
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #6 : 01.08.2006 16:13:00 »

Kyllä sitä tuntuu muillakin olevan..  idiot2

Itselleni kevät oli melkoista sähinää ja painiskelin paljon hillittömän tiedonnälkäni kanssa. Tuntui, ettei mikään riitä ja halusin tietää kaikesta kaiken ja mielellään tietenkin heti ja välittömästi. Oli siis koko ajan sellainen mieletön kutina sormenpäissä ja varpaissa. Mietin myös tuolloin lähes taukoamatta alanvaihtoa, tuntui ettei nykyinen alani anna minulle kaipaamaani vastinetta niin tiedollisesti kuin taidollisestikaan. En siis omasta mielestäni "saanut tarpeeksi" opinahjostani. Se ei nyt kyllä ehkä kuitenkaan pidä paikkaansa.. Minulla vaan on melko vahva taipumus vauhtisokeuteen.  :Smiley

Siitä kuitenkin selvittiin ja olin jopa neljä viikkoa lomalla joka on minulle pienoinen personal best, samalla myös seasons best!  Cheesy Nyt sitten alkaa tuo sama kihisevä olotila palailla.. Saapa nähdä millaista syksyä täällä odotellaan.. Opinnot jatkuvat nimittäin pian taas ja työtkin ovat jo alkaneet..
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 01.08.2006 17:01:03 »

Aika yhteneväisiä kokemuksia meillä henkisen tien kulkijoilla Huh Jännää..ihan kuin olisi oltava paikoillaan ja kuulostella ja ihan kuin joku kohta tulisi takaa ja tyrkkäis kauhealla vauhdilla eteenpäin  Cheesy
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #8 : 01.08.2006 18:10:55 »

Kaipa tässä joku sulatteluvaihe on menossa, meinaa ainakin mulle jo tulla ähky.  Smiley

Yöllä kun heräilen, tulee mieleeni kuvia toisista galakseista, taitaa olla ikävä jonnekin..
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #9 : 01.08.2006 21:02:53 »

Jännää..ihan kuin olisi oltava paikoillaan ja kuulostella ja ihan kuin joku kohta tulisi takaa ja tyrkkäis kauhealla vauhdilla eteenpäin  Cheesy

Tuttu tunne. Jotenkin tuntuu, että juuri nyt on tapahtumassa jotain erityisen merkittävää, mutta itse en kuitenkaan tee mitään merkittävää, ja se aiheuttaa rauhattoman tunteen. Toivoa sopii, että kun aika on kypsä, se tyrkkäys sieltä tulee.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #10 : 01.08.2006 21:17:11 »

Minä myös iltaisin näen mielessäni kuvia toisista maailmoista. Tai ne eivät ole varsinaisesti kuvia, enemmän tunteita...

Välillä iskee minullekin ikävä...  Cry

En oikein tiedä mitä muuta voisin tehdä kuin pysyä rauhallisena ja luottaa siihen, että niin tapahtuu kuin on tarkoitettu ja lähettää ympärilleni rakastavia ja valoisia ajatuksia.

smitten smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 01.08.2006 21:41:16 »

pluto aiwan..samalla linjalla olen minäkin  Cheesy ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan  knuppel2

Lilja...itsekkin olen kokenut toisen maailman, värit kirkaat ja kauniit ja uskomaton rauha smitten ei ihme jos sinne ikävä :Smiley
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 01.08.2006 22:20:05 »

Ilmoittaudun joukkoonne.

Olen jo pitkään kysellyt opastusta, että mihin tulisi suunnata ja mitä tehdä. Tekemisen palo ja oman henkisen tien toteuttamiseen kutsumus on kova ja silti vastaus on aina enkeleiltä sama

]sinua on pyydetty odottamaan.. sinua valmistetaan kenties jotain vielä parempaan mitä odotat

Sepon yleisessä kuukausiennusteessa puhuttiin maailman valta-aseman vaihtuvan materialismisesta maailmasta enemmän henkiseen, mutta että siihen menisi kymmenisen vuotta.

kenties me tulemme jotenkin tärkeään asemaan tai tehtävään maailmassa, jos ei muuten niin ainakin lähipiirissä.. Wink

[/color]
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #13 : 01.08.2006 22:31:02 »

Mulla on vähän samanlaista, paitsi enemmän konkreettisempaa. En osaa yhtään sanoa, mitä tekisin syksyllä. reilun puolen vuoden päästä lähden vaihtoon enkä oikein tiedä missä olisin syksyn. Olen ajatellut, että töitä pitäisi saada, mutta että muutanko takaisin opiskelupaikkakunnalla vai jäänkö kotipaikkakunnalle vai lähdenkö kokonaan muualle, on ihan auki ajatuksissa. Jotenkin ei saa nyt otetta siitä mikä olisi järkevintä tai mitä haluaisin. Jotain pitäisi tapahtua, että löytäisin taas suunnan.
Ja muuten sitte henkisellä puolella on ollut vähän sellainen leijuva olo  Cheesy Pitäisi lakata ajattelemasta tulevaa ja leijua vaan mukana. Luulen, että siihen on nyt lupa. Jos energiat on vapautettu, niin niiden täytyy saada aikaa asettua aloilleen, eikö?  Wink

smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 01.08.2006 22:35:08 »

Juuri näin.. on vaikea löytää pohjaa, jos ei maailmakaan tiedä mihin on menossa.. otetaan rauhassa vaan.. ja ootellaan käskyä  smitten
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: