Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minua koulutetaan nyt rankalla kädellä  (Luettu 14571 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 09.08.2006 10:55:01 »

Lilli, luitko viestini loppuosan? Onneksi miehet ei perinteisesti eläkään naisen kautta. Mutta yksinäinen johtaja on ollut roolini monta elämää. Olet muuten neljäs kaksosnainen (tosin yksi on rapu, kokee olevansa kaksonen) jonka kanssa lähikuukausien aikana vertailen elämänkokemusta ja asennetta. Polariteetti. Nousurapu huolehtii varmasti aina. Varsinkin kun joku sanoi että nousumerkki vaikuttaa yhä enemmän loppuelämässä; ravun juttuja on omaisuus ja hoiva.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 11:17:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.08.2006 11:17:34 »

Juu, mutta naiset elävät turhan usein. Jos itselläni on joskus jonkinlaisia taipumuksia ollut tällaiseen, olen oppinut siitä pois jo vuosia sitten.

Minulla on toki ollut muitakin elämiä, mutta tuo yksi puskee niin voimakkaasti läpi tähän nykyisyyteen, että pidän sitä muita merkittävämpänä.

Jos vastaisuudessakin tulee eteen tilanne, jossa läheiseni asiat alkavat mennä pieleen ja tämä kaipaisi tukea, en edelleenkään nostaisi kytkintä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 09.08.2006 11:18:38 »

Melkein kadehdin sitä että välität jostakusta noin paljon.. olisipa tuollaisia miesritareita enemmän. Mikä on Darian nousumerkki?

Itse haluan oppia naisellisemmaksi, mikä päättelyni mukaan tarkoittaa seksikkyyttä, avuttomuutta ja öö, miesten kanssa flirttiä/heidän tekemistään tarpeelliseksi elämässä, niin ettei itse hoida aina kaikkea (ajattelen kun erästä kaksosta seuraan, nuorempi).

Daria, sinullahan on mies. Mikä au ja nousumerkki? Saako hän jotain aikaan?
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 11:23:04 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #18 : 09.08.2006 12:41:12 »

Melkein kadehdin sitä että välität jostakusta noin paljon.. olisipa tuollaisia miesritareita enemmän. Mikä on Darian nousumerkki?

Itse haluan oppia naisellisemmaksi, mikä päättelyni mukaan tarkoittaa seksikkyyttä, avuttomuutta ja öö, miesten kanssa flirttiä/heidän tekemistään tarpeelliseksi elämässä, niin ettei itse hoida aina kaikkea (ajattelen kun erästä kaksosta seuraan, nuorempi).

Daria, sinullahan on mies. Mikä au ja nousumerkki? Saako hän jotain aikaan?


Pikaisesti vastaan, itse olen nouseva rapu. Mieheni on aurinko skorpioni, nouseva Kalat. Ja kyllä, hän on kiinalaiselta merkiltään hevonen, ja menee ja tulee kuin tuulispää. Kaulimen kalautuksella hänet saa pysäytettyä Tongue.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 09.08.2006 22:30:07 »

Huh, olin hepan kanssa, ne on ihan toivottomia menijöitä. Oli jopa noususkorppari. No osaako hän avittaa asumisasiaanne?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #20 : 10.08.2006 08:28:34 »

Noh, miten sen nyt sanoisi. Minä olen ollut se joka on etsinyt myynnissä olevat kohteet ja muutenkin organisoinut käytännön asiat, toki mies on heti sanonut juu tai ei jos häntä ei miellytä. Nyt asumiskuviomme on järjestymässä ja molemmat ovat hyvin tyytyväisiä ratkaisuun.

Kyllä tuon perässä hitaampi tippuisi jo kyydistä  :Smiley



Huh, olin hepan kanssa, ne on ihan toivottomia menijöitä. Oli jopa noususkorppari. No osaako hän avittaa asumisasiaanne?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 10.08.2006 08:45:29 »

Ja me kun täällä luulimme että teillä on ongelmia.. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #22 : 10.08.2006 09:19:32 »

 Smiley no asiathan aina järjestyvät tavalla tai toisella  Wink. Onneksi nyt näin nopeasti. Kiitos vaan kaikille tsemppaajille. Hurjan rankka kesä takana, eikä pelkästään tämän asuntoasian takia.

 smitten

Ja me kun täällä luulimme että teillä on ongelmia.. angel
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #23 : 14.08.2006 00:59:36 »

Daria, kun topicisi otsikko oli, että sinua koulutettiin, niin mitä nyt sitten opit asuntorumbastasi?

Lilli, tuossa mieshistoriassasi on selkeä säännönmukaisuus. Siinä olet kyllä oikeassa, että puolisoa ei pidä jättää hädän hetkellä. Hmm. Onko varallisuusongelmalla ollut osaa ja arpaa suhteittesi kestävyyteen /kariutumiseen, vai onko miesten rahattomuus ollut epäoleellinen ominaisuus (verrattavissa vaikka siihen, että joku valitsee pelkästään tummahiuksisia)?

Golden S., joo, ei riippakivimiestä. Jos miehellä ei ole mammonaa, pitää olla muita plussia. Omaan ukkooni olen tänään kerrankin tyytyväinen, ajoi hevoskuljetusautoa oikein ansiokkaasti koko päivän, hain yhden hirnakan oriasemalta kotiin.
Jos jotain toivoisin mieheltä lisää, se ei olisi raha, vaan inspiroivuus ja kyky puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Kyllä sellaisiakin miehiä on tullut vastaan, mutta niiden kanssa ei ole koskaan muuta kuin kaverikemiaa.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #24 : 14.08.2006 14:49:23 »

Daria, kun topicisi otsikko oli, että sinua koulutettiin, niin mitä nyt sitten opit asuntorumbastasi?

Opin että se, mistä haaveilimme oli liian iso pala meille, eikä se ollut meille tarkoitettu. Kyseessä ei ollut mitkään hulppeat haaveet, vaan muuten ilmeisesti epärealistiset jotka olisi saattanut ehkä hajottaa avioliittomme tai aiheuttaa muuten vaan väsymyksen tms.

tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 14.08.2006 15:45:59 »

Hei Julietta

Lainaus
Lilli, tuossa mieshistoriassasi on selkeä säännönmukaisuus. Siinä olet kyllä oikeassa, että puolisoa ei pidä jättää hädän hetkellä. Hmm. Onko varallisuusongelmalla ollut osaa ja arpaa suhteittesi kestävyyteen /kariutumiseen, vai onko miesten rahattomuus ollut epäoleellinen ominaisuus (verrattavissa vaikka siihen, että joku valitsee pelkästään tummahiuksisia)?

Nuorena en olisi millään voinut aavistaa, että joutuisin käsittelemään tällaisia asioita kerta toisensa jälkeen. Vaatimuslistallani miestä etsiessäni on ollut aina, että ko. herra osaisi huolehtia itsestään ja omista asioistaan. Tämä koskee myös raha-asioita. Ilmeisesti tämä on liikaa vaadittu.

Miehen varattomuus on ollut kuitenkin minulle melko epäoleellinen, vaikkakin elämää hankaloittava asia. Erityisesti hankaluuksia tulee, jos haluaisi suunnitella jotakin yhteistä mukavaa, joka vaatisi jonkin verran taloudellista pääomaa. Suhteet ovat kestäneet, koska yhteensopivuus on ollut hyvä tavalla tai toisella, ja vaikeuksien alkaessa suhde on jo kehittynyt rakkaudeksi tai kiintymykseksi. Erot eivät ole myöskään johtuneet varallisuusasioista.

Kahdessa avomiehessäni on ollut tiettyjä yhteisiä piirteitä, mutta myös eroja. Vastaisuudessa katson tarkemmin (siis jos VIELÄKIN joudun näitä samoja asioita käymään lävitse), kuka ansaitsee tukea ja kuka ei. Omassa tapauksessani numero ykkönen sen ansaitsi, kakkonen ei. Kakkosen tapauksessa vararikko oli oman häikäilemättömän ja holtittoman käytöksen aiheuttama ja häikäilemätöntä käytöstä hän on myös jatkanut köyhtymisensä jälkeen. Mitään ei ole opittu.  tickedoff

Oman talouden olenkin sitten joutunut pitämään tiukasti balanssissa, enkä ole sotkeutunut miehen raha-asioihin enempää kuin mitä on ihan pakko. En ole siis taannut tai ottanut lainoja, kirjoitellut vekseleitä tai yrittänyt "pelastaa" miestä pulasta vaikkapa myymällä omaisuuttani (jota ei tosin ole), vaan he ovat saaneet selvittää asiansa velkojien ja ammattilaisten kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 14.08.2006 15:50:41 »

Niin.. miehen pitäisi olla niin paljon, liikaa.. ajatella laajasti, suuria, olla rakastava, hauska, seksikäs.. ei sitä jaksa määritellä. En tiedä missä muualla sellaisen vois tavata paitsi matkalla, kun ei kesälläkään mitään ollut ja aavistelin ettei olisi. Töistä en usko tällä kaudella löytyvän. Mutta matkoistahan ne näkijätkin puhui ja ens vuodesta.

Ja talouskin vois olla kunnossa. Jos se vaikka tarjoasi talon heh.

Pitkästä aikaa inspiroi lukea Richard Bachista. Hänellähän on se parisielusuhde ja löysi naisen juuri kun oli luopunut. Mies on leijona ja leijona olis ok, tuli sellainen olo että on niitä poikkeusyksilöitäkin olemassa ja ihmeitä voi tapahtua. Viime suhteeni meni niin kauas rakkaudesta että pitää muistaa hyviäkin yksilöitä olevan.

Lilli, miehesi ei tosiaan vaikuta rakastavalta se viimeinen. Muuttuuko hän rakastavaksi? Vai meneekö minulla miehet sekaisin?
« Viimeksi muokattu: 14.08.2006 16:00:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 14.08.2006 16:27:34 »

GF,

viimeisimmällä miehelläni tuntuu olevan jokin perustavaa laatua oleva ongelma naisten kanssa. Uskon kyllä, että hän on rakastanut minua koko ajan omalla tavallaan, mutta hän on myös purkanut myös täysin epäreilusti naisvihaansa minua kohtaan. Viimeisen vuoden aikana hän on ollut suorastaan psykoottinen sadisti, siis aivan sietämätön, joten eiköhän tässä ollut tarpeeksi syitä eroon.

Aika hätkähdyttävä muutos siihen nähden, että ennen tätä psykoottista kautta meillä oli oikein rauhallinen parin vuoden jakso.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 14.08.2006 19:00:55 »

Tee se. Heh, minun exillä se psykopatia näkyi aika äkkiä, tai sosiopatia, mutta, oikeastaan kun vika ei päällepäin näyttänyt sosiaalisesti pahalta kuten eka, tunnekylmyys tuli yllärinä. Olen toisaalla keskustellut tästä että sosiopaatti saattaa olla rakastava, tai kunnollisessa olla kylmän psykopaatin oireita. Puistattaa, pois se minusta!

Hauskat on rakkauden polut.. jotain uutta kehiin kiitos! Haluan että sinä ja minä saadaan hyvät kunnon miehet jookos!


Tiedätkös mitä on GF? Galactic Federation. Joukkari kuulema tänään hieman jyrää.. mikä ettei.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 14.08.2006 19:43:15 »

Heheh, kirjoitusvirhe (pitäisi olla GS, ei GF).

Minulla ei ole tietenkään psykiatrin papereita eikä niin ollen oikeutta diagnosoida ketään, mutta kirjallisuutta tutkineena sanoisin, että tämä viimeisin ex vaikuttaisi olevan ns. rajatila-tyyppiä. Epävakaa persoonallisuus siis ja tasapainottomuudesta hän onkin  tunnustanutkin kärsineensä. Runsaasti tietty siihen narsismia ja ripaus sosiopaattia päälle, niin saadaan aikaiseksi oikein hankala ihminen. Ei hän missään tapauksessa ollut niin tunnekylmä kuin pesunkestävä psykopaatti. Viime vuonna kun hänen "psykoosinsa" alkoi, niin hän oli valitellut tutuilleen (ei minulle, mutta asiasta kerrottiin minulle), että tunne-elämästä on tullut yhtä vuoristorataa. Rajatilalle on myös ominaista tällaiset oireiden pahenemisjaksot.

Hänellä on ollut alkeellinen omatuntokin joskus, mutta viimeiset kuukaudet ovat osoittaneet, että hän on yrittänyt sen kolkutuksista päästä kokonaan eroon.

Juuh, ei enää tämmöistä.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: