Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minua koulutetaan nyt rankalla kädellä  (Luettu 14595 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 01.08.2006 21:14:09 »

Tai siis meitä, minua ja miestäni. Lapsikin on, mutta hän ei näitä asioita vielä osaa onneksi pohtia.

Muutama vuosi sitten menetimme kotimme ja jouduimme asumaan muiden nurkissa. Nyt tänä keväänä maailmankaikkeus antoi todellakin ymmärtää että saamme etsimämme, ja kun olimme sen jo saaneet, se vedettiin meiltä reippaalla kädellä pois. Kun selvisimme siitä, olimme saamassa toista mahdollisuutta, ja sekin oli meille jo lähes kokonaan annettu ja annettu muutenkin ymmärtää että me sen saamme. Mitä vielä, taas vedettiin matto jalkojen alta pois. Eli tämä oli kolmas kerta. Ehkä seuraavalla kerralla onnistaa?

Lähipiirissä on paljon ihmisiä ketkä tarvitsisivat yhtälailla oppiläksyjä asioissa jos toisissa, ja nyt itsekkäästi parkuen sanon että kaikki materialistinen p*skaongelma kerääntyy meille. Olemme terveitä, ainakin fyysisesti, omasta mielenterveydestä en kohta enää tiedä. Olisi jotenkin helpompaa hyväksyä uusin mutka kun tietäisi mitä edellisessä elämässä on tapahtunut tai mihin tämä johtaa, johonkin parempaan kenties?

Voi synkkyys sanon minä. Cry
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 01.08.2006 22:39:21 »

Voimia sinne smitten Tuska opettaa tarkoituksen, nyt on luopumisen aika kaikesta turhasta
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2006 14:08:33 »

Hah, kolme kertaa annetaan merkki, joten kiitos maailmankaikkeus merkeistä. Nyt sen tajusin  Smiley. Elämä voittaa, tietenkin  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 06.08.2006 23:12:07 »

Tai siis meitä, minua ja miestäni. Lapsikin on, mutta hän ei näitä asioita vielä osaa onneksi pohtia.

Muutama vuosi sitten menetimme kotimme ja jouduimme asumaan muiden nurkissa. Nyt tänä keväänä maailmankaikkeus antoi todellakin ymmärtää että saamme etsimämme, ja kun olimme sen jo saaneet, se vedettiin meiltä reippaalla kädellä pois. Kun selvisimme siitä, olimme saamassa toista mahdollisuutta, ja sekin oli meille jo lähes kokonaan annettu ja annettu muutenkin ymmärtää että me sen saamme. Mitä vielä, taas vedettiin matto jalkojen alta pois. Eli tämä oli kolmas kerta. Ehkä seuraavalla kerralla onnistaa?

Lähipiirissä on paljon ihmisiä ketkä tarvitsisivat yhtälailla oppiläksyjä asioissa jos toisissa, ja nyt itsekkäästi parkuen sanon että kaikki materialistinen p*skaongelma kerääntyy meille. Olemme terveitä, ainakin fyysisesti, omasta mielenterveydestä en kohta enää tiedä. Olisi jotenkin helpompaa hyväksyä uusin mutka kun tietäisi mitä edellisessä elämässä on tapahtunut tai mihin tämä johtaa, johonkin parempaan kenties?

Voi synkkyys sanon minä. Cry

 :Smiley

Kuka kouluttaa - ellei ihminen itse niin ajatuksillaan tee.

Uskon ja luotan siihen, ettei minulle voi tapahtua mitään,
mitä en tavalla taikka toisella itse ole tilannut
eli viestittänyt maailmankaikkeudelle "lisää tällaista".

Niin kauan kuin ihminen ajattelee ulkopuolellaan liikuskelevan
maailmankaikkeuden toimitsijoita eräänlaisina "kohtalon kätyreinä",
niin kauan ihminen luo elämäänsä lisää pelkäämistä ja haluamista,
tavoittelemista ja välttelemistä.

Se nyt vaan ompi niin,
ettei perimmäisesti meidän ulkopuolellemme jää mitään muuta kuin...
osallisuutta itse olemisesta.

Siten uhri, pelastaja, kapinallinen ja tyranni ovatten olosuhdevalintoja
siinä missä syntyminen ja kuoleminenkin.

Miksi tällaisia kirjoittelen - onko sanoissani mitään lohdullista ja kannustavaa?

Kyllä - sanonpa, että kouluttamisen ajatus ruokkii kokemuksia tulemisesta koulutetuksi.

Eli kehäpäätelmä "minua sitten koulutetaan, koska elämä on sitten läpeensä yhtä koulutusta" pitää ensin korvata uudella elämänvisiolla.

Kuten vaikkapa:

Elän nyt elämäni kukkeinta aikaa ja irrottaudun lakastuneista versoistani;
hellitän hellien ja irtisanoudun kärsimyksen sallimisesta kenellekään
- aloittaen muutoksen itsestäni ja päätyen takuuvarmasti kotiovelleni.


 angel
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #4 : 07.08.2006 01:22:06 »

Kuulostaapa kovin ikävältä ja erittäin epäreilulta teitä kohtaan!  Sad

Erittäin paljon voimia ja jaksamisia!  smitten
Ja tietysti toivon että saatte haluamanne,
mitä se sitten pitää sisälläänkään!  Smiley
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #5 : 07.08.2006 09:33:20 »

Kun on paljon " pettymyksiä" niin suuntana on enää ylöspäin...
Rakkautta ja jaksamista teille kaikille

 smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 07.08.2006 09:41:51 »

Sehän on ihanaa jos ihmisiä koulutetaan.. koulutettaispa vaan kaikkia.. hetkonen.. mitäs se eräs sanoi.. ihmissuhdekoulu? Henkinen koulutus? Olipas hieno sana rokkitapahtumamieheltä.. joka sanoi kerran, pääsispä kasvusta edes kuukaudeksi.. hah.. miksi pitäisi! Kasvuhan tarkoittaa omien jumalaisten kykyjen valjastusta.

Tuo allaoleva on ehkä jotain sellaista mitä minäkin ajattelen. Tiettyä asiaa sitä kai hakee kaikella mitä tekee ja kokee. Jos haluaa voi tehdä hyvin radikaalinkin stopin, varsinkin kun on muiden ihmisten kanssa leikkimisestä kyse. Minäkin olisin saanut lisää ikävää kohtelua jos olisin kerjännyt, mutta kun ei kiinnostanut enää. Luulen että jossain vaiheessa kun tajuaa jonkun läksyn, samanlainen tilanne ei enää toistu.


"Uskon ja luotan siihen, ettei minulle voi tapahtua mitään,
mitä en tavalla taikka toisella itse ole tilannut
eli viestittänyt maailmankaikkeudelle "lisää tällaista"."


Alla muuten hauska teksti osoitteenmuutoksesta. Voiko ongelma kodin kanssa liittyä siihen, että pitäisi saada mieli muutettua tällaiseen osoitteeseen?


Here is my change of address notice. You can come with me if you want.

I have moved out from 1 Beggars Alley, located at 2 Poverty lane at the corner of Bleak and Buster Circle. As of today, I have a brand new home. My new address is: Living Well on 3 Abundance Drive, located at the corner of Blessings Street and Prosperity Peak. No longer will I allow myself to travel on Begging Peter to pay off Paul route, located at a dead end Intersection called: I Don't Have! it connects with Borrowers Junction. I no longer hang out at Failure's Place, near Excuses Avenue, next to Procrastination Point.

I've moved on to an Upscale Community called Higher Heights with unlimited potential and opportunities for me to succeed. Look at me, each day that I'm awake, I am thankful to be a product of my new environment. All my clothes are tailor made. I'm dressed in life's finest. Let me introduce you to all of them: Conceive, Believe, Act on, Have Faith, Be Persistent, and Always be Prepared to Achieve. Life is good because God is good.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 09:48:31 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 07.08.2006 10:22:43 »

Rakkauden voimaa!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.08.2006 12:26:50 »

Astrologisesti ajatellen Vesimiehillä on pahahkot transiitit päällä, mikä ei tietenkään sinua lohduta yhtään.

Mutta jos arvelet, että kaikki tapahtunut on karmavelkojen maksua, niin voisi olla ihan valaisevaa selvittää, mistä kaikki juontaa. Itsekin olen lähes pakkomielteenomaisesti etsinyt selitystä nykyisen elämäni omituisiin ja toistuviin teemoihin menneistä elämistä ja Luojan kiitos, olen vihdoin viimein löytänyt myös vastauksia. Tieto ei välttämättä ratkaise ongelmaa, mutta tekee sen huomattavasti helpommaksi käsittää.

Ensisijaisesti suosittelisin regressioterapeutilla käyntiä, mutta myös itsehypnoosia voi kokeilla äänitteiden avulla. Täältä löytyy:

http://www.damals.net

Itse olen käyttänyt myös heiluria (heilurin käytöstä löytyy tältä astro-foorumilta paljonkin asiaa), koska en regressoidu helposti. Heiluri ei tuota oikeita muistoja, joten paljon pitää tehdä tutkimustyötä ja vahvistaa kaikki tulokset oikeiksi tai vääriksi joko intuition tai historiallisten tosiasioiden mukaan.

Itseäni seuraavat niin ikään materiaaliset sotkut, tosin ei niinkään omakohtaisesti, vaan läheisten kautta. Olen saatellut 2 avopuolisoa velkasaneeraukseen, mikä tietenkin on vaikuttanut myös minun elämääni, koska yhdessähän sitä on asuttu. Näitä ennen minulla oli pari pidempiaikaista poikaystävää, jotka niin ikään olivat koko ajan rahavaikeuksissa, eli teema on seurannut minua arviolta 16 vuotta. Ja sen voin sanoa, että en ole etsimällä etsinyt tällaisia ihmisiä, tavatessamme näiden henkilöiden talous oli jokseenkin balanssissa.

Tälle on löytynyt selitys elämästä 1400-luvulla. Olin tuolloin äärimmäisen varakas perijätär, joka tiettyjen vaiheiden jälkeen menetti omaisuutensa - ei siksi, että hän olisi ollut holtiton, vaan omaisuus on yksinkertaisesti anastettu enemmän tai vähemmän laillisin keinoin. Tämän jälkeen olisin elänyt mahdollisesti erakkomaista elämää ja yrittänyt puolustaa oikeuttani omaisuuteeni melko huonolla menestyksellä. Kukaan ei tukenut minua, ei edes omat lapset! Taistelua kesti 16 vuotta, jonka jälkeen olisinkin onnistunut saamaan joitakin oikeuksia takaisin. Mutta tuolloin olin jo vanha, enkä elänyt tämän jälkeen enää montaa vuotta.

Nykyään minä vihaan sitä, että läheiset hylätään heti, jos heillä alkaa mennä asiat pieleen. Ilmeisesti olen sitten juuri talousvaikeuksissa painivien ihmisten paras mahdollinen tukija. Been there, seen that.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #9 : 07.08.2006 14:35:44 »

Kuka kouluttaa - ellei ihminen itse niin ajatuksillaan tee.

Uskon ja luotan siihen, ettei minulle voi tapahtua mitään,
mitä en tavalla taikka toisella itse ole tilannut
eli viestittänyt maailmankaikkeudelle "lisää tällaista".

Niin kauan kuin ihminen ajattelee ulkopuolellaan liikuskelevan
maailmankaikkeuden toimitsijoita eräänlaisina "kohtalon kätyreinä",
niin kauan ihminen luo elämäänsä lisää pelkäämistä ja haluamista,
tavoittelemista ja välttelemistä.

Se nyt vaan ompi niin,
ettei perimmäisesti meidän ulkopuolellemme jää mitään muuta kuin...
osallisuutta itse olemisesta.

Siten uhri, pelastaja, kapinallinen ja tyranni ovatten olosuhdevalintoja
siinä missä syntyminen ja kuoleminenkin.

Miksi tällaisia kirjoittelen - onko sanoissani mitään lohdullista ja kannustavaa?

Kyllä - sanonpa, että kouluttamisen ajatus ruokkii kokemuksia tulemisesta koulutetuksi.

Eli kehäpäätelmä "minua sitten koulutetaan, koska elämä on sitten läpeensä yhtä koulutusta" pitää ensin korvata uudella elämänvisiolla.

Kuten vaikkapa:

Elän nyt elämäni kukkeinta aikaa ja irrottaudun lakastuneista versoistani;
hellitän hellien ja irtisanoudun kärsimyksen sallimisesta kenellekään
- aloittaen muutoksen itsestäni ja päätyen takuuvarmasti kotiovelleni.


 angel
[/quote]

Kyllä minä ajattelen että olen itse kokemukseni valinnut, mutta enhän voi niistä tässä maailmassa tietää etukäteen. En siis ajattele minkään ulkopuolisen kohtalon kouran olemassaoloon.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #10 : 07.08.2006 14:39:13 »

Astrologisesti ajatellen Vesimiehillä on pahahkot transiitit päällä, mikä ei tietenkään sinua lohduta yhtään.

Mutta jos arvelet, että kaikki tapahtunut on karmavelkojen maksua, niin voisi olla ihan valaisevaa selvittää, mistä kaikki juontaa. Itsekin olen lähes pakkomielteenomaisesti etsinyt selitystä nykyisen elämäni omituisiin ja toistuviin teemoihin menneistä elämistä ja Luojan kiitos, olen vihdoin viimein löytänyt myös vastauksia. Tieto ei välttämättä ratkaise ongelmaa, mutta tekee sen huomattavasti helpommaksi käsittää.

Ensisijaisesti suosittelisin regressioterapeutilla käyntiä, mutta myös itsehypnoosia voi kokeilla äänitteiden avulla. Täältä löytyy:

http://www.damals.net

Itse olen käyttänyt myös heiluria (heilurin käytöstä löytyy tältä astro-foorumilta paljonkin asiaa), koska en regressoidu helposti. Heiluri ei tuota oikeita muistoja, joten paljon pitää tehdä tutkimustyötä ja vahvistaa kaikki tulokset oikeiksi tai vääriksi joko intuition tai historiallisten tosiasioiden mukaan.

Itseäni seuraavat niin ikään materiaaliset sotkut, tosin ei niinkään omakohtaisesti, vaan läheisten kautta. Olen saatellut 2 avopuolisoa velkasaneeraukseen, mikä tietenkin on vaikuttanut myös minun elämääni, koska yhdessähän sitä on asuttu. Näitä ennen minulla oli pari pidempiaikaista poikaystävää, jotka niin ikään olivat koko ajan rahavaikeuksissa, eli teema on seurannut minua arviolta 16 vuotta. Ja sen voin sanoa, että en ole etsimällä etsinyt tällaisia ihmisiä, tavatessamme näiden henkilöiden talous oli jokseenkin balanssissa.

Tälle on löytynyt selitys elämästä 1400-luvulla. Olin tuolloin äärimmäisen varakas perijätär, joka tiettyjen vaiheiden jälkeen menetti omaisuutensa - ei siksi, että hän olisi ollut holtiton, vaan omaisuus on yksinkertaisesti anastettu enemmän tai vähemmän laillisin keinoin. Tämän jälkeen olisin elänyt mahdollisesti erakkomaista elämää ja yrittänyt puolustaa oikeuttani omaisuuteeni melko huonolla menestyksellä. Kukaan ei tukenut minua, ei edes omat lapset! Taistelua kesti 16 vuotta, jonka jälkeen olisinkin onnistunut saamaan joitakin oikeuksia takaisin. Mutta tuolloin olin jo vanha, enkä elänyt tämän jälkeen enää montaa vuotta.

Nykyään minä vihaan sitä, että läheiset hylätään heti, jos heillä alkaa mennä asiat pieleen. Ilmeisesti olen sitten juuri talousvaikeuksissa painivien ihmisten paras mahdollinen tukija. Been there, seen that.


Olen monesti ajatellut että pitäisi käydä regressioterapiassa, sillä joku materialistinen ongelma minua nyt seuraa kokoajan. Ihan samanlaisia kokemuksia minullakin, ja olenkin ajatellut että ehkä olen ollut joskus joku hyvin rikas henkilö, joka on mahdollisesti käyttänyt omaisuuttaan väärin tms. Mutta tämä on vain arvailua.

Ja juu, Vesimiehen horoskoopit ovat olleet kaikkea muuta kuin suosiollisia kuluneena vuotena, minulla on vielä erityisen paljon Vesimiestä tähtikartassani (jos sillä on vaikutusta, en tiedä).

Kiitos kaikille kommentoijille  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 08.08.2006 12:48:10 »

Ahaa Lilli.

Minulla se on taas päinvastoin. Minulla on kenties ollut huono omatunto siitä, että oli maaomistuksia ja oli ainakin yhdessä Keski-Euroopan elämässä vallankaappaus (käsittääkseni 1700-1800 luku), ja eräs (tuleva tärkeä hlö) tuki minua niinä aikoina. Eniten kiinnostaisi nyt saada jatkumoa esim tuolle elämälle ihan maantieteellisesti ja henkilöiden kautta. Minulta vietiin jotain, jonka aion saada takaisin (osin selittyy sillä millaiseen sukuun synnyin, ja toistaisten melskeiden kautta on tehty perinnöttömäksi ja perinnöt palautettu ja muuta hassua, mutta odottelen tarinan loppuosaa vielä).

Ei jäänyt sellainen olo että minut jätettiin yksin pitkäksi aikaa ja sen takia pitäisi nyt hyysätä ketään. Vaan haluaisin jatkaa seikkailua tuosta pisteestä. Kaikki miehenihän uskoivat meidän menneiden elämien suhteeseemme.

Eli siis joku oletettu huono omatunto omaisuudesta on mennyt pois.

Olisi mukava jo tavata tuo tärkeä henkilö tuosta elämästä, tai sitten parista muusta elämästä. Elän pintasuhteiden karkeloissa ja kenestäkään ei muodostu tärkeää. Jotenka minun on taas vaikea sietää sitä, että minussa roikkuisi joku mies taloudellisesti enää tai henkisesti heikkona, kun on aika kokea ihan muuta (vahva, vakaavarainen henkilö). Mutta hyvä jos koet olevasi oikealla paikalla.

Minun on aika olla se joka tukeutuu toiseen, eikä aina niin että minä kannan vastuun ja minuun tuetaan. Näkihän sen mitä heikkojen tuuliviirien kanssa tapahtuu. Jotka tulivat luontevasti rosvo/ kartanoelämistä sekä muilla sfääreillä olosta. Odottelen nimenomaan Maan päälle syntymisen lopputeemaa ja siksi Keski-Eurooppa sykähdyttää aina (tai Länsi/ Etelä).

PS Sekä regressioterapia että eräs näkijä tukevat sitä ajatusta että juuri näin tulee menemään.

Onnea vaan kaikkien osoitteenmuutoksille! Planet Earth 2funny
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 13:57:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #12 : 09.08.2006 00:32:52 »

Daria, olisi kiinnostava tietää, miten menetitte kotinne, ja mitä olette tehneet asian korjaamiseksi? Voi olla, että nämä melkein-tilaisuudet menivät ohi siksi, että teille on tulossa jotakin vielä sopivampaa. Ehkä se kuitenkin edellyttää vielä jotakin omaa panosta tai aloitteellisuutta.

Lilli ja G. Sphinx, seurasinpa sananvaihtoanne materiaaliteemasta toisessakin keskustelussa. Olen joutunut itsekin miettimään teemaa, koska nykyinen avokkini on varaton. Pari vuotta takaperin, suhteemme alkuvaiheessa, asia vaivasi minua aika tavalla. Nyt meillä on poikakin, ja olen tottunut tilanteeseen - ja myös kadottanut toivoni, että tilanne yhtäkkiä korjaantuisi.

Aika iso osa naisista varmaan onkin sen verran perinteisiä, että potkii jo kättelyssä rahattomat miehet menemään. Jos taas asia ei häiritse, tällainen mies voi olla muilta osin oikein ok. Vikojahan kaikissa miehissä on, ja rahattomuus voi olla pienempi paha kuin jokin muu probleema.

Edellisten elämien kannalta olen päätellyt, että koska olen joutunut jossakin vaiheessa elämään muiden kautta/armoilla, mulle on nyt tärkeää pärjätä itsekin.

 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 09.08.2006 09:02:18 »

No sen lisäksi että mies olis tunnepuolella vaikea, ei kylläkään kiinnosta että hän olisi työhaluton tms. Sanotaan että yksi existäni ei piitannut materiaalisista asioista just minun kanssani ollessaan. Oli kyllä henkisesti tiedostava, mutta oli todella rasittavaa olla perheen pää. Sitten taas kun kokee työnarkomaania jolla ei ole rakkautta antaa, ei sekään käy. Lisäksi olisi kiva että miehellä olisi jotenkin vakaa tausta eikä ongelmasukua tai ihan olematonta sukua  (huonot välit, tai vanhemmat menehtyneet).

Venuksen ja Jupiterin alla kun on syntynyt, pitää olla runsaasti rakkautta ja materiaakin, ei puutetta, ja sellaista miestä saapi odotella. Olen tarpeeksi kauan myös hoidellut ekan kanssa tehtyä lasta yksin. Kaikesta päätellen ei kiinnosta enää mies, josta tulisi riippakivi. Hiukan erilaisen kanssa vois muuttaa saman katon alle, vaikka sekään ei ole ensimmäisenä toimintalistalla. Rahasta tulee useimmat riidat suhteessa, eikö vain? Jos ei muuta lasketa. Joten jos  alkaa mennä pieleen jonkun kanssa, irtisanoudun tilanteesta äkkiä kuluttamatta voimiani.

2v sitten toukokuussa jo Tähtisade puhui tällaisesta miehestä, en tiedä oliko hänkin vähän lukenut toiveita ja oletuksia palstalta, mutta voihan olla että ens vuonna. Muuten.. oli tosi rasittava välipalasuhde se mikä siihen väliin änkesi, en tiennyt silloin keväällä vielä.

Daria, jos olet kokemuksesi valinnut, mitä opit?

Oletko joskus aiheuttanut jollekulle kodin menetyksen menneessä elämässä? Itse ajattelen, että olenko ollut yhtä hukassa menneissä elämissäni kuin eräät kun nyt olen niin tasapainoinen tai ainakin etsin harmoniaa.. vaaka.

Ja Lilli, onhan sinulla muitakin elämiä takana kuin se 1400-luvulla eletty, jos sieltä tajuntaan iskostunut oppi on alkanut rasittaa. Itselle ollut valaisevaa tajuta miten monta elämää ja elämänläksyä voi olla jatkettavana tän elämän aikana. Jos ei yksi kuvio jatku mukavana, alkaa sitten toisesta! Menneen elämän suhteen alkaminen tuntuu aina vahvalta ja onnelliselta, mutta kun siitä seuraavaa karmaa ja miehen omia karmajuttuja ei heti tiedä. Ne miehetkin on eläneet myös sinusta erillisiä elämiä ja keränneet karmallisia rasitteita, joiden ei välttämättä tule kuulua sinun elämääsi (heidän suhdeongelmansa, terveytensä, rahavaikeutensa). Tuli vaan mieleen.

Loppukesän huumaa kaikille vaan!
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 10:52:42 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 09.08.2006 10:52:30 »

Julietta,

omalla kohdallani kumpikin avokki oli tapaamishetkellä yrittäjä, eivät siis varattomia. En itsekään hakemalla hae miehiä, joiden talous on ihan kuralla.

Ensimmäisen kohdalla konkurssi tuli vuoden seurustelun jälkeen, toisen kohdalla n. 9kk seurustelun jälkeen, eikä siinä vaiheessa halunnut tällaisten asioiden takia erota, koska muuten meni oikein hyvin ja itse ei ole ollut riippuvainen toisesta taloudellisesti.

Ensimmäinen avokki velkaantui muuten sen takia, että häneltä yksinkertaisesti varastettiin lasti kauppatavaraa kuljetuksen aikana. Hänen tyhmyyttään oli se, ettei ollut ottanut lastille vakuutusta.

Tämähän muistuttaa kovin omaa tilannettani edellisestä elämästäni - omaisuuteni vain anastettiin.

Noin yleisesti ottaen mies oli kuitenkin ihan kunnollinen.

Toinen avokki saakin sitten syyttää huomattavasti enemmän itseään veloistaan, minkä takia hän ei myöskään noin vain päässyt saneeraukseen.

Näiden serustelujen aikana miehiltä on mennyt alta peräti 3 omistusasuntoa ja tietenkin paljon muuta irtainta omaisuutta. Minun tehtäväksi on sitten jäänyt hoitaa omat asiani mahdollisimman hyvin ja olla elämättä miehen kautta, vaikka tukena ja kumppanina olenkin pysynyt. Toisen ongelmia ei siis voi ottaa itseensä, jos haluaa itse pysyä toimintakykyisenä ja ehkä jopa ohjata kumppania uusille urille (kuten avomies nro ykkösen kohdalla kävi).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: