Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yrittäjyys  (Luettu 4259 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 01.08.2006 16:59:30 »

tässä kun on tulevaisuutta miettinyt..
mutta, mistä kartalta näkee taipuvaisuuden yksityisyrittäjyyteen, ja sen että tosissaan kykenee siihen?
minulla on tuo uranus kymppihuoneessa, ja se kuulemma oikein painostaa omalaatuisuuteen taikka jotain. uranus on myös aika vahva, yhtymässä saturnukseen ja neptunukseen, ja nuo oppositiossa jupiteriin, se on karttani vahvin kohta.
muuten mc:n kohdalta löytyy myös merkurius, ysistä. ja mchän oli jouskarissa.
onkohan tästä ollut jo juttua..? mutta jos joku ystävällinen osaisi sanoa jotain.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.08.2006 17:44:32 »

Tiedän monia ihmisiä joilla on kartalla oinasta, kaurista taikka skorpionia ja he ovat onnistuneet yrittäjinä tehden töitä äärirajoille asti.
Itsekin olisin kiinnostunut yrittäjyydestä, tehdä töitä itsenäisesti itselleen ilman että kukaan huohottaa niskaan  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 01.07.2009 13:47:07 »

Näköjään olen tämmösenkin joskus alottanut.. no, mielenkiintoinen aihe, nostan jos jollain olisi siitä juttua.  Smiley

Löysin netistä sellaisen testin että minkätyyppinen bisneksenpyörittäjä olet. Mulle tuli business leader, joka on periaattessa astrologisesti aika osuva, sillä liittyhän tuo innovatiivisuus-juttu aika paljon jousimieheen ja  uranus  aspect_con  keskitaivas  jousimies :heen varsinkin. Kiva testi kuitenkin, kertooka omia tuloksianne jos tämmöiseen päin kiinnostusta.  Smiley

http://www.humanmetrics.com/sbp/BusinessTypesQd.asp

tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 02.07.2009 09:47:13 »

Mulla on myös  uranus aspect_con keskitaivas  jousimies , Urkki 10. huoneen puolella ja tarkasti MC:n päällä Smiley  Tosin en koe yrittäjyyttä itselleni oikeaksi uraksi (varmaan vastuullinen  askendentti kauris estää ottamasta turhia riskejä ja käyttämään maalaisjärkeä).

Toisaalta olen aina viihtynyt itsenäisissä hommissa, joissa saa töitä tehdä omaan tahtiin enkä voi sietää auktoriteettejä. Ja tykkään hommasta, jossa voi "järkyttää vanhoja arvoja", eli pääsee toisinsanoen ilmaisemaan itseään vapaasti. Mulla on myös  uranus aspect_con pallas ja  uranus aspect_con aurinko , joten kaipa nuo vaikuttavat osaltaan tuohon itseilmaisuun Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.07.2009 09:52:05 »

En välttämättä pitäisi 10. huoneen Uranusta minään yrittäjyyden indikaattorina, se Saturnus voisi pikemminkin siihen viitata. Kuten Artemis tuolla jo sanoikin, myös oman kokemukseni mukaan reipas annos johtavaa laatua - mieluiten Oinasta ja Kaurista kartalla - vievät helposti yrittäjän ammattiin. Ripaus kiinteää laatua, mieluiten Skorpionia, Härkää tai Leijonaa antaa riittävää pitkäjänteisyttä hommaan.

Itsellänihän MC on Vesimiehessä ja tämä on viitannut selkeästi vesimiesmäisiin ammatteihin ja että ammatti on välillä vaihtunut toiseen vesimiesmäiseen. Lyhyesti sanottuna kansainvälisistä tiedeympyröistä on siirrytty astrologian ihmeelliseen maailmaan..Itse pidän itsenäisestä työstä, mutta Vesimiehen/Uranuksen symboliikkaan kuuluu kuitenkin ryhmätyöskentely, joka voi olla erittäinkin palkitsevaa. Eikä mitään hierarkista mietiskelyä, hommia tehdään vapaamuotoisesti ja toverillisessa hengessä. Tiedän erään 10. huoneen Uranuksella varustetun Kaksosen, joka on suurimma osan elämäänsä onnistunut pysymään samassa työpaikassa, mutta työpaikan sisällä on ollut melko usein erilaisia organisaatiomuutoksia, jolloin työnkuva on varmastikin muuttunut aika paljonkin.

Tässä tyypillisiä Uranus-vaikutteita työelämässä. Smiley

PS: Ave^^:n linkin perusteella minun pitäisi olla yrityksessä johtotehtävissä. Jaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: